Is ook een beetje te lastig te begrijpen als je dronken bent, denk ik zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef Rest het volgende:
Die zin kende ik al.![]()
Werkt bij mij niet.![]()
* Rest op zoek gaat naar hosselbril
Gewoon je rechterhand omhoog doen en dan horen ze het al te snappen. De pimphand.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
lijkt erop dat je pimphand niet sterk is. je had meteen moeten laten zien wie de main daddy is en haar er flink van langs geven (neuken he, niet slaan).
hier heb je de hosselbril.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef Rest het volgende:
Die zin kende ik al.![]()
Werkt bij mij niet.![]()
* Rest op zoek gaat naar hosselbril
Disturbing..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:21 schreef Christiaan het volgende:
Ik wou dat ik dat meisje was, dan zou ik de baas ontmoeten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:01 schreef Gupje het volgende:
Is dit nu het teken dat er jailbait gepost mag worden?![]()
ja dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
ja dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Zo nu en dan wil ik nog wel eens een nieuw topicje zetten, tevens update ik zo nu en dan mijn fotoboek met nieuwe topics, dus als je ooit down bent zal mijn fotoboek de pijn verlichten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:06 schreef IQM het volgende:
Dit soort topics maakt Chriz al lang niet meer. In 2008 was alles beter.
Ja, maar de nieuwe halen het niet bij zo een als deze.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo nu en dan wil ik nog wel eens een nieuw topicje zetten, tevens update ik zo nu en dan mijn fotoboek met nieuwe topics, dus als je ooit down bent zal mijn fotoboek de pijn verlichten.
Inderdaad. Ga dit weekend even naar de Joey's ofzo Chriz2k. Zie het als een werkuitje om inspiratie op te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar de nieuwe halen het niet bij zo een als deze.
Daar was ik vrijdag en zaterdag nog, flink wat plezier gemaakt met het damesteam van AZquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga dit weekend even naar de Joey's ofzo Chriz2k. Zie het als een werkuitje om inspiratie op te doen.
Vrouwenvoetbal, dan krijg je altijd dat soort associaties met lompe boerinnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
Daar was ik vrijdag en zaterdag nog, flink wat plezier gemaakt met het damesteam van AZ!
Nodig je hen ook bij jou thuis uit?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar was ik vrijdag en zaterdag nog, flink wat plezier gemaakt met het damesteam van AZ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |