quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Toevoeging:
99': Tijdens de persconferentie zegt Van Gaal nat AZ hem niet waard is
Zijn opvolger is al bekend!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Toevoeging:
99': Tijdens de persconferentie kondigt Van Gaal zijn afscheid aan
Ik hoop het, dik tevreden als het zo aflooptquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo zal het gaan vanavond:
3': Dembele schiet op de paal
8': El Hamdaoui komt alleen voor Isaksson maar zijn stift belandt op het dak van het doel
19': Schaars wordt ten onrechte teruggefloten voor buitenspel.
24': Salcido legt de doorgebroken El Hamdaoui neer maar wordt gespaard met geel
31': Mendes verliest de bal aan Simons, die op Afellay inpasst. Deze rent de 16 in, Romero stopt zijn schot maar Koevermans scoort in de rebound.
43': Mendez schiet van 25 meter raak.
Rust
48': Schwalbe Swerts, scheids ziet toch een penalty. Schaars schiet over;
54': Tweede geel Salcido
59': Zware blessure Moreno na een botsing met Koevermans.
74': Invaller Lazovic kopt de 0-3 binnen
91': Dembele redt de eer voor AZ.
ik mis de spreekkoren en witte zakdoekjesquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
8': El Hamdaoui komt alleen voor Isaksson maar zijn stift belandt op het dak van het doel
31': Mendes verliest de bal aan Simons, die op Afellay inpasst. Deze rent de 16 in, Romero stopt zijn schot maar Koevermans scoort in de rebound.
Rust
Amen. AZ MOET nu vechten voor de 3 punten aangezien hun niet nog meer gezichtsverlies willen. En PSV .. tsjah.. nog niet echt veel vertrouwen over een goed verloop van de competitie ondanks 2 overwinningen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben met 1 puntje uit alkmaar al tevreden. Zo fanstatisch spelen we zelf niet en Amrabat lijkt nu al onmisbaar als smaakmaker. Dat neemt niet weg dat ik niet graag een grote uitslag zie in ons voordeel
Eerste kwartier valt al de 0-1 zei ik al. Kijk maar naar de historische feiten!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Rust
Deze geschetste situatie zou ideaal zijn voor PSV, counteren gaat goed lukkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. AZ MOET nu vechten voor de 3 punten aangezien hun niet nog meer gezichtsverlies willen. En PSV .. tsjah.. nog niet echt veel vertrouwen over een goed verloop van de competitie ondanks 2 overwinningen.
Dan moet dat nu ook maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eerste kwartier valt al de 0-1 zei ik al. Kijk maar naar de historische feiten!!
2003/2004: 2e minuut: Reini eigen goal. Uitslag 2-4
2004/2005: 0-0
2005/2006: 3e minuut: Vennegoor 0-1, 6e minuut: Kone 0-2. Uitslag 1-2
2006/2007: 12e minuut: Da Costa 0-1. Uitslag 1-3
2007/2008: 12e minuut: Lazovic 0-1. Uitslag 0-2
Mwah, ik heb altijd het idee dat we beter zijn op normale tijden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
Wel gunstig dat de wedstrijd zo laat is, nu kunnen de Mocro's van tevoren even wat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |