Ja maar dan heb ik een grotere auto. Dat moet passen want die heeft geen open dakje.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik bedoelde als Noekje op t dak zit
Vlek is onze huisbitchquote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Hekates het volgende:
Mooie foto's hoor.
Ik ben helemaal verliefd aan het worden op schildpadjes zoals Vlek.
Checkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef Hekates het volgende:
de foto's en filmpjes van Fred zijn hier te vinden.Fred (lieve kater) zoekt nieuw huisje
1. Is het doel van de actie bereikt?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag is trouwens officieel de laatste dag dat de rekening open is
*pakt tissuesquote:Op donderdag 18 september 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Is het doel van de actie bereikt?
2. Ben je tevreden met het resultaat?
Volgens mij kan je beide met eenbeantwoorden, dus whipe your tears...
Whoehoeee gaaf! Heb zo'n idee dat ik klem ga zitten onderweg naar Zwollequote:Op donderdag 18 september 2008 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Check![]()
Kreeg net een smsje van Nonneke dat ze nog 9 doosjes kattenspeeltjes van haar baas heeft weten afhandig te maken! Vanavond brengt ze het naar Bigbird
Hoe herkenbaar! Heb er erg om moeten lachenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef verita het volgende:
Hier nog een donatie![]()
![]()
![]()
Ik ging vanmorgen naar de Pet's Place in Almelo voor voer voor onze kat. Vertel over de actie en hoera!!! daar hebben we nu dus ook een donatie van (heb wel ook even mijn kaartje achtergelaten mocht ie nog meer spullen hebben).
Het gaat hier om 4 dozen met Proplan voer in zakjes voor ik dacht moeilijke katten en een aantal doosjes met blikvoer en snackjes voor zowel katten als honden. Daar zitten ook waardebonnen bij in!
Dus Pet's Place in Almelo: bedankt!!
[ afbeelding ]
En wat krijg je dan als je eerst even een sanitaire stop moet maken voordat je de tassen uit kunt pakken
[ afbeelding ]
Dader gevlucht
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef verita het volgende:
En wat krijg je dan als je eerst even een sanitaire stop moet maken voordat je de tassen uit kunt pakken
[ afbeelding ]
Dader gevlucht
Danny stort alle inkomsten uit de nieuwe Fok-abbo's in de pot!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Greys het volgende:
Qwea, je PM box is vol....
En ik had nog wel zulk goed bericht voor jeDus gauw gauw even legen en hier een gil geven!!!
Ingetje en Hara/QuBe, jullie hebben PM met een prachtig bericht!
Lieve mensen, ik kom zometeen even de details van dit goede bericht aan jullie doorgeven hier, maar ik moet nog even navragen wat ik wel en niet mag melden hier in het topic. Maar ....![]()
![]()
de 2000 euro gaat TOCH nog in zicht komen!!!!
![]()
![]()
Update volgt
Lummelquote:Op donderdag 18 september 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Danny stort alle inkomsten uit de nieuwe Fok-abbo's in de pot!!!![]()
![]()
![]()
Wat een geweldig nieuws.![]()
Danny for Queen of the Netherlands...![]()
![]()
Is dat niet zo dan? Oew, dat afwachtenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Lummel![]()
Maar wacht nog even, je zult het geweldig vinden!
Wil alleen even zeker weten of ik namen mag noemen!
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Greys het volgende:
En ik had nog wel zulk goed bericht voor jeDus gauw gauw even legen en hier een gil geven!!!
Lieve mensen, ik kom zometeen even de details van dit goede bericht aan jullie doorgeven hier, maar ik moet nog even navragen wat ik wel en niet mag melden hier in het topic. Maar ....![]()
![]()
![]()
![]()
Update volgt
Wat gemeen van Greys hèquote:Op donderdag 18 september 2008 14:44 schreef verita het volgende:
Hoop dat er snel officieel nieuws komt, mijn nagels zijn op
.jpg)
Sorry, ga ik gelijk doen. Beetje kut dag met mn pc die crashte enzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Update volgt
OMG wat lievvvvquote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, let op... komtie!
KNORRETJE en DANNY, die niet alleen hebben mogelijk gemaakt dat we tagjes mochten uitdelen aan de donateurs maar Knorretje heeft ook eigenhandig al die tagjes elke keer geplaatst bij iedereen...
die twee he...
nou....
DIE GAAN DE STAND AANVULLEN TOT 2000 EURO!!!!!
En mochten we nou zelf met de donaties die nog onderweg zijn en van Ingetje79 en mij al aardig die richting op komen, dan wordt de totaalstand dus misschien zelfs nog wel ietsje meer!!!! Alles even afhankelijk van de stand vanavond/morgenochtend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KNORRETJE en DANNY, ontzettend bedankt voor dit toffe bericht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |