Dan viel Koevermans toch niet door de mand als het in de lijn der verwachting lag.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Pritt het volgende:
Zo slecht vond ik Brechet ook weer niet, Kun is gewoon een spits van wereldklasse.
Koevermans met zijn matige kwaliteit viel nog veel harder door de mand.
Maar misschien was dat wel in de lijn der verwachtingen.
en omdat het in Nederland nooit mooi weer is..quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien omdat wij geen begroting hebben van ¤ 200 miljoen
Inderdaad, die zou met z'n huidige blessure veel toegevoegd hebben aan het elftal.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Gisteren werd het gemis van Aissati wel erg duidelijk.²
Helemaal eens..helaas. PSV deed het nog wel aardig Europees, en ook AZ had zn uitschieter. Nou ja, hopelijk was het een incident.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk naar de 'prestaties' van Ajax en Feyenoord in Europa van de laatste jaren en trek je conclusies....
Inderdaad, vorig jaar speelde hij de sterren van de hemel in de CL. Het is vnl. de verdediging die dit jaar zwak is tov vorig jaarquote:Op woensdag 17 september 2008 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Gisteren werd het gemis van Aissati wel erg duidelijk.²
Jammer dat je zo cynisch doet, ik had je hoog zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou met z'n huidige blessure veel toegevoegd hebben aan het elftal.
Het is een vervelende fout, maar hij struikelt gewoon over de bal, wat kan hij daar aan doen? Niets me dunkt. En van de aanval was alleen Amrabat me positief opgevallen, met die degelijke hamstrings van hem moeilijk van de bal te krijgen. Wel komt hij zijn mannetje nog niet echt voorbij, hij is meer het type speler dat uit stilstand een actie maakt, type zaalvoetballer dus. Hij zal denk ik zelden de achterlijn halen. Maar met dat naar binnentrekken van hem en dat venijn in zijn schot heeft hij een machtig wapen, wat echter ook weer makkelijk te verdedigen is, als je de binnenkant maar afdekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:42 schreef knep het volgende:
Jammer dat de aanval zo onmachtig was, heb me goed zitten ergeren in het stadion.
Ook aan dat domme balverlies van Mendez op 3 meter van zijn eigen strafschopgebied. PSV zat toen net in een goede fase die hij in z'n eentje verneukt door die bal niet weg te rossen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer dat je zo cynisch doet, ik had je hoog zitten.
Wees maar blij dat ik aan het vasten ben anders lust ik je rauw.²
Dan kom je toch fijn terug als je uitgeramadand bent?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer dat je zo cynisch doet, ik had je hoog zitten.
Wees maar blij dat ik aan het vasten ben anders lust ik je rauw.²
Als je zo verdedigt als bij de 0-2 hoef je geen spits van wereldklasse te zijn. Dit soort fouten zijn ook tegen laagvliegers uit de eredivisie dodelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Pritt het volgende:
Zo slecht vond ik Brechet ook weer niet, Kun is gewoon een spits van wereldklasse.
Koevermans met zijn matige kwaliteit viel nog veel harder door de mand.
Maar misschien was dat wel in de lijn der verwachtingen.
Tering wat heb jij gerookt? geef mij ook eens van dat spulquote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
En wat was het om te janken.
Vooral die uitslag.
Maar zekerheid janken om de triestheid te zien van Nederlanders die het mooi vinden als PSV tegen een buitenlandse club verliest.
Janken om de triestheid zeg ik je.. bah.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering wat heb jij gerookt? geef mij ook eens van dat spul
Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ergste vond ik toch dat ze Brechet meteen afschreven
Hij speelt eens een keer een mindere wedstrijd.
Kan gebeuren.
Tijdens de voorbereiding en de eerste paar wedstrijden speelde hij gewoon goed
Tegen wie moet ADO en Groningen?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!
Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:01 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!
Hij kwam inderdaad erg knullig over. Die internationale ervaring die deze entiteit zou hebben kwam in deze wedstrijd absoluut niet aan het licht. Je zou je afvragen waarom ze bij PSV niet zee zijn gegaan met Tofting, die kan dit soort spelers net dat kleine beetje degelijkheid bijbrengen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...
Dan zal er toch iets beter gevoetbald moeten worden dan tegen Sparta afgelopen zaterdag... Ik denk dat we eventjes in een periode van 'stapjes terug' zitten zoals Stevens het zegt.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!
Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
En net zoals afgelopen dinsdag! Jammer dat Atletico er nog harder tegenaan klaptequote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef mcyodogg het volgende:
De afgelopen jaren, won PSV telkens bij AZ door in het eerste kwartier te scoren, dus wat mij betreft klappen ze er weer meteen vol op zaterdagavond.
Inderdaad, maar het is natuurlijk wel jammer dat je er meteen de eerste wedstrijd zo hard op gaat... Met een gelijkspel mag je nog even hopen, nu moeten er wel hele rare dingen gebeuren wil je nog kans maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Valdivia het volgende:
Tsja, dat het moeilijk ging worden wisten we al na de loting dus een verrassing is het niet.
Amrabat is toch nog geschorst?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:
--------------------Isaksson---------------
Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet
---------------Bakkal----Simons----------
---Manco-----------Afellay-------Amrabat
---------------------Lazovic----------------
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:
--------------------Isaksson---------------
Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet
---------------Bakkal----Simons----------
---Manco-----------Afellay-------Amrabat
---------------------Lazovic----------------
Ik hoop dan ook dat het tot nu toe te maken heeft met de Ramadan, Bakal is nog niet waar hij moet zijn - ik beschouw hem als een groeibriljant -, maar voor zijn eigen vooruitgang is het wel nodig dat hij meer speelminuten krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:45 schreef ErikT het volgende:
Overigens vond ik het wel vrij apart dat Bakkal niet in de basis startte. Na ja, apart... niet in de zin dat het een verrassing was, want hij was nog geen één keer onder Stevens in de basis gestart. Maar die jongen hoort toch naast Simons in de ploeg?
Ik hoop dat de wissel in de rust een voorbode is voor de rest van het seizoen: Bakkel met Simons achter Affelay. Tot nu toe vind ik geen Bakkal namelijk het meest discutabele wat Stevens doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |