quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou graag dit zien komende zaterdag:
AZ-PSV 0-5
Ik ben met 1 puntje uit alkmaar al tevreden. Zo fanstatisch spelen we zelf niet en Amrabat lijkt nu al onmisbaar als smaakmaker. Dat neemt niet weg dat ik niet graag een grote uitslag zie in ons voordeelquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef cultheld het volgende:
Is Manco er komend weekend weer bij?
quote:Manco terug bij PSV
Het Algemeen Dagblad meldt dat Reimond Manco inmiddels is teruggekeerd van een trip met het nationale elftal onder 20 van Peru. Hij heeft gisteren de training met de selectie hervat. Of Stevens hem toevoegt aan de wedstrijdselectie voor het duel tegen AZ is nog onbekend.
Wordt dat ineens de grote redder?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef cultheld het volgende:
Is Manco er komend weekend weer bij?
Ik hoop het niet. Ik wil of een winst voor ons of dat jullie ons dik inmaken. Geen gelijkspel, anders krijgt Van Gaal weer de illusie dat het allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef BB-boy het volgende:
AZ gaat "stunten" met een gelijkspel morgen. Aldus mijn glazen bol.
Niet ineens. Beter dan Amrabat natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt dat ineens de grote redder?
Ach, al verlies je met 10-0, Louike geeft er altijd wel zo'n draai aan dat het allemaal wel mee viel... Wat dat betreft staat hij soms echt heel ver van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wil of een winst voor ons of dat jullie ons dik inmaken. Geen gelijkspel, anders krijgt Van Gaal weer de illusie dat het allemaal wel meevalt.
In de sterren staat anders iets anders geschreven.. 0 - 3quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef BB-boy het volgende:
AZ gaat "stunten" met een gelijkspel morgen. Aldus mijn glazen bol.
Je weet toch dat Astro TV van de buis is gehaald he vanwege het hoge oplichtingsgehalte.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
In de sterren staat anders iets anders geschreven.. 0 - 3
maar gelukkig weet meneer Reker altijd wel een lichtpuntje te vinden bij de philips sport vereenigingquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet toch dat Astro TV van de buis is gehaald he vanwege het hoge oplichtingsgehalte.
uiteraard.. maar dan kan ik het daar dus ook niet vandaan hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet toch dat Astro TV van de buis is gehaald he vanwege het hoge oplichtingsgehalte.
Van mij mogen ze wel 2x winnen, als het maar tegen jullie is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef GieJay het volgende:
Voor 1 keer dit seizoen mag az winnen!
Tegen Feyenoord mogen ze ook wel winnen. Hoewel, dat is geen eens een concurrent te noemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel 2x winnen, als het maar tegen jullie is.
Brechet-Maza-Marcellis-Salcidoquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hehe, Stevens reageert nogal op zijn pik getrapt op het commentaar van Koeman op het kiezen voor Brechet ipv Salcido als centrale verdediger
De volgende keer slaat Stevens hem op z'n bekquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hehe, Stevens reageert nogal op zijn pik getrapt op het commentaar van Koeman op het kiezen voor Brechet ipv Salcido als centrale verdediger
Zou ik ook doen als mijn voorganger die ineens ging lopen ging mekken over mijn beleidquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo raar was dat in eerste instantie niet. In de competitie deed Brechet het toch wel aardig tot nu toe?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Toevoeging:
99': Tijdens de persconferentie zegt Van Gaal nat AZ hem niet waard is
Zijn opvolger is al bekend!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Toevoeging:
99': Tijdens de persconferentie kondigt Van Gaal zijn afscheid aan
Ik hoop het, dik tevreden als het zo aflooptquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo zal het gaan vanavond:
3': Dembele schiet op de paal
8': El Hamdaoui komt alleen voor Isaksson maar zijn stift belandt op het dak van het doel
19': Schaars wordt ten onrechte teruggefloten voor buitenspel.
24': Salcido legt de doorgebroken El Hamdaoui neer maar wordt gespaard met geel
31': Mendes verliest de bal aan Simons, die op Afellay inpasst. Deze rent de 16 in, Romero stopt zijn schot maar Koevermans scoort in de rebound.
43': Mendez schiet van 25 meter raak.
Rust
48': Schwalbe Swerts, scheids ziet toch een penalty. Schaars schiet over;
54': Tweede geel Salcido
59': Zware blessure Moreno na een botsing met Koevermans.
74': Invaller Lazovic kopt de 0-3 binnen
91': Dembele redt de eer voor AZ.
ik mis de spreekkoren en witte zakdoekjesquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
8': El Hamdaoui komt alleen voor Isaksson maar zijn stift belandt op het dak van het doel
31': Mendes verliest de bal aan Simons, die op Afellay inpasst. Deze rent de 16 in, Romero stopt zijn schot maar Koevermans scoort in de rebound.
Rust
Amen. AZ MOET nu vechten voor de 3 punten aangezien hun niet nog meer gezichtsverlies willen. En PSV .. tsjah.. nog niet echt veel vertrouwen over een goed verloop van de competitie ondanks 2 overwinningen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben met 1 puntje uit alkmaar al tevreden. Zo fanstatisch spelen we zelf niet en Amrabat lijkt nu al onmisbaar als smaakmaker. Dat neemt niet weg dat ik niet graag een grote uitslag zie in ons voordeel
Eerste kwartier valt al de 0-1 zei ik al. Kijk maar naar de historische feiten!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Rust
Deze geschetste situatie zou ideaal zijn voor PSV, counteren gaat goed lukkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. AZ MOET nu vechten voor de 3 punten aangezien hun niet nog meer gezichtsverlies willen. En PSV .. tsjah.. nog niet echt veel vertrouwen over een goed verloop van de competitie ondanks 2 overwinningen.
Dan moet dat nu ook maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eerste kwartier valt al de 0-1 zei ik al. Kijk maar naar de historische feiten!!
2003/2004: 2e minuut: Reini eigen goal. Uitslag 2-4
2004/2005: 0-0
2005/2006: 3e minuut: Vennegoor 0-1, 6e minuut: Kone 0-2. Uitslag 1-2
2006/2007: 12e minuut: Da Costa 0-1. Uitslag 1-3
2007/2008: 12e minuut: Lazovic 0-1. Uitslag 0-2
Mwah, ik heb altijd het idee dat we beter zijn op normale tijden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
Wel gunstig dat de wedstrijd zo laat is, nu kunnen de Mocro's van tevoren even wat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |