Je kan er wel mee emailen...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Behalve dan dat je op je snavel valt als je even wat te drinken wilt pakken, want je zit via een snoertje dus met je flappers vast aan de computer
Van de grote teen van je linkervoet een berichtje sturen naar de kleine teen van je rechtervoet, ya mean?quote:
Ja, en mee chatten, en fokken.quote:
Nee, da's thenenpatie...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de grote teen van je linkervoet een berichtje sturen naar de kleine teen van je rechtervoet, ya mean?
Er is geen ingebouwd toboquote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, da's thenenpatie...
Gewoon met je tenen typen op het ingebouwde toetsenbord en dan met je eksteroog op 'Verzenden' drukken.
Simpel...
Zoiets?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys mompelt iets over asieldieren
Nee hoor schattekes, gooi de go-go-gadgets er maar fijn tussendoor
Ik word al een beetje zenuwachtig voor zaterdag.
Ik weet niet wat ik aan zal trekken
Roze pumpjes natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys mompelt iets over asieldieren
Nee hoor schattekes, gooi de go-go-gadgets er maar fijn tussendoor
Ik word al een beetje zenuwachtig voor zaterdag.
Ik weet niet wat ik aan zal trekken
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef Wouzer het volgende:
grumbl,
We hebben 2 weken geleden alle hondenspullen in 3 vuilniszakken gedaan omdat we onze hond hebben moeten laten inslapen (zucht).
Deed al pijn om afscheid te nemen maar dan nog alle spullen en speeltjes weggooien is ook niets. Als ik deze actie eerder had gezien had ik liever alle spulletjes naar jullie gebracht.
complimenten voor de organisatie hoor,
*Proest*quote:
Zelfde spijkerbroek, andere laarzenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
De vórige keer dat ik je in een spijkerbroek en laarzen zag, ging er een kat mee naar huis
Ik las steeds posts over een bengaal en ik dacht dat jullie het overquote:Op woensdag 17 september 2008 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
Vind jij Mitch ook zo leuk?
Ik vind hem niet mooi, maar wel bijzonder
Ik heb Boris Bengaal er een paar keer ingegooid hier vanavond, maar dat gaat nooit lukken. Tenminste, hij 'weet het niet hoor'... Of Bink het wel zal waarderen op d'r ouwe leeftijd om nog even met een kat geconfronteerd te worden. Precies dezelfde twijfel als vorig jaar dus
Oh, precies hetzelfde hier!quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
Of Bink het wel zal waarderen op d'r ouwe leeftijd om nog even met een kat geconfronteerd te worden. Precies dezelfde twijfel als vorig jaar dus
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:33 schreef donroyco het volgende:
Hoi actiecomité, deze topicreeks heb ik nauwelijks gevolgdexcuses daarvoor.. een mail is onderweg
Oh ja, je hebt een benchquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef noekje het volgende:
Ik ga vanmiddag naar mijn ouders om de bench en mand op te halen. De fatboy die nog in de lijst staat, is dood.
Daar is van de zomer nog teveel op gezond en vanuit het zwembadje op gesprongen. Die kan ik niet met droge ogen meenemen. Ding is vies, naden stuk met grote waterplekken er op. Hij was ook eigenlijk niet voor buiten maar hij kleurde zo leuk lime bij het gras en mijn kussentjes.
Wat moeten jullie met deze info? Helemoal naks.![]()
Hij komt iig niet mee want ik ga hem een waardig afscheid geven bij de stort.
Al denk ik dat met het spul van Hara, het toch niet zou passen.
Ja, doe maar...als Greys haar telefoon dan weer es niet hoortquote:Op donderdag 18 september 2008 10:17 schreef Maes het volgende:
Ing, moet je ook mijn telefoonnummer of ga je me dan dag en nacht bellen?![]()
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt een benchIk denk steeds "Ah, valt wel mee ja" en dan bedenk ik de dingen die ik allemaal vergeet
Lol!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.
Ik kom hier zo voor in de hemel! Jullie allemaal!
Net als Mister Bean! Kun je ondertijd ook nog tandenpoetsenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.
Ik vrees dat ik wat meer nodig heb dan één asielactie om daar terecht te komenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik een grotere auto. Dat moet passen want die heeft geen open dakje.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik bedoelde als Noekje op t dak zit
Vlek is onze huisbitchquote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Hekates het volgende:
Mooie foto's hoor.
Ik ben helemaal verliefd aan het worden op schildpadjes zoals Vlek.
Checkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef Hekates het volgende:
de foto's en filmpjes van Fred zijn hier te vinden.Fred (lieve kater) zoekt nieuw huisje
1. Is het doel van de actie bereikt?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag is trouwens officieel de laatste dag dat de rekening open is
*pakt tissuesquote:Op donderdag 18 september 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Is het doel van de actie bereikt?
2. Ben je tevreden met het resultaat?
Volgens mij kan je beide met eenbeantwoorden, dus whipe your tears...
Whoehoeee gaaf! Heb zo'n idee dat ik klem ga zitten onderweg naar Zwollequote:Op donderdag 18 september 2008 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Check![]()
Kreeg net een smsje van Nonneke dat ze nog 9 doosjes kattenspeeltjes van haar baas heeft weten afhandig te maken! Vanavond brengt ze het naar Bigbird
Hoe herkenbaar! Heb er erg om moeten lachenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef verita het volgende:
Hier nog een donatie![]()
![]()
![]()
Ik ging vanmorgen naar de Pet's Place in Almelo voor voer voor onze kat. Vertel over de actie en hoera!!! daar hebben we nu dus ook een donatie van (heb wel ook even mijn kaartje achtergelaten mocht ie nog meer spullen hebben).
Het gaat hier om 4 dozen met Proplan voer in zakjes voor ik dacht moeilijke katten en een aantal doosjes met blikvoer en snackjes voor zowel katten als honden. Daar zitten ook waardebonnen bij in!
Dus Pet's Place in Almelo: bedankt!!
[ afbeelding ]
En wat krijg je dan als je eerst even een sanitaire stop moet maken voordat je de tassen uit kunt pakken
[ afbeelding ]
Dader gevlucht
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef verita het volgende:
En wat krijg je dan als je eerst even een sanitaire stop moet maken voordat je de tassen uit kunt pakken
[ afbeelding ]
Dader gevlucht
Danny stort alle inkomsten uit de nieuwe Fok-abbo's in de pot!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Greys het volgende:
Qwea, je PM box is vol....
En ik had nog wel zulk goed bericht voor jeDus gauw gauw even legen en hier een gil geven!!!
Ingetje en Hara/QuBe, jullie hebben PM met een prachtig bericht!
Lieve mensen, ik kom zometeen even de details van dit goede bericht aan jullie doorgeven hier, maar ik moet nog even navragen wat ik wel en niet mag melden hier in het topic. Maar ....![]()
![]()
de 2000 euro gaat TOCH nog in zicht komen!!!!
![]()
![]()
Update volgt
Lummelquote:Op donderdag 18 september 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Danny stort alle inkomsten uit de nieuwe Fok-abbo's in de pot!!!![]()
![]()
![]()
Wat een geweldig nieuws.![]()
Danny for Queen of the Netherlands...![]()
![]()
Is dat niet zo dan? Oew, dat afwachtenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Lummel![]()
Maar wacht nog even, je zult het geweldig vinden!
Wil alleen even zeker weten of ik namen mag noemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |