Even PM-en aan Ingetje79 alsjeblieftquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Aan wie moet ik die geven? Jullie zijn te verwarrend voor mijn niet chaotische brein.
Zal ik hem ook even opladen voor die tijd want dat heb ik al een half jaar niet gedaan.
Ik zal even kijken of ik t ergens kan vinden, mag lijen dat internet mee werktquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
Hara, weet jij ongeveer nog waar je dat lijstje had geplaatst van mensen die wel meegingen?
Kan het niet meer vinden![]()
Oké, ik ga even het nummer zoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Even PM-en aan Ingetje79 alsjeblieft
Bigbird +1quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik t ergens kan vinden, mag lijen dat internet mee werkt
Wheheh alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké, ik ga even het nummer zoeken.
Momentje...
Over een uur of twee heb ik hem gevonden, Ingetje.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Voor de OP:
Alle spullen die bij mij (Cat22) stonden staan bij Nein! Geldt dus ook voor spul van theyoung1 en Oh Oh. En voor de volledigheid: ik had er ook nog een zak kattegrit bij mijn zakjes voer gegooid.
Tevens tvpoes.
Dank voor het opdiepen van het lijstje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bigbird +1
Verita +1
MissBliss + Re
Nein +misschien
Noekje + Hara + krioro
Greys + Maes
Ingetje
Qwea + MikeyMo
Tazmanian kreeg geen spullen maar wil wel wat ophalen en brengen naar Zwolle indien nodig. Zelfde geldt voor mister Anoniem
Als Noekje haar nummer geeft is mijne toch niet nodig? Ik weet mijn nummer ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 wacht geduldig op PM van Hara en Noekje![]()
Nu tukkietijd, 't was weer veul te laat vannacht en vanochtend te vroeg
Dank!quote:
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als Noekje haar nummer geeft is mijne toch niet nodig? Ik weet mijn nummer ook niet
Dat zou misschien handig zijn hèquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.
Wat sneu voor je, bereid je maar vast voor op het kippenhokquote:
Misschien dat jullie voor de zekerheid ook gewoon een half uurtje eerder moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Godsamme, wat een drama-auto gaan wij worden. Ga je me je adres nog wel even pm-en of moet ik het op de tast doen. Dan vertrek ik wel om 3.00 uur 's nachts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |