quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef nein het volgende:
Euh *kuch* fruitmand is toch appelbanaancitroen heanders mis ik iets ergens
Ik weet wel dat Ing PMde dat er iemand gedoneerd had, maar ze wist niet wie het op Fok was geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
sjoerdsjarrel.
moet blijkbaar nog in de donatielijst
Nu ja, hij dus blijkbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Ing PMde dat er iemand gedoneerd had, maar ze wist niet wie het op Fok was geloof ik
Nog geen tag aangevraagdquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
Ing, wil jij in jouw laatste donateurslijst sjoerdsjarrel er ook nog even bij zetten?
Ik heb het op de eerste pagina al aangepast!
En had je al een tagje voor ExTec aangevraagd toevallig? Anders ga ik dat nu ook gauw nog even doen!
Jaaah daar is ze dan!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Kom snel weer langs, en ik heb gewoon de naakt-meeting gemist door mn werkStommerts
![]()
Maargoed ik rij morgen na mn werk idd even langs Bigbird om iig 1 AH tas af te leveren, met 3 (nieuwe) mandjes mijn katten zijn er niet uit te slaan heb er zelf ook een staan, super zacht zijn ze. Vanmiddag heb ik nog 3 grote fleece kleden gescoord
ben ook al weken bezig mn baas zover te krijgen dat ik die kattenspeeltjes (die niemand toch koopt) voor een mooi prijsje mee te krijgen, maar ik geloof niet dat hij erin gaat trappen, gierige zak![]()
Hebben ze in dat asiel trouwens geen kleine (knaag)dieren ? Ik kwam nog een hamster/muizenrattenkooi tegen in de schuur en kan hem daar natuurlijk nog 1000jaar laten staan, maar als hun er wat aan hebben gooi ik hem iever er gewoon bij in de auto natuurlijk
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef sjoerdsjarrel het volgende:
Geen probleem meiden! Just keep up the good work !!! :-)
Zou dat doen als je dat kanquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef verita het volgende:
Waarom gebruik je de cardreader van je pc om foto's te uploaden? Ik laat mijn SD kaart altijd in de camera zitten en ben zo aan het uploaden.
Enige nadeel: je kunt je HC dan alleen voor je camera gebruiken
Omdat dat stukken sneller gaat dan transfer via usb.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef verita het volgende:
Waarom gebruik je de cardreader van je pc om foto's te uploaden? Ik laat mijn SD kaart altijd in de camera zitten en ben zo aan het uploaden.
Enige nadeel: je kunt je HC dan alleen voor je camera gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |