Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelijkspelletje ben ik al dik tevreden
Ik heb het gevoel dat Liverpool wel wat sterker is, maar die moeten meestal even op gang komen in de poule-fase.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.
Ze zijn elkaar tijdens de OS in ieder geval al tegengekomen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
Marcellis gaat Aguëro onzichtbaar maken.
En uit met 4-0 op de broek krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef neilpad het volgende:
Ach als Schalke er thuis met 1-0 van kan winnen. Komt goed vanavond.
Toch teken ik er voor, want dat betekent 3 punten tegen Atlético; twee keer winnen van Marseille en een puntje pakken tegen Pool en je gaat door als nummer 2 in de poulequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
En uit met 4-0 op de broek krijgt
dan wie? dan PSV?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schalke is ook niet 2398723x beter inderdaad.
Onder Vergoossen was het "gadver, bah, defensieve saaie drab", maar praktisch dezelfde opstelling onder Stevens is "redelijk voorzichtig, verstandig"quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:06 schreef ganzenherder het volgende:
Redelijk voorzichtige opstelling, verstandig. Al had ik liever Lazo gezien dan Koef
Vergoossen deed het altijd, zelfs tegen de meest middelmatige club. Ik denk dat het vanavond wel verantwoord is om een beetje voorzichtig te spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef noxious het volgende:
[..]
Onder Vergoossen was het "gadver, bah, defensieve saaie drab", maar praktisch dezelfde opstelling onder Stevens is "redelijk voorzichtig, verstandig"![]()
Ik zou liever Bakkal zien dan Culina bijvoorbeeld. Meneer tikkie-terug, sprintje, kappen, bal kwijt.
Naja, het is eerst afwachten wat de speelwijze wordt, misschien is de instelling aanvallender. Zou al wat schelen denk ik.
kiekeboequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
mja idd vooral van Brechet stond ik echt te kijken..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef ganzenherder het volgende:
Die halve finale CLlijkt al weer een eeuw geleden![]()
Brechet is behoorlijk door de mand gevallen en Pieters is ook waar-de-loos. Hopelijk blijft de vernedering ons bespaart
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
Stevens heeft Brechet er op gezet. Tactische fout van Huubke dus. Juist Marcellis kan beter omgaan met snelle, wendbare jongens (zie de OS, waarin hij Aguëro in zijn broekzak had).quote:
Gelukkig hebben we voorin nog 2 spitsenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef cultheld het volgende:
Iedereen overdrijft nogal. Brechet is een prima voetballer, maar heeft moeite met snelle, wendbare jongens als Aguëro. Huntelaar en Makaay zullen in z'n achterzak zitten. Het is een blunder van Huubke dat hij Marcellis op Forlán zette.
Klopt ik d8 dat Aquero op Dirkje stond maar kennelijk niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stevens heeft Brechet er op gezet. Tactische fout van Huubke dus. Juist Marcellis kan beter omgaan met snelle, wendbare jongens (zie de OS, waarin hij Aguëro in zijn broekzak had).
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ajacieden die hier kansloos komen doen
Ajacieden die gewoon komen doen daarentegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ajacieden die hier kansloos komen doen
Kan best maar daarom hoeven wij nog niet zo triest te doen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach andersom zal je ook psvers in het Ajaxtopic zien
Moraalridder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan best maar daarom hoeven wij nog niet zo triest te doen..
Het niveau van Atletico ligt gewoon heel hoog. Mensen onderschatten die club nog veel te veel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef Frey het volgende:
Was het nou gewoon matig, of is het niveau echt nog veel te hoog?![]()
Kan best, maar PSV verliest niet van Willem II hoor maar van Atletico... En met wat wij afgelopen jaren gepresteerd hebben hoeven we helemaal geen grote bek te hebben.quote:
Het ziet er allemaal niet denderend uit nee. Maar ze voetballen zó ontzettend slim.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef SCH het volgende:
Zo goed was Atletico toch niet? Ik vond ze niet meevallen. Ze benutten hun kansen, thats all.
Klopt, en PSV was net een tandje minder dan ik had gehoopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal niet denderend uit nee. Maar ze voetballen zó ontzettend slim.
De gehele verdediging op Salcido na viel door de mand, met name Brechet en Pieters.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, en PSV was net een tandje minder dan ik had gehoopt.
Mendez was ook zwaar beneden de maat. Lazovic had in plaats van wie moeten staan dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De gehele verdediging op Salcido na viel door de mand, met name Brechet en Pieters.
Dat kan je niet hebben in de CL.
Ook snapte ik niet waarom Stevens niet met Lazovic en evt. Bakkal begon.
Hij maakte weinig fouten nee, maar vond hem ook niet bepaald sterk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef cultheld het volgende:
Kopbal, waar heeft Marcellis precies geblunderd? Ik heb hem geen fouten zien maken.
Bakkal <-> Mendezquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Mendez was ook zwaar beneden de maat. Lazovic had in plaats van wie moeten staan dan?
Salcido aanvallend hielp dan weer vanalles om zeep.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De gehele verdediging op Salcido na viel door de mand, met name Brechet en Pieters.
Dat kan je niet hebben in de CL.
Ook snapte ik niet waarom Stevens niet met Lazovic en evt. Bakkal begon.
Ja, hij promoveerde makkelijke mogelijkheden op een fatsoenlijke voorzet meerdere malen tot achterbal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:08 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Salcido aanvallend hielp dan weer vanalles om zeep.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij moet zijn hamstrings één gaan calibreren.
[FAQ & FB] #74: Mods bijgebruind en klaar voor de start!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Zitten we weer met zo'n kut-TT de komende dagen.
Heitinga FTWquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Zitten we weer met zo'n kut-TT de komende dagen.
Kromkamp heeft helaas het ritme nog niet, net pas gisteren voor het eerst meegespeeld bij Jong PSV.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef neilpad het volgende:
Van mij mag Salcido gewoon weer terug naar links. Pieters naar de bank en Kromkamp gewoon op rechts. Als hij zijn niveau haalt dan doet hij niet eens zoveel onder voor Salcido en hij is aanvallend een stuk beter.
Bakkal viel overigens goed in idd. Op de OS en op het einde van vorig seizoen vond ik hem erg zwak, begreep iig wel dat Stevens hem niet gebruikt had in de eerste drie wedstrijden.
Eens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan best, maar PSV verliest niet van Willem II hoor maar van Atletico... En met wat wij afgelopen jaren gepresteerd hebben hoeven we helemaal geen grote bek te hebben.
Toen Rodrigues het veld in kwam was het al helemaal geen wedstrijd meer, hij is nauwelijks getest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef Euner het volgende:
Brechet!
Tjongejonge, als ie z'n mannetje niet laat lopen staat ie wel te verdedigen aan de verkeerde kant..
Rodrigues,goed!
Idd, dat interview ook in de voorbeschouwingquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef Euner het volgende:
Brechet!
Tjongejonge, als ie z'n mannetje niet laat lopen staat ie wel te verdedigen aan de verkeerde kant..
Rodrigues,goed!
Hij deed het wel beter dan Brechetquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen Rodrigues het veld in kwam was het al helemaal geen wedstrijd meer, hij is nauwelijks getest.
Kom op man, Atletico geloofde het na die 0-3 allemaal wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef Euner het volgende:
Of heb jij een andere wedstrijd gekeken? Zeker alleen de samenvatting gezien :L
WTFquote:EINDHOVEN - PSV-trainer Huub Stevens was, ondanks het 0-3 verlies thuis tegen Atético Madrid, toch nog positief over het Champions League-avontuur van PSV. "Je houdt vooraf geen rekening met een 0-3 verlies, maar is verlies liever één keer met 3-0 dan drie keer met 1-0. Er zijn nog vijf wedstrijden te gaan."
Hij heeft gewoon gelijk. Het is de goede instelling, helaas zal het eerder drie keer met 3-0 verliezen worden...quote:
Hij had gewoon moeten zeggen dat PSV vandaag overklast is en er nog ontzettend veel werk is te doen om het gewenste niveau te halen voor de overige wedstrijden ipv dit stuk cabaretquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk de handoek nu al gooien natuurlijk.
Je bedoelt; je mag alleen meedoen als je slaafs meehuilt met de wolfjes?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
Graag hier niet posten als je er puur op uit bent om te provoceren.
Reker zei iets in de trand van;quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef Kopbal het volgende:
Het is mij trouwens een raadsel waarom PSV er niks aan gedaan heeft deze zomer om een (europese) topspits in huis te halen. Geld op
Dat mag maar dat mag je dan vooral in het Atletico Madrid topic doen en niet hier in dit topic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt; je mag alleen meedoen als je slaafs meehuilt met de wolfjes?![]()
Ik mag Madrid aanmoedigen als ze -volkomen terecht- gewonnen hebben van een slap motorisch gestoord Brabants provincieclubje.
Wat zullen we nou krijgen zeg?
Ik kan me de seizoenkaarten voor de jongerenrang a 50 gulden nog herinnerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jammer dat ik er te oud voor ben. Heerlijk goedkoop was die seizoen voor ZZ vroegah
Dus iedereen wel?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef neilpad het volgende:
Ben allang blij dat PSV Jovanovic niet heeft gehaald, die had hier echt niet het verschil gemaakt. Niemand niet waarschijnlijk.
Respect dwing je af door goed spel of winst. Niet door de mechanische wijze waarop Nederlandse op dit moment "succesvolste" club opereert.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat mag maar dat mag je dan vooral in het Atletico Madrid topic doen en niet hier in dit topic.
Een beetje respect voor de tegenstander mag wel hoor.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar Brechet heeft zijn zwakte blijkbaar getoond.
Ben benieuwd hoe andere tegenstanders daar mee om zullen gaan.
quote:
quote:Deze zogeheten dubbele ontkenning komt alleen voor in de spreektaal en heeft dan een versterkende functie. Wij raden dit gebruik af, omdat het niet voor iedereen aanvaardbaar is.
Nee, maar provoceren is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Je bedoelt; je mag alleen meedoen als je slaafs meehuilt met de wolfjes?![]()
Je mag uiteraard Madrid aanmoedigen, zeg ik dat je dat niet mag? Madrid aanmoedigen is wat anders dan in een PSV-topic de PSV supporters uitlachen. Als je Madrid wilt aanmoedigen dan kan dat in het livetopic of in [CENTRAAL] Club Atlético de Madrid S.A.D.quote:Ik mag Madrid aanmoedigen als ze -volkomen terecht- gewonnen hebben van een slap motorisch gestoord Brabants provincieclubje.
En dat uitlachen doe je maar mooi ergens anders.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect dwing je af door goed spel of winst. Niet door de mechanische wijze waarop Nederlandse op dit moment "succesvolste" club opereert.
Clubs als die Wit-Russische en Zenit St. Petersburg verdienen respect. PSV is om uit te lachen.
Jou fantastische ploeg heeft echt niet gewonnen omdat ze zoveel beter waren hoor,quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect dwing je af door goed spel of winst. Niet door de mechanische wijze waarop Nederlandse op dit moment "succesvolste" club opereert.
Clubs als die Wit-Russische en Zenit St. Petersburg verdienen respect. PSV is om uit te lachen.
Nee, op je 29e in een topic op internet een club uitlachen, dat verdient respect.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze spelen ook een slechte wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |