.jpg)
.jpg)

.jpg)
Eerst de OP en de lijsten vullen, daarna zie ik wel weer verderquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Pijpen.
Ach, als je nog wat tijd over hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst de OP en de lijsten vullen, daarna zie ik wel weer verder
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Oh gawd, komt dat bericht net na Dribbel
Het vorige topic ging ook maar pcies optijd vol....quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Pijpen.
Wel deeptroathen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Pijpen.
sjappies hebben we zatquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn jullie ook opzoek naar Chappies ?
Denk dat je een oud nummer hebtquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP
Ik hou alle nummers wel.
Heb die van Hara nog wel als het goed is, heb Greys nu en Q.
Dan PM ik straks mijn nummer wel naar iedereen.
Is niets geheims aan m'n nummer
Ik denk echt dat ik op de wc ga zitten met de deur op slot. Klop maar als het klaar is. Ik was gisteren ook in een asiel en daar zag ik 5 jonge poesjes en wat deden die fuckers? Ze keken me aan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
Noekje!Verheug jij je ook al zo op de rondleiding?
Hara, jouw medepassagier had zich afgemeld toch, krioro? Hier in het topic? Of heeft ie dat weer teruggedraaid?
Neu, we gaan gewoon hier verderquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het vorige topic ging ook maar pcies optijd vol....
Hoe DURVEN ze!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef noekje het volgende:
en dan meld ik me keurig, zitten we alweer in een nieuw topic.
[..]
Ik denk echt dat ik op de wc ga zitten met de deur op slot. Klop maar als het klaar is. Ik was gisteren ook in een asiel en daar zag ik 5 jonge poesjes en wat deden die fuckers? Ze keken me aan!
Oh! Smart thinking!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Greys, ik las net even terug.
Als je een beslissing van wel of niet een kat af laat hangen van het terugkeren van Mr. Greys dan komt er nooit een beslissing aangezien je zelf altijd zegt dat jullie daar heel goed in zijn.
De Scottish fold is zielig en verdient een goed thuis, maar het is wel heel onverstandig. Stel als je ooit een kindje wil. Er staat bij dat hij juist niet bij kleine kinderen geplaatst moet worden. Wat denk je dat er kan gebeuren (met een om die reden redelijke waarschijnlijkheid) als je besluit om wel een baby te krijgen?
Maar da's ook een gezamelijke beslissing, dus eigenlijk maakt het dan ook niet zo heul veul uit![]()
Maar goed.. dan ben je met de Bengaal mss beter af. Die is al gewend aan kleine hondekindjes
Maileuhquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Greys, ik las net even terug.
Als je een beslissing van wel of niet een kat af laat hangen van het terugkeren van Mr. Greys dan komt er nooit een beslissing aangezien je zelf altijd zegt dat jullie daar heel goed in zijn.
De Scottish fold is zielig en verdient een goed thuis, maar het is wel heel onverstandig. Stel als je ooit een kindje wil. Er staat bij dat hij juist niet bij kleine kinderen geplaatst moet worden. Wat denk je dat er kan gebeuren (met een om die reden redelijke waarschijnlijkheid) als je besluit om wel een baby te krijgen?
Maar da's ook een gezamelijke beslissing, dus eigenlijk maakt het dan ook niet zo heul veul uit![]()
Maar goed.. dan ben je met de Bengaal mss beter af. Die is al gewend aan kleine hondekindjes
Aan wie moet ik die geven? Jullie zijn te verwarrend voor mijn niet chaotische brein.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Agree. Tenzij Noekje haar nummer wil geven, dan vertel ik die van mij lekker helemaal niet
Even PM-en aan Ingetje79 alsjeblieftquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Aan wie moet ik die geven? Jullie zijn te verwarrend voor mijn niet chaotische brein.
Zal ik hem ook even opladen voor die tijd want dat heb ik al een half jaar niet gedaan.
Ik zal even kijken of ik t ergens kan vinden, mag lijen dat internet mee werktquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
Hara, weet jij ongeveer nog waar je dat lijstje had geplaatst van mensen die wel meegingen?
Kan het niet meer vinden![]()
Oké, ik ga even het nummer zoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Even PM-en aan Ingetje79 alsjeblieft
Bigbird +1quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik t ergens kan vinden, mag lijen dat internet mee werkt
Wheheh alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké, ik ga even het nummer zoeken.
Momentje...
Over een uur of twee heb ik hem gevonden, Ingetje.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Voor de OP:
Alle spullen die bij mij (Cat22) stonden staan bij Nein! Geldt dus ook voor spul van theyoung1 en Oh Oh. En voor de volledigheid: ik had er ook nog een zak kattegrit bij mijn zakjes voer gegooid.
Tevens tvpoes.
Dank voor het opdiepen van het lijstje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bigbird +1
Verita +1
MissBliss + Re
Nein +misschien
Noekje + Hara + krioro
Greys + Maes
Ingetje
Qwea + MikeyMo
Tazmanian kreeg geen spullen maar wil wel wat ophalen en brengen naar Zwolle indien nodig. Zelfde geldt voor mister Anoniem
Als Noekje haar nummer geeft is mijne toch niet nodig? Ik weet mijn nummer ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 wacht geduldig op PM van Hara en Noekje![]()
Nu tukkietijd, 't was weer veul te laat vannacht en vanochtend te vroeg
Dank!quote:
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als Noekje haar nummer geeft is mijne toch niet nodig? Ik weet mijn nummer ook niet
Dat zou misschien handig zijn hèquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.
Wat sneu voor je, bereid je maar vast voor op het kippenhokquote:
Misschien dat jullie voor de zekerheid ook gewoon een half uurtje eerder moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.
Ik denk zelf dat een fotocamera genoeg is hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:56 schreef Qwea het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaallo?
Moet er enkel een fotocamera mee, of ook de videocamera?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Either dat of 10 nieuwe katten erbij

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Ja, Burdie was hier dus vandaag en [ afbeelding ]ze is de spullen vergeten
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
Van de week gaat ze even kijken of haar vriendlief nog even langs Amsterdam wil rijden [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
Van de week gaat ze even kijken of haar vriendlief nog even langs Amsterdam wil rijden [ afbeelding ]
Even offtopic, maar wat een gave foto's van de happy cats in je fotoboek!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
quote:Hoi HArababe,
Het zijn met name dekens, kussentjes en vetbedjes (dekens als schapenvachtjes zeg maar).
Ook nog zakken met koekjes en wat dozen met koek en snoep.
En dan die 100 kilo had ik geloof ik beloofd (?) incourant diepvriesvoer.
Ik vermoed wel dat het er allemaal in kan, eventueel nog de dekens op de achterbank als ze dat geen probleem vindt. Het zijn allemaal nieuwe dekens in de verpakking, dus niet vies ofzo.
Ik denk wel dat het lukt, lukt het niet dan hou ik gewoon een restant voer hier zodat ze bijv. volgende keer 150 kilo krijgen en nu 50 kilo, is dat een idee? We passen en meten gewoon zolang dat het er in kan :-) het is niet zwaar ofzo, alleen maar volume.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het gaat lukken, maar dan zal er een deel op de achterbank moeten denk ik.
Het mag ook in etappes hoor, dat ik nu dus alle dekens, koekjes etc. mee geef en dus minder diepvriesvoer, ze mogen het toch blijven halen zoals afgesproken, in elk geval tot eind van het jaar had ik dacht ik gezegd he, minimaal 100 kilo per maand.
Tot horens!
Groetjes Corine
Het waren inderdaad best veel katten, maar wel liefquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Neu, geen foto's.
Had wel gekund. De kleine donderstenen hier keken nooit om naar de spullen. Totdat het nu net klaarstond in de woonkamer terwijl wij een bakkie thee dronken. Opeens waren Mudhle, Kay en Karel er vreselijk druk mee. Vooral Mudhle, de kleine sloerie.
Super geregeld!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Dat is vast geen punt hoor appelbanaancitroen! Die handdoeken!
En superlief dat je de spullen wilde halen en naar Nein wilt brengen!
Hara, superwijf is die Corine toch! Zo kan het inderdaad prima opgelost worden, als er iets niet past dan halen ze dat gewoon de volgende keer qua voer! We gaan gewoon proppen en desnoods neem ik dat laatste half uur van Ermelo naar Zwolle wel een berg dekens en zooi op schoot en bij mijn voeten enzo! Maes rijdt
Hoi! Joh, dat was niet serieus van mij hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Overigens, nog even hierop terugkomend... ik lees het terug en het kan wellicht verkeerd overkomen. Krioro weet toch wel dat hij gewoon van harte welkom is he? En dat we hem al gewoon meegeteld hadden bij de passagiers? Hij riep destijds dat hij zich afmeldde door de drukte, maar ik ging er van uit dat dat een grapje was omdat ik toen iets riep over dat er niet hele families mee zouden kunnen komen 'voor de leuk' omdat het asiel dan vol is.
Krioro, doe eens melden! Met je inktpatroon
BADLAKEN! ja die ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
EN JE HANDDOEK DAN
Hey, niet mijn schuld he?!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 21:11 schreef bigbird het volgende:
[..]
Even offtopic, maar wat een gave foto's van de happy cats in je fotoboek!
Dat moet lukken toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef nein het volgende:
ik kom alleen trouwens![]()
Dus wees lief voor me
Ik ook...en ik ben best liefquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef nein het volgende:
ik kom alleen trouwens![]()
Dus wees lief voor me
Leuk!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef bigbird het volgende:
En als het goed gaat brengt Nonneke nog een paar mandjes langs morgenavond
Nou, ik heb een excel bestand, en kreeg een mailtje van mn docent. Maar ik snap er geen jota vanquote:Op woensdag 17 september 2008 11:06 schreef verita het volgende:
Wat is er dan?
Jahaaaaaaaaa, ik ook! Ik zorg dat ik lekkere snaaierij mee heb voor onderweg enzo!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:48 schreef Maes het volgende:
Ik denk wel dat alles in 'onze' auto past. Heb er wel zin in, het lijkt wel een schoolreisje
Zal ik zeker doen!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Doe haar ff de groetjes, we zien haar hier niet zoveel meer
Heb nu trouwens alle mobiele nummers binnen, behalve van Noekje.
Die moest nog ff zoeken![]()
.jpg)
Met vriezer idd al meer dan 2000quote:Op woensdag 17 september 2008 12:14 schreef PV het volgende:
met de vriezer erbij maakt dat toch ongeveer 2000![]()
heel mooi resultaat, ben blij een eurosteentje te hebben kunnen bijgedragen
Done en nu de rest nog zoeken. Behalve de oplader weet ik ook niet waar de telefoon is.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb nu trouwens alle mobiele nummers binnen, behalve van Noekje.
Die moest nog ff zoeken![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met vriezer idd al meer dan 2000![]()
En bedankt voor je steentjes
hoort nog bij (stiekem al aangepast, net als mijn naam in dat bericht ©)quote:- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten TUSSEN WAL EN SCHIP, GAAN WE ZSM REGELEN!
En de voerautomaten? Zijn die verdwenen of staan die nog bij Stali?quote:ong. 25 liter hondenbrokken, 1 vuilniszak met hand/theedoeken, 1 boodschappentas met hand/theedoeken, 1 krat met kussentjes, 3 rvs katten drink/eetbakjes
We rijden zelfquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
Euhhmmm. bij ons staat iets meer volgens de posting op de eerste paginaquote:Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En de laatst bekende stand van zaken mbt de spullen
- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!) RIJDT ZELF
- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes. RIJDT ZELF
- Godigita, Amsterdam - Dekens, Handdoeken, Speeltjes, tunnel, muisjes, kattenbakmatje BIJ MISS BLISS
- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak + 100kg Cavom RIJDT ZELF
- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken STAAT BIJ INGETJE79
- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes RIJDT ZELF
- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan, zacht poezenmandje, zak voer IN CONCLAAF MET FRUITMAND
- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten. HEEFT AL PM
- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken GAAT/STAAT BIJ VERITA
- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens STAAT BIJ QWEA
- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica STAAT BIJ NEIN
- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit) BURDIE?????
- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. NOEKJE RIJDT VIA HARA NAAR ASIEL
- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeltjes, koekies + spullen van sorella RIJDEN ZELF
- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes STAAT BIJ MISS BLISS
- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen KOMEN NAAR DE MAC IN ZWOLLE!
- Oh Oh, Maastricht: dekens, manden STAAT BIJ NEIN
- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes. STAAT BIJ MISS BLISS
- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes STAAT BIJ GREYS
- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes KNAAGDIEREN SPULLEN, ASIEL HEEFT GEEN KNAAGDIEREN (maar wel lief )
- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten TUSSEN WAL EN SCHIP, GAAN WE ZSM REGELEN!
- Cat22 : 36 kleine zakjes natvoer + zak kattegrit STAAT BIJ NEIN
- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes STAAT BIJ DJEP/ HAALT I.79 OP
- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem STAAT BIJ GREYS
- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel ???
- Dizzy-Miss-Lizzy, Den Haag: krabpaal, kittenbak STAAT BIJ GREYS
- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak VIA DML NAAR GREYS GEGAAN
- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes STAAT BIJ INGETJE
- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! BRENGT HET NAAR ANDER ASIEL
- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) STAAT BIJ HARA
- Beefcake: voerbakjes, speeltjes, riem, borstel, tekentang STAAT BIJ BIGBIRD
- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes IS VIA DIZZY BIJ GREYS
- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer RIJDT ZELF
- Harajuku. : Dozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen VIA NOEKJE
- MissBliss: Speeltjes en handdoeken en een zak Aldi premium senior voer! RIJDT ZELF
Kun jij evt. de spullen van Batoutofhell nog meenemen?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
We rijden zelf.
Kan ik gelijk proberen of ik vriendlief nog zo'n veel te lief kijkende kitten aan kan smeren.
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun jij evt. de spullen van Batoutofhell nog meenemen?
Die woont ook in A'foort
Ik moest em nog aanpassen Juupertquote:Op woensdag 17 september 2008 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhmmm. bij ons staat iets meer volgens de posting op de eerste pagina
Ik zal es kijken of ik hem/haar ergens op Fok! kan vindenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]zeker, ik weet alleen niet hoe die te bereiken is
.
Oh, leukquote:Op woensdag 17 september 2008 @ 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
We rijden zelf.
Kan ik gelijk proberen of ik vriendlief nog zo'n veel te lief kijkende kitten aan kan smeren.
Heb ik net zelf ook gedaan, maar geen fobo, geen PM, en maar één post op het forumquote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ik hem/haar ergens op Fok! kan vinden
Spullen liggen al bij Neinquote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest em nog aanpassen Juupert![]()
Ik zal ff kijken...je bent gewoon te snel!
Ik las net ff terug en begreep dat jullie iets met Nein zouden regelen?
Je laat me schrikken, maar mooi dat het al geregeld isquote:
YW.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:22 schreef Qwea het volgende:
Ik wil even Verita bedanken. Ze heeft me met excel geholpenEn ik denk dat ik het nu snap
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!!!
Je was me voorquote:Op woensdag 17 september 2008 12:40 schreef MissBliss het volgende:
Like a bat out of hell I'll be gone when the morning comes!
Toepasselijk![]()
Lief!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef bigbird het volgende:
En als het goed gaat brengt Nonneke nog een paar mandjes langs morgenavond
Ja zeker! Dat zal ik doen!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Kun je zeggen dat ik dr heel erg mis please ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Kun je zeggen dat ik dr heel erg mis please ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Nonneke!![]()
![]()
![]()
Wat lief dat je zoveel hebt verzameld!
Maar ehm...knaagjes hebben ze daar niet
Aangepastquote:Op woensdag 17 september 2008 17:41 schreef nokwanda het volgende:
@Ing: mijn spullen zijn al opgehaald. Fruitmand en in zijn dus niet meer in conclaaf. Fruitmand brengt ze naar Nein.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef nein het volgende:
Euh *kuch* fruitmand is toch appelbanaancitroen heanders mis ik iets ergens
Ik weet wel dat Ing PMde dat er iemand gedoneerd had, maar ze wist niet wie het op Fok was geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
sjoerdsjarrel.
moet blijkbaar nog in de donatielijst
Nu ja, hij dus blijkbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Ing PMde dat er iemand gedoneerd had, maar ze wist niet wie het op Fok was geloof ik
Nog geen tag aangevraagdquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
Ing, wil jij in jouw laatste donateurslijst sjoerdsjarrel er ook nog even bij zetten?
Ik heb het op de eerste pagina al aangepast!
En had je al een tagje voor ExTec aangevraagd toevallig? Anders ga ik dat nu ook gauw nog even doen!
Jaaah daar is ze dan!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Kom snel weer langs, en ik heb gewoon de naakt-meeting gemist door mn werkStommerts
![]()
Maargoed ik rij morgen na mn werk idd even langs Bigbird om iig 1 AH tas af te leveren, met 3 (nieuwe) mandjes mijn katten zijn er niet uit te slaan heb er zelf ook een staan, super zacht zijn ze. Vanmiddag heb ik nog 3 grote fleece kleden gescoord
ben ook al weken bezig mn baas zover te krijgen dat ik die kattenspeeltjes (die niemand toch koopt) voor een mooi prijsje mee te krijgen, maar ik geloof niet dat hij erin gaat trappen, gierige zak![]()
Hebben ze in dat asiel trouwens geen kleine (knaag)dieren ? Ik kwam nog een hamster/muizenrattenkooi tegen in de schuur en kan hem daar natuurlijk nog 1000jaar laten staan, maar als hun er wat aan hebben gooi ik hem iever er gewoon bij in de auto natuurlijk
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef sjoerdsjarrel het volgende:
Geen probleem meiden! Just keep up the good work !!! :-)
Zou dat doen als je dat kanquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef verita het volgende:
Waarom gebruik je de cardreader van je pc om foto's te uploaden? Ik laat mijn SD kaart altijd in de camera zitten en ben zo aan het uploaden.
Enige nadeel: je kunt je HC dan alleen voor je camera gebruiken
Omdat dat stukken sneller gaat dan transfer via usb.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef verita het volgende:
Waarom gebruik je de cardreader van je pc om foto's te uploaden? Ik laat mijn SD kaart altijd in de camera zitten en ben zo aan het uploaden.
Enige nadeel: je kunt je HC dan alleen voor je camera gebruiken
Ben heel benieuwd naar de foto's, maar kan best een nachtje wachten nog.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef verita het volgende:
Wij komen dus net van Hekates, bedankt voor de gastvrije ontvangst! Haar kater is een mooi dier![]()
.
Ik ben nu de foto's aan het uploaden naar fotoemmer. Kan best zijn dat het morgen wordt voordat ik hier de foto's post, ben een beetje afgedraaid van al wekenlang in de tuin en schuur bezig
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef Wouzer het volgende:
grumbl,
We hebben 2 weken geleden alle hondenspullen in 3 vuilniszakken gedaan omdat we onze hond hebben moeten laten inslapen (zucht).
Deed al pijn om afscheid te nemen maar dan nog alle spullen en speeltjes weggooien is ook niets. Als ik deze actie eerder had gezien had ik liever alle spulletjes naar jullie gebracht.
complimenten voor de organisatie hoor,
Een cardreader is wel makkelijk voor het uploaden van foto's, makkelijker dan een draad vind ik.quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat dat stukken sneller gaat dan transfer via usb.
Maar ik had een topic geopend, en een user kwam aan met dealextreme. Een card reader voor 3 dollar, en free shipping. Wel dokken met CC.
Dus ik heb MM maar even lief aangekeken, en die is hem nu aan het bestellenduurt wel 2 tot 3 weken
Eens. Ik haat draad.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een cardreader is wel makkelijk voor het uploaden van foto's, makkelijker dan een draad vind ik.
Je kan er wel mee emailen...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Behalve dan dat je op je snavel valt als je even wat te drinken wilt pakken, want je zit via een snoertje dus met je flappers vast aan de computer
Van de grote teen van je linkervoet een berichtje sturen naar de kleine teen van je rechtervoet, ya mean?quote:
Ja, en mee chatten, en fokken.quote:
Nee, da's thenenpatie...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de grote teen van je linkervoet een berichtje sturen naar de kleine teen van je rechtervoet, ya mean?
Er is geen ingebouwd toboquote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, da's thenenpatie...
Gewoon met je tenen typen op het ingebouwde toetsenbord en dan met je eksteroog op 'Verzenden' drukken.
Simpel...
Zoiets?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys mompelt iets over asieldieren
Nee hoor schattekes, gooi de go-go-gadgets er maar fijn tussendoor
Ik word al een beetje zenuwachtig voor zaterdag.
Ik weet niet wat ik aan zal trekken
Roze pumpjes natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys mompelt iets over asieldieren
Nee hoor schattekes, gooi de go-go-gadgets er maar fijn tussendoor
Ik word al een beetje zenuwachtig voor zaterdag.
Ik weet niet wat ik aan zal trekken
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef Wouzer het volgende:
grumbl,
We hebben 2 weken geleden alle hondenspullen in 3 vuilniszakken gedaan omdat we onze hond hebben moeten laten inslapen (zucht).
Deed al pijn om afscheid te nemen maar dan nog alle spullen en speeltjes weggooien is ook niets. Als ik deze actie eerder had gezien had ik liever alle spulletjes naar jullie gebracht.
complimenten voor de organisatie hoor,
*Proest*quote:
Zelfde spijkerbroek, andere laarzenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
De vórige keer dat ik je in een spijkerbroek en laarzen zag, ging er een kat mee naar huis
Ik las steeds posts over een bengaal en ik dacht dat jullie het overquote:Op woensdag 17 september 2008 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
Vind jij Mitch ook zo leuk?
Ik vind hem niet mooi, maar wel bijzonder
Ik heb Boris Bengaal er een paar keer ingegooid hier vanavond, maar dat gaat nooit lukken. Tenminste, hij 'weet het niet hoor'... Of Bink het wel zal waarderen op d'r ouwe leeftijd om nog even met een kat geconfronteerd te worden. Precies dezelfde twijfel als vorig jaar dus
Oh, precies hetzelfde hier!quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
Of Bink het wel zal waarderen op d'r ouwe leeftijd om nog even met een kat geconfronteerd te worden. Precies dezelfde twijfel als vorig jaar dus
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:33 schreef donroyco het volgende:
Hoi actiecomité, deze topicreeks heb ik nauwelijks gevolgdexcuses daarvoor.. een mail is onderweg
Oh ja, je hebt een benchquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef noekje het volgende:
Ik ga vanmiddag naar mijn ouders om de bench en mand op te halen. De fatboy die nog in de lijst staat, is dood.
Daar is van de zomer nog teveel op gezond en vanuit het zwembadje op gesprongen. Die kan ik niet met droge ogen meenemen. Ding is vies, naden stuk met grote waterplekken er op. Hij was ook eigenlijk niet voor buiten maar hij kleurde zo leuk lime bij het gras en mijn kussentjes.
Wat moeten jullie met deze info? Helemoal naks.![]()
Hij komt iig niet mee want ik ga hem een waardig afscheid geven bij de stort.
Al denk ik dat met het spul van Hara, het toch niet zou passen.
Ja, doe maar...als Greys haar telefoon dan weer es niet hoortquote:Op donderdag 18 september 2008 10:17 schreef Maes het volgende:
Ing, moet je ook mijn telefoonnummer of ga je me dan dag en nacht bellen?![]()
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt een benchIk denk steeds "Ah, valt wel mee ja" en dan bedenk ik de dingen die ik allemaal vergeet
Lol!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.
Ik kom hier zo voor in de hemel! Jullie allemaal!
Net als Mister Bean! Kun je ondertijd ook nog tandenpoetsenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.
Ik vrees dat ik wat meer nodig heb dan één asielactie om daar terecht te komenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik een grotere auto. Dat moet passen want die heeft geen open dakje.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik bedoelde als Noekje op t dak zit
Vlek is onze huisbitchquote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Hekates het volgende:
Mooie foto's hoor.
Ik ben helemaal verliefd aan het worden op schildpadjes zoals Vlek.
Checkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef Hekates het volgende:
de foto's en filmpjes van Fred zijn hier te vinden.Fred (lieve kater) zoekt nieuw huisje
1. Is het doel van de actie bereikt?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag is trouwens officieel de laatste dag dat de rekening open is
*pakt tissuesquote:Op donderdag 18 september 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Is het doel van de actie bereikt?
2. Ben je tevreden met het resultaat?
Volgens mij kan je beide met eenbeantwoorden, dus whipe your tears...
Whoehoeee gaaf! Heb zo'n idee dat ik klem ga zitten onderweg naar Zwollequote:Op donderdag 18 september 2008 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Check![]()
Kreeg net een smsje van Nonneke dat ze nog 9 doosjes kattenspeeltjes van haar baas heeft weten afhandig te maken! Vanavond brengt ze het naar Bigbird
Hoe herkenbaar! Heb er erg om moeten lachenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef verita het volgende:
Hier nog een donatie![]()
![]()
![]()
Ik ging vanmorgen naar de Pet's Place in Almelo voor voer voor onze kat. Vertel over de actie en hoera!!! daar hebben we nu dus ook een donatie van (heb wel ook even mijn kaartje achtergelaten mocht ie nog meer spullen hebben).
Het gaat hier om 4 dozen met Proplan voer in zakjes voor ik dacht moeilijke katten en een aantal doosjes met blikvoer en snackjes voor zowel katten als honden. Daar zitten ook waardebonnen bij in!
Dus Pet's Place in Almelo: bedankt!!
[ afbeelding ]
En wat krijg je dan als je eerst even een sanitaire stop moet maken voordat je de tassen uit kunt pakken
[ afbeelding ]
Dader gevlucht
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef verita het volgende:
En wat krijg je dan als je eerst even een sanitaire stop moet maken voordat je de tassen uit kunt pakken
[ afbeelding ]
Dader gevlucht
Danny stort alle inkomsten uit de nieuwe Fok-abbo's in de pot!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Greys het volgende:
Qwea, je PM box is vol....
En ik had nog wel zulk goed bericht voor jeDus gauw gauw even legen en hier een gil geven!!!
Ingetje en Hara/QuBe, jullie hebben PM met een prachtig bericht!
Lieve mensen, ik kom zometeen even de details van dit goede bericht aan jullie doorgeven hier, maar ik moet nog even navragen wat ik wel en niet mag melden hier in het topic. Maar ....![]()
![]()
de 2000 euro gaat TOCH nog in zicht komen!!!!
![]()
![]()
Update volgt
Lummelquote:Op donderdag 18 september 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Danny stort alle inkomsten uit de nieuwe Fok-abbo's in de pot!!!![]()
![]()
![]()
Wat een geweldig nieuws.![]()
Danny for Queen of the Netherlands...![]()
![]()
Is dat niet zo dan? Oew, dat afwachtenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Lummel![]()
Maar wacht nog even, je zult het geweldig vinden!
Wil alleen even zeker weten of ik namen mag noemen!
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Greys het volgende:
En ik had nog wel zulk goed bericht voor jeDus gauw gauw even legen en hier een gil geven!!!
Lieve mensen, ik kom zometeen even de details van dit goede bericht aan jullie doorgeven hier, maar ik moet nog even navragen wat ik wel en niet mag melden hier in het topic. Maar ....![]()
![]()
![]()
![]()
Update volgt
Wat gemeen van Greys hèquote:Op donderdag 18 september 2008 14:44 schreef verita het volgende:
Hoop dat er snel officieel nieuws komt, mijn nagels zijn op
.jpg)
Sorry, ga ik gelijk doen. Beetje kut dag met mn pc die crashte enzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Update volgt
OMG wat lievvvvquote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, let op... komtie!
KNORRETJE en DANNY, die niet alleen hebben mogelijk gemaakt dat we tagjes mochten uitdelen aan de donateurs maar Knorretje heeft ook eigenhandig al die tagjes elke keer geplaatst bij iedereen...
die twee he...
nou....
DIE GAAN DE STAND AANVULLEN TOT 2000 EURO!!!!!
En mochten we nou zelf met de donaties die nog onderweg zijn en van Ingetje79 en mij al aardig die richting op komen, dan wordt de totaalstand dus misschien zelfs nog wel ietsje meer!!!! Alles even afhankelijk van de stand vanavond/morgenochtend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KNORRETJE en DANNY, ontzettend bedankt voor dit toffe bericht!
Whiiiii! Gaaf he!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, let op... komtie!
KNORRETJE en DANNY, die niet alleen hebben mogelijk gemaakt dat we tagjes mochten uitdelen aan de donateurs maar Knorretje heeft ook eigenhandig al die tagjes elke keer geplaatst bij iedereen...
die twee he...
nou....
En mochten we nou zelf met de donaties die nog onderweg zijn en van Ingetje79 en mij al aardig die richting op komen, dan wordt de totaalstand dus misschien zelfs nog wel ietsje meer!!!! Alles even afhankelijk van de stand vanavond/morgenochtend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheetje, het bericht staat hier al, heb net PM van Knorretje terug gehad en ik mocht het zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, ga ik gelijk doen. Beetje kut dag met mn pc die crashte enzo.
*leeg maakt.
Far outquote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, let op... komtie!
die twee he...
nou....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was ook nog ff tussendoor bezigquote:Op donderdag 18 september 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheetje, het bericht staat hier al, heb net PM van Knorretje terug gehad en ik mocht het zeggen
Ik heb het ook al in dit topic gezet inmiddels, vandaar dat ik niet alsnog de PM gestuurd hadquote:
Kiek es...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
In de loop van vandaag komt er toch weer een nieuw topic en dan zullen we alles aanpassen!
Doe hem de groetjesquote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh, over enkele minuten op weg naar paps van Ing.
Donequote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiek es...![]()
En doe es snel mijn PM beantwoorden ja!![]()
Zal ik doen,quote:
Heb um net gebeld; hij was net weer op de zaak en hij zat nu op je te wachtenquote:
Als fotograaf hebben wij de befaamde MissBliss en Re. Gaat vast goed komenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de batterijen voor de camera's al opgeladen?
Vaste fotograaf al aangewezen?
Met al deze euforie en zenuwpeesjes bij elkaar zie ik een foto reportage bij voorbaat al in het water vallen...
En nogmaals, mw. MadMaster wil graag een stukje over deze actie schrijven voor de nieuwsbrief van asiel Amsterdam, dus als er iemand zich daarvoor opwerpen als contactpersoon, dan graag...
quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als fotograaf hebben wij de befaamde MissBliss en Re. Gaat vast goed komen![]()
Ik zou overmorgen gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het zielig voor Re trouwens. Gisteren moest hij ook al met me mee naar een Lush-VIPavond, stond ie daar als enige man tussen de hysterische wijven dames die kwijlen over zeepjes, en dan morgen naar het asiel met een stel enorme wijven dierensofties die bij elk dier moeten gillen en aaaaaaaawwwww zeggen enzo
Ik denk dus dat hij over de foto's zal gaan
Maar misschien gewoon ik.
En Mr.Burdiequote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef verita het volgende:
[..]
Ik zou overmorgen gaan
En hij zal niet de enige man zijn. MickyMo is er volgens mij ook, en Dinooo
Genoteerd...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
En als je vrouw vragen heeft dan gilt ze maar naar Greys of mij hoor.
Geen probleem
Half 12 bij de Mac in Zwolle Zuidquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
En Mr.Burdie.
Hoewel ik twijfel of ik hem er niet in z'n eentje op af ga sturen, we moeten thuis nog veel doen (zondag hebben we een klein feestje met de buren). Hoe laat moeten we er zijn eig?
Ik geloof dat Meneer I. haast blij is dat ie moet werken, anders had ik hem wel ff meegesleeptquote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef verita het volgende:
[..]
Ik zou overmorgen gaan
Will be therequote:Op donderdag 18 september 2008 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Half 12 bij de Mac in Zwolle Zuid
Een favo Mac?quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Will be there.
Dat is volgens mij een van onze favo Mc Donaldsen, dus misschien zijn we er wat eerder.
Wat is daar mis mee?quote:
En mijn vriend ookquote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef verita het volgende:
[..]
Ik zou overmorgen gaan
Was dat van de Mac dan? Ik dacht van een pizza?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:57 schreef MissBliss het volgende:
Naja, niks mis mee, ik kan het me alleen niet voorstellen.. Ze hebben toch allemaal hetzelfde eten
En ik eet nooit meer bij de Mac na het 'Muse-Incident'... Ingetje, je weet vast nog wel wat ik bedoel
Ja, dat was dequote:Op donderdag 18 september 2008 @ 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was dat van de Mac dan? Ik dacht van een pizza?
In dat geval zou ik ze aanklagen....potverdikkie je hele concert verpest
Check! En ik heb dus een extra HDHC kaartje van 4GB. Dus in totaal 5GB. Daar kunnen 750 foto's opquote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de batterijen voor de camera's al opgeladen?
Vaste fotograaf al aangewezen?
Met al deze euforie en zenuwpeesjes bij elkaar zie ik een foto reportage bij voorbaat al in het water vallen...
I don't mind really wie t doetquote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check! En ik heb dus een extra HDHC kaartje van 4GB. Dus in totaal 5GB. Daar kunnen 750 foto's op
En nogmaals, mw. MadMaster wil graag een stukje over deze actie schrijven voor de nieuwsbrief van asiel Amsterdam, dus als er iemand zich daarvoor opwerpen als contactpersoon, dan graag...
Hara? En als Hara niet wil, dan mag je mij wel PM'en
Nou, dan mag madmaster kiezenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I don't mind really wie t doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |