SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit is aan, jullie weten het.
Anyways, sma natuurlijk de hele avond een beetje staan schuren tot bloedens aan toe, beetje met m'n handen onder haar truitje, in haar broekje, ik heb het zeer bescheiden gehouden.
Als een echte heer bracht ik haar naar huis, subtiel afscheidskusje op haar wang, seks bewaar ik altijd voor later want echte players doen het nuchter.
Volgende dag.
Sma stuurt me een SMS: ''Ik ben in de buurt, zal ik even langskomen? xxx''
Is goed toch.
Eenmaal bij mijn huis aangekomen gewoon een mooi gesprek, jeweetzelf, zegt ze zo van: ''Ja, ik heb veel stress lately, school is druk enzo.''
Dus ik zo van: ''Awww, ja, dat is kut. Zal ik de stress eventjes wegmasseren?'' (Smooth playboystylo, ik breng die status.)
Zo gezegd zo gedaan, ik ben zo bezig om gewoon die heerlijke massage uit te delen, doet ze opeens haar BH-bandje los.
Dus ik zo mijn shirt uittrekken om met mijn torso over haar heen te glijden, even laten voelen wie de baas is, jeweettoch.
Maar ze wilde gewoon die dominantie houden toch, terwijl het mijn huis is!
Toen heb ik aangegeven dat ik daar gewoon niet van ben gediend.
Klacht: Zie TT.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chriz2k op 22-09-2008 22:16:07 ]
en +1 voor openingszin.quote:dit is immers de plaats waar je de DIMP van de week zal moeten spotten (shout-out naar Rotjoch)
we want some pics !quote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Foto's of het deed niet gebeuren.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
wtf,. wat een anticlimax![]()
Heb je haar nou geneukt of niet?
Laster.quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
Jammer dat het verzonnen is, verder wel grappig
quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
Jammer dat het verzonnen is, verder wel grappig
quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
Dit is waargebeurt ik kan het bevestigen, dat meisje was m;n zusje!
Ik weiger om vrijwillig naar kempi te luisterenquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Het_hupt het volgende:
Hosselbrilletje
ts is vrij kansloos
TS heeft bij dit akkefietje niet eens een stijve lul, dus wellicht is hij homo.quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
Dus ik zo mijn shirt uittrekken om met mijn torso over haar heen te glijden, even laten voelen wie de baas is, jeweettoch.
Zeg ik ergens dat dat niet het geval was?quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
TS heeft bij dit akkefietje niet eens een stijve lul, dus wellicht is hij homo.![]()
Een stijve krijgen van masseren, dan ben je ook hopeloos.quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
TS heeft bij dit akkefietje niet eens een stijve lul, dus wellicht is hij homo.![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 21:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een stijve krijgen van masseren, dan ben je ook hopeloos.
Je trekt je zeker ook bij Spuiten en Slikken?
Spelfout in openingszin aangepast.quote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die openingszin!![]()
![]()
edit: vereeuwigd in mn dinges!
\/
\/
Als ik die vrouw legaal neukbare dame in wording was geweest, zou ik ook direct zijn wormvormig aanhangsel hebben willen veranderen in een kloppende bloedstaaf.quote:
oh nu snap ik pas dat jullie die zin in de spoiler bedoelen en nietquote:Op maandag 22 september 2008 22:33 schreef Freeflyer het volgende:sIe openingszin
maareh... hoe vaak gebeurt het dat je em uit moet leggen?
quote:Het begon allemaal op zaterdag.
quote:gelukkig zie ik al gauw een chi-meisje met zieke potentie
quote:Dus ik zo van: ''Awww, ja, dat is kut. Zal ik de stress eventjes wegmasseren?'' (Smooth playboystylo, ik breng die status.)
quote:Als een echte heer bracht ik haar naar huis, subtiel afscheidskusje op haar wang, seks bewaar ik altijd voor later want echte players doen het nuchter.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 september 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van je verhaal is kut.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
+1 voor deze:
[ afbeelding ]
De rest van je verhaal is kut.
Hoe heb je dat gedaan? Ihihihihihi, niet doehoen!quote:Toen heb ik aangegeven dat ik daar gewoon niet van ben gediend .
Sranang, jij bent niet spang killquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef piekartz87 het volgende:
erger is dat veel users het nog een mooi verhaal vinden ook
quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Herald het volgende:
[..]
oh nu snap ik pas dat jullie die zin in de spoiler bedoelen en niet
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef Stofje het volgende:
Chris, een van de mooiste users van dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |