Ik ben Ajacied, maar het is veel treuriger om je nooit te laten zien en om bij één 0-3 hier de stoere jongen uit te hangen. Doe niet zo triest man.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Oggut, kom aan hun favoriete cluppie, en de jochies worden giftig.
Ik heb helemaal niets met PSV, ik vind het zelf ook een saaie club, maar dat is niet het punt. Het gaat er om dat we in VBL niet op de manier waarop jij hier discussieert zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Oggut, kom aan hun favoriete cluppie, en de jochies worden giftig.
Doe dat provoceren lekker in het Heracles topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met PSV, ik vind het zelf ook een saaie club
Daar zitten ze daar niet echt op te wachten he, dat het over PSV gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 00:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Doe dat provoceren lekker in het Heracles topic
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Toppertje die Brechet.[ afbeelding ]
Ik zit ook echt 24/7 op F5 in het PSV topic te drukken.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:03 schreef Euner het volgende:
[..]
![]()
Niet provoceren valt hier niet onder?
Achja lezen leer je pas in groep 3 he dus snap wel dat het beetje lastig is
Ja jij bent hier de modquote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zit ook echt 24/7 op F5 in het PSV topic te drukken.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef sjimz het volgende:
Moet de TT trouwens veranderd worden?
neequote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef El_Matador het volgende:
Mensen censureren en aldus hun mening ontzeggen, dat is niet provocerend zeker?
Tres Goalos y dos cervesas!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef RijstNatie het volgende:
me 1e CL wedstrijd live in het stadion en gelijk 3-0 aan me broek
ik zag trouwens Heintinga nog wel iets roepen naar vak T, toen hij compleet uitgejoeld werd, ben alleen benieuwd wat hij nou riep![]()
"Beter je best doen!"quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef RijstNatie het volgende:ik zag trouwens Heintinga nog wel iets roepen naar vak T, toen hij compleet uitgejoeld werd, ben alleen benieuwd wat hij nou riep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |