Jeujquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaan we redden, hoor.
& Kattenharen weghalen doen wij altijd met rubberen handschoenen.
Het lijkt wel he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hihihi, Greys mag alsnog wel met de Smartie er achter aan
Jup...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik hoop overigens dat 'de verrassing' niet te groot is, anders past het allemaal nooit in de auto
Ik had ook niet op die mandjes gerekend namelijk
Stond dat in een van haar mails? Van die verrassing?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik hoop overigens dat 'de verrassing' niet te groot is, anders past het allemaal nooit in de auto
Ik had ook niet op die mandjes gerekend namelijk
Stond dat in een van haar mails? Van die verrassing?
Aightquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef Greys het volgende:
Hara, zou jij Corine alsjeblieft nog even willen mailen om te vragen of haar spullen in de achterbak van een grote personenauto passen?Dan stop ik de rest op de achterbank, de krabpaal en mandjes en tassen enzo. Ik vind het zo zonde om met twee auto's achter elkaar aan te gaan rijden als het toch in 1 auto past, de benzine is al duur genoeg
Heb weer een muzikale associatie...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef Greys het volgende:
quote:And I gotta let you know, no, you're never gonna regret it
So open up your eyes, I got a big surprise, it'll feel all right
quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb weer een muzikale associatie...
And I gotta let you know, no, you're never gonna regret it
So open up your eyes, I got a big surprise, it'll feel all right
De spullen van Mascara-Klodder, Dizzy-Miss-Lizzy en van de dames wiens spulletjes al bij DML stonden. Op zich is dat wel tussen de voorstoelen en de achterbank te frotten, en de grotere spullen zoals mandjes en krabpaal op de achterbank. En dan nog wat spulletjes van ferrari-rood en van mezelf.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Paradise by the Dashboardlight![]()
![]()
Maar Greys, jij moet toch nog veul meer spul meenemen dan alleen Carnibest?
Ik ben ook verschrikkelijk btwquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Max was echt verschrikkelijk. Die kon je elke dag kammen met 3 verschillende borstels/kammen en nóg kwam je behaard het huis uit
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef nein het volgende:
[..]
Ik ben ook verschrikkelijk btw, een keer na een concert haalde mn ex mijn (zwarte) jas op bij de garderobe...die behoorlijk onder mijn (blonde) haren zat. Zegt dat meisje doodvrolijk tegen hem: "ooh..jullie hebben zeker een golden retreiver thuis?"
![]()
2 wat? Ik heb 2 dozen, 2 manden, 2 mensenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
Ja, ik meld me.
Hara, zijn het er nog steeds 2?
2 Mensen! 2 Dozen tissues en 2 reismandjes en dan zie ik wel hoeveel honden en katten daarin passen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
2 wat? Ik heb 2 dozen, 2 manden, 2 mensenEn nog meer
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef noekje het volgende:
[..]
2 Mensen! 2 Dozen tissues en 2 reismandjes en dan zie ik wel hoeveel honden en katten daarin passen.
Nou, mijn ouders die lul ik wel omver, ik ga op mn flikker van MikeyMo krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben blij dat ik thuis woon. Als ik met een dier zou thuiskomen word ik t huis uitgetrapt dus kan me aardig inhouden wehhe
Ik heb ALTIJD gezegd, en blijf dat zeggen ; dan eet ik wel minder. Of droog brood.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik vind niet dat het zo zwart wit is. Natuurlijk moet je altijd geld achter de hand houden voor zulke dingen maar het kan best zijn dat sommige mensen anders hun eigen eten niet meer kunnen betalen hoor, wat moet je dan
No problemo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, da's ook al geen oplossing dus
Oh jongens, nog even een heel gekke vraag.
STEL dat er een kat komt. Kan ik dan de hond 's nachts bij ons op de kamer laten slapen en de kat beneden? Of kan je zoiets weer niet maken dan?
Ga maar achter mij. Ik ben 1.83. mikey 1.90 +-quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel achter jou staan
Hoewel, ik ben 1.82, wellicht dat ik dan over je heen kijk alsnog?
Same herequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:54 schreef MissBliss het volgende:
Hakken is wel een idee ja
Mijn vriend gaat ook mee, dus ik kan niet eensper ongeluk
met een kat thuiskomen
Nou, ik heb een beter ideequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh sorry...en idd om half 12 verzamelen![]()
Ik heb Sanne en MMluna doorgestreept in de OP.
Dat klopt toch zo?
Mss wel ff handig om deze week ff alle mobiele nummers naar alle rijders te PMen/mailen
Overigens, nog even hierop terugkomend... ik lees het terug en het kan wellicht verkeerd overkomen. Krioro weet toch wel dat hij gewoon van harte welkom is he? En dat we hem al gewoon meegeteld hadden bij de passagiers? Hij riep destijds dat hij zich afmeldde door de drukte, maar ik ging er van uit dat dat een grapje was omdat ik toen iets riep over dat er niet hele families mee zouden kunnen komen 'voor de leuk' omdat het asiel dan vol is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Hara, je bent onverbeterlijk
![]()
Noekje!Verheug jij je ook al zo op de rondleiding?
Hara, jouw medepassagier had zich afgemeld toch, krioro? Hier in het topic? Of heeft ie dat weer teruggedraaid?
Jij ook altijd met die grote snufferd van je.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Overigens, nog even hierop terugkomend... ik lees het terug en het kan wellicht verkeerd overkomen. Krioro weet toch wel dat hij gewoon van harte welkom is he? En dat we hem al gewoon meegeteld hadden bij de passagiers? Hij riep destijds dat hij zich afmeldde door de drukte, maar ik ging er van uit dat dat een grapje was omdat ik toen iets riep over dat er niet hele families mee zouden kunnen komen 'voor de leuk' omdat het asiel dan vol is.
Krioro, doe eens melden! Met je inktpatroon
Ik ben soms een beetje teveel een regelteefquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij ook altijd met die grote snufferd van je.
Ik zal na het eten wel ff een PM doen naar alle rijdersquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb een beter idee
Als1 iemand even zorgt voor alle mobiele nrs van de rijders, en deze dan even doorstuurt
Dat scheelt chaos.
Hoezo, is iemand van het asiel je ex dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:39 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, verwachten jullie nou ook van mij dat ik pizza's voor het asiel bestel?
En daar ging mn bloemkoolquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, is iemand van het asiel je ex dan?
Mens, wind je niet zo opquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje teveel een regelteef
Komt door mijn werk
Maar jullie snapten toch wel wat ik daarmee bedoelde toen?
Was echt niet rot bedoeld hoor
Maar nu het over Noekje en d'r passagiers gaat denk ik er ineens aan terug, dat hij zich afmeldde en dat ik daar toen niet al op gereageerd had (zat op het werk) en nu ben ik ineens bang dat hij me verkeerd heeft begrepen
Nee maar ik heb wel een reputatie hoog te houdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, is iemand van het asiel je ex dan?
Mijn nr heb ik je net gepmt alvastquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal na het eten wel ff een PM doen naar alle rijders![]()
Nu eerst hutspot maken, tis vies koud hier in het hoge Noorden
Misschien is het ook anders handig dat alleen jij alle nrs houdt. Ik kan me voorstellen dat mensen het niet zo tof zouden vinden dat hun nr bij tig users bekend wordtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal na het eten wel ff een PM doen naar alle rijders![]()
Nu eerst hutspot maken, tis vies koud hier in het hoge Noorden
En dat Ing dan haar nr wel aan alle rijders geeft?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien is het ook anders handig dat alleen jij alle nrs houdt. Ik kan me voorstellen dat mensen het niet zo tof zouden vinden dat hun nr bij tig users bekend wordt
Ooh ja. Kutje crap.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Ing dan haar nr wel aan alle rijders geeft?
Want hoe moeten die anders contact opnemen als er onderweg vertraging optreedt ofzo?
Agree. Tenzij Noekje haar nummer wil geven, dan vertel ik die van mij lekker helemaal nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien is het ook anders handig dat alleen jij alle nrs houdt. Ik kan me voorstellen dat mensen het niet zo tof zouden vinden dat hun nr bij tig users bekend wordt
Ik zou het goed pijpen als ik jou was.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
Stelletje lekkere wichten zijn jullie ook he?![]()
Hara, wil jij aan krioro vragen of hij het niet verkeerd heeft opgevat? Of ben ik dan een zeikerd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |