Awww, en sjefke was al zo een held ;-) Nu laat hij zich NOG minder zien?
Update over Fred: Hij heeft nog steeds niets stuk gemaakt, omgestoten of lomp behandeld! Wel is hij gisteravond toen hij op de vensterbank wilde springen uitgegleden en met een plof (houten vloer onder mijn vloerbedekking) neegekomen....
Op dit moment weet hij niet wat hij wil. Toen ik thuis kwam was het duidelijk miauwen om aandacht. Als ik op de bank ga zitten, gaat hij in de vensterbank zitten en naar me kijken en miauwen. Krijg ik hem eindelijk gek genoeg om te komen snuffelen, gaat hij er daarna met een rot gang vandoor om op de gang om aandacht te mauwen. Komt hij eventjes op schoot, is hij nog sneller er weer van af.... Als ik naar hem toe ga, laat hij zich heerlijk kroelen over zijn buikje en alles! Maar ja, zelf bij mij komen is duidelijk nog een beetje eng.
Verder kwam hij vanacht en vanmorgen toen ik uit bed was naar de gang toe gewandelt om te kijken waar ik toch vandaan kwam.

(hij mag voorlopig nog niet in de slaapkamer)
Tot slot, wat ik nog niet verteld had: Maandag ben ik voor alle zekerheid met hem langs de dierenarts geweest. Fred lijkt grotendeels prima in orde. Hij moet alleen naar de tandarts toe. Volgende week maandag is het zo ver. Ze gaan tandsteen weg halen en hij mist bij 1 tandje een klein stukje. Benieuwd of ze daar wat aan kunnen doen.
Al met al, spannend genoeg dus voor Fred en mij!