Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelijkspelletje ben ik al dik tevreden
Ik heb het gevoel dat Liverpool wel wat sterker is, maar die moeten meestal even op gang komen in de poule-fase.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.
Ze zijn elkaar tijdens de OS in ieder geval al tegengekomen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
Marcellis gaat Aguëro onzichtbaar maken.
En uit met 4-0 op de broek krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef neilpad het volgende:
Ach als Schalke er thuis met 1-0 van kan winnen. Komt goed vanavond.
Toch teken ik er voor, want dat betekent 3 punten tegen Atlético; twee keer winnen van Marseille en een puntje pakken tegen Pool en je gaat door als nummer 2 in de poulequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
En uit met 4-0 op de broek krijgt
dan wie? dan PSV?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schalke is ook niet 2398723x beter inderdaad.
Onder Vergoossen was het "gadver, bah, defensieve saaie drab", maar praktisch dezelfde opstelling onder Stevens is "redelijk voorzichtig, verstandig"quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:06 schreef ganzenherder het volgende:
Redelijk voorzichtige opstelling, verstandig. Al had ik liever Lazo gezien dan Koef
Vergoossen deed het altijd, zelfs tegen de meest middelmatige club. Ik denk dat het vanavond wel verantwoord is om een beetje voorzichtig te spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef noxious het volgende:
[..]
Onder Vergoossen was het "gadver, bah, defensieve saaie drab", maar praktisch dezelfde opstelling onder Stevens is "redelijk voorzichtig, verstandig"![]()
Ik zou liever Bakkal zien dan Culina bijvoorbeeld. Meneer tikkie-terug, sprintje, kappen, bal kwijt.
Naja, het is eerst afwachten wat de speelwijze wordt, misschien is de instelling aanvallender. Zou al wat schelen denk ik.
kiekeboequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
mja idd vooral van Brechet stond ik echt te kijken..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef ganzenherder het volgende:
Die halve finale CLlijkt al weer een eeuw geleden![]()
Brechet is behoorlijk door de mand gevallen en Pieters is ook waar-de-loos. Hopelijk blijft de vernedering ons bespaart
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
Stevens heeft Brechet er op gezet. Tactische fout van Huubke dus. Juist Marcellis kan beter omgaan met snelle, wendbare jongens (zie de OS, waarin hij Aguëro in zijn broekzak had).quote:
Gelukkig hebben we voorin nog 2 spitsenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef cultheld het volgende:
Iedereen overdrijft nogal. Brechet is een prima voetballer, maar heeft moeite met snelle, wendbare jongens als Aguëro. Huntelaar en Makaay zullen in z'n achterzak zitten. Het is een blunder van Huubke dat hij Marcellis op Forlán zette.
Klopt ik d8 dat Aquero op Dirkje stond maar kennelijk niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stevens heeft Brechet er op gezet. Tactische fout van Huubke dus. Juist Marcellis kan beter omgaan met snelle, wendbare jongens (zie de OS, waarin hij Aguëro in zijn broekzak had).
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ajacieden die hier kansloos komen doen
Ajacieden die gewoon komen doen daarentegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ajacieden die hier kansloos komen doen
Kan best maar daarom hoeven wij nog niet zo triest te doen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach andersom zal je ook psvers in het Ajaxtopic zien
Moraalridder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan best maar daarom hoeven wij nog niet zo triest te doen..
Het niveau van Atletico ligt gewoon heel hoog. Mensen onderschatten die club nog veel te veel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef Frey het volgende:
Was het nou gewoon matig, of is het niveau echt nog veel te hoog?![]()
Kan best, maar PSV verliest niet van Willem II hoor maar van Atletico... En met wat wij afgelopen jaren gepresteerd hebben hoeven we helemaal geen grote bek te hebben.quote:
Het ziet er allemaal niet denderend uit nee. Maar ze voetballen zó ontzettend slim.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef SCH het volgende:
Zo goed was Atletico toch niet? Ik vond ze niet meevallen. Ze benutten hun kansen, thats all.
Klopt, en PSV was net een tandje minder dan ik had gehoopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal niet denderend uit nee. Maar ze voetballen zó ontzettend slim.
De gehele verdediging op Salcido na viel door de mand, met name Brechet en Pieters.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, en PSV was net een tandje minder dan ik had gehoopt.
Mendez was ook zwaar beneden de maat. Lazovic had in plaats van wie moeten staan dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De gehele verdediging op Salcido na viel door de mand, met name Brechet en Pieters.
Dat kan je niet hebben in de CL.
Ook snapte ik niet waarom Stevens niet met Lazovic en evt. Bakkal begon.
Hij maakte weinig fouten nee, maar vond hem ook niet bepaald sterk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef cultheld het volgende:
Kopbal, waar heeft Marcellis precies geblunderd? Ik heb hem geen fouten zien maken.
Bakkal <-> Mendezquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Mendez was ook zwaar beneden de maat. Lazovic had in plaats van wie moeten staan dan?
Salcido aanvallend hielp dan weer vanalles om zeep.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De gehele verdediging op Salcido na viel door de mand, met name Brechet en Pieters.
Dat kan je niet hebben in de CL.
Ook snapte ik niet waarom Stevens niet met Lazovic en evt. Bakkal begon.
Ja, hij promoveerde makkelijke mogelijkheden op een fatsoenlijke voorzet meerdere malen tot achterbal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:08 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Salcido aanvallend hielp dan weer vanalles om zeep.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij moet zijn hamstrings één gaan calibreren.
[FAQ & FB] #74: Mods bijgebruind en klaar voor de start!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Zitten we weer met zo'n kut-TT de komende dagen.
Heitinga FTWquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Zitten we weer met zo'n kut-TT de komende dagen.
Kromkamp heeft helaas het ritme nog niet, net pas gisteren voor het eerst meegespeeld bij Jong PSV.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef neilpad het volgende:
Van mij mag Salcido gewoon weer terug naar links. Pieters naar de bank en Kromkamp gewoon op rechts. Als hij zijn niveau haalt dan doet hij niet eens zoveel onder voor Salcido en hij is aanvallend een stuk beter.
Bakkal viel overigens goed in idd. Op de OS en op het einde van vorig seizoen vond ik hem erg zwak, begreep iig wel dat Stevens hem niet gebruikt had in de eerste drie wedstrijden.
Eens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan best, maar PSV verliest niet van Willem II hoor maar van Atletico... En met wat wij afgelopen jaren gepresteerd hebben hoeven we helemaal geen grote bek te hebben.
Toen Rodrigues het veld in kwam was het al helemaal geen wedstrijd meer, hij is nauwelijks getest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef Euner het volgende:
Brechet!
Tjongejonge, als ie z'n mannetje niet laat lopen staat ie wel te verdedigen aan de verkeerde kant..
Rodrigues,goed!
Idd, dat interview ook in de voorbeschouwingquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef Euner het volgende:
Brechet!
Tjongejonge, als ie z'n mannetje niet laat lopen staat ie wel te verdedigen aan de verkeerde kant..
Rodrigues,goed!
Hij deed het wel beter dan Brechetquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen Rodrigues het veld in kwam was het al helemaal geen wedstrijd meer, hij is nauwelijks getest.
Kom op man, Atletico geloofde het na die 0-3 allemaal wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef Euner het volgende:
Of heb jij een andere wedstrijd gekeken? Zeker alleen de samenvatting gezien :L
WTFquote:EINDHOVEN - PSV-trainer Huub Stevens was, ondanks het 0-3 verlies thuis tegen Atético Madrid, toch nog positief over het Champions League-avontuur van PSV. "Je houdt vooraf geen rekening met een 0-3 verlies, maar is verlies liever één keer met 3-0 dan drie keer met 1-0. Er zijn nog vijf wedstrijden te gaan."
Hij heeft gewoon gelijk. Het is de goede instelling, helaas zal het eerder drie keer met 3-0 verliezen worden...quote:
Hij had gewoon moeten zeggen dat PSV vandaag overklast is en er nog ontzettend veel werk is te doen om het gewenste niveau te halen voor de overige wedstrijden ipv dit stuk cabaretquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk de handoek nu al gooien natuurlijk.
Je bedoelt; je mag alleen meedoen als je slaafs meehuilt met de wolfjes?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
Graag hier niet posten als je er puur op uit bent om te provoceren.
Reker zei iets in de trand van;quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef Kopbal het volgende:
Het is mij trouwens een raadsel waarom PSV er niks aan gedaan heeft deze zomer om een (europese) topspits in huis te halen. Geld op
Dat mag maar dat mag je dan vooral in het Atletico Madrid topic doen en niet hier in dit topic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt; je mag alleen meedoen als je slaafs meehuilt met de wolfjes?![]()
Ik mag Madrid aanmoedigen als ze -volkomen terecht- gewonnen hebben van een slap motorisch gestoord Brabants provincieclubje.
Wat zullen we nou krijgen zeg?
Ik kan me de seizoenkaarten voor de jongerenrang a 50 gulden nog herinnerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jammer dat ik er te oud voor ben. Heerlijk goedkoop was die seizoen voor ZZ vroegah
Dus iedereen wel?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef neilpad het volgende:
Ben allang blij dat PSV Jovanovic niet heeft gehaald, die had hier echt niet het verschil gemaakt. Niemand niet waarschijnlijk.
Respect dwing je af door goed spel of winst. Niet door de mechanische wijze waarop Nederlandse op dit moment "succesvolste" club opereert.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat mag maar dat mag je dan vooral in het Atletico Madrid topic doen en niet hier in dit topic.
Een beetje respect voor de tegenstander mag wel hoor.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar Brechet heeft zijn zwakte blijkbaar getoond.
Ben benieuwd hoe andere tegenstanders daar mee om zullen gaan.
quote:
quote:Deze zogeheten dubbele ontkenning komt alleen voor in de spreektaal en heeft dan een versterkende functie. Wij raden dit gebruik af, omdat het niet voor iedereen aanvaardbaar is.
Nee, maar provoceren is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Je bedoelt; je mag alleen meedoen als je slaafs meehuilt met de wolfjes?![]()
Je mag uiteraard Madrid aanmoedigen, zeg ik dat je dat niet mag? Madrid aanmoedigen is wat anders dan in een PSV-topic de PSV supporters uitlachen. Als je Madrid wilt aanmoedigen dan kan dat in het livetopic of in [CENTRAAL] Club Atlético de Madrid S.A.D.quote:Ik mag Madrid aanmoedigen als ze -volkomen terecht- gewonnen hebben van een slap motorisch gestoord Brabants provincieclubje.
En dat uitlachen doe je maar mooi ergens anders.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect dwing je af door goed spel of winst. Niet door de mechanische wijze waarop Nederlandse op dit moment "succesvolste" club opereert.
Clubs als die Wit-Russische en Zenit St. Petersburg verdienen respect. PSV is om uit te lachen.
Jou fantastische ploeg heeft echt niet gewonnen omdat ze zoveel beter waren hoor,quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect dwing je af door goed spel of winst. Niet door de mechanische wijze waarop Nederlandse op dit moment "succesvolste" club opereert.
Clubs als die Wit-Russische en Zenit St. Petersburg verdienen respect. PSV is om uit te lachen.
Nee, op je 29e in een topic op internet een club uitlachen, dat verdient respect.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze spelen ook een slechte wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, maar het is veel treuriger om je nooit te laten zien en om bij één 0-3 hier de stoere jongen uit te hangen. Doe niet zo triest man.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Oggut, kom aan hun favoriete cluppie, en de jochies worden giftig.
Ik heb helemaal niets met PSV, ik vind het zelf ook een saaie club, maar dat is niet het punt. Het gaat er om dat we in VBL niet op de manier waarop jij hier discussieert zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Oggut, kom aan hun favoriete cluppie, en de jochies worden giftig.
Doe dat provoceren lekker in het Heracles topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met PSV, ik vind het zelf ook een saaie club
Daar zitten ze daar niet echt op te wachten he, dat het over PSV gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 00:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Doe dat provoceren lekker in het Heracles topic
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Toppertje die Brechet.[ afbeelding ]
Ik zit ook echt 24/7 op F5 in het PSV topic te drukken.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:03 schreef Euner het volgende:
[..]
![]()
Niet provoceren valt hier niet onder?
Achja lezen leer je pas in groep 3 he dus snap wel dat het beetje lastig is
Ja jij bent hier de modquote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zit ook echt 24/7 op F5 in het PSV topic te drukken.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef sjimz het volgende:
Moet de TT trouwens veranderd worden?
neequote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef El_Matador het volgende:
Mensen censureren en aldus hun mening ontzeggen, dat is niet provocerend zeker?
Tres Goalos y dos cervesas!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef RijstNatie het volgende:
me 1e CL wedstrijd live in het stadion en gelijk 3-0 aan me broek
ik zag trouwens Heintinga nog wel iets roepen naar vak T, toen hij compleet uitgejoeld werd, ben alleen benieuwd wat hij nou riep![]()
"Beter je best doen!"quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef RijstNatie het volgende:ik zag trouwens Heintinga nog wel iets roepen naar vak T, toen hij compleet uitgejoeld werd, ben alleen benieuwd wat hij nou riep![]()
Met zo'n TT nog zeiken dat hier Ajacieden komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:54 schreef steeze het volgende:
Amrabat gaat Heitinga dollen... uhuh
Ik hoop dat je ongelijk krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Liverpool wel wat sterker is, maar die moeten meestal even op gang komen in de poule-fase.
Misschien omdat wij geen begroting hebben van ¤ 200 miljoenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nou niet zo'n spits als Aguero...
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:30 schreef Manu82 het volgende:
Waren ze gisteren na de wedstrijd nou nog strafrondjes aan het lopen ofzo?
Nou nou, niet zo negatief. PSV heeft wel eens vaker 'onverwachts' punten gehaald in de CL. En wie weet kan PSV gebruik maken van het feit dat er nu enige onderschatting optreedt.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:46 schreef PyTh het volgende:
Wordt hopen op plek 3 om nog Europees te spelen na de winterstop maar zoals ik het gisteren gezien heb zit dat er waarschijnlijk ook niet in.
Op basis van wat ik afgelopen Zaterdag en gisteren gezien heb kan ik op dit moment helaas niets anders concluderen Sucre....quote:Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief. PSV heeft wel eens vaker 'onverwachts' punten gehaald in de CL. En wie weet kan PSV gebruik maken van het feit dat er nu enige onderschatting optreedt.
Pieters kwam vrij onzeker over gisteren, volgens mij stond hij (zeker in het begin) stijf van de zenuwen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Hield Pieters zich nog een beetje staande ?
Tegen Marseille zullen er minimaal 4 punten gepakt moeten worden denk ik, al zal dat ook niet zo makkelijk zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, ik ben benieuwd tegen wie we de punten nu gaan pakken.
Blawh![]()
Kijk naar de 'prestaties' van Ajax en Feyenoord in Europa van de laatste jaren en trek je conclusies....quote:Op woensdag 17 september 2008 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Dat PSV verliest doet mij natuurlijk niet zo veel, maar dat de kampioen van Nederland.. al jaren de sterkste ploeg zo wordt afgedroogd baart mij toch echt wel zorgen. In de competitie geen enkel probleem, maar Europees echt helemaal niets in te brengen tegen Atletico. Incident of is dit hoe het gaat worden met het Nederlands voetbal?
Voor iemand die zo gehyped werd viel het wel héél erg tegen ja....quote:Op woensdag 17 september 2008 08:59 schreef appelsientje het volgende:
Brechet vond ik idd echt bijzonder slecht, had toch meer verwacht van die jongen..
Dan viel Koevermans toch niet door de mand als het in de lijn der verwachting lag.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Pritt het volgende:
Zo slecht vond ik Brechet ook weer niet, Kun is gewoon een spits van wereldklasse.
Koevermans met zijn matige kwaliteit viel nog veel harder door de mand.
Maar misschien was dat wel in de lijn der verwachtingen.
en omdat het in Nederland nooit mooi weer is..quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien omdat wij geen begroting hebben van ¤ 200 miljoen
Inderdaad, die zou met z'n huidige blessure veel toegevoegd hebben aan het elftal.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Gisteren werd het gemis van Aissati wel erg duidelijk.²
Helemaal eens..helaas. PSV deed het nog wel aardig Europees, en ook AZ had zn uitschieter. Nou ja, hopelijk was het een incident.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk naar de 'prestaties' van Ajax en Feyenoord in Europa van de laatste jaren en trek je conclusies....
Inderdaad, vorig jaar speelde hij de sterren van de hemel in de CL. Het is vnl. de verdediging die dit jaar zwak is tov vorig jaarquote:Op woensdag 17 september 2008 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Gisteren werd het gemis van Aissati wel erg duidelijk.²
Jammer dat je zo cynisch doet, ik had je hoog zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou met z'n huidige blessure veel toegevoegd hebben aan het elftal.
Het is een vervelende fout, maar hij struikelt gewoon over de bal, wat kan hij daar aan doen? Niets me dunkt. En van de aanval was alleen Amrabat me positief opgevallen, met die degelijke hamstrings van hem moeilijk van de bal te krijgen. Wel komt hij zijn mannetje nog niet echt voorbij, hij is meer het type speler dat uit stilstand een actie maakt, type zaalvoetballer dus. Hij zal denk ik zelden de achterlijn halen. Maar met dat naar binnentrekken van hem en dat venijn in zijn schot heeft hij een machtig wapen, wat echter ook weer makkelijk te verdedigen is, als je de binnenkant maar afdekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:42 schreef knep het volgende:
Jammer dat de aanval zo onmachtig was, heb me goed zitten ergeren in het stadion.
Ook aan dat domme balverlies van Mendez op 3 meter van zijn eigen strafschopgebied. PSV zat toen net in een goede fase die hij in z'n eentje verneukt door die bal niet weg te rossen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer dat je zo cynisch doet, ik had je hoog zitten.
Wees maar blij dat ik aan het vasten ben anders lust ik je rauw.²
Dan kom je toch fijn terug als je uitgeramadand bent?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer dat je zo cynisch doet, ik had je hoog zitten.
Wees maar blij dat ik aan het vasten ben anders lust ik je rauw.²
Als je zo verdedigt als bij de 0-2 hoef je geen spits van wereldklasse te zijn. Dit soort fouten zijn ook tegen laagvliegers uit de eredivisie dodelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Pritt het volgende:
Zo slecht vond ik Brechet ook weer niet, Kun is gewoon een spits van wereldklasse.
Koevermans met zijn matige kwaliteit viel nog veel harder door de mand.
Maar misschien was dat wel in de lijn der verwachtingen.
Tering wat heb jij gerookt? geef mij ook eens van dat spulquote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
En wat was het om te janken.
Vooral die uitslag.
Maar zekerheid janken om de triestheid te zien van Nederlanders die het mooi vinden als PSV tegen een buitenlandse club verliest.
Janken om de triestheid zeg ik je.. bah.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering wat heb jij gerookt? geef mij ook eens van dat spul
Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ergste vond ik toch dat ze Brechet meteen afschreven
Hij speelt eens een keer een mindere wedstrijd.
Kan gebeuren.
Tijdens de voorbereiding en de eerste paar wedstrijden speelde hij gewoon goed
Tegen wie moet ADO en Groningen?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!
Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:01 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!
Hij kwam inderdaad erg knullig over. Die internationale ervaring die deze entiteit zou hebben kwam in deze wedstrijd absoluut niet aan het licht. Je zou je afvragen waarom ze bij PSV niet zee zijn gegaan met Tofting, die kan dit soort spelers net dat kleine beetje degelijkheid bijbrengen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...
Dan zal er toch iets beter gevoetbald moeten worden dan tegen Sparta afgelopen zaterdag... Ik denk dat we eventjes in een periode van 'stapjes terug' zitten zoals Stevens het zegt.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!
Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
En net zoals afgelopen dinsdag! Jammer dat Atletico er nog harder tegenaan klaptequote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef mcyodogg het volgende:
De afgelopen jaren, won PSV telkens bij AZ door in het eerste kwartier te scoren, dus wat mij betreft klappen ze er weer meteen vol op zaterdagavond.
Inderdaad, maar het is natuurlijk wel jammer dat je er meteen de eerste wedstrijd zo hard op gaat... Met een gelijkspel mag je nog even hopen, nu moeten er wel hele rare dingen gebeuren wil je nog kans maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Valdivia het volgende:
Tsja, dat het moeilijk ging worden wisten we al na de loting dus een verrassing is het niet.
Amrabat is toch nog geschorst?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:
--------------------Isaksson---------------
Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet
---------------Bakkal----Simons----------
---Manco-----------Afellay-------Amrabat
---------------------Lazovic----------------
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:
--------------------Isaksson---------------
Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet
---------------Bakkal----Simons----------
---Manco-----------Afellay-------Amrabat
---------------------Lazovic----------------
Ik hoop dan ook dat het tot nu toe te maken heeft met de Ramadan, Bakal is nog niet waar hij moet zijn - ik beschouw hem als een groeibriljant -, maar voor zijn eigen vooruitgang is het wel nodig dat hij meer speelminuten krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:45 schreef ErikT het volgende:
Overigens vond ik het wel vrij apart dat Bakkal niet in de basis startte. Na ja, apart... niet in de zin dat het een verrassing was, want hij was nog geen één keer onder Stevens in de basis gestart. Maar die jongen hoort toch naast Simons in de ploeg?
Ik hoop dat de wissel in de rust een voorbode is voor de rest van het seizoen: Bakkel met Simons achter Affelay. Tot nu toe vind ik geen Bakkal namelijk het meest discutabele wat Stevens doet.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
AZ-PSV 0-5
Ik ben met 1 puntje uit alkmaar al tevreden. Zo fanstatisch spelen we zelf niet en Amrabat lijkt nu al onmisbaar als smaakmaker. Dat neemt niet weg dat ik niet graag een grote uitslag zie in ons voordeelquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef cultheld het volgende:
Is Manco er komend weekend weer bij?
quote:Manco terug bij PSV
Het Algemeen Dagblad meldt dat Reimond Manco inmiddels is teruggekeerd van een trip met het nationale elftal onder 20 van Peru. Hij heeft gisteren de training met de selectie hervat. Of Stevens hem toevoegt aan de wedstrijdselectie voor het duel tegen AZ is nog onbekend.
Wordt dat ineens de grote redder?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef cultheld het volgende:
Is Manco er komend weekend weer bij?
Ik hoop het niet. Ik wil of een winst voor ons of dat jullie ons dik inmaken. Geen gelijkspel, anders krijgt Van Gaal weer de illusie dat het allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef BB-boy het volgende:
AZ gaat "stunten" met een gelijkspel morgen. Aldus mijn glazen bol.
Niet ineens. Beter dan Amrabat natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt dat ineens de grote redder?
Ach, al verlies je met 10-0, Louike geeft er altijd wel zo'n draai aan dat het allemaal wel mee viel... Wat dat betreft staat hij soms echt heel ver van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wil of een winst voor ons of dat jullie ons dik inmaken. Geen gelijkspel, anders krijgt Van Gaal weer de illusie dat het allemaal wel meevalt.
In de sterren staat anders iets anders geschreven.. 0 - 3quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef BB-boy het volgende:
AZ gaat "stunten" met een gelijkspel morgen. Aldus mijn glazen bol.
Je weet toch dat Astro TV van de buis is gehaald he vanwege het hoge oplichtingsgehalte.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
In de sterren staat anders iets anders geschreven.. 0 - 3
maar gelukkig weet meneer Reker altijd wel een lichtpuntje te vinden bij de philips sport vereenigingquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet toch dat Astro TV van de buis is gehaald he vanwege het hoge oplichtingsgehalte.
uiteraard.. maar dan kan ik het daar dus ook niet vandaan hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet toch dat Astro TV van de buis is gehaald he vanwege het hoge oplichtingsgehalte.
Van mij mogen ze wel 2x winnen, als het maar tegen jullie is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef GieJay het volgende:
Voor 1 keer dit seizoen mag az winnen!
Tegen Feyenoord mogen ze ook wel winnen. Hoewel, dat is geen eens een concurrent te noemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel 2x winnen, als het maar tegen jullie is.
Brechet-Maza-Marcellis-Salcidoquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hehe, Stevens reageert nogal op zijn pik getrapt op het commentaar van Koeman op het kiezen voor Brechet ipv Salcido als centrale verdediger
De volgende keer slaat Stevens hem op z'n bekquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hehe, Stevens reageert nogal op zijn pik getrapt op het commentaar van Koeman op het kiezen voor Brechet ipv Salcido als centrale verdediger
Zou ik ook doen als mijn voorganger die ineens ging lopen ging mekken over mijn beleidquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo raar was dat in eerste instantie niet. In de competitie deed Brechet het toch wel aardig tot nu toe?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Toevoeging:
99': Tijdens de persconferentie zegt Van Gaal nat AZ hem niet waard is
Zijn opvolger is al bekend!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Toevoeging:
99': Tijdens de persconferentie kondigt Van Gaal zijn afscheid aan
Ik hoop het, dik tevreden als het zo aflooptquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo zal het gaan vanavond:
3': Dembele schiet op de paal
8': El Hamdaoui komt alleen voor Isaksson maar zijn stift belandt op het dak van het doel
19': Schaars wordt ten onrechte teruggefloten voor buitenspel.
24': Salcido legt de doorgebroken El Hamdaoui neer maar wordt gespaard met geel
31': Mendes verliest de bal aan Simons, die op Afellay inpasst. Deze rent de 16 in, Romero stopt zijn schot maar Koevermans scoort in de rebound.
43': Mendez schiet van 25 meter raak.
Rust
48': Schwalbe Swerts, scheids ziet toch een penalty. Schaars schiet over;
54': Tweede geel Salcido
59': Zware blessure Moreno na een botsing met Koevermans.
74': Invaller Lazovic kopt de 0-3 binnen
91': Dembele redt de eer voor AZ.
ik mis de spreekkoren en witte zakdoekjesquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
8': El Hamdaoui komt alleen voor Isaksson maar zijn stift belandt op het dak van het doel
31': Mendes verliest de bal aan Simons, die op Afellay inpasst. Deze rent de 16 in, Romero stopt zijn schot maar Koevermans scoort in de rebound.
Rust
Amen. AZ MOET nu vechten voor de 3 punten aangezien hun niet nog meer gezichtsverlies willen. En PSV .. tsjah.. nog niet echt veel vertrouwen over een goed verloop van de competitie ondanks 2 overwinningen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben met 1 puntje uit alkmaar al tevreden. Zo fanstatisch spelen we zelf niet en Amrabat lijkt nu al onmisbaar als smaakmaker. Dat neemt niet weg dat ik niet graag een grote uitslag zie in ons voordeel
Eerste kwartier valt al de 0-1 zei ik al. Kijk maar naar de historische feiten!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Rust
Deze geschetste situatie zou ideaal zijn voor PSV, counteren gaat goed lukkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. AZ MOET nu vechten voor de 3 punten aangezien hun niet nog meer gezichtsverlies willen. En PSV .. tsjah.. nog niet echt veel vertrouwen over een goed verloop van de competitie ondanks 2 overwinningen.
Dan moet dat nu ook maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eerste kwartier valt al de 0-1 zei ik al. Kijk maar naar de historische feiten!!
2003/2004: 2e minuut: Reini eigen goal. Uitslag 2-4
2004/2005: 0-0
2005/2006: 3e minuut: Vennegoor 0-1, 6e minuut: Kone 0-2. Uitslag 1-2
2006/2007: 12e minuut: Da Costa 0-1. Uitslag 1-3
2007/2008: 12e minuut: Lazovic 0-1. Uitslag 0-2
Mwah, ik heb altijd het idee dat we beter zijn op normale tijden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
Wel gunstig dat de wedstrijd zo laat is, nu kunnen de Mocro's van tevoren even wat eten
Sup met Salcido?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Bréchet, Marcellis, Maza, Zonneveld, Simons, Méndez, Afellay, Dzsudzsák, Bakkal en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, Lazovic, Pieters, Culina, Nijland, Addo en Wuytens.
Die is gespot met de zwager van de ex-vrouw van Lemic, contractontbinding volgt binnenkortquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Sup met Salcido?
En Lazovic ipv Koevermans, voorderest degelijke opstelling...
Affelay had zijn dag niet en het is meteen kut. Met Amrabat erbij heb je nog zo'n soort spelerquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef Frey het volgende:
Man wat slecht.![]()
Ik ben blij dat Amrabat er straks in ieder geval weer bij is.
-troll-quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Huilen met de op ja.
Die samenvatting was trouwens al begonnen toen de wedstrijd nog bezig was op de radio.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
In de samenvatting was bijna geen kans - op wat gemiste kopballen van Koevermans na - te zien.
Sjezus, mag je hier dan helemaal niets zeggen=quote:
Moet ik dan maar toelaten dat jij hier lacherig komt doen terwijl mensen daar weer op gaan reageren?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sjezus, mag je hier dan helemaal niets zeggen=
Ik geloof dat jij onderhand een troll begint te worden met je geëdit.
Ik zeg alleen maar dat ik de overwinning van AZ op PSV wel lachen vind.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet ik dan maar toelaten dat jij hier lacherig komt doen terwijl mensen daar weer op gaan reageren?
Dan blijf ik bezig met opruimen.
Zullen we die discussie verder in FB voeren?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:34 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik de overwinning van AZ op PSV wel lachen vind.
Wanneer je zelfs dit soort uitspraken al gaat editten, ben je volgens mij te kinderachtig bezig.
De jongens daar feliciteer ik zo dadelijk ook nog wel heur.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen we die discussie verder in FB voeren?
En als je dat zo lachen vond dan had je dat toch ook in het AZ Topic kunnen posten?
En Manco niet te vergeten.quote:Op zondag 21 september 2008 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig is Amrabat er dalijk weer bij....
Vond ik nog wel meevallen, hij moet alleen meer de achterlijn proberen te halen en niet te veel naar binnen trekkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Pritt het volgende:
Doedelzak is het ook totaal kwijt, misschien de opdracht gekregen van De Visser en Lemic om slecht te voetballen.
Dat was toch al langer bekend?quote:Op zondag 21 september 2008 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Pff wat slecht gisteren
Dus als Affely een slechte dat heeft.. is PSV nergens meer... lekker is dat
Gaat moelijk als je heletijd 3 spelers bij je hebt.quote:Op zondag 21 september 2008 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Pff wat slecht gisteren
Dus als Affely een slechte dat heeft.. is PSV nergens meer... lekker is dat
Waarom niet?quote:Op zondag 21 september 2008 15:15 schreef rubbereend het volgende:als je maar niet in een slechte serie terecht komt
We zitten al in een slechte serie, alleen tegen een zwaar gehavend Utrecht leek het op voetbal. Sparta, Atletico en nu AZ, hoe slecht wil je het hebben?quote:Op zondag 21 september 2008 15:15 schreef rubbereend het volgende:als je maar niet in een slechte serie terecht komt
Kom op zeg, we zijn drie wedstrijden onderweg, beetje positiever. Scorend vermogen ontbreekt inderdaad, maar bij Ajax draait het ook nog niet. Ik maak me nog geen zorgen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:20 schreef ganzenherder het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat we kampioen worden dit seizoen, onze spitsen zijn gewoon té zwak. Alleen als Ajax weer in elkaar stort of niet gaat draaien is er een kans
inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Vitamine_C het volgende:
komen we redelijk goed weg met de 2-2 in Rotterdam
Blijven dus gelukkig nog 2 puntjes voor
Ik maak me ook zorgen om onze spitsenquote:Op zondag 21 september 2008 15:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Kom op zeg, we zijn drie wedstrijden onderweg, beetje positiever. Scorend vermogen ontbreekt inderdaad, maar bij Ajax draait het ook nog niet. Ik maak me nog geen zorgen.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maak me ook zorgen om onze spitsen heel het team - afellay
Ik ook, maar nieuw is dat ik me ook zorgen maak om de vorm van onze verdedigers. Bréchet zit ineens in een dip vanaf Atletico, Marcellis lijkt het nog niet te hebben, Pieters is eigenlijk nog iets te licht, Salcido is al jaren niet meer op niveau sinds Alex weg is en Maza zag er gisteren bij die tegengoal ook erg slap uit. Beter gezegd, hij hobbelde maar wat achter Martens aan zonder iets te proberen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maak me ook zorgen om onze spitsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |