Dat kan ookquote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dierthuis ( www.dierthuis.nl )
Ik heb traantjes weg moeten pinken. Veel katten met aids van Makatsi gaan daar ook heen.
Strakjes?quote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook
We moeten er maar goed over nadenken strakjes, welke we weer gaan kiezen.
Hebben jullie in die link van mij, bij de Seniorenclub, hond Boy Pukkie gezien?
Die is uit 1989!![]()
![]()
Ok top, zal het 31 sept overmaken dan.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Zie maar ff....de rekening blijft open.
Dus mocht je idd nog willen doneren, meldt dat dan tzt ff in het naklets-topic.
Dan regelen we het wel. Komt goed![]()
En Q...
Laat je mij per PM even weten hoeveel je gaat overmaken dan? Dan schiet ik het voor jou voor, zodat jouw bedrag er al bij zit als we zaterdag de cheque overhandigen!quote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok top, zal het 31 sept overmaken dan.
Doe dat!quote:Op maandag 15 september 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Ik vertrouw op de goedheid van de mens. Ik schiet het je voor, oke?
Maar 50 euro is wel veel! Voor jou, bedoel ik. Niet om voor te schieten, dat kan wel even.
Dus denk er nog even over, het mag ook best de helft zijn, daar zijn we al HEEEEEEL blij mee!
En PM me dan even, dan stort ik het extra namens jou op de asielrekening en als je het dan op de asielrekening stort wanneer het jou uitkomt, pak ik het daarvan weer terug.
Ik heb er al over nagedacht, ben vrijgezel, woon nog thuis dus heb het er wel voor over. Nog niet eerder zo'n bedrag geweest dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je mij per PM even weten hoeveel je gaat overmaken dan? Dan schiet ik het voor jou voor, zodat jouw bedrag er al bij zit als we zaterdag de cheque overhandigen!
En nogmaals, denk er even over na, want 50 euro vind ik wel erg veel geld
Er zat wel eens zo'n bedrag tussen, maar dat waren uitzonderingen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb er al over nagedacht, ben vrijgezel, woon nog thuis dus heb het er wel voor over. Nog niet eerder zo'n bedrag geweest dan?
Das mooi, maar als je voor me wilt voorschieten ben ik erg dankbaar.quote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat wel eens zo'n bedrag tussen, maar dat waren uitzonderingen.
Maar ik vind het erg lief van je!
Ik zal je zo een PM sturen met alle gegevens, die alle donateurs krijgen. Dan komt jouw geld gewoon wat later op die rekening binnen en kan ik het daarvan terugpakken. Ik beheer de asielrekening namelijk, die laat ik ook gewoon weer open voor volgend jaar. Ingetje79 controleert overigens alles wat er op die rekening gebeurt, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik er van ga shoppen
En we gaan met veel mensen van dit forum zaterdag met de cheque er heen, dus het asiel krijgt echt ALLE centjes!
Dankje wel. Vind het cool iets bijgedragen te hebben!quote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
AC nogwat...ik zet je in het lijstje+
EDIT: dus al over de 1700 nu!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bedankt voor je mooie toezegging!quote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dankje wel. Vind het cool iets bijgedragen te hebben!
Heb je PM inderdaad mogen ontvangen, hartelijk dank!! En trouwens, de 30e heb je het geld, 31 sept bestaat namelijk nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa!
Ik heb AC4WHEELS.NL mijn rekeningnr gePMd en een tagje voor hem aangevraagd
Super, hou ik in de gaten, en nogmaals bedankt voor je grote vertrouwen in mijquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je mooie toezegging!
En na zaterdag a.s. kan je in deze topicreeks kijken voor een compleet verslag met foto's van de overhandiging!
Dinsdag is altijd mijn vrije dag, dan regel ik het welquote:
Mensen die zich in een topic als deze melden en van dieren houden, zijn wat mij betreft goede mensen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Super, hou ik in de gaten, en nogmaals bedankt voor je grote vertrouwen in mij.
Geweldig!quote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen die zich in een topic als deze melden en van dieren houden, zijn wat mij betreft goede mensen.
Dus geen dank
Jongens, ik word al echt een beetje nerveus voor zaterdag!![]()
De 1800 zie ik wel gebeuren nog in die paar daagjes, de 2000 lijkt me iets te hoog gegrepenquote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef Carmella het volgende:
Gaan we de 1800 halen of is het mikken op 2000?
Operation heal Qubequote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Huh? Die van je ziel of ben je geopereerd? Of heeft Jazz je gekrabt?
Daar mogen jullie echt trots op zijn!quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Maar zoals Ing al zei, met de vriezer er bij die we al betaald hebben, hebben we al 2000 euro!
quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik hoop dat we de 2000 nog halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |