Dat kan ookquote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dierthuis ( www.dierthuis.nl )
Ik heb traantjes weg moeten pinken. Veel katten met aids van Makatsi gaan daar ook heen.
Strakjes?quote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook
We moeten er maar goed over nadenken strakjes, welke we weer gaan kiezen.
Hebben jullie in die link van mij, bij de Seniorenclub, hond Boy Pukkie gezien?
Die is uit 1989!![]()
![]()
Ok top, zal het 31 sept overmaken dan.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Zie maar ff....de rekening blijft open.
Dus mocht je idd nog willen doneren, meldt dat dan tzt ff in het naklets-topic.
Dan regelen we het wel. Komt goed![]()
En Q...
Laat je mij per PM even weten hoeveel je gaat overmaken dan? Dan schiet ik het voor jou voor, zodat jouw bedrag er al bij zit als we zaterdag de cheque overhandigen!quote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok top, zal het 31 sept overmaken dan.
Doe dat!quote:Op maandag 15 september 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Ik vertrouw op de goedheid van de mens. Ik schiet het je voor, oke?
Maar 50 euro is wel veel! Voor jou, bedoel ik. Niet om voor te schieten, dat kan wel even.
Dus denk er nog even over, het mag ook best de helft zijn, daar zijn we al HEEEEEEL blij mee!
En PM me dan even, dan stort ik het extra namens jou op de asielrekening en als je het dan op de asielrekening stort wanneer het jou uitkomt, pak ik het daarvan weer terug.
Ik heb er al over nagedacht, ben vrijgezel, woon nog thuis dus heb het er wel voor over. Nog niet eerder zo'n bedrag geweest dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je mij per PM even weten hoeveel je gaat overmaken dan? Dan schiet ik het voor jou voor, zodat jouw bedrag er al bij zit als we zaterdag de cheque overhandigen!
En nogmaals, denk er even over na, want 50 euro vind ik wel erg veel geld
Er zat wel eens zo'n bedrag tussen, maar dat waren uitzonderingen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb er al over nagedacht, ben vrijgezel, woon nog thuis dus heb het er wel voor over. Nog niet eerder zo'n bedrag geweest dan?
Das mooi, maar als je voor me wilt voorschieten ben ik erg dankbaar.quote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat wel eens zo'n bedrag tussen, maar dat waren uitzonderingen.
Maar ik vind het erg lief van je!
Ik zal je zo een PM sturen met alle gegevens, die alle donateurs krijgen. Dan komt jouw geld gewoon wat later op die rekening binnen en kan ik het daarvan terugpakken. Ik beheer de asielrekening namelijk, die laat ik ook gewoon weer open voor volgend jaar. Ingetje79 controleert overigens alles wat er op die rekening gebeurt, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik er van ga shoppen
En we gaan met veel mensen van dit forum zaterdag met de cheque er heen, dus het asiel krijgt echt ALLE centjes!
Dankje wel. Vind het cool iets bijgedragen te hebben!quote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
AC nogwat...ik zet je in het lijstje+
EDIT: dus al over de 1700 nu!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bedankt voor je mooie toezegging!quote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dankje wel. Vind het cool iets bijgedragen te hebben!
Heb je PM inderdaad mogen ontvangen, hartelijk dank!! En trouwens, de 30e heb je het geld, 31 sept bestaat namelijk nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa!
Ik heb AC4WHEELS.NL mijn rekeningnr gePMd en een tagje voor hem aangevraagd
Super, hou ik in de gaten, en nogmaals bedankt voor je grote vertrouwen in mijquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je mooie toezegging!
En na zaterdag a.s. kan je in deze topicreeks kijken voor een compleet verslag met foto's van de overhandiging!
Dinsdag is altijd mijn vrije dag, dan regel ik het welquote:
Mensen die zich in een topic als deze melden en van dieren houden, zijn wat mij betreft goede mensen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Super, hou ik in de gaten, en nogmaals bedankt voor je grote vertrouwen in mij.
Geweldig!quote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen die zich in een topic als deze melden en van dieren houden, zijn wat mij betreft goede mensen.
Dus geen dank
Jongens, ik word al echt een beetje nerveus voor zaterdag!![]()
De 1800 zie ik wel gebeuren nog in die paar daagjes, de 2000 lijkt me iets te hoog gegrepenquote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef Carmella het volgende:
Gaan we de 1800 halen of is het mikken op 2000?
Operation heal Qubequote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Huh? Die van je ziel of ben je geopereerd? Of heeft Jazz je gekrabt?
Daar mogen jullie echt trots op zijn!quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Maar zoals Ing al zei, met de vriezer er bij die we al betaald hebben, hebben we al 2000 euro!
quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik hoop dat we de 2000 nog halen.
Greys en Ingetje ronden het bedrag af naar een mooi bedrag, dus dat komt wel goed...quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik hoop dat we de 2000 nog halen.
* Greys hyperventileert...quote:Op maandag 15 september 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys en Ingetje ronden het bedrag af naar een mooi bedrag, dus dat komt wel goed...
Groot gelijk lieve meidquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef Greys het volgende:
Nog een beetje op het gevoel werken he...
Ja, die is echt prachtig mooi.quote:
Potver.quote:kan bij andere katten: Nee
kan bij honden: Ja, kleine hond gewend
kan bij kleine kinderen: Ja
kan bij grote kinderen: Ja
kan op een flat: Nee
kan in een tuin: Ja
Omschrijving: Boris (februari 2004) Mooi, lief en aanhankelijk dier!
Boris is een kat die veel ruimte (buiten) nodig heeft!
Wij plaatsen hem dus niet in de stad, maar liefst buitenaf, zodat hij alle ruimte krijgt en weinig andere katten tegenkomt.
Boris kan namelijk niet met andere katten!
Boris heeft last van blaasgruis, hierdoor zal hij vanaf 19 aug 2 weken medicatie moeten gebruiken.
Ook krijgt hij speciaal voer (SD Brok van Hill’s), nadat zijn blaasgruis weg is zal Boris zijn verdere leven op CD brok (blaasdieet) moeten blijven.
Boris is een klein hondje gewend en dat was echt zijn maatje!
mhaw, zal voor mij denk ik wel mee vallen. Ik heb het bij Makatsi gezien. Viel ook best mee qua aanslag op mijn emotiequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Die rondleiding gaat echt lastig worden (zakdoeken mee!!!), want niet alleen die lieve oude smurf hierboven zit in Zwolle, maar o.a. deze beauties ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet slapen
En mail jij maar vast dat Bengaal een nieuw huis heeft voor ie weg is
Slikquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:23 schreef Hekates het volgende:
Nou het is goed gegaan! Gisteravond zijn Maan en haar buurvrouw langsgekomen met een boodschappentas vol met blikken en dozen voer
Weer een beetje meer voor Verita om op te halen dus.![]()
(Maan zei trouwens geen tagje te hoeven)
Alsjeblieft...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
En de kat heb ik nog niet nee
Heer G zit twee dagen in Schotland voor zijn werk en het leek me niet een verstandig plan om dat te doen zonder dat hij er van weet
Ik ben zo bang voor kattenharen overal
Oh lol. Mn vader zei 1400 ong, zei al dat dat een beetje lang zou durenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Hara, geen idee hoe lang het zal duren. Reken maar wel op anderhalf uur ofzo, vanaf aankomst bij het asiel. Vorig jaar zijn we er zelfs nog wel iets langer geweest geloof ik, maar als je om half twee met je vader afspreekt dan heb je het misschien ook wel weer gezien? Moet je zelf even een beetje inschatten
En de kat heb ik nog niet nee
Heer G zit twee dagen in Schotland voor zijn werk en het leek me niet een verstandig plan om dat te doen zonder dat hij er van weet
Ik ben zo bang voor kattenharen overal
Neujquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Nou ik moet echt eerlijk zeggen dat als ik ergens op visite ben en ik zit na 5 minuten al onder de haren, dat ik dat toch echt minder vindAls je een kat elke dag borstelt ofzo, zou het dan minder worden?
Ik heb een rubberen borsteltje, toen mijn kat in de rui was (ik had haar net in huis toen), heb ik een week lang dagelijks geborsteld, en toen was ze van 90% van de haren af. Nu liggen er alleen haren op de plekken waar ze veel liggen, en die veeg ik er wekelijks af met datzelfde rubberen borsteltje. Werkt als een trein! Verder doe ik elke ochtend ook even de stofbezem door de huiskamer, maar dat is meer om de kattenbakkorrels te verzamelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Nou ik moet echt eerlijk zeggen dat als ik ergens op visite ben en ik zit na 5 minuten al onder de haren, dat ik dat toch echt minder vindAls je een kat elke dag borstelt ofzo, zou het dan minder worden?
Oke, dit klinkt alsof het wel weer te overzien isquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:54 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb een rubberen borsteltje, toen mijn kat in de rui was (ik had haar net in huis toen), heb ik een week lang dagelijks geborsteld, en toen was ze van 90% van de haren af. Nu liggen er alleen haren op de plekken waar ze veel liggen, en die veeg ik er wekelijks af met datzelfde rubberen borsteltje. Werkt als een trein! Verder doe ik elke ochtend ook even de stofbezem door de huiskamer, maar dat is meer om de kattenbakkorrels te verzamelen
Ja maar dan loop je dat toch heel de dag door te doen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Met een natte vaatdoek heb je ook alles zo van je kleren af
Langhaar geeft natuurlijk meer harenoverlast, maar korthaar. Ligt een beetje aan de gezondheid en het voer van de kat volgens mij. Op het moment dat ik die poes in huis haalde dacht ik echt "oh mijn god..zoveel haar...waar ben ik aan begonnen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dit klinkt alsof het wel weer te overzien is
Maar misschien verschilt het inderdaad heel veel van kat tot kat?
Ach, zelfs een kitten wordt haar nog wel de baas hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef Greys het volgende:
Mijn collegaatje heeft een hond, als die tegen je opspringt zit je meteen ook onder de witte haren
Bink verhaart nul komma nul, die borstel ik af en toe om wat los haar er uit te halen en verder vind ik nooit iets. Dus ik ben gewoon verwend
Ik zal er nog eens goed over nadenken. Als er een kat komt, dan vind ik die Boris Bengaal echt gewelllldig, maar misschien is het beter om er een jongere kat bij te zetten. Hoewel Boris al een klein hondje gewend is. Hmmmm.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Max was echt verschrikkelijk. Die kon je elke dag kammen met 3 verschillende borstels/kammen en nóg kwam je behaard het huis uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]Neem dan maar nooit een golden
Ik zit ALTIJD wel onder wat haren
Niet om flauw te doen hoor, maar als boris al weg is ofzo ; www.makatsi.nl check bij adoptiequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef Greys het volgende:
Mijn collegaatje heeft een hond, als die tegen je opspringt zit je meteen ook onder de witte haren
Bink verhaart nul komma nul, die borstel ik af en toe om wat los haar er uit te halen en verder vind ik nooit iets. Dus ik ben gewoon verwend
Ik zal er nog eens goed over nadenken. Als er een kat komt, dan vind ik die Boris Bengaal echt gewelllldig, maar misschien is het beter om er een jongere kat bij te zetten. Hoewel Boris al een klein hondje gewend is. Hmmmm.
Jep, want anders zouden ze hem niet een week voor me vast hebben gehouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Kun je niet het asiel even mailen of ze wat over Bengaal willen vertellen? En natuurlijk er even bijzetten dat je van de actie bent want dat hielp Ingetje en Baloe vorig jaar ook geloof ik
liefde op het eerste snoetjequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, want anders zouden ze hem niet een week voor me vast hebben gehouden.
Baloe, echt liefde op het eerste snoetje
Daarom even mailen! Je hoeft niet gelijk "ik neem hem" te zeggen. Juist voor zulke vragenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af of het wel een beetje een kroelkat is, omdat er staat dat ie zoveel buitenruimte nodig heeft.
Maar goed, Heer G is er toch niet en ik ga dit niet in mijn eentje beslissen
Moet je mn huishoudhandschoenen ff lenen??quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi AC-op-wielen![]()
Ik ga weer verder met de keuken....oant strax!
Hey Ingetjequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi AC-op-wielen![]()
Ik ga weer verder met de keuken....oant strax!
Ik wil het wel doen, maar dan duwen ze hem zaterdag gewoon in mijn handen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Greysie, mail nu toch gewoon even voor wat meer informatie en zo
Whehehehe, daar staat ook al een zielig poesje waarvoor ze centjes nodig hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen hoor, maar als boris al weg is ofzo ; www.makatsi.nl check bij adoptielinkerkant, kliniekatten en dan adoptie
Wat is daarmee dan?quote:
Misschien is het wel "liefde op t eerste snoetje" you can't stop that!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, maar dan duwen ze hem zaterdag gewoon in mijn handen.
Ik weet het zeker![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Whehehehe, daar staat ook al een zielig poesje waarvoor ze centjes nodig hebbenHeb toch maar meteen wat overgemaakt naar ze
Ik vind het gewoon een lelijk rasquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan?
Dat 'Scottish' sprak me juist wel aan, omdat we dol zijn op Schotland en Heer G daar nu ook weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |