Zelfde spijkerbroek, andere laarzenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
De vórige keer dat ik je in een spijkerbroek en laarzen zag, ging er een kat mee naar huis
Ik las steeds posts over een bengaal en ik dacht dat jullie het overquote:Op woensdag 17 september 2008 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
Vind jij Mitch ook zo leuk?
Ik vind hem niet mooi, maar wel bijzonder
Ik heb Boris Bengaal er een paar keer ingegooid hier vanavond, maar dat gaat nooit lukken. Tenminste, hij 'weet het niet hoor'... Of Bink het wel zal waarderen op d'r ouwe leeftijd om nog even met een kat geconfronteerd te worden. Precies dezelfde twijfel als vorig jaar dus
Oh, precies hetzelfde hier!quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
Of Bink het wel zal waarderen op d'r ouwe leeftijd om nog even met een kat geconfronteerd te worden. Precies dezelfde twijfel als vorig jaar dus
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:33 schreef donroyco het volgende:
Hoi actiecomité, deze topicreeks heb ik nauwelijks gevolgdexcuses daarvoor.. een mail is onderweg
Oh ja, je hebt een benchquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef noekje het volgende:
Ik ga vanmiddag naar mijn ouders om de bench en mand op te halen. De fatboy die nog in de lijst staat, is dood.
Daar is van de zomer nog teveel op gezond en vanuit het zwembadje op gesprongen. Die kan ik niet met droge ogen meenemen. Ding is vies, naden stuk met grote waterplekken er op. Hij was ook eigenlijk niet voor buiten maar hij kleurde zo leuk lime bij het gras en mijn kussentjes.
Wat moeten jullie met deze info? Helemoal naks.![]()
Hij komt iig niet mee want ik ga hem een waardig afscheid geven bij de stort.
Al denk ik dat met het spul van Hara, het toch niet zou passen.
Ja, doe maar...als Greys haar telefoon dan weer es niet hoortquote:Op donderdag 18 september 2008 10:17 schreef Maes het volgende:
Ing, moet je ook mijn telefoonnummer of ga je me dan dag en nacht bellen?![]()
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt een benchIk denk steeds "Ah, valt wel mee ja" en dan bedenk ik de dingen die ik allemaal vergeet
Lol!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.
Ik kom hier zo voor in de hemel! Jullie allemaal!
Net als Mister Bean! Kun je ondertijd ook nog tandenpoetsenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
En een grote mand. Dat moet vanmiddag allemaal in een piepklein autootje. Ik moet denk ik op het dak gaan zitten en via het open raampje de handel besturen.
Ik vrees dat ik wat meer nodig heb dan één asielactie om daar terecht te komenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |