Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelijkspelletje ben ik al dik tevreden
Ik heb het gevoel dat Liverpool wel wat sterker is, maar die moeten meestal even op gang komen in de poule-fase.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.
Ze zijn elkaar tijdens de OS in ieder geval al tegengekomen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
Marcellis gaat Aguëro onzichtbaar maken.
En uit met 4-0 op de broek krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef neilpad het volgende:
Ach als Schalke er thuis met 1-0 van kan winnen. Komt goed vanavond.
Toch teken ik er voor, want dat betekent 3 punten tegen Atlético; twee keer winnen van Marseille en een puntje pakken tegen Pool en je gaat door als nummer 2 in de poulequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
En uit met 4-0 op de broek krijgt
dan wie? dan PSV?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schalke is ook niet 2398723x beter inderdaad.
Onder Vergoossen was het "gadver, bah, defensieve saaie drab", maar praktisch dezelfde opstelling onder Stevens is "redelijk voorzichtig, verstandig"quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:06 schreef ganzenherder het volgende:
Redelijk voorzichtige opstelling, verstandig. Al had ik liever Lazo gezien dan Koef
Vergoossen deed het altijd, zelfs tegen de meest middelmatige club. Ik denk dat het vanavond wel verantwoord is om een beetje voorzichtig te spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef noxious het volgende:
[..]
Onder Vergoossen was het "gadver, bah, defensieve saaie drab", maar praktisch dezelfde opstelling onder Stevens is "redelijk voorzichtig, verstandig"![]()
Ik zou liever Bakkal zien dan Culina bijvoorbeeld. Meneer tikkie-terug, sprintje, kappen, bal kwijt.
Naja, het is eerst afwachten wat de speelwijze wordt, misschien is de instelling aanvallender. Zou al wat schelen denk ik.
kiekeboequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
mja idd vooral van Brechet stond ik echt te kijken..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef ganzenherder het volgende:
Die halve finale CLlijkt al weer een eeuw geleden![]()
Brechet is behoorlijk door de mand gevallen en Pieters is ook waar-de-loos. Hopelijk blijft de vernedering ons bespaart
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
Stevens heeft Brechet er op gezet. Tactische fout van Huubke dus. Juist Marcellis kan beter omgaan met snelle, wendbare jongens (zie de OS, waarin hij Aguëro in zijn broekzak had).quote:
Gelukkig hebben we voorin nog 2 spitsenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef cultheld het volgende:
Iedereen overdrijft nogal. Brechet is een prima voetballer, maar heeft moeite met snelle, wendbare jongens als Aguëro. Huntelaar en Makaay zullen in z'n achterzak zitten. Het is een blunder van Huubke dat hij Marcellis op Forlán zette.
Klopt ik d8 dat Aquero op Dirkje stond maar kennelijk niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stevens heeft Brechet er op gezet. Tactische fout van Huubke dus. Juist Marcellis kan beter omgaan met snelle, wendbare jongens (zie de OS, waarin hij Aguëro in zijn broekzak had).
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ajacieden die hier kansloos komen doen
Ajacieden die gewoon komen doen daarentegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ajacieden die hier kansloos komen doen
Kan best maar daarom hoeven wij nog niet zo triest te doen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach andersom zal je ook psvers in het Ajaxtopic zien
Moraalridder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan best maar daarom hoeven wij nog niet zo triest te doen..
Het niveau van Atletico ligt gewoon heel hoog. Mensen onderschatten die club nog veel te veel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef Frey het volgende:
Was het nou gewoon matig, of is het niveau echt nog veel te hoog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |