abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 03:29:25 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61722745
Ball speelt daar al een aantal jaar, sinds 2006 en volgens mij hadden ze toen bij City wel vaker last van een minder succesvol scoutingsapparaat
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61724090
Zo, dinsdag is al weer lang achter ons!

Zaterdag AZ en staan we weer eerste!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_61724421
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:

Tegen wie moet ADO en Groningen?
pi_61724701
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:01 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Inderdaad, geef hem gewoon weer een kans tegen de wereldspitsen van AZ! Daar zal hij wel vertrouwen uit moeten kunnen halen! Zeker als hij nu gewoon even goed duidelijk op z'n zwakke punten van gisteren wordt gewezen, dan moet het denk ik wel gewoon goedkomen met hem!
Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...
pi_61724760
Laten we maar gewoon hopen dat hij dinsdag zijn dag niet had en hij zich herpakt.
pi_61724813
Overigens vond ik het wel vrij apart dat Bakkal niet in de basis startte. Na ja, apart... niet in de zin dat het een verrassing was, want hij was nog geen één keer onder Stevens in de basis gestart. Maar die jongen hoort toch naast Simons in de ploeg?
Ik hoop dat de wissel in de rust een voorbode is voor de rest van het seizoen: Bakkel met Simons achter Affelay. Tot nu toe vind ik geen Bakkal namelijk het meest discutabele wat Stevens doet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 18 september 2008 @ 09:48:18 #182
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61724856
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Op zich wel mee eens, maar de fouten die hij maakte waren wel bijzonder amateuristisch. En helemaal als je dat afzet tegen de ervaring die hij met zich meebrengt...
Hij kwam inderdaad erg knullig over. Die internationale ervaring die deze entiteit zou hebben kwam in deze wedstrijd absoluut niet aan het licht. Je zou je afvragen waarom ze bij PSV niet zee zijn gegaan met Tofting, die kan dit soort spelers net dat kleine beetje degelijkheid bijbrengen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61725444
He Batty Boy, komt er ooit wel eens wat zinnigs uit je toetsenbord?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61725521
Ik zie hem alleen maar dezelfde smilie posten
pi_61725744
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:

Dan zal er toch iets beter gevoetbald moeten worden dan tegen Sparta afgelopen zaterdag... Ik denk dat we eventjes in een periode van 'stapjes terug' zitten zoals Stevens het zegt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61725904
De afgelopen jaren, won PSV telkens bij AZ door in het eerste kwartier te scoren, dus wat mij betreft klappen ze er weer meteen vol op zaterdagavond.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 18 september 2008 @ 21:19:38 #187
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_61741209
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef mcyodogg het volgende:
De afgelopen jaren, won PSV telkens bij AZ door in het eerste kwartier te scoren, dus wat mij betreft klappen ze er weer meteen vol op zaterdagavond.
En net zoals afgelopen dinsdag! Jammer dat Atletico er nog harder tegenaan klapte

Maargoed, het was een zware klotewedstrijd waarin duidelijk werd dat we vooral verdedigend niets te zoeken hebben in de CL. Jammer. Hopelijk kunnen we Marseille onder ons houden, overwinteren we in ieder geval nog.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 september 2008 @ 21:38:58 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61741954
zo dat was balen dinsdag

goed op naar AZ
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61742070
Uithuilen en opnieuw beginnen, meteen aanstaande zaterdag die kater even wegspoelen.
In feite is het geen schande om van Atletico te verliezen, al was de manier waarop wel erg schlemielig.

Op naar zaterdag!
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 september 2008 @ 21:51:10 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61742417
tis geen schande nee, maar het maakt doorgaan in de CL meteen al heel moelijk want bij Liverpool win je waarschijnlijk ook niet en dus wordt de 3e wedstrijd, tegen Marseille, meten cruciaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61742563
Tsja, dat het moeilijk ging worden wisten we al na de loting dus een verrassing is het niet.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_61742662
Zó weer unbanned

Slechte prestatie dinsdag helaas
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61750644
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Valdivia het volgende:
Tsja, dat het moeilijk ging worden wisten we al na de loting dus een verrassing is het niet.
Inderdaad, maar het is natuurlijk wel jammer dat je er meteen de eerste wedstrijd zo hard op gaat... Met een gelijkspel mag je nog even hopen, nu moeten er wel hele rare dingen gebeuren wil je nog kans maken.

Laten we eerlijk zijn, dit PSV heeft ook niks te zoeken in de 2e ronde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61750892
Mee eens, maar het is wel pijnlijk om te zien dat we ieder jaar kampioen worden, maar Europees gezien steeds verder achterop raken.
pi_61751074
Met deze ploeg heb je ook niets te zoeken in de CL. Is de ploeg nog te jong voor. Proberen om Marseille onder je te houden en Uefa cup te halen. Daar is misschien nog wel ruimte voor een succesje. Deze poule is gewoon lood- en loodzwaar. Zo slecht speelde PSV niet eens, gewoon een lesje in effectiviteit. Vooral 1e helft was drama.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_61752774
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:

--------------------Isaksson---------------

Salcido------Marcellis--Maza-----Brechet

---------------Bakkal----Simons----------

---Manco-----------Afellay-------Dzsudzsak

---------------------Lazovic----------------

[ Bericht 2% gewijzigd door Valdivia op 19-09-2008 10:50:04 ]
pi_61752907
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:

---Manco-----------Afellay-------Amrabat

Amrabat is toch nog geschorst?
pi_61752908
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Valdivia het volgende:

---Manco-----------Afellay-------Amrabat

AZ-PSV 0-5
pi_61753040
Correctie: Dzsudzsak ipv de geschorste Amrabat inderdaad.
pi_61754274
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:45 schreef ErikT het volgende:
Overigens vond ik het wel vrij apart dat Bakkal niet in de basis startte. Na ja, apart... niet in de zin dat het een verrassing was, want hij was nog geen één keer onder Stevens in de basis gestart. Maar die jongen hoort toch naast Simons in de ploeg?
Ik hoop dat de wissel in de rust een voorbode is voor de rest van het seizoen: Bakkel met Simons achter Affelay. Tot nu toe vind ik geen Bakkal namelijk het meest discutabele wat Stevens doet.
Ik hoop dan ook dat het tot nu toe te maken heeft met de Ramadan, Bakal is nog niet waar hij moet zijn - ik beschouw hem als een groeibriljant -, maar voor zijn eigen vooruitgang is het wel nodig dat hij meer speelminuten krijgt.

Ik zie in hem een cocu in wording. Van hetzelfde niveau inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')