abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61697740
Zo slecht vond ik Brechet ook weer niet, Kun is gewoon een spits van wereldklasse.
Koevermans met zijn matige kwaliteit viel nog veel harder door de mand.
Maar misschien was dat wel in de lijn der verwachtingen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_61697755
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Pritt het volgende:
Zo slecht vond ik Brechet ook weer niet, Kun is gewoon een spits van wereldklasse.
Dan viel Koevermans toch niet door de mand als het in de lijn der verwachting lag.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:30:56 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61698221
Gisteren werd het gemis van Aissati wel erg duidelijk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61698228
quote:
Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Misschien omdat wij geen begroting hebben van ¤ 200 miljoen
en omdat het in Nederland nooit mooi weer is..
pi_61698354
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Inderdaad, die zou met z'n huidige blessure veel toegevoegd hebben aan het elftal.
pi_61698390
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kijk naar de 'prestaties' van Ajax en Feyenoord in Europa van de laatste jaren en trek je conclusies....
Helemaal eens..helaas. PSV deed het nog wel aardig Europees, en ook AZ had zn uitschieter. Nou ja, hopelijk was het een incident.

brechet vond ik trouwens wel echt slecht. Werekdspits of niet, bij de 2-0 staat hij fout en blijft hij ook gewoon aan de verkeerde kant staan. Dat is laks en onnodig.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 11:39:20 #157
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61698410
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Inderdaad, vorig jaar speelde hij de sterren van de hemel in de CL. Het is vnl. de verdediging die dit jaar zwak is tov vorig jaar
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 17 september 2008 @ 11:40:05 #158
13462 BansheeBoy
pi_61698422
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Inderdaad, die zou met z'n huidige blessure veel toegevoegd hebben aan het elftal.
Jammer dat je zo cynisch doet, ik had je hoog zitten.

Wees maar blij dat ik aan het vasten ben anders lust ik je rauw.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:42:42 #159
11102 knep
Mountainfreak
pi_61698485
Jammer dat de aanval zo onmachtig was, heb me goed zitten ergeren in het stadion .
Ook aan dat domme balverlies van Mendez op 3 meter van zijn eigen strafschopgebied. PSV zat toen net in een goede fase die hij in z'n eentje verneukt door die bal niet weg te rossen .
  woensdag 17 september 2008 @ 11:52:27 #160
13462 BansheeBoy
pi_61698725
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:42 schreef knep het volgende:
Jammer dat de aanval zo onmachtig was, heb me goed zitten ergeren in het stadion .
Ook aan dat domme balverlies van Mendez op 3 meter van zijn eigen strafschopgebied. PSV zat toen net in een goede fase die hij in z'n eentje verneukt door die bal niet weg te rossen .
Het is een vervelende fout, maar hij struikelt gewoon over de bal, wat kan hij daar aan doen? Niets me dunkt. En van de aanval was alleen Amrabat me positief opgevallen, met die degelijke hamstrings van hem moeilijk van de bal te krijgen. Wel komt hij zijn mannetje nog niet echt voorbij, hij is meer het type speler dat uit stilstand een actie maakt, type zaalvoetballer dus. Hij zal denk ik zelden de achterlijn halen. Maar met dat naar binnentrekken van hem en dat venijn in zijn schot heeft hij een machtig wapen, wat echter ook weer makkelijk te verdedigen is, als je de binnenkant maar afdekt.

²
pi_61703982
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
pi_61704760
Jammer van PSV, goed voor m'n toto alleen beetje kut dat Roma verliest en Werder gelijk speelt.

Affelay speelde aardig voor de rest was bijna iedereen matig tot slecht. En waarom speelt die Culina zo'n beetje elke CL wedstrijd voor PSV? Redelijke meevoetballer maar je hebt bijzonder weinig aan hem vooral Europees.
pi_61704856
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Dan kom je toch fijn terug als je uitgeramadand bent?
pi_61705887
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Pritt het volgende:
Als je zo verdedigt als bij de 0-2 hoef je geen spits van wereldklasse te zijn. Dit soort fouten zijn ook tegen laagvliegers uit de eredivisie dodelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61710625
Brr, wat waren we kansloos..
  woensdag 17 september 2008 @ 21:40:57 #166
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_61714873
En wat was het om te janken.
Vooral die uitslag.
Maar zekerheid janken om de triestheid te zien van Nederlanders die het mooi vinden als PSV tegen een buitenlandse club verliest.
Janken om de triestheid zeg ik je.. bah.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_61715002
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
En wat was het om te janken.
Vooral die uitslag.
Maar zekerheid janken om de triestheid te zien van Nederlanders die het mooi vinden als PSV tegen een buitenlandse club verliest.
Janken om de triestheid zeg ik je.. bah.
Tering wat heb jij gerookt? geef mij ook eens van dat spul
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 17 september 2008 @ 21:51:11 #168
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_61715264
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Tering wat heb jij gerookt? geef mij ook eens van dat spul
pi_61715969
-troll-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 18-09-2008 07:31:21 ]
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61716125
Ergste vond ik toch dat ze Brechet meteen afschreven

Hij speelt eens een keer een mindere wedstrijd.
Kan gebeuren.

Tijdens de voorbereiding en de eerste paar wedstrijden speelde hij gewoon goed
  woensdag 17 september 2008 @ 22:29:29 #171
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_61716867
-reactie op troll-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 18-09-2008 07:31:38 ]
pi_61717567
-reactie op troll-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 18-09-2008 07:31:47 ]
Patat Friet
pi_61720331
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ergste vond ik toch dat ze Brechet meteen afschreven

Hij speelt eens een keer een mindere wedstrijd.
Kan gebeuren.

Tijdens de voorbereiding en de eerste paar wedstrijden speelde hij gewoon goed
Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!
pi_61720536
Laten we nou niet AZ gaan onderschatten na die wereldpartij van dinsdag. Zelfs de topspitsen van AZ scoren als je dezelfde verdedigende blunders maakt als dinsdag...
Patat Friet
pi_61722601
ik zit even de herhaling van match of the day te kijken, onderuit gezakt wachtend op mijn vlucht terug naar nederland, ziet ik daar 'ball' in de opstelling staan bij city - chelsea, ik denk nog 'het zal toch niet......'

kan iemand mij uitleggen hoe ene michael ball ineens bij city (inmiddels de club met de rijkste eigenaar in de premiership) terecht is gekomen en daar ook nog eens in de basis start
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 03:29:25 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61722745
Ball speelt daar al een aantal jaar, sinds 2006 en volgens mij hadden ze toen bij City wel vaker last van een minder succesvol scoutingsapparaat
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61724090
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!

Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_61724421
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:

Tegen wie moet ADO en Groningen?
pi_61724701
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:01 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...
pi_61724760
Laten we maar gewoon hopen dat hij dinsdag zijn dag niet had en hij zich herpakt.
pi_61724813
Overigens vond ik het wel vrij apart dat Bakkal niet in de basis startte. Na ja, apart... niet in de zin dat het een verrassing was, want hij was nog geen één keer onder Stevens in de basis gestart. Maar die jongen hoort toch naast Simons in de ploeg?
Ik hoop dat de wissel in de rust een voorbode is voor de rest van het seizoen: Bakkel met Simons achter Affelay. Tot nu toe vind ik geen Bakkal namelijk het meest discutabele wat Stevens doet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 18 september 2008 @ 09:48:18 #182
13462 BansheeBoy
pi_61724856
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...
Hij kwam inderdaad erg knullig over. Die internationale ervaring die deze entiteit zou hebben kwam in deze wedstrijd absoluut niet aan het licht. Je zou je afvragen waarom ze bij PSV niet zee zijn gegaan met Tofting, die kan dit soort spelers net dat kleine beetje degelijkheid bijbrengen.

²
pi_61725444
He Batty Boy, komt er ooit wel eens wat zinnigs uit je toetsenbord?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61725521
Ik zie hem alleen maar dezelfde smilie posten
pi_61725744
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:

Dan zal er toch iets beter gevoetbald moeten worden dan tegen Sparta afgelopen zaterdag... Ik denk dat we eventjes in een periode van 'stapjes terug' zitten zoals Stevens het zegt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61725904
De afgelopen jaren, won PSV telkens bij AZ door in het eerste kwartier te scoren, dus wat mij betreft klappen ze er weer meteen vol op zaterdagavond.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 18 september 2008 @ 21:19:38 #187
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_61741209
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef mcyodogg het volgende:
De afgelopen jaren, won PSV telkens bij AZ door in het eerste kwartier te scoren, dus wat mij betreft klappen ze er weer meteen vol op zaterdagavond.
En net zoals afgelopen dinsdag! Jammer dat Atletico er nog harder tegenaan klapte

Maargoed, het was een zware klotewedstrijd waarin duidelijk werd dat we vooral verdedigend niets te zoeken hebben in de CL. Jammer. Hopelijk kunnen we Marseille onder ons houden, overwinteren we in ieder geval nog.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 september 2008 @ 21:38:58 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61741954
zo dat was balen dinsdag

goed op naar AZ
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61742070
Uithuilen en opnieuw beginnen, meteen aanstaande zaterdag die kater even wegspoelen.
In feite is het geen schande om van Atletico te verliezen, al was de manier waarop wel erg schlemielig.

Op naar zaterdag!
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 september 2008 @ 21:51:10 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61742417
tis geen schande nee, maar het maakt doorgaan in de CL meteen al heel moelijk want bij Liverpool win je waarschijnlijk ook niet en dus wordt de 3e wedstrijd, tegen Marseille, meten cruciaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61742563
Tsja, dat het moeilijk ging worden wisten we al na de loting dus een verrassing is het niet.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_61742662
Zó weer unbanned

Slechte prestatie dinsdag helaas
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61750644
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Valdivia het volgende:
Tsja, dat het moeilijk ging worden wisten we al na de loting dus een verrassing is het niet.
Inderdaad, maar het is natuurlijk wel jammer dat je er meteen de eerste wedstrijd zo hard op gaat... Met een gelijkspel mag je nog even hopen, nu moeten er wel hele rare dingen gebeuren wil je nog kans maken.

Laten we eerlijk zijn, dit PSV heeft ook niks te zoeken in de 2e ronde.
pi_61750892
Mee eens, maar het is wel pijnlijk om te zien dat we ieder jaar kampioen worden, maar Europees gezien steeds verder achterop raken.
pi_61751074
Met deze ploeg heb je ook niets te zoeken in de CL. Is de ploeg nog te jong voor. Proberen om Marseille onder je te houden en Uefa cup te halen. Daar is misschien nog wel ruimte voor een succesje. Deze poule is gewoon lood- en loodzwaar. Zo slecht speelde PSV niet eens, gewoon een lesje in effectiviteit. Vooral 1e helft was drama.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_61752774
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:

--------------------Isaksson---------------

Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet

---------------Bakkal----Simons----------

---Manco-----------Afellay-------Dzsudzsak

---------------------Lazovic----------------

[ Bericht 2% gewijzigd door Valdivia op 19-09-2008 10:50:04 ]
pi_61752907
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:

---Manco-----------Afellay-------Amrabat

Amrabat is toch nog geschorst?
pi_61752908
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:

---Manco-----------Afellay-------Amrabat

AZ-PSV 0-5
pi_61753040
Correctie: Dzsudzsak ipv de geschorste Amrabat inderdaad.
pi_61754274
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:45 schreef ErikT het volgende:
Overigens vond ik het wel vrij apart dat Bakkal niet in de basis startte. Na ja, apart... niet in de zin dat het een verrassing was, want hij was nog geen één keer onder Stevens in de basis gestart. Maar die jongen hoort toch naast Simons in de ploeg?
Ik hoop dat de wissel in de rust een voorbode is voor de rest van het seizoen: Bakkel met Simons achter Affelay. Tot nu toe vind ik geen Bakkal namelijk het meest discutabele wat Stevens doet.
Ik hoop dan ook dat het tot nu toe te maken heeft met de Ramadan, Bakal is nog niet waar hij moet zijn - ik beschouw hem als een groeibriljant -, maar voor zijn eigen vooruitgang is het wel nodig dat hij meer speelminuten krijgt.

Ik zie in hem een cocu in wording. Van hetzelfde niveau inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')