Ben heel benieuwd naar de foto's, maar kan best een nachtje wachten nog.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef verita het volgende:
Wij komen dus net van Hekates, bedankt voor de gastvrije ontvangst! Haar kater is een mooi dier![]()
.
Ik ben nu de foto's aan het uploaden naar fotoemmer. Kan best zijn dat het morgen wordt voordat ik hier de foto's post, ben een beetje afgedraaid van al wekenlang in de tuin en schuur bezig
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef Wouzer het volgende:
grumbl,
We hebben 2 weken geleden alle hondenspullen in 3 vuilniszakken gedaan omdat we onze hond hebben moeten laten inslapen (zucht).
Deed al pijn om afscheid te nemen maar dan nog alle spullen en speeltjes weggooien is ook niets. Als ik deze actie eerder had gezien had ik liever alle spulletjes naar jullie gebracht.
complimenten voor de organisatie hoor,
Een cardreader is wel makkelijk voor het uploaden van foto's, makkelijker dan een draad vind ik.quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat dat stukken sneller gaat dan transfer via usb.
Maar ik had een topic geopend, en een user kwam aan met dealextreme. Een card reader voor 3 dollar, en free shipping. Wel dokken met CC.
Dus ik heb MM maar even lief aangekeken, en die is hem nu aan het bestellenduurt wel 2 tot 3 weken
Eens. Ik haat draad.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een cardreader is wel makkelijk voor het uploaden van foto's, makkelijker dan een draad vind ik.
Je kan er wel mee emailen...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Behalve dan dat je op je snavel valt als je even wat te drinken wilt pakken, want je zit via een snoertje dus met je flappers vast aan de computer
Van de grote teen van je linkervoet een berichtje sturen naar de kleine teen van je rechtervoet, ya mean?quote:
Ja, en mee chatten, en fokken.quote:
Nee, da's thenenpatie...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de grote teen van je linkervoet een berichtje sturen naar de kleine teen van je rechtervoet, ya mean?
Er is geen ingebouwd toboquote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, da's thenenpatie...
Gewoon met je tenen typen op het ingebouwde toetsenbord en dan met je eksteroog op 'Verzenden' drukken.
Simpel...
Zoiets?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys mompelt iets over asieldieren
Nee hoor schattekes, gooi de go-go-gadgets er maar fijn tussendoor
Ik word al een beetje zenuwachtig voor zaterdag.
Ik weet niet wat ik aan zal trekken
Roze pumpjes natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys mompelt iets over asieldieren
Nee hoor schattekes, gooi de go-go-gadgets er maar fijn tussendoor
Ik word al een beetje zenuwachtig voor zaterdag.
Ik weet niet wat ik aan zal trekken
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:29 schreef Wouzer het volgende:
grumbl,
We hebben 2 weken geleden alle hondenspullen in 3 vuilniszakken gedaan omdat we onze hond hebben moeten laten inslapen (zucht).
Deed al pijn om afscheid te nemen maar dan nog alle spullen en speeltjes weggooien is ook niets. Als ik deze actie eerder had gezien had ik liever alle spulletjes naar jullie gebracht.
complimenten voor de organisatie hoor,
*Proest*quote:
Zelfde spijkerbroek, andere laarzenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
De vórige keer dat ik je in een spijkerbroek en laarzen zag, ging er een kat mee naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |