Tegen wie moet ADO en Groningen?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!
Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:01 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!
Hij kwam inderdaad erg knullig over. Die internationale ervaring die deze entiteit zou hebben kwam in deze wedstrijd absoluut niet aan het licht. Je zou je afvragen waarom ze bij PSV niet zee zijn gegaan met Tofting, die kan dit soort spelers net dat kleine beetje degelijkheid bijbrengen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...
Dan zal er toch iets beter gevoetbald moeten worden dan tegen Sparta afgelopen zaterdag... Ik denk dat we eventjes in een periode van 'stapjes terug' zitten zoals Stevens het zegt.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!
Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
En net zoals afgelopen dinsdag! Jammer dat Atletico er nog harder tegenaan klaptequote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef mcyodogg het volgende:
De afgelopen jaren, won PSV telkens bij AZ door in het eerste kwartier te scoren, dus wat mij betreft klappen ze er weer meteen vol op zaterdagavond.
Inderdaad, maar het is natuurlijk wel jammer dat je er meteen de eerste wedstrijd zo hard op gaat... Met een gelijkspel mag je nog even hopen, nu moeten er wel hele rare dingen gebeuren wil je nog kans maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Valdivia het volgende:
Tsja, dat het moeilijk ging worden wisten we al na de loting dus een verrassing is het niet.
Amrabat is toch nog geschorst?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:
--------------------Isaksson---------------
Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet
---------------Bakkal----Simons----------
---Manco-----------Afellay-------Amrabat
---------------------Lazovic----------------
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:
--------------------Isaksson---------------
Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet
---------------Bakkal----Simons----------
---Manco-----------Afellay-------Amrabat
---------------------Lazovic----------------
Ik hoop dan ook dat het tot nu toe te maken heeft met de Ramadan, Bakal is nog niet waar hij moet zijn - ik beschouw hem als een groeibriljant -, maar voor zijn eigen vooruitgang is het wel nodig dat hij meer speelminuten krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:45 schreef ErikT het volgende:
Overigens vond ik het wel vrij apart dat Bakkal niet in de basis startte. Na ja, apart... niet in de zin dat het een verrassing was, want hij was nog geen één keer onder Stevens in de basis gestart. Maar die jongen hoort toch naast Simons in de ploeg?
Ik hoop dat de wissel in de rust een voorbode is voor de rest van het seizoen: Bakkel met Simons achter Affelay. Tot nu toe vind ik geen Bakkal namelijk het meest discutabele wat Stevens doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |