We rijden zelfquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Ja, Burdie was hier dus vandaag en [ afbeelding ]ze is de spullen vergeten
[ afbeelding ]
Dat schiet niet op
Van de week gaat ze even kijken of haar vriendlief nog even langs Amsterdam wil rijden [ afbeelding ]
Euhhmmm. bij ons staat iets meer volgens de posting op de eerste paginaquote:Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En de laatst bekende stand van zaken mbt de spullen
- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!) RIJDT ZELF
- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken, kattenspeeltjes. RIJDT ZELF
- Godigita, Amsterdam - Dekens, Handdoeken, Speeltjes, tunnel, muisjes, kattenbakmatje BIJ MISS BLISS
- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak + 100kg Cavom RIJDT ZELF
- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes, speeltjes, handdoeken STAAT BIJ INGETJE79
- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes RIJDT ZELF
- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan, zacht poezenmandje, zak voer IN CONCLAAF MET FRUITMAND
- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten. HEEFT AL PM
- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken GAAT/STAAT BIJ VERITA
- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens STAAT BIJ QWEA
- TheYoung1, Heerlen: kattenbakje, speeltjes, muisjes, knuffeltje en antibiotica STAAT BIJ NEIN
- Batoutofhell, Amersfoort - kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit) BURDIE?????
- Noekje, Hoogeveen: Fatboy en koekies, grote bench, grote plastic mand, fleece deken, voederbakken op standaard, ligkussen. NOEKJE RIJDT VIA HARA NAAR ASIEL
- MM en Qtje, Den Helder/Nieuw-Amsterdam: speeltjes, koekies + spullen van sorella RIJDEN ZELF
- Poohy, Amsterdam-Sloterdijk: handdoeken, kittenbak + spulletjes STAAT BIJ MISS BLISS
- Knorretje, Zwolle: honden/kattenvoer, Frontline,hondenborstels, honden metalen voerbakken, speelgoed, relax kussen met fatboyvulling tegen zere heupjes, gewoon hondenkussen KOMEN NAAR DE MAC IN ZWOLLE!
- Oh Oh, Maastricht: dekens, manden STAAT BIJ NEIN
- Stiemie, Amsterdam: 4 voederbakjes voor katten (2 setjes dus), 6 creme handdoeken, pakje catmilk, zak kattenbakzakken, zakje Felix snoepstaafjes. STAAT BIJ MISS BLISS
- ferrari_rood, Helmond: o.a. mandjes STAAT BIJ GREYS
- Strychnine, Westland/'s-Gravenzande: diverse spulletjes KNAAGDIEREN SPULLEN, ASIEL HEEFT GEEN KNAAGDIEREN (maar wel lief )
- Juup en DuchessX: twee kunststof honden manden, 1 fles hondenshampoo, 1 in hoogte verstelbare drink/eetbak standaard (zonder bakken) voor honden, 6 kilo kattenvoer, RVS kattendrink/eetbakjes + standaard, wat speeltjes voor katten, 2 kattenvoerautomaten TUSSEN WAL EN SCHIP, GAAN WE ZSM REGELEN!
- Cat22 : 36 kleine zakjes natvoer + zak kattegrit STAAT BIJ NEIN
- Freecell, Groningen: Handdoeken en speeltjes STAAT BIJ DJEP/ HAALT I.79 OP
- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, 2 fleece-dekens, honden/kattenvoer, 2 badlakens, hondenspeeltjes, borstelset en hondenriem STAAT BIJ GREYS
- Loontjah, Deurne Z.O. Brabant: oude handdoeken en een grijs lig mandje met koepel ???
- Dizzy-Miss-Lizzy, Den Haag: krabpaal, kittenbak STAAT BIJ GREYS
- MissJ, plaats? : handdoeken, kattenmandje, kattenbak VIA DML NAAR GREYS GEGAAN
- Zusje van Ingetje79: een reismand, 3 tuigjes (2x poes 1x hond), 5 hoeslakens, 2 lakens, overheerlijke kattenbrokjes, honden en kattenvoer, hondenkoekjes STAAT BIJ INGETJE
- Memento-Mori: héél veel prachtige dierenspulletjes van de IKEA, teveel om op te noemen, zie de foto's in het topic! BRENGT HET NAAR ANDER ASIEL
- Stali, Woensdrecht: twee eet- en drinkbakken en een paar handdoeken (en de spullen van Juup en Duchessx!) STAAT BIJ HARA
- Beefcake: voerbakjes, speeltjes, riem, borstel, tekentang STAAT BIJ BIGBIRD
- Helgi: drie mandjes, deken, handdoek en speeltjes IS VIA DIZZY BIJ GREYS
- Bigbird, Lelystad: diverse prachtige spulletjes, zie de foto's! + 8 dozen met kuipjes voer RIJDT ZELF
- Harajuku. : Dozen voer van Trovet en Sanal + mandjes en vitamine dingen VIA NOEKJE
- MissBliss: Speeltjes en handdoeken en een zak Aldi premium senior voer! RIJDT ZELF
Kun jij evt. de spullen van Batoutofhell nog meenemen?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
We rijden zelf.
Kan ik gelijk proberen of ik vriendlief nog zo'n veel te lief kijkende kitten aan kan smeren.
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun jij evt. de spullen van Batoutofhell nog meenemen?
Die woont ook in A'foort
Ik moest em nog aanpassen Juupertquote:Op woensdag 17 september 2008 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhmmm. bij ons staat iets meer volgens de posting op de eerste pagina
Ik zal es kijken of ik hem/haar ergens op Fok! kan vindenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]zeker, ik weet alleen niet hoe die te bereiken is
.
Oh, leukquote:Op woensdag 17 september 2008 @ 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
We rijden zelf.
Kan ik gelijk proberen of ik vriendlief nog zo'n veel te lief kijkende kitten aan kan smeren.
Heb ik net zelf ook gedaan, maar geen fobo, geen PM, en maar één post op het forumquote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ik hem/haar ergens op Fok! kan vinden
Spullen liggen al bij Neinquote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest em nog aanpassen Juupert![]()
Ik zal ff kijken...je bent gewoon te snel!
Ik las net ff terug en begreep dat jullie iets met Nein zouden regelen?
Je laat me schrikken, maar mooi dat het al geregeld isquote:
YW.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:22 schreef Qwea het volgende:
Ik wil even Verita bedanken. Ze heeft me met excel geholpenEn ik denk dat ik het nu snap
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!!!
Je was me voorquote:Op woensdag 17 september 2008 12:40 schreef MissBliss het volgende:
Like a bat out of hell I'll be gone when the morning comes!
Toepasselijk![]()
Lief!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef bigbird het volgende:
En als het goed gaat brengt Nonneke nog een paar mandjes langs morgenavond
Ja zeker! Dat zal ik doen!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Kun je zeggen dat ik dr heel erg mis please ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Kun je zeggen dat ik dr heel erg mis please ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Nonneke!![]()
![]()
![]()
Wat lief dat je zoveel hebt verzameld!
Maar ehm...knaagjes hebben ze daar niet
Aangepastquote:Op woensdag 17 september 2008 17:41 schreef nokwanda het volgende:
@Ing: mijn spullen zijn al opgehaald. Fruitmand en in zijn dus niet meer in conclaaf. Fruitmand brengt ze naar Nein.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef nein het volgende:
Euh *kuch* fruitmand is toch appelbanaancitroen heanders mis ik iets ergens
Ik weet wel dat Ing PMde dat er iemand gedoneerd had, maar ze wist niet wie het op Fok was geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
sjoerdsjarrel.
moet blijkbaar nog in de donatielijst
Nu ja, hij dus blijkbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Ing PMde dat er iemand gedoneerd had, maar ze wist niet wie het op Fok was geloof ik
Nog geen tag aangevraagdquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
Ing, wil jij in jouw laatste donateurslijst sjoerdsjarrel er ook nog even bij zetten?
Ik heb het op de eerste pagina al aangepast!
En had je al een tagje voor ExTec aangevraagd toevallig? Anders ga ik dat nu ook gauw nog even doen!
Jaaah daar is ze dan!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Kom snel weer langs, en ik heb gewoon de naakt-meeting gemist door mn werkStommerts
![]()
Maargoed ik rij morgen na mn werk idd even langs Bigbird om iig 1 AH tas af te leveren, met 3 (nieuwe) mandjes mijn katten zijn er niet uit te slaan heb er zelf ook een staan, super zacht zijn ze. Vanmiddag heb ik nog 3 grote fleece kleden gescoord
ben ook al weken bezig mn baas zover te krijgen dat ik die kattenspeeltjes (die niemand toch koopt) voor een mooi prijsje mee te krijgen, maar ik geloof niet dat hij erin gaat trappen, gierige zak![]()
Hebben ze in dat asiel trouwens geen kleine (knaag)dieren ? Ik kwam nog een hamster/muizenrattenkooi tegen in de schuur en kan hem daar natuurlijk nog 1000jaar laten staan, maar als hun er wat aan hebben gooi ik hem iever er gewoon bij in de auto natuurlijk
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef sjoerdsjarrel het volgende:
Geen probleem meiden! Just keep up the good work !!! :-)
Zou dat doen als je dat kanquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef verita het volgende:
Waarom gebruik je de cardreader van je pc om foto's te uploaden? Ik laat mijn SD kaart altijd in de camera zitten en ben zo aan het uploaden.
Enige nadeel: je kunt je HC dan alleen voor je camera gebruiken
Omdat dat stukken sneller gaat dan transfer via usb.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef verita het volgende:
Waarom gebruik je de cardreader van je pc om foto's te uploaden? Ik laat mijn SD kaart altijd in de camera zitten en ben zo aan het uploaden.
Enige nadeel: je kunt je HC dan alleen voor je camera gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |