.jpg)
.jpg)

.jpg)
Eerst de OP en de lijsten vullen, daarna zie ik wel weer verderquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Pijpen.
Ach, als je nog wat tijd over hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst de OP en de lijsten vullen, daarna zie ik wel weer verder
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Oh gawd, komt dat bericht net na Dribbel
Het vorige topic ging ook maar pcies optijd vol....quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Pijpen.
Wel deeptroathen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Pijpen.
sjappies hebben we zatquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn jullie ook opzoek naar Chappies ?
Denk dat je een oud nummer hebtquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP
Ik hou alle nummers wel.
Heb die van Hara nog wel als het goed is, heb Greys nu en Q.
Dan PM ik straks mijn nummer wel naar iedereen.
Is niets geheims aan m'n nummer
Ik denk echt dat ik op de wc ga zitten met de deur op slot. Klop maar als het klaar is. Ik was gisteren ook in een asiel en daar zag ik 5 jonge poesjes en wat deden die fuckers? Ze keken me aan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
Noekje!Verheug jij je ook al zo op de rondleiding?
Hara, jouw medepassagier had zich afgemeld toch, krioro? Hier in het topic? Of heeft ie dat weer teruggedraaid?
Neu, we gaan gewoon hier verderquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het vorige topic ging ook maar pcies optijd vol....
Hoe DURVEN ze!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef noekje het volgende:
en dan meld ik me keurig, zitten we alweer in een nieuw topic.
[..]
Ik denk echt dat ik op de wc ga zitten met de deur op slot. Klop maar als het klaar is. Ik was gisteren ook in een asiel en daar zag ik 5 jonge poesjes en wat deden die fuckers? Ze keken me aan!
Oh! Smart thinking!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Greys, ik las net even terug.
Als je een beslissing van wel of niet een kat af laat hangen van het terugkeren van Mr. Greys dan komt er nooit een beslissing aangezien je zelf altijd zegt dat jullie daar heel goed in zijn.
De Scottish fold is zielig en verdient een goed thuis, maar het is wel heel onverstandig. Stel als je ooit een kindje wil. Er staat bij dat hij juist niet bij kleine kinderen geplaatst moet worden. Wat denk je dat er kan gebeuren (met een om die reden redelijke waarschijnlijkheid) als je besluit om wel een baby te krijgen?
Maar da's ook een gezamelijke beslissing, dus eigenlijk maakt het dan ook niet zo heul veul uit![]()
Maar goed.. dan ben je met de Bengaal mss beter af. Die is al gewend aan kleine hondekindjes
Maileuhquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Greys, ik las net even terug.
Als je een beslissing van wel of niet een kat af laat hangen van het terugkeren van Mr. Greys dan komt er nooit een beslissing aangezien je zelf altijd zegt dat jullie daar heel goed in zijn.
De Scottish fold is zielig en verdient een goed thuis, maar het is wel heel onverstandig. Stel als je ooit een kindje wil. Er staat bij dat hij juist niet bij kleine kinderen geplaatst moet worden. Wat denk je dat er kan gebeuren (met een om die reden redelijke waarschijnlijkheid) als je besluit om wel een baby te krijgen?
Maar da's ook een gezamelijke beslissing, dus eigenlijk maakt het dan ook niet zo heul veul uit![]()
Maar goed.. dan ben je met de Bengaal mss beter af. Die is al gewend aan kleine hondekindjes
Aan wie moet ik die geven? Jullie zijn te verwarrend voor mijn niet chaotische brein.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Agree. Tenzij Noekje haar nummer wil geven, dan vertel ik die van mij lekker helemaal niet
Even PM-en aan Ingetje79 alsjeblieftquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Aan wie moet ik die geven? Jullie zijn te verwarrend voor mijn niet chaotische brein.
Zal ik hem ook even opladen voor die tijd want dat heb ik al een half jaar niet gedaan.
Ik zal even kijken of ik t ergens kan vinden, mag lijen dat internet mee werktquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
Hara, weet jij ongeveer nog waar je dat lijstje had geplaatst van mensen die wel meegingen?
Kan het niet meer vinden![]()
Oké, ik ga even het nummer zoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Even PM-en aan Ingetje79 alsjeblieft
Bigbird +1quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik t ergens kan vinden, mag lijen dat internet mee werkt
Wheheh alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké, ik ga even het nummer zoeken.
Momentje...
Over een uur of twee heb ik hem gevonden, Ingetje.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Voor de OP:
Alle spullen die bij mij (Cat22) stonden staan bij Nein! Geldt dus ook voor spul van theyoung1 en Oh Oh. En voor de volledigheid: ik had er ook nog een zak kattegrit bij mijn zakjes voer gegooid.
Tevens tvpoes.
Dank voor het opdiepen van het lijstje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bigbird +1
Verita +1
MissBliss + Re
Nein +misschien
Noekje + Hara + krioro
Greys + Maes
Ingetje
Qwea + MikeyMo
Tazmanian kreeg geen spullen maar wil wel wat ophalen en brengen naar Zwolle indien nodig. Zelfde geldt voor mister Anoniem
Als Noekje haar nummer geeft is mijne toch niet nodig? Ik weet mijn nummer ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 wacht geduldig op PM van Hara en Noekje![]()
Nu tukkietijd, 't was weer veul te laat vannacht en vanochtend te vroeg
Dank!quote:
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als Noekje haar nummer geeft is mijne toch niet nodig? Ik weet mijn nummer ook niet
Dat zou misschien handig zijn hèquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.
Wat sneu voor je, bereid je maar vast voor op het kippenhokquote:
Misschien dat jullie voor de zekerheid ook gewoon een half uurtje eerder moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.
Ik denk zelf dat een fotocamera genoeg is hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:56 schreef Qwea het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaallo?
Moet er enkel een fotocamera mee, of ook de videocamera?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Either dat of 10 nieuwe katten erbij

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Ja, Burdie was hier dus vandaag en [ afbeelding ]ze is de spullen vergeten
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
Van de week gaat ze even kijken of haar vriendlief nog even langs Amsterdam wil rijden [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
Van de week gaat ze even kijken of haar vriendlief nog even langs Amsterdam wil rijden [ afbeelding ]
Even offtopic, maar wat een gave foto's van de happy cats in je fotoboek!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
quote:Hoi HArababe,
Het zijn met name dekens, kussentjes en vetbedjes (dekens als schapenvachtjes zeg maar).
Ook nog zakken met koekjes en wat dozen met koek en snoep.
En dan die 100 kilo had ik geloof ik beloofd (?) incourant diepvriesvoer.
Ik vermoed wel dat het er allemaal in kan, eventueel nog de dekens op de achterbank als ze dat geen probleem vindt. Het zijn allemaal nieuwe dekens in de verpakking, dus niet vies ofzo.
Ik denk wel dat het lukt, lukt het niet dan hou ik gewoon een restant voer hier zodat ze bijv. volgende keer 150 kilo krijgen en nu 50 kilo, is dat een idee? We passen en meten gewoon zolang dat het er in kan :-) het is niet zwaar ofzo, alleen maar volume.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het gaat lukken, maar dan zal er een deel op de achterbank moeten denk ik.
Het mag ook in etappes hoor, dat ik nu dus alle dekens, koekjes etc. mee geef en dus minder diepvriesvoer, ze mogen het toch blijven halen zoals afgesproken, in elk geval tot eind van het jaar had ik dacht ik gezegd he, minimaal 100 kilo per maand.
Tot horens!
Groetjes Corine
Het waren inderdaad best veel katten, maar wel liefquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Neu, geen foto's.
Had wel gekund. De kleine donderstenen hier keken nooit om naar de spullen. Totdat het nu net klaarstond in de woonkamer terwijl wij een bakkie thee dronken. Opeens waren Mudhle, Kay en Karel er vreselijk druk mee. Vooral Mudhle, de kleine sloerie.
Super geregeld!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Dat is vast geen punt hoor appelbanaancitroen! Die handdoeken!
En superlief dat je de spullen wilde halen en naar Nein wilt brengen!
Hara, superwijf is die Corine toch! Zo kan het inderdaad prima opgelost worden, als er iets niet past dan halen ze dat gewoon de volgende keer qua voer! We gaan gewoon proppen en desnoods neem ik dat laatste half uur van Ermelo naar Zwolle wel een berg dekens en zooi op schoot en bij mijn voeten enzo! Maes rijdt
Hoi! Joh, dat was niet serieus van mij hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Overigens, nog even hierop terugkomend... ik lees het terug en het kan wellicht verkeerd overkomen. Krioro weet toch wel dat hij gewoon van harte welkom is he? En dat we hem al gewoon meegeteld hadden bij de passagiers? Hij riep destijds dat hij zich afmeldde door de drukte, maar ik ging er van uit dat dat een grapje was omdat ik toen iets riep over dat er niet hele families mee zouden kunnen komen 'voor de leuk' omdat het asiel dan vol is.
Krioro, doe eens melden! Met je inktpatroon
BADLAKEN! ja die ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
EN JE HANDDOEK DAN
Hey, niet mijn schuld he?!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 21:11 schreef bigbird het volgende:
[..]
Even offtopic, maar wat een gave foto's van de happy cats in je fotoboek!
Dat moet lukken toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef nein het volgende:
ik kom alleen trouwens![]()
Dus wees lief voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |