De jongens daar feliciteer ik zo dadelijk ook nog wel heur.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen we die discussie verder in FB voeren?
En als je dat zo lachen vond dan had je dat toch ook in het AZ Topic kunnen posten?
En Manco niet te vergeten.quote:Op zondag 21 september 2008 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig is Amrabat er dalijk weer bij....
Vond ik nog wel meevallen, hij moet alleen meer de achterlijn proberen te halen en niet te veel naar binnen trekkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Pritt het volgende:
Doedelzak is het ook totaal kwijt, misschien de opdracht gekregen van De Visser en Lemic om slecht te voetballen.
Dat was toch al langer bekend?quote:Op zondag 21 september 2008 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Pff wat slecht gisteren
Dus als Affely een slechte dat heeft.. is PSV nergens meer... lekker is dat
Gaat moelijk als je heletijd 3 spelers bij je hebt.quote:Op zondag 21 september 2008 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Pff wat slecht gisteren
Dus als Affely een slechte dat heeft.. is PSV nergens meer... lekker is dat
Waarom niet?quote:Op zondag 21 september 2008 15:15 schreef rubbereend het volgende:als je maar niet in een slechte serie terecht komt
We zitten al in een slechte serie, alleen tegen een zwaar gehavend Utrecht leek het op voetbal. Sparta, Atletico en nu AZ, hoe slecht wil je het hebben?quote:Op zondag 21 september 2008 15:15 schreef rubbereend het volgende:als je maar niet in een slechte serie terecht komt
Kom op zeg, we zijn drie wedstrijden onderweg, beetje positiever. Scorend vermogen ontbreekt inderdaad, maar bij Ajax draait het ook nog niet. Ik maak me nog geen zorgen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:20 schreef ganzenherder het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat we kampioen worden dit seizoen, onze spitsen zijn gewoon té zwak. Alleen als Ajax weer in elkaar stort of niet gaat draaien is er een kans
inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Vitamine_C het volgende:
komen we redelijk goed weg met de 2-2 in Rotterdam
Blijven dus gelukkig nog 2 puntjes voor
Ik maak me ook zorgen om onze spitsenquote:Op zondag 21 september 2008 15:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Kom op zeg, we zijn drie wedstrijden onderweg, beetje positiever. Scorend vermogen ontbreekt inderdaad, maar bij Ajax draait het ook nog niet. Ik maak me nog geen zorgen.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maak me ook zorgen om onze spitsen heel het team - afellay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |