Heb um net gebeld; hij was net weer op de zaak en hij zat nu op je te wachtenquote:
Als fotograaf hebben wij de befaamde MissBliss en Re. Gaat vast goed komenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de batterijen voor de camera's al opgeladen?
Vaste fotograaf al aangewezen?
Met al deze euforie en zenuwpeesjes bij elkaar zie ik een foto reportage bij voorbaat al in het water vallen...
En nogmaals, mw. MadMaster wil graag een stukje over deze actie schrijven voor de nieuwsbrief van asiel Amsterdam, dus als er iemand zich daarvoor opwerpen als contactpersoon, dan graag...
quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als fotograaf hebben wij de befaamde MissBliss en Re. Gaat vast goed komen![]()
Ik zou overmorgen gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het zielig voor Re trouwens. Gisteren moest hij ook al met me mee naar een Lush-VIPavond, stond ie daar als enige man tussen de hysterische wijven dames die kwijlen over zeepjes, en dan morgen naar het asiel met een stel enorme wijven dierensofties die bij elk dier moeten gillen en aaaaaaaawwwww zeggen enzo
Ik denk dus dat hij over de foto's zal gaan
Maar misschien gewoon ik.
En Mr.Burdiequote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef verita het volgende:
[..]
Ik zou overmorgen gaan
En hij zal niet de enige man zijn. MickyMo is er volgens mij ook, en Dinooo
Genoteerd...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
En als je vrouw vragen heeft dan gilt ze maar naar Greys of mij hoor.
Geen probleem
Half 12 bij de Mac in Zwolle Zuidquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
En Mr.Burdie.
Hoewel ik twijfel of ik hem er niet in z'n eentje op af ga sturen, we moeten thuis nog veel doen (zondag hebben we een klein feestje met de buren). Hoe laat moeten we er zijn eig?
Ik geloof dat Meneer I. haast blij is dat ie moet werken, anders had ik hem wel ff meegesleeptquote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef verita het volgende:
[..]
Ik zou overmorgen gaan
Will be therequote:Op donderdag 18 september 2008 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Half 12 bij de Mac in Zwolle Zuid
Een favo Mac?quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Will be there.
Dat is volgens mij een van onze favo Mc Donaldsen, dus misschien zijn we er wat eerder.
Wat is daar mis mee?quote:
En mijn vriend ookquote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef verita het volgende:
[..]
Ik zou overmorgen gaan
Was dat van de Mac dan? Ik dacht van een pizza?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:57 schreef MissBliss het volgende:
Naja, niks mis mee, ik kan het me alleen niet voorstellen.. Ze hebben toch allemaal hetzelfde eten
En ik eet nooit meer bij de Mac na het 'Muse-Incident'... Ingetje, je weet vast nog wel wat ik bedoel
Ja, dat was dequote:Op donderdag 18 september 2008 @ 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was dat van de Mac dan? Ik dacht van een pizza?
In dat geval zou ik ze aanklagen....potverdikkie je hele concert verpest
Check! En ik heb dus een extra HDHC kaartje van 4GB. Dus in totaal 5GB. Daar kunnen 750 foto's opquote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de batterijen voor de camera's al opgeladen?
Vaste fotograaf al aangewezen?
Met al deze euforie en zenuwpeesjes bij elkaar zie ik een foto reportage bij voorbaat al in het water vallen...
I don't mind really wie t doetquote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check! En ik heb dus een extra HDHC kaartje van 4GB. Dus in totaal 5GB. Daar kunnen 750 foto's op
En nogmaals, mw. MadMaster wil graag een stukje over deze actie schrijven voor de nieuwsbrief van asiel Amsterdam, dus als er iemand zich daarvoor opwerpen als contactpersoon, dan graag...
Hara? En als Hara niet wil, dan mag je mij wel PM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |