quote:
quote:Omg, waarom zit brace met zijn kop in deze clip ?
hij zet zich zelf voor shud.
Mijn PM staat altijd voor je openquote:
Tja, als je erotische verhalen wilt lezen moet je niet hier zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef piekartz87 het volgende:
erger is dat veel users het nog een mooi verhaal vinden ook
Het gaat er vaak niet om wát je zegt, het gaat erom hoe je het zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Chris, je verdient je bazenstatus !
Enige wat ik me nu afvraag, hebben de smatjes die je regelt wel genoeg hersencellen om die openingszin van je te begrijpen? Anders heeft hij natuurlijk niet veel nut he
+1 Openingszin
+1 Bazentopic
Ik zal jou eens afraffelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef SarahD. het volgende:
Je kunt best aardig schrijven, alleen jammer dat je het einde afraffelt.
Wel +1 voor de openingszin.
Verwarring is okay.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Lakitu het volgende:
De meestje smatjes snappen die openingszin niet, kan ik helaas uit ervaring vertellen.
True.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwarring is okay.
Dan denken ze dat je mysterieus bent, *zwijmel*.
Met grove verhalen heb ik geen moeite.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, als je erotische verhalen wilt lezen moet je niet hier zijn.
Je bedoelt dat je wereldvreemd bent.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Met grove verhalen heb ik geen moeite.
Het zat alleen te vol met "straattaal" en gayness
Dat is vaak het lastigste stuk....quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef SarahD. het volgende:
Je kunt best aardig schrijven, alleen jammer dat je het einde afraffelt.
Wel +1 voor de openingszin.
En wat versta je daaronder Chrisje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zal jou eens afraffelen [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |