Ik ben Ajacied, maar het is veel treuriger om je nooit te laten zien en om bij één 0-3 hier de stoere jongen uit te hangen. Doe niet zo triest man.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Oggut, kom aan hun favoriete cluppie, en de jochies worden giftig.
Ik heb helemaal niets met PSV, ik vind het zelf ook een saaie club, maar dat is niet het punt. Het gaat er om dat we in VBL niet op de manier waarop jij hier discussieert zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Oggut, kom aan hun favoriete cluppie, en de jochies worden giftig.
Doe dat provoceren lekker in het Heracles topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met PSV, ik vind het zelf ook een saaie club
Daar zitten ze daar niet echt op te wachten he, dat het over PSV gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 00:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Doe dat provoceren lekker in het Heracles topic
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Toppertje die Brechet.[ afbeelding ]
Ik zit ook echt 24/7 op F5 in het PSV topic te drukken.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:03 schreef Euner het volgende:
[..]
![]()
Niet provoceren valt hier niet onder?
Achja lezen leer je pas in groep 3 he dus snap wel dat het beetje lastig is
Ja jij bent hier de modquote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zit ook echt 24/7 op F5 in het PSV topic te drukken.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef sjimz het volgende:
Moet de TT trouwens veranderd worden?
neequote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef El_Matador het volgende:
Mensen censureren en aldus hun mening ontzeggen, dat is niet provocerend zeker?
Tres Goalos y dos cervesas!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef RijstNatie het volgende:
me 1e CL wedstrijd live in het stadion en gelijk 3-0 aan me broek
ik zag trouwens Heintinga nog wel iets roepen naar vak T, toen hij compleet uitgejoeld werd, ben alleen benieuwd wat hij nou riep![]()
"Beter je best doen!"quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef RijstNatie het volgende:ik zag trouwens Heintinga nog wel iets roepen naar vak T, toen hij compleet uitgejoeld werd, ben alleen benieuwd wat hij nou riep![]()
Met zo'n TT nog zeiken dat hier Ajacieden komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:54 schreef steeze het volgende:
Amrabat gaat Heitinga dollen... uhuh
Ik hoop dat je ongelijk krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Liverpool wel wat sterker is, maar die moeten meestal even op gang komen in de poule-fase.
Misschien omdat wij geen begroting hebben van ¤ 200 miljoenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nou niet zo'n spits als Aguero...
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:30 schreef Manu82 het volgende:
Waren ze gisteren na de wedstrijd nou nog strafrondjes aan het lopen ofzo?
Nou nou, niet zo negatief. PSV heeft wel eens vaker 'onverwachts' punten gehaald in de CL. En wie weet kan PSV gebruik maken van het feit dat er nu enige onderschatting optreedt.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:46 schreef PyTh het volgende:
Wordt hopen op plek 3 om nog Europees te spelen na de winterstop maar zoals ik het gisteren gezien heb zit dat er waarschijnlijk ook niet in.
Op basis van wat ik afgelopen Zaterdag en gisteren gezien heb kan ik op dit moment helaas niets anders concluderen Sucre....quote:Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief. PSV heeft wel eens vaker 'onverwachts' punten gehaald in de CL. En wie weet kan PSV gebruik maken van het feit dat er nu enige onderschatting optreedt.
Pieters kwam vrij onzeker over gisteren, volgens mij stond hij (zeker in het begin) stijf van de zenuwen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Hield Pieters zich nog een beetje staande ?
Tegen Marseille zullen er minimaal 4 punten gepakt moeten worden denk ik, al zal dat ook niet zo makkelijk zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, ik ben benieuwd tegen wie we de punten nu gaan pakken.
Blawh![]()
Kijk naar de 'prestaties' van Ajax en Feyenoord in Europa van de laatste jaren en trek je conclusies....quote:Op woensdag 17 september 2008 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Dat PSV verliest doet mij natuurlijk niet zo veel, maar dat de kampioen van Nederland.. al jaren de sterkste ploeg zo wordt afgedroogd baart mij toch echt wel zorgen. In de competitie geen enkel probleem, maar Europees echt helemaal niets in te brengen tegen Atletico. Incident of is dit hoe het gaat worden met het Nederlands voetbal?
Voor iemand die zo gehyped werd viel het wel héél erg tegen ja....quote:Op woensdag 17 september 2008 08:59 schreef appelsientje het volgende:
Brechet vond ik idd echt bijzonder slecht, had toch meer verwacht van die jongen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |