abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61617091

Het vorige deel: Slank de herfst in # 226 - Met lapdances :9~

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_61617103
Ik wilde in het oude topic reageren en maar dat mocht niet meer
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 14 september 2008 @ 11:53:34 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61617114
Zowaar een niet sexueelgetinte topictitel!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61617129
Oh, had ik er 'Neuken in de keuken' van moeten maken? Ach, ik heb jullie al eens gezegd dat ik seks eerder zou opgeven dan koken en eten, dus tja...
  zondag 14 september 2008 @ 11:55:33 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61617141
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Oh, had ik er 'Neuken in de keuken' van moeten maken? Ach, ik heb jullie al eens gezegd dat ik seks eerder zou opgeven dan koken en eten, dus tja...
Nee hoor,ik ben er wel blij mee. Begon me al een beetje zorgen te maken om de google-resultaten
  zondag 14 september 2008 @ 11:55:45 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61617145
Ik zit nu trouwens "Hair" te kijken op het vooroorlogse film net. Het zal wel van voor mijn tijd zijn, want ik vind het niet echt briljant. Wat is er nou zo speciaal aan?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61617158
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij mag ook nooit iemand helpen bij het koken. Alles zit in mijn hoofd en als ik uit moet leggen wat er moet gebeuren wordt het een chaos. Bij grote groepen moeten ze me helemaal met rust laten. EIgenlijk heb ik het al helemaal niet zo op groepen (vrouwen). Dan begin ik óf als een kip zonder kop te kakelen (zoals gisteravond dus ) of ik klap helemaal dicht. De middenweg is moeilijk schijnbaar. De keuken is dan een fijne vluchtplaats; ik maak me nuttig en richt ook geen schade aan.

Wat dat betreft verheug ik me dus al op de meeting. Jullie zullen een gewéldige indruk van mij krijgen

Gelukkig is de helft van jullie volgens mij net zo eh.... apart... als ik, dus waarschijnlijk val ik helemaal niet op.

Volgens mij lijken wij akelig veel op elkaar . Ook ik ben meestal vrij rustig in grote groepen. Vooral bij mensen die ik niet goed ken. Maar ik kan ook ineens beginnen te ratelen tegen vriendinnen zodat ze me aankijken, van o god, where's she on?

Ik heb vroeger weleens coke gebruikt en dat was voor mij een gevaarlijke drug, want mijn groepsangst verdween erdoor en mijn hersenen maakte allerlei interessante connecties en ik zag verbanden die normaal langs me heengingen. Toch ben ik er vrij snel mee gestopt, omdat ik de volgende dag (behalve dat ik een enorme kater had) me ook realiseerde dat van die fantastische plannen, die je de avond tevoren met Pietje-ken-net-5-minuten had besproken, er bar weinig terecht zou komen.
pi_61617188
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit nu trouwens "Hair" te kijken op het vooroorlogse film net. Het zal wel van voor mijn tijd zijn, want ik vind het niet echt briljant. Wat is er nou zo speciaal aan?
Dat ene liedje in de sneeuw, met die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingt

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 14-09-2008 12:03:54 ]
pi_61617198
Coke lijkt me echt helemaal niks. Ik vind mensen met coke op ook gewoon irritant. Dat opgefokte vooral. Doe mij maar stofjes waar je lief van wordt.
pi_61617263
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
Coke lijkt me echt helemaal niks. Ik vind mensen met coke op ook gewoon irritant. Dat opgefokte vooral. Doe mij maar stofjes waar je lief van wordt.
Je hebt gelijk hoor!! Ik gebruik nu nog 1 of 2x per jaar xtc en dat vind ik nog steeds leuk

(Ik had wel neiging om te zeggen, dat ik niet zo irritant op coke was, maar waarschijnlijk voor anderen toch wel. Hoewel ik niet heel veel gebruikte, ik snoof nooit door, zeg maar.)
  zondag 14 september 2008 @ 12:06:22 #11
14746 k_i_m
pi_61617313
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ene liedje in de sneeuw, me die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingt
Ah, dat is net geweest. Echt?!
In my life
Why do I smile
pi_61617331
Ik heb geen ervaring met coke, enkel met koken De enige die mij mag helpen is de keuken is mijn man; die kent na al die jaren mijn nukken wel en weet precies hoe ik alles wil hebben.
  zondag 14 september 2008 @ 12:09:21 #13
331 Merel
Be here now.
pi_61617360
tvp (alweer, ben niet zo spraakzaam atm)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 september 2008 @ 12:09:42 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61617368
Ik word juist heel stil en rustig van coke
pi_61617386
Wie heeft de TT aangepast?
pi_61617394
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
Ik word juist heel stil en rustig van coke
Dan ben je van jezelf zeker erg hyper?
pi_61617414
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ah, dat is net geweest. Echt?!

Ja, ja, ik weet het, ik ben een sissy
pi_61617444
Werkt coke misschien hetzelfde als ritalin? Mensen met ADHD worden er rustig van en normale mensen juist energieker?
  zondag 14 september 2008 @ 12:16:20 #19
14746 k_i_m
pi_61617507
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ja, ik weet het, ik ben een sissy
Ik moet nog elke keer janken bij het laatste stukje van de laatste aflevering van Six Feet Under. Soms zelfs al als ik alleen het muziekje hoor wat erbij hoort . Sterker nog; er is een aflevering waar ik van de drie kwartier wel zeker zo'n 40 minuten heb lopen snotteren .

Ik zit dus net die hoofdpersoon eens te bekijken en ik zie zijn ogen en ik denk; die ken ik ergens van! Blijkt ie dus ook in Carnivále (wat ik net helemaal heb zitten kijken) te spelen. Grappig dat je iemand in jongere vorm toch ook kan herkennen .
In my life
Why do I smile
pi_61617513
68,2 kg.
pi_61617545
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
Werkt coke misschien hetzelfde als ritalin? Mensen met ADHD worden er rustig van en normale mensen juist energieker?
Dat was ook mijn vermoeden.
pi_61617592
SHE heeft vast de TT aangepast, zij heeft nu mod-rechten toch??!!
pi_61617593
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
68,2 kg.

Ik heb gisteren iets teveel suiker en witte bloem gegeten; opgeblazen gevoel en heul zwaar vanmorgen Vanavond een licht soepje als avondeten.
pi_61617623
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:21 schreef conleche het volgende:
SHE heeft vast de TT aangepast, zij heeft nu mod-rechten toch??!!
Maar ze is helemaal niet blauw toch?
pi_61617625
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
68,2 kg.
Yeah baby!!
pi_61617634
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zou vandaag allemaal duidelijk worden zei ze....
The way you rock'n'roll
pi_61617637
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee nog niet, mar ze postte gister ook al door slotjes heen!
pi_61617642
Wat een moordend tempo houden jullie aan! Heb een half uur moeten bijlezen.
Coke heb ik nooit geprobeerd, pillen ook niet. Ik associeer die harddrugs teveel met junks, in de goot liggen enzo. Wel heb ik vorig jaar voor het eerst paddo's gedaan. Philosophers stones en een paar maanden later Mexicaantjes.
Ontzettend bijzondere en toffe gebeurtenis. We waren met vrienden in een huisje midden op de Veluwe. We zaten allemaal in dezelfde trip!
pi_61617681
zo daar was ik weer.
ik zag een vraag voor foto's van mijn nieuwe outfit, nou ik zal vanmiddag eens even op zoek gaan naar batterijen voor mijn fototoestel, dus misschien dat er in de loop van de dag wel foto's gaan volgen
straks eerst eens ff douchen enzo.
Heb slecht geslapen, heel veel wakker geweest, zal nog wel van de nachtdiensten komen, nog niet goed terug geschakeld denk ik.
deze muts heeft nog nooit coke gebruikt.... eigenlijk geen enkele drugs (alleen lots of alcohol ).

En mijn keuken staat wel vrij voor vriendlief, want die kan wel prima koken, en als we samen eten kookt hij ongeveer 75 % van de keren vind ie leuk om te doen

en wat heb ik gister onwijs last van buikkrampen gehad na het eten bij de griek!

@Ise : gefeliciteerd netjes gewicht hoor
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61617713
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Coke heb ik nooit geprobeerd, pillen ook niet. Ik associeer die harddrugs teveel met junks, in de goot liggen enzo. Wel heb ik vorig jaar voor het eerst paddo's gedaan. Philosophers stones en een paar maanden later Mexicaantjes.
Ontzettend bijzondere en toffe gebeurtenis. We waren met vrienden in een huisje midden op de Veluwe. We zaten allemaal in dezelfde trip!

Gek hè, dat vind ik nu weer eng! Ik had het ook nooit zo op jointjes. Volslagen onvoorpelbaar spul. De ene keer kreeg je een lachkick (leuk), de volgende keer wilde je alleen maar slapen en nog een andere keer kon je alleen als een zombie, totaal in je eigen wereld opgesloten, turen naar de aders van iemands arm. Urenlang.
  zondag 14 september 2008 @ 12:29:30 #31
14746 k_i_m
pi_61617728
Ik word sjagerijnig en moe van blowen .
In my life
Why do I smile
pi_61617738
Tjeesis, ben ik twee dagen offline, moet ik 4 topics ofzo bijlezen! Dat doe ik dus maar niet, heb geen zin om een halfuur te lezen om drie posts te vinden die afvaltechnisch nuttig zijn.

Deze dag wordt niet zo goed qua eten, we zijn gister op stap geweest en vriendje ligt nu alweer op de bank zijn kater weg te slapen. Zometeen maar even een afbakbrood in de oven gooien, dan krijg ik tenminstie iets fatsoenlijks binnen.
  zondag 14 september 2008 @ 12:33:34 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61617796
Hi.
Niet meer actief op Fok!
pi_61617810
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Plukie86 het volgende:
Tjeesis, ben ik twee dagen offline, moet ik 4 topics ofzo bijlezen! Dat doe ik dus maar niet, heb geen zin om een halfuur te lezen om drie posts te vinden die afvaltechnisch nuttig zijn.

Deze dag wordt niet zo goed qua eten, we zijn gister op stap geweest en vriendje ligt nu alweer op de bank zijn kater weg te slapen. Zometeen maar even een afbakbrood in de oven gooien, dan krijg ik tenminstie iets fatsoenlijks binnen.
Ai, als je hier echt alleen leest voor het afvaltechnische nuttige zal je het zwaar hebben Hele topics om door heen te waden.
The way you rock'n'roll
pi_61617814
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Hi.
The way you rock'n'roll
pi_61617828
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Coke heb ik nooit geprobeerd, pillen ook niet. Ik associeer die harddrugs teveel met junks, in de goot liggen enzo.
Dat is een door de media aangeprate associatie imo. MDMA is van een heel andere aard dan bijvoorbeeld heroïne. Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen in de goot belanden door MDMA. Of je goed met drugs om kunt gaan hangt imo vooral af van je verslavingsgevoeligheid, net als bij drank (overigens ook een harddrug en in mijn ogen véél gevaarlijker dan MDMA).
quote:
Wel heb ik vorig jaar voor het eerst paddo's gedaan. Philosophers stones en een paar maanden later Mexicaantjes.
Die worden straks ook verboden. Verandert je mening erover dan ineens?

Over drugs doen zoveel onzinverhalen de ronde. Zo is er nog nooit iemand doodgegaan door het gebruik van MDMA. Wél aan uitdroging, door dom gedrag (namelijk het slikken van veel te veel pillen in combinatie met urenlang dansen en niet drinken). Ik denk dat alcohol heel wat meer slachtoffers maakt dan alle andere drugs bij elkaar opgeteld. Heroïne (mits zuiver) is bijvoorbeeld ook helemaal niet zo slecht voor je lichaam. Het grote probleem van heroïne is dat je jezelf volledig gaat verwaarlozen omdat er nog maar één ding belangrijk is. Toch zijn er ook wel mensen die heroïne een paar keer geprobeerd hebben en meer niet.

Het devies is: verstandig ermee omgaan. Je inlezen voordat je iets gebruikt, weten wat de effecten zijn, weten wat je kunt verwachten, weten welke voorzorgsmaatregelen je moet nemen. Als iemand die nog nooit alcohol heeft gehad een liter vodka drinkt zonder op de hoogte te zijn van de gevolgen, gaat het ook mis. Idem voor van die debiele toeristen die zich hier helemaal volstoppen met alles wat ze kunnen vinden en die dan vervolgens rare dingen gaan doen. En dan komt Nederland weer negatief in het nieuws.
  zondag 14 september 2008 @ 12:38:42 #37
14746 k_i_m
pi_61617885
Drugs is zoooo 1982 .
In my life
Why do I smile
  zondag 14 september 2008 @ 12:39:16 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61617892
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

.

Hoe is het weer bij jullie trouwens? Het is wel fris, maar al sinds vrijdag oid schijnt de zon zowat de hele dag .
Niet meer actief op Fok!
pi_61617926
Gister was echt een grijze zeikdag, vandag is het stralend ende koud.

En nu wil mijn vent naar buiten! Wandelen! Monumenten Bezoeken!

En ik heb gister iets teveel wijn gedronken en ik wil gewoon binnenblijven
pi_61618021
@Conleche: ik kan me voorstellen dat je paddos en wiet enger vindt dan pilletjes. Het is toch een natuurprodukt, dus weet je nooit zeker hoe hoog het gehalte werkzame stofjes is.
Aan de andere kant weet je ook nooit waar de coke mee versneden is, en wat er in een pil zit...

@Isegrim: het is ook de sfeer die rond een drug hangt. De sfeer rond coke en heroine is hard, grimmig. Die rond jointjes en paddo's relaxed, spannend, interessant. Natuurlijk is dat onzin. Wiet heeft al heel wat levens verpest, en paddo's kunnen bad trips opleveren met alle afschuwelijke gevolgen van dien. Het gevoel dat ze je geen speelt ook mee. Ik trip liever dan dat ik totaal opgefokt ben. Al vind ik het gevoel van efedrine wel lekker, en dat is toch een soort herbal speed.
Maar je hebt wel gelijk, als je er verstandig mee omgaat, is er in feite helemaal niets aan de hand. Ik sluit dan ook niet uit dat ik ooit een pil zal nemen. Is XTC hetzelfde als MDMA?
pi_61618081
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Hoe is het weer bij jullie trouwens? Het is wel fris, maar al sinds vrijdag oid schijnt de zon zowat de hele dag .
Vrijdag regen, gisteren grijs maar droog, vandaag zon
The way you rock'n'roll
  zondag 14 september 2008 @ 12:51:35 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618142
Ik HAAT trippen.
Ik kan echt niet tegen hallucineren. Daar ben ik echt teveel een controlfreak voor.
Dat vind ik ook zo ruk aan XTC, ik raak al in paniek als het inslaat. Ik moet er echt helemaal niets van weten.

Nee, incidenteel coca en GHB kan ik nog wel hebben, maar verder moet ik er weinig van weten.
Mijn lief rookt nog weleens een jointje, maar ik ben na 1 trekje al stoned, dus dat gaat nergens over.
Alcohol heb ik nu gereduceerd tot eens per week of gelegenheden *trots*

Het begint ergens op te lijken
  zondag 14 september 2008 @ 12:51:49 #43
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61618149
hier ook mooi zonnig. wel fris volgens mij...

ik moet weg maar ik wacht op mn was...als ik die niet eerst ophang heb ik straks geen schone kleren. grom. ik haat huishoudelijke dingen (behalve koken dan...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 14 september 2008 @ 12:53:57 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61618188
De TT verandert steeds . Wie is aan het spelen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61618193
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:38 schreef k_i_m het volgende:
Drugs is zoooo 1982 .
Mijn geboortejaar
pi_61618229
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
@Isegrim: het is ook de sfeer die rond een drug hangt. De sfeer rond coke en heroine is hard, grimmig. Die rond jointjes en paddo's relaxed, spannend, interessant. Natuurlijk is dat onzin. Wiet heeft al heel wat levens verpest, en paddo's kunnen bad trips opleveren met alle afschuwelijke gevolgen van dien. Het gevoel dat ze je geen speelt ook mee. Ik trip liever dan dat ik totaal opgefokt ben. Al vind ik het gevoel van efedrine wel lekker, en dat is toch een soort herbal speed.
Coke en heroïne trekken mij om die reden ook absoluut niet.
quote:
Maar je hebt wel gelijk, als je er verstandig mee omgaat, is er in feite helemaal niets aan de hand. Ik sluit dan ook niet uit dat ik ooit een pil zal nemen. Is XTC hetzelfde als MDMA?
MDMA is de stof die in XTC-pillen zit inderdaad. XTC wordt erg geassocieerd met dansfeesten, maar wij gebruiken het heel anders. Paar keer per jaar nemen we, gewoon thuis, een pilletje. Van XTC word je heel liefdevol en praterig. Je wilt de hele tijd knuffelen en aanraken en elke aanraking voelt heel erg lekker. Zelf ga ik meestal praten over dingen waar ik anders moeilijk over praat, dus werkt dan ook een beetje therapeutisch.
pi_61618250
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef SHE het volgende:
Ik HAAT trippen.
Ik kan echt niet tegen hallucineren. Daar ben ik echt teveel een controlfreak voor.
Dat vind ik ook zo ruk aan XTC, ik raak al in paniek als het inslaat. Ik moet er echt helemaal niets van weten.
Ik ben ook een control freak, maar met MDMA heb ik absoluut niet het gevoel van 'de controle kwijtraken'... Bij paddo's e.d. ben ik daar wel bang voor en daarom heb ik dat nog nooit geprobeerd.
pi_61618346
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mijn geboortejaar
en de mijne

@kwak, gedeelde smart is halve smart (naja dat zeggen ze maar). Ik ben ook aan het wassen .. en moet zo mijn kast weer eens opruimen ....

nog mensen op zoek naar kleding in maat 42/44 bijna ongedragen? ik ga straks denk ik ff weer een topic maken in V&A....
pi_61618401
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog mensen op zoek naar kleding in maat 42/44 bijna ongedragen? ik ga straks denk ik ff weer een topic maken in V&A....
Nee, want dat past mij niet meer!
pi_61618441
De boterhammen met chèvre en rookvlees zijn echt de ontdekking van de week. Wat een heerlijke combinatie.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 13:07:22 #51
163650 Greys
pi_61618451
Die TT

Over drugs: 15 jaar geleden een keertje geblowd en daarna nooit meer iets gedaan op dat vlak.
Provinciaaltje ja

Ise, 68.2, wauw!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61618481
Ik ben ook pas aan de drugs gegaan nadat ik naar Rotterdam kwam. Alhoewel, ik had wel eens geblowd, maar dat vind ik niks. Word er alleen maar vreselijk moe van.
pi_61618486
De TT is alweer veranderd.
pi_61618515
Tjemig... Heb het 1 nog niet bijgelezen of het andere topic is al vol!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61618573
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:09 schreef Isegrim het volgende:
De TT is alweer veranderd.
Ik vind m nu wel griezelig
  zondag 14 september 2008 @ 13:14:05 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618589
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef vamperotica het volgende:
Ja, jij

Hierkomen!

Die lijst die je gisteren gepost hebt, heb je dat allemaal zelf gegeten/gedronken? Of waren dat de totalen van de BBQ?
pi_61618602
SHE: ben je blij me je nieuwe speeltje
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 13:15:16 #58
163650 Greys
pi_61618608
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef vamperotica het volgende:
Nee joh, het is steeds hetzelfde topic, maar dan met een andere titel

Of nee, dat bedoelde je niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61618630
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Die TT

Over drugs: 15 jaar geleden een keertje geblowd en daarna nooit meer iets gedaan op dat vlak.
Provinciaaltje ja

Ise, 68.2, wauw!
*shakes hand* Ik heb ook nooit iets gedaan op dat vlak.
The way you rock'n'roll
  zondag 14 september 2008 @ 13:16:46 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61618643
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, jij

Hierkomen!

Die lijst die je gisteren gepost hebt, heb je dat allemaal zelf gegeten/gedronken? Of waren dat de totalen van de BBQ?
Oei, hier gaat iemand over de knie!
Niet meer actief op Fok!
pi_61618702
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bovendien de verkeerde volgens mij , want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier, de halve Nederlandse veestapel en de dunmaak seks....
  zondag 14 september 2008 @ 13:20:40 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61618723
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Bovendien de verkeerde volgens mij want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier en de dunmaak seks....
Het is maar goed dat jij zo ontzettend opmerkzaam bent hè!
Niet meer actief op Fok!
pi_61618745
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Bovendien de verkeerde volgens mij , want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier, de halve Nederlandse veestapel en de dunmaak seks....
Zie zie!! Ik was al terug aan het zoeken naar de fameuze lijst maar ik kon niks geks vinden van vamp.
The way you rock'n'roll
  zondag 14 september 2008 @ 13:25:06 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618796
Het was idd Uniekhoorn , god damnit.

Die moet ff hierkomen!!
  zondag 14 september 2008 @ 13:26:10 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618816
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef conleche het volgende:
SHE: ben je blij me je nieuwe speeltje
Ik heb de knopjes wat gemist ja

Kinderachtig he?
pi_61618824
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Het was idd Uniekhoorn , god damnit.

Die moet ff hierkomen!!
Die is nog niet klaar.
pi_61618844
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb de knopjes wat gemist ja

Kinderachtig he?
Neuh, ik zou alle TT's van heel Fok! gaan veranderen denk ik....
  zondag 14 september 2008 @ 13:28:03 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618847
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Die is nog niet klaar.

Ik mag idd hopen dat we haar morgen pas weer teruglezen. Met spierpijn en schrale plekken!!
pi_61618851
Ik dacht dat ík had gezopen als een kerl met mijn 15 glazen droge witte afgelopen vrijdag, maar zés liter bier?! Dat zijn 20 vazen
  zondag 14 september 2008 @ 13:29:22 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61618862
Hoi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 september 2008 @ 13:29:34 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618865
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Neuh, ik zou alle TT's van heel Fok! gaan veranderen denk ik....

Ik heb dat in 2006? een keer gedaan. Met Sinterklaas had ik alle titels van alle topics in KLB verandert in de zinnen van sinterklaasliedjes.

Dus het ene topic begon met : sinterklaas kapoentje
Nummer 2 met : gooi wat in mijn schoentje

en zo de hele lijst door. Ik was er een uur mee bezig
pi_61618872
Ik verbeter altijd taal- en spelfouten in TT's, ook in andere subfora dan de mijne. Ik kan het niet laten...
  zondag 14 september 2008 @ 13:31:23 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61618884
Laat maar SHE, ik weet het maar dit was tevens mijn eerste en laatste bbq dit jaar, je weet nu waarom
En trouwens je moet toch ergens aan dood gaan...

Laters, ik ga F1 kijken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 september 2008 @ 13:31:53 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618890
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi
Biecht maar op, dame

zondag 14 september 2008 @ 13:36:31 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61618980
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Laat maar SHE, ik weet het maar dit was tevens mijn eerste en laatste bbq dit jaar, je weet nu waarom
En trouwens je moet toch ergens aan dood gaan...

Laters, ik ga F1 kijken
Da's Fries opportunisme. 2008 duurt nog maar enkele maanden!

Ik hoop dat je niets van je man heel hebt gelaten en jullie met ijs onder de bips F1 kijken.
pi_61619782
ik ga ff douchen fototoestel is gesignaleerd en nieuwe batterijen ook dus zal na het douchen ff foto;s maken
pi_61619886
Holy mac, wat een lamme zondag. ZO maar eens aankleden en aan het werk
  zondag 14 september 2008 @ 14:45:30 #78
331 Merel
Be here now.
pi_61620435
Het wordt helemaal niks vandaag, zit nog in m'n pyama (lees: joggingbroek en sweater) te bedenken wat voor nuttige invulling ik aan vandaag kan geven.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61620632
Ik zit rechtop in bed in mijn pyjama te Fok!-en. Ik denk ook niet dat het nog wat wordt vandaag. Ben zelfs te lam om iets te eten te maken.
pi_61620701
Jullie fijn luieren, terwijl ik gewoon aan het werk ben. Maar het is wel voorlopig mijn laatste dagje!! Vanavond nog even uit eten met mijn moeder en nog wat mensen die zij ook kent, (ze gaat een paar daagjes in Amsterdam shoppen, terwijl wij er niet zijn), dan morgen naar Belgie en overmorgen lekker naar Frankrijk. Wel rustig aan, dus we houden ergens halverwege een stop.

Qua eten weet ik nog niet wat ik ga daar ga doen. Ik denk dat ik een boel wasacrackers meesleep, dan kan ik het stokbrood wel merendeels weerstaan denk ik. Hardloopschoenen neem ik ook mee. Dat zal wel compenseren voor de lunches op het strand die ik van plan ben te doen.
pi_61620722
Ik heb ook nog steeds mijn ochtendjas aan en ga zo weer verder met gamen.
pi_61620822
ik heb me gedoucht en aangekleed... en wilde foto's maken, maar de batterijen waren too low.... dus jammer maar helaas... vanavond herkansing
ben dus de was aan het doen en verder doe ik denk ik niet zo veel vandaag. Heb weinig zin en heb wel ff zo;n dagje verdiend vind ik zelf
  zondag 14 september 2008 @ 15:23:46 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61621250
Merel, gaat het wel weer wat fijner, ondanks dat katten-nieuws van laatst?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 14 september 2008 @ 15:39:29 #84
331 Merel
Be here now.
pi_61621634
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:23 schreef Sugar het volgende:
Merel, gaat het wel weer wat fijner, ondanks dat katten-nieuws van laatst?
Lief dat je het vraagt Hij heeft aangeboden dat ik de katten mag hebben, maar ik mag geen huisdieren in dit appartement dus dat gaat gewoon even niet. Maar ondertussen weet ik dat ze een goed baasje hebben. Ik hoop dat we ooit het contact weer kunnen herstellen als z'n vriendinnetje er wat minder moeilijk over doet. Ben nog steeds wel verdrietig over hoe het loopt, maar heb me er wel bij neergelegd. Verder heb ik de balen van m'n werk, wil een andere baan maar dat wil nog niet zo lukken, dus dat is niet echt motiverend. En ondertussen ben ik stapelgek op m'n seks-maatje maar hij niet op mij, dus ben ik ook liefdesverdrieterig. 't Gaat even niet zo geweldig dus. Voordeel: Ik krijg geen hap door m'n keel
  zondag 14 september 2008 @ 15:43:22 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61621730
Oh bah allemaal. Behalve dat laatste dan.
Je seksmaatje, wat klinkt dat hip. Dat is iets waar ik me nooit aan heb gewaagd, net zo min als aan coke en andere flinke drugs, zullen we maar zeggen. Joints waren de limit, die vond ik wel leuk.
Maar bah, liefdesverdriet en niet leuk werk is wel een nare combinatie. Ik hoop dat die leukere baan vlug komt! Wat doe jij of wat zou je willen doen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61621922
Jaaaaa, ze is blauw!!! Feli SHE!
  zondag 14 september 2008 @ 15:51:11 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61621938
Kut Merel, van dat seksmaatje dan.
Ik kan er ook niet mee omgaan hoor, en eerlijk gezegd vind ik er ook geen flikker aan op die manier.

Gewoon wachten op je prince charming
  zondag 14 september 2008 @ 15:53:32 #88
331 Merel
Be here now.
pi_61621992
Ik wil ook helemaal geen hip seks-maatje Ik beschouwde hem stiekem toch een beetje als mijn vriendje, maar hij mij niet als zijn vriendinnetje. Daar is hij nooit onduidelijk of oneerlijk over geweest, maar ik stak liever m'n kop in het zand. En nu kreeg ik de bevestiging van wat ik eigenlijk al wist en doe ik m'n best om er heel koeltjes over te doen, maar dat lukt niet altijd even goed Sta nu voor de keuze of ik er nu mee wil stoppen (wat natuurlijk de verstandige keuze is) of ermee door wil gaan (waar ik als zwak vrouwmens natuurlijk eerder naar neig). Nouja, dat soort gedoe dus.

En qua werk, ik werk nu als redacteur, maar wil meer richting communicatie. Ik heb alleen een CV waaruit je zou kunnen opmaken dat ik een suf stoffig meisje ben. Ik moet echt via-via iets zien te regelen zodat mogelijke werkgevers kunnen zien dat ik in werkelijkheid enorm hip en bruisend en geweldig ben
  zondag 14 september 2008 @ 15:55:59 #89
331 Merel
Be here now.
pi_61622043
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
Kut Merel, van dat seksmaatje dan.
Ik kan er ook niet mee omgaan hoor, en eerlijk gezegd vind ik er ook geen flikker aan op die manier.

Gewoon wachten op je prince charming
Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?

En ik ben al tijdenlang geen leuke prins tegengekomen
pi_61622145
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?

En ik ben al tijdenlang geen leuke prins tegengekomen
Ik zou er dan van genieten. Goeie seks vind je niet op iedere straathoek.

Wel proberen je zo onafhankelijk mogelijk op te stellen, dan heb je ook nog kans dat hij ineens wel interesse krijgt in meer dan alleen seks. Dus af en toe, als hij wil afspreken nee zeggen, omdat je andere dingen te doen hebt. (Liefst ook nog afspraakjes met andere mannen maken).

Of hij moet je echt behandelen als stront, dan zou ik hem wegdoen...
  zondag 14 september 2008 @ 16:00:44 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61622151
Redacteur, voor wat?
Ik zit ook in de communicatie, maar de kanalen om naar leuke banen te zoeken ken je vast allang. Ik heb nu erg leuk werk gelukkig (als medewerker publiciteit bij een filmhuis/theater), maar als ik jou zo 'lees' wil je liever de richting op van communicatiebeleid (plannen en concepten maken)? Of zit je juist wel te wachten op een baan in de creatieve hoek?
  zondag 14 september 2008 @ 16:08:45 #92
331 Merel
Be here now.
pi_61622374
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef conleche het volgende:

Of hij moet je echt behandelen als stront, dan zou ik hem wegdoen...
Deed ie dat maar, dan was het een stuk makkelijker Het voorlopige plan is ook om ermee door te gaan en ondertussen gewoon verder te kijken. Ben in het afgelopen jaar alleen nog níémand tegengekomen die leuker is! Ik weet niet waar jullie allemaal je leuke mannen vandaag hebben, maar ik kan ze niet vinden. Een vriendinnetje zei ook al dat er best een kans is dat ie me opeens héél leuk gaat vinden als ik zeg dat ik ermee wil stoppen. Maar die gok wil ik niet nemen, straks zegt ie "OK, best" en dan is m'n plannetje natuurlijk mislukt
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef Sugar het volgende:
Redacteur, voor wat?
Ik zit ook in de communicatie, maar de kanalen om naar leuke banen te zoeken ken je vast allang. Ik heb nu erg leuk werk gelukkig (als medewerker publiciteit bij een filmhuis/theater), maar als ik jou zo 'lees' wil je liever de richting op van communicatiebeleid (plannen en concepten maken)? Of zit je juist wel te wachten op een baan in de creatieve hoek?
Redacteur voor vakbladen. Ik hou 't even vaag voor wat precies, anders word ik veel te herkenbaar hier op Fok (voor zover ik dat niet al was ). En ik wil dus eigenlijk het liefst beleid maken en uitvoeren combineren. Ik vind er niks aan om alleen maar leuke dingen te bedenken die ik vervolgens moet uitbesteden, maar alleen maar de plannen van iemand anders uitvoeren wordt ook saai. Ik wil iets ertussenin dus. Mag ik je anders een keer PM'en erover? Als ik een keer niet in een zielige (en onterechte) "oh wat heb ik een rotleven"-bui zit
pi_61622515
Mereltje Hoe kut je leven ook is, je woont in waarschijnlijk-de-leukste-stad-van-Nederland, en je hebt slankvriendinnetjes die allemaal reuze veel van je houden. Zo, dikke kus erop en niet meer huilen
  zondag 14 september 2008 @ 16:16:43 #94
331 Merel
Be here now.
pi_61622581
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Mereltje Hoe kut je leven ook is, je woont in waarschijnlijk-de-leukste-stad-van-Nederland, en je hebt slankvriendinnetjes die allemaal reuze veel van je houden. Zo, dikke kus erop en niet meer huilen
Nou maak je me juist aan het huilen! Daarom zei ik ook dat m'n bui onterecht was, ik moet niet zo zeuren. Vandaag ik zondagzwelgdag, morgen is 't weer over, geen zorgen om mij!
pi_61622768
TVP

Vandaag een leerdagje maar ik heb even helemaal gehad met de Franse woordjes.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61622921
Ja, ik meld me ook maar weer eens.. En deze week ga ik er echt goed tegenaan, geen feestjes, geen bbq's, geen drank .

Wel: gezond eten, sporten met moblo en leren..

Ow en SHE gefeliciteerd
  zondag 14 september 2008 @ 16:31:55 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61623007
Burp! Wat een geweldige dag heb ik vandaag! Vanmiddag hadden we een Flammkuchen & Federweisernachmittag. Lekker buiten in het zonnetje met een groepje vrienden superdunne spek-uien-roompizza's bakken en er piepjonge wijn bij drinken. Soms is het leven wel erg leuk!

Over een kwartiertje ga ik even skeeleren met mijn dochter.
pi_61623290
ondanks dat de weegschaal niet lief was (71,5 ineens weer ) veel complimentjes gehad vandaag op mega-meet van het motorforum

doet me wel goed,en zeg nu gewoon met een big-smile 'Bedankt! ' in plaats van ' nou ja, valt ook wel weer mee enzo '

Als ik straks de kip in de oven heb gedaan ga ik even een rondje hardlopen denk ik, kan alleen maar goed voor me zijn, maar moet nog wel even genoeg drinken voor die tijd
Ja doei.
pi_61623295
Ik wil ook een keer Flammkuchen. Lijkt me echt lekker.
  zondag 14 september 2008 @ 16:48:04 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61623354
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook een keer Flammkuchen. Lijkt me echt lekker.
Recept:
pizzadeeg maken
pizzadeeg heeeeeel dun uitrollen
heeeeeeeel dunne deeglap beleggen met uienringen, spekjes en een mengel uit room en schmand/zure room
een minuut of 5 in een hete oven
uit de oven halen en eventueel met peper bestrooien
klaar
pi_61623599
Ik ga zo mijn lasagne in de magnetron opwarmen Heb honger.
Voor erbij heb ik nog een heel courgette die ik ga grillen, maar nu nog niet.
pi_61623640
Jullie posten nog steeds erg veel he

Open dag van het buikdansen was leuk, heb besloten om het ook te gaan doen
Daarna nog met vriendlief op een terrasje gezeten en sushi gegeten
pi_61624152
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, jij

Hierkomen!

Da was ik heul nie!!
Ik heb braaf een wokschoteltje van blikschilderij, komkommer, spitskool, groene kool, tomaatjes en vis op....
pi_61624165

Tof dagje, zo maar de milkshake en het stukje appeltaart eraf lopen
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 17:29:24 #105
14746 k_i_m
pi_61624188
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:58 schreef conleche het volgende:
Dat zal wel compenseren voor de lunches op het strand die ik van plan ben te doen.

Oooh, doe de bakker in Agde de groeten van me . Ik mis de bakker .
In my life
Why do I smile
pi_61624189
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was het wél, ik was het wél!!
pi_61624210
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jullie waren toch niet toevallig op het industrieterrein in Oss he echt veel motoren daar terwijl ik mijn vriendje in mijn auto liet rijden
pi_61624245
Veenendaal, Mac aldaar naast de A12

vind de laatste foto echt heul stoer eens kijken of ik daar een ava van kan maken
Ja doei.
pi_61624268
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Welke van de 423??
pi_61624279
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_61624303
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:

vind de laatste foto echt heul stoer eens kijken of ik daar een ava van kan maken
Hee, daar ben ik geboren! In V'daal dan hè, niet in de Mac naast de A12

Volgens mij heb je daar een leuk shirtje aan!!
pi_61624317
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:

Dat wilde ik ook al posten Die is echt ownend.. Heel relaxed op die motor zo
pi_61624356
Motor van iemand anders
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 17:40:48 #114
14746 k_i_m
pi_61624447
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Volgens mij heet ie Ginestet. Hij zat vlakbij dat grote wijnhuis waar je wijn kan tanken in jerrycans. But then again; alles zit daar dichtbij geloof ik .

Maar echt.. die croissants . Zelfs de volgende dag nog lekker, niet te geloven!
In my life
Why do I smile
pi_61624514
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Volgens mij heet ie Ginestet. Hij zat vlakbij dat grote wijnhuis waar je wijn kan tanken in jerrycans. But then again; alles zit daar dichtbij geloof ik .

Maar echt.. die croissants . Zelfs de volgende dag nog lekker, niet te geloven!
Volgens mij weet ik die, die zit aan een grote weg toch? Met bordeauxrood bord en gelige letters?
  zondag 14 september 2008 @ 17:43:47 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61624527
Merel, natuurlijk mag je me pm'en! En ik duim voor je dat je snel iets leuks vindt én dat je je morgen inderdaad wat lekkerder voelt al.

Stoere foto's, Motorbloempje!
  zondag 14 september 2008 @ 17:46:41 #117
14746 k_i_m
pi_61624594
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij weet ik die, die zit aan een grote weg toch? Met bordeauxrood bord en gelige letters?
Ja, grote weg. Ertegenover zit een supermarktachtig iets. Die mensen zouden gearresteerd moeten worden wegens het maken van té lekkere broodjes! . Het is er ook altijd druk, da's niet zo gek.

*denkt aan de pain d'amande* .
In my life
Why do I smile
pi_61624644
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daar een leuk shirtje aan!!
Ziet er inderdaad leuk uit
pi_61624660
Hoi allemaal.

Paar mooie foto's langsgekomen en een thread gemist. Even bijlezen dus.
Vrijgezellendag was leuk. Ik wil ook zo'n vriendenkring.
pi_61624669
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Nou maak je me juist aan het huilen! Daarom zei ik ook dat m'n bui onterecht was, ik moet niet zo zeuren. Vandaag ik zondagzwelgdag, morgen is 't weer over, geen zorgen om mij!
Ik weer met mijn goede bedoelingen

Net een berg kip/zoete-aardappelwontons gegeten. Lekker. Morgen een kliekje mee naar mn werk

En ik ga zometeen fondant maken en een taart bakken Even m'n kleurstofjes opzoeken; ik heb volgens mij enkel groen en oranje
pi_61624783
ik op zoek naar foto van dat shirtje, vind ik eerst deze

fatty

maar dit is dus het truitje

'How about a Thug Hug?' staat erop, en zijn mond is vol scherpe tandjes en z'n nageltjes staan uit
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 17:54:18 #122
14746 k_i_m
pi_61624790
Nu heb ik dus wel een probleem . Ik heb Gooische Vrouwen gemist vorige week omdat ik nog niet thuis was. Nu hebben die patjakkers het niet online gezet en de nieuwe aflevering komt vanavond.

Wat nu . . .
In my life
Why do I smile
  zondag 14 september 2008 @ 17:56:00 #123
14746 k_i_m
pi_61624844
Oja, omdat het nog vakantie is ga ik zo tomaten mozzarella salade maken en lasagna in de oven schuiven. Hier, zieje, ik kan het wel, ontopic posten .
In my life
Why do I smile
pi_61624903
Shake je nog, Kim? En hoever is het nog tot je streefgewicht?

En is Gooische Vrouwen leuker als je zelf in het Gooi woont?
pi_61625184
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef k_i_m het volgende:
Nu heb ik dus wel een probleem . Ik heb Gooische Vrouwen gemist vorige week omdat ik nog niet thuis was. Nu hebben die patjakkers het niet online gezet en de nieuwe aflevering komt vanavond.

Wat nu . . .
Nou eelijk gezegd heb je niet veel gemist....hopelijk is deze aflevering beter
pi_61625482
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb in het gooi gewoond en vind het niks toevoegen
The way you rock'n'roll
  zondag 14 september 2008 @ 18:32:51 #127
14746 k_i_m
pi_61625682
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:

Neejoh, daar was ik voor de vakantie al mee klaar. Eigenlijk wil ik 70 wegen, dus nog een paar kilo. Ik heb het op 65 gezet omdat ik dan lekker lang hier kan blijven zitten .

Ik vind het wel grappig om te herkennen waar ze dingen hebben opgenomen. En ik moet altijd verschrikkelijk lachen om Willemijn. Ze bestaan, echt waar .
In my life
Why do I smile
pi_61625709
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Recept:
pizzadeeg maken
pizzadeeg heeeeeel dun uitrollen
heeeeeeeel dunne deeglap beleggen met uienringen, spekjes en een mengel uit room en schmand/zure room
een minuut of 5 in een hete oven
uit de oven halen en eventueel met peper bestrooien
klaar
Pietverdriet zei dat het alleen lekker is uit een echte pizza-oven (= heel heet).
  zondag 14 september 2008 @ 18:40:24 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61625839
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Pietverdriet zei dat het alleen lekker is uit een echte pizza-oven (= heel heet).
Pietverdriet zegt wel meer.
Het klopt dat de originele Flammkuchen in een oven van 500 graden Celcius wordt gebakken. Dertig seconden erin en dan er weer uit. Maar op deze manier zijn ze ook heel eetbaar hoor!
pi_61625954
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het wel grappig om te herkennen waar ze dingen hebben opgenomen. En ik moet altijd verschrikkelijk lachen om Willemijn. Ze bestaan, echt waar .
Nee joh in het echt zijn ze nog erger
The way you rock'n'roll
pi_61625968
En als we dan toch met foto's bezig zijn: mijn favo (en enige ) jurkje past weer.

zondag 14 september 2008 @ 18:48:45 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61626039
Oh, wat ben jij slank Isegrim! Op basis van je voorkeur voor vrouwelijke lichamen en je BMI had ik je molliger ingeschat. Zo slank als jij nu bent, zó wil ik worden. Mooie jurk ook. Verkopen?
  zondag 14 september 2008 @ 18:50:35 #133
14746 k_i_m
pi_61626078
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nee joh in het echt zijn ze nog erger
Ik woon al zo goed als mijn hele leven in het Gooi, mijn zicht is vertroebeld .
In my life
Why do I smile
pi_61626128
Ow foto's posten, zal ik ook maar eens een keer

Hier is geen probleem te zien opzich (ben dus degene met het spijkerjasje )

En pats hier komt het probleem tevoorschijn:

Nu zat mijn broek zo te zien ook wel lager dan hij hoort te zitten en de foto maakt hem niet bepaald flateus, int echie is ie dat namelijk wel

Ik denk, ik zet die dikke (zwangere) koe erbij dan lijk ik zelf wat dunner
pi_61626136
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
En als we dan toch met foto's bezig zijn: mijn favo (en enige ) jurkje past weer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een schattig jurkje en inderdaad slank, heb je ook nog een before foto?
pi_61626140
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, wat ben jij slank Isegrim! Op basis van je voorkeur voor vrouwelijke lichamen en je BMI had ik je molliger ingeschat. Zo slank als jij nu bent, zó wil ik worden. Mooie jurk ook. Verkopen?
Dit is mijn favoriete jurk omdat 'ie mijn zwakke punten verdoezelt. Mijn bovenbenen zijn behoorlijk stevig. Mijn buik is ook nog niet helemaal zo plat als ik zou willen, maar de bovenbenen zitten me het meest in de weg.

Die jurk verkoop ik voor geen goud. Het ding is minimaal dertig jaar oud en gaat hopelijk ook nog dertig jaar mee.
pi_61626170
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat een schattig jurkje en inderdaad slank, heb je ook nog een before foto?
Niet echt, maar er is nog maar een kleine vijf kilo af.
pi_61626222
Oeh zie nu pas de foto's van Isegrim, inderdaad geweldig jurkje

En je schoenen zijn ook top! mooi elegant.. Ik zou willen dat ik op zoiets zou kunnen lopen.
pi_61626227
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet echt, maar er is nog maar een kleine vijf kilo af.
5 kilo is toch een behoorlijk verschil als je geen overgewicht hebt
pi_61626321
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

5 kilo is toch een behoorlijk verschil als je geen overgewicht hebt
'Officieel' had ik wel een beetje overgewicht. Maar het verschil is inderdaad duidelijk te merken. Ik wil alleen terug naar mijn gewicht van twee jaar terug en dan moet er nog 8 kilo af.
  zondag 14 september 2008 @ 19:02:00 #141
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61626339
even gauw een kusjekroel voor merel...
pi_61626389
jemig

het hardlopen ging écht zó lékker!!!! In tegenstelling tot de vorige keer, waarbij ik na een kwartier al dood was, heb ik nu een half uur zonder problemen uitgelopen! Ben een les terug gegaan, naar 13, en volgende keer dus de les weer proberen die vorige keer niet lukte.
Voel me écht goed nu

@Ise: wow, wat een taille en vrouwelijke vormen (niet negatief )
Ja doei.
pi_61626404
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

'Officieel' had ik wel een beetje overgewicht. Maar het verschil is inderdaad duidelijk te merken. Ik wil alleen terug naar mijn gewicht van twee jaar terug en dan moet er nog 8 kilo af.
Je bent goed op weg
Succes met de overige 8 kilo
  zondag 14 september 2008 @ 19:05:54 #144
331 Merel
Be here now.
pi_61626429
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef kwakveense het volgende:
even gauw een kusjekroel voor merel...
Hou nou eens op met me aan het huilen maken stelletje trutten allemaal!!

Moet vanavond maar vroeg naar bed, de tranen zitten me zo hoog en ik heb de hele vorige week op m'n werk ook al om niks zitten huilen, die mensen denken nu waarschijnlijk ook dat ik een instabiel wrak ben.

En verder vind ik de jurk van Ise tof, maar misschien toch nog een beetje strak, of ligt dat aan mij? Hij lijkt nog een beetje te trekken in de zij. Maar als je er nóg 8 kilo af wilt is dat waarschijnlijk zo opgelost
  zondag 14 september 2008 @ 19:05:57 #145
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61626431
Maar tinkepink, ik wil niet zeuren, maar hoe kun je nou met die maten die jij noemt, niet zo zijn als Isegrim?! dat snap ik niet. Met die maten had ik je dunner verwacht dan Isegrim, eerlijk gezegd.
pi_61626445
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
@Ise: wow, wat een taille en vrouwelijke vormen (niet negatief )
Thanks.

Grappig hoe anders je jezelf altijd ziet dan een ander. Ik kijk op zo'n foto alleen maar naar de dingen die me (nog) niet bevallen.
  zondag 14 september 2008 @ 19:09:05 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61626511
En Yashaaa, ik vind je leuk, hoor! Je ziet ook dat de foto ongunstig genomen is, vind ik, dus volgens mij valt het best mee met je!
pi_61626537
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef Sugar het volgende:
En Yashaaa, ik vind je leuk, hoor! Je ziet ook dat de foto ongunstig genomen is, vind ik, dus volgens mij valt het best mee met je!
het valt hartstikke mee met Yashi
vorige week kon ik nog niets diks/vets ontdekken
Ja doei.
pi_61626567
Vandaag gegeten: Brinta, 6 mini Oreo's, 5 zure matjes, 3 harlekijndropjes, 2 kikkertjes, een frikandel speciaal en friet speciaal. Oh, en 2 donkerbruine boterhammen (Pain de Boulogne) met pindakaas. .

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61626593
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag gegeten: Brinta, 6 mini Oreo's, 5 zure matjes, 3 harlekijndropjes, 2 kikkertjes, een frikandel speciaal en friet speciaal. Oh, en 2 donkerbruine boterhammen (Pain de Boulogne) met pindakaas. .

.
Waar kwam dat vandaan?

Volgend mij ben ik allergisch voor oreo's sinds ik een keer een heel pak in een keer opgegeten heb
pi_61626605
ik heb werkelijk waar nog nooit een Oreo op, of van dichtbij gezien
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 19:13:58 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61626618
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Sugar het volgende:
Maar tinkepink, ik wil niet zeuren, maar hoe kun je nou met die maten die jij noemt, niet zo zijn als Isegrim?! dat snap ik niet. Met die maten had ik je dunner verwacht dan Isegrim, eerlijk gezegd.
Same here, ik begreep er ook geen snars van.

@ Ise : Die jurk moet NOOOOOOIT wegdoen, pareltje! Ik wil er ook zo 1, met pofmouwtjes

Enneh, post anders die EK foto even, dat lijkt me een pretty nasty before
Je ziet er fab uit. Enneh..nice rack
pi_61626621
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook niet tot die dag en wil ze ook nooit meer zien
pi_61626640
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vandaag voor het allereerst, schoonmama had ze liggen...

Voor de rest geef ik de schuld aan het prachtige oude snoepwinkeltje in Baarle Nassau. .
  zondag 14 september 2008 @ 19:15:11 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61626651
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

.
Ja jij,

*pets*
pi_61626659
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja jij,

*pets*
Toch het Keldertje geworden?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 19:15:55 #157
163650 Greys
pi_61626660
Mereltje, ik heb even bijgelezen, maar dat lijkt me inderdaad kut.
Dikke zoen
Het lijkt me ook zo lastig om te bepalen of je er mee door moet gaan inderdaad, met McSex. Want het gevaar is ook dat je misschien andere leuke mannen niet ziet staan zolang je hem nog zo in je hoofd en in je hart hebt... Dat je niet voor andere leuke kerels openstaat zeg maar. Of denk je dat dat nog wel meevalt?
En het lijkt me ook zo rot als je een leuke en lekkere avond hebt gehad, dat je de volgende dag(en) dan niet een lief smsje krijgt ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61626665
hier ligt een hele kip in de oven die bijna klaar is
Ja doei.
pi_61626672
Ik vergat nog de drie trekdroppen. .

Net gewogen: 63,3, met kleren.
pi_61626673
Haha tnx en Moblo dat zie je dinsdag dan wel in mijn strakke sportbroek..

Mijn probleemzone is gewoon mijn heup en bovenbenen, en opzich ben ik ook de minder trotse bezitter van een klein buikje en natuurlijk de onvermijdelijke lovehandels..

Ik ben nu 4 kilo kwijt maar ik wil naar de 65, ik blijf iedere keer op die gruwelijke 70 hangen..
Maar dat is ook omdat ik een gebrek aan discipline heb.

Maar mijn maten even:
Hals: 32 cm
bovenwijdte: 89,5 cm
taille: 70.5 cm
heup: 95 cm
Dikste gedeelte van mijn heup "lage heup": 109 cm
En mijn bovenbenen zijn allebei 60 cm breed..

Maar ben begonnen met: 33,5; 91; 76; 98; 114 cm en 65 per been dus ben opzich al wat centimeters kwijt
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 19:17:21 #161
163650 Greys
pi_61626696
Ise, wat enig dat je zo'n 'oud' jurkje hebt dat je zo geweldig staat!
Ik heb een paars jurkje dat mijn moeder vroeger heeft gedragen, en een getailleerd leren jasje dat mijn vader vroeger heeft gedragen. En beiden draag ik nog regelmatig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61626702
wat is er dinsdag Yashi?
Ja doei.
pi_61626742
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb een paars jurkje dat mijn moeder vroeger heeft gedragen, en een getailleerd leren jasje dat mijn vader vroeger heeft gedragen. En beiden draag ik nog regelmatig!
Dat is zo stoer, mijn moeder zegt te vaak dat ze haar oude kleding voor mij had moeten bewaren
pi_61626751
Dan moet ik van jou gaan spinnen met jou
pi_61626758
oh ja!!!
Ja doei.
pi_61626770
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja!!!
en wacht.. dan ga je mij ook in te strakke kleren zien noes!
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 19:21:45 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61626815
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Sugar het volgende:
Mijn vet zit op andere plaatsen. Ik heb slanke bovenbenen en heupen, een klein buikje (niet storend), grote borsten, stevige bovenarmen, stevige schouders, een stevige rug . Met kleding aan lijk ik ook best slank (van de voorkant en zijkant gezien dan). Van de achterkant vind ik mezelf niet echt mooi. Ik loop ook nooit mouwloos rond.
pi_61626822
Ja en dan ga jij ook nog mannen uitnodigen om ook te komen
pi_61626826
het is Sla maar
Ja doei.
pi_61626847
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dies leuk!
  zondag 14 september 2008 @ 19:23:47 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61626870
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toch het Keldertje geworden?

Het is dat die tent op sterven na dood is, anders had ik me er prima thuisgevoeld
pi_61626965
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Oude kleding heeft iets magisch Ik heb dat helaas niet. Ja, een oud bloesje van mijn schoonmoeder wat ze me gegeven heeft toen ik net mijn borstverkleining had gehad (dan mag je geen dingen over je hoofd aantrekken). Ik haat bloesjes.

Ik heb nog wel oude kleding van mijn zus gehad, maar daar pas ik niet meer in sinds ik heupen heb
(Mijn zus heeft een heel andere bouw, heel slank met weinig heup, taille en borst).
  zondag 14 september 2008 @ 19:27:49 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61626966
Mijn lijstje:

O: omelet van 1 ei+ halve sinaasappel + stukje camembert
L : ongeveer 2 glazen Federweiser + een heleboel stukjes Flammkuchen (ik vermoed ongeveer ter grootte van een pizza)
T: 2 dropjes
D: noodlesoep met verse groente en zelfgemaakte peperolie + stukje camembert

Als ik het zo lees, dan valt het allemaal erg mee wat ik heb gegeten, maar voor de zekerheid komende week maar een paar dagen "streng" (geen brood, pasta, alcohol en snoep/koek dus).
pi_61627129
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
@ Ise : Die jurk moet NOOOOOOIT wegdoen, pareltje! Ik wil er ook zo 1, met pofmouwtjes
Ik ga 'm zeker nooit wegdoen. Hij was trouwens eerst enkellang en ik heb 'm ingekort. Het is ook van die heerlijke stof, droogt in drie minuten.
  zondag 14 september 2008 @ 19:37:22 #175
331 Merel
Be here now.
pi_61627179
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Mereltje, ik heb even bijgelezen, maar dat lijkt me inderdaad kut.
Dikke zoen
Het lijkt me ook zo lastig om te bepalen of je er mee door moet gaan inderdaad, met McSex. Want het gevaar is ook dat je misschien andere leuke mannen niet ziet staan zolang je hem nog zo in je hoofd en in je hart hebt... Dat je niet voor andere leuke kerels openstaat zeg maar. Of denk je dat dat nog wel meevalt?
En het lijkt me ook zo rot als je een leuke en lekkere avond hebt gehad, dat je de volgende dag(en) dan niet een lief smsje krijgt ofzo.
Dit is al een jaar aan de gang, en ik ben in dat hele jaar nog geen vent tegengekomen die ik liever zou hebben. Dus ik sta inderdaad nu niet open voor anderen, dat is het probleem. Maarja, met deze 'McSex' (wat een naam! ) kan ik al m'n dromen in bed waarmaken, dat is me eerlijk gezegd ook wel wat waard En hij is ook lief voor me, 't is geen arrogante koele kwal ofzo, hij zal alleen nooit zo gek op mij worden als ik op hem ben, dus meer zit er gewoon niet in. En dat snap ik niet, ik ben namelijk best leuk, hij is gewoon stom dat ie dat niet ziet

En ontopic, ik ga nu proberen een bordje pasta weg te werken, want ik ken mezelf en als ik niet oppas eet ik in zo'n bui als ik nu heb gewoon helemaal níks. Heb ook nog geen druppel gedronken vandaag (gewoon water bedoel ik!). Eventjes wat beter voor mezelf gaan zorgen, dan voel ik me ook wat beter.

En écht, morgen doe ik weer normaal, beloofd
  zondag 14 september 2008 @ 19:40:30 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61627261
Sterkte Merel! Nog een banentipje van mijn kant: bel gewoon eens een aantal communicatieadviesbureau's op. Mijn ervaring is dat ze vaak zitten te springen om schrijftalent! En het feit dat je zelf het initiatief neemt maakt je nog interessanter. Echt.
  zondag 14 september 2008 @ 19:41:37 #177
331 Merel
Be here now.
pi_61627288
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte Merel! Nog een banentipje van mijn kant: bel gewoon eens een aantal communicatieadviesbureau's op. Mijn ervaring is dat ze vaak zitten te springen om schrijftalent! En het feit dat je zelf het initiatief neemt maakt je nog interessanter. Echt.
Dat klinkt als een goeie tip. Moet ik wel even wat moed bij elkaar sprokkelen en m'n "oh wat ben ik toch geweldig"-praatje paraat hebben. Maar dat ga ik zeker doen!
  zondag 14 september 2008 @ 19:42:52 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61627327
Maar tinkepink, ook met het vet op die plekken die jij noemt, moet je er met die maten dunner uitzien dan isegrim, verwacht ik. Dus doe maar een foto om het tegendeel te bewijzen, want als je 1.68 bent en 63 kilo weegt en die maten hebt, ben je dunner. Zo simpel is het.
  zondag 14 september 2008 @ 19:44:46 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61627373
Ik ben 1.65 en ik ben niet dunner. Echt niet.
Weet je wat, ik vraag het mijn man. Hij is erg eerlijk gelukkig.
pi_61627529
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is dat die tent op sterven na dood is, anders had ik me er prima thuisgevoeld
Ik ben er nooit geweest omdat je eerst een verhaaltje naar de mods moest sturen maar ik mis dus niet veel
  zondag 14 september 2008 @ 19:51:10 #181
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61627554
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Hou nou eens op met me aan het huilen maken stelletje trutten allemaal!!

Moet vanavond maar vroeg naar bed, de tranen zitten me zo hoog en ik heb de hele vorige week op m'n werk ook al om niks zitten huilen, die mensen denken nu waarschijnlijk ook dat ik een instabiel wrak ben.

je bent zelf een trut joh
ik ken het, ik had vrijdag ook zo'n dag... dus of je dr nou van moet huilen of niet:
  zondag 14 september 2008 @ 19:53:32 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61627624
Volgens mijn man hebben we een vergelijkbaar figuur, maar heb ik iets stevigere armen maar slankere heupen, buik en benen (hoe hij dat ziet als iemand een jurk aan heeft ). Voor de rest zien we er schijnbaar vergelijkbaar uit.
Overigens geeft mij dit wel inzicht in de reden waarom niemand opgevallen is dat ik
1. 6 kg aangekomen ben
2. 6 kg afgevallen ben
Ik kleed me vaak op de wijze zoals Isegrim op deze foto doet, en die kilo's smelten dus gewoon weg onder zo'n jurkje. Dus Isegrim, verder afvallen heeft geen zin. Je zult er 6 kg lichter precies zo uitzien
  zondag 14 september 2008 @ 19:57:52 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61627762
Zie je wel. Dat kon echt niet anders!

Ik vind je er mooi uitzien, Isegrim, eigenlijk wel volslank zoals jij zelf het ideaalbeeld vindt, denk ik?
  zondag 14 september 2008 @ 19:59:17 #184
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61627801
hmmm voor mij is volslank echt wel n stukje dikker dan ise...
pi_61627866
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Sugar het volgende:
Ik vind je er mooi uitzien, Isegrim, eigenlijk wel volslank zoals jij zelf het ideaalbeeld vindt, denk ik?
Grotendeels wel.
pi_61627883
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kleed me vaak op de wijze zoals Isegrim op deze foto doet, en die kilo's smelten dus gewoon weg onder zo'n jurkje. Dus Isegrim, verder afvallen heeft geen zin. Je zult er 6 kg lichter precies zo uitzien
Ik heb ook wel eens iets anders aan.
pi_61627940
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
Je zult er 6 kg lichter precies zo uitzien
Klopt...behalve als je nauwsluitende broeken draagt.
Mijn figuur lijkt erg op dat van Isegrim (heb wel kleinere borsten). In een jurk lijk ik echt slank, maar ik heb toch echt dikke bovenbenen en vette heupen, en een bijzettafelkont. Ben nu weer van 72 kilo naar 67 gegaan en mijn taille is dunner dan ooit, buik is plat, geen bh-vetjes meer maar....die benen blijven flink. Ik hoop dus dat die over nog eens 5 kilo ook meegeslonken zullen zijn.
  zondag 14 september 2008 @ 20:08:12 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61628028
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef kwakveense het volgende:
hmmm voor mij is volslank echt wel n stukje dikker dan ise...
Wij houden in de sportschool dit tabel aan:

36-38 slank
40-42 mollig
44-46 volslank
> dik

Dan gaan we niet uit van BMI's maar confectiematen.
pi_61628055
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn figuur lijkt erg op dat van Isegrim (heb wel kleinere borsten). In een jurk lijk ik echt slank, maar ik heb toch echt dikke bovenbenen en vette heupen, en een bijzettafelkont. Ben nu weer van 72 kilo naar 67 gegaan en mijn taille is dunner dan ooit, buik is plat, geen bh-vetjes meer maar....die benen blijven flink. Ik hoop dus dat die over nog eens 5 kilo ook meegeslonken zullen zijn.
Exact mijn probleem.
pi_61628074
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef SHE het volgende:

[..]

36-38 slank
40-42 mollig
44-46 volslank
> dik

Dan ben ik nu officieel slank.
pi_61628123
quote:

[..]

36-38 slank
40-42 mollig
44-46 volslank
> dik

Maar een langer iemand heeft toch sneller maat 40/42 nodig? terwijl ze toch echt slank zijn
pi_61628147
Toch vind ik volslank beter klinken dan mollig En ik val onder mollig
pi_61628149
quote:

[..]

36-38 slank
40-42 mollig
44-46 volslank
> dik

Hmmm, daar heb ik ook nog wel wat op aan te merken... maat 36 ziet er bij 1.80m heel anders uit dan bij 1.60m. Bij maat 40 en een lengte van 1.80 of langer ben je vaak ook nog wel slank hoor.
Wat is maat 32-34 bij jullie trouwens? Mager?
pi_61628163
Zo ben ik ook weer. Ongesteld worden in een bed anders dan die van jezelf is echt zwaar niet ok . Maandverband dat zijn werk niet doet ook niet. Bloedvlekken overal. Tot zover mijn belevenissen dit weekend. Over eten ga ik het niet eens hebben, dan klink ik weer zielig .

Wat een leuke foto's allemaal! Echt geen tijd om overal commentaar op te geven . En wat een gezelligheid en liefheid, ik hoop zo dat ik kan regelen dat ik naar de meet kan komen . Hoef ik ook geen foto's te PM'en, want eigenlijks heb ik nog steeds geen normale foto's van mijn hoofd.

Merel
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 14 september 2008 @ 20:14:08 #195
331 Merel
Be here now.
pi_61628180
Ik heb kleding van maat 36 tot 44 en van S tot XL en ik pas het allemaal, gewoon omdat maatvoering niet overal hetzelfde is. Dus waar val ik dan onder volgens die sportschool?
pi_61628206
En o ja, SHE, is er ook in opgenomen dat de maten groter zijn geworden? Hoe oud is die tabel?
  zondag 14 september 2008 @ 20:15:00 #197
331 Merel
Be here now.
pi_61628210
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef Chicolate het volgende:
Zo ben ik ook weer. Ongesteld worden in een bed anders dan die van jezelf is echt zwaar niet ok . Maandverband dat zijn werk niet doet ook niet. Bloedvlekken overal. Tot zover mijn belevenissen dit weekend. Over eten ga ik het niet eens hebben, dan klink ik weer zielig .

Wat een leuke foto's allemaal! Echt geen tijd om overal commentaar op te geven . En wat een gezelligheid en liefheid, ik hoop zo dat ik kan regelen dat ik naar de meet kan komen . Hoef ik ook geen foto's te PM'en, want eigenlijks heb ik nog steeds geen normale foto's van mijn hoofd.
Nou ik vind die meet nu juist eng, want ik vind jullie allemaal heel lief, en dan zul je zien dat jullie in het echt enorm stom zijn
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef Chicolate het volgende:
Merel
Dat bedoel ik dus, daar word ik helemaal blij van (gek wat zo'n forum met een mens kan doen, een paar tekentjes op m'n beeldscherm..) maar misschien ben je in het echt wel een rotwijf!
pi_61628227
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef Merel het volgende:
Ik heb kleding van maat 36 tot 44 en van S tot XL en ik pas het allemaal, gewoon omdat maatvoering niet overal hetzelfde is. Dus waar val ik dan onder volgens die sportschool?
Dat heb ik ook, en zelfs kindermaatjes bij de H&M
Maar vind mezelf toch nog steeds volslank
pi_61628228
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef Merel het volgende:
Nou ik vind die meet nu juist eng, want ik vind jullie allemaal heel lief, en dan zul je zien dat jullie in het echt enorm stom zijn
Nee hoor, met genoeg alcohol op wordt het vanzelf leuk
  zondag 14 september 2008 @ 20:16:12 #200
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61628242
Nou dan val ik nog in mollig.

Merel, wat als je Mcsex een poosje niet ziet? Wat doet dat met jou? Balen hoor, zo'n situatie, dat is niet iets om blij van te worden. Maar, aan de andere kant, hij is wel eerlijk. Ook wat waard.

Moblo:
Zoiets?
Prrrrr
  zondag 14 september 2008 @ 20:19:19 #201
331 Merel
Be here now.
pi_61628336
mspoez, hoe langer we elkaar niet zien hoe leuker hij me vindt. En ik vind het op zich ook niet erg om hem even niet te zien, komt regelmatig voor dat we een paar weken niet kunnen afspreken vanwege drukke schema's enzo. Maar het verschil is dat ik dan weet dat we elkaar uiteindelijk wel weer zullen zien én dan hij mij dan ook heel graag wil zien omdat het al zo lang geleden is, dus dat is niet te vergelijken met het idee dat ik 'm niet meer zou zien omdat het definitief afgelopen is, daar wil ik gewoon niet aan denken eigenlijk.
  zondag 14 september 2008 @ 20:21:09 #202
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61628397
Maar Mereltje, wil ie JOU dan zien of is het dan om de sex? Ja, klinkt onaardig hoor, maar ik bedoel, het is wel een beetje gek wat ie doet dan, of niet?
Prrrrr
  zondag 14 september 2008 @ 20:21:32 #203
331 Merel
Be here now.
pi_61628407
Vinden jullie 't niet erg dat ik de hele tijd over die offtopic onzin zit te blaten?

Ontopic wil ik namelijk best zeggen dat ik de pasta heb overgeslagen en dat ik nu aan een ontbijt/lunch/diner van wokkels zit
  zondag 14 september 2008 @ 20:21:44 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61628416
Ik bedoelde volslank ook juist als minder 'dik' dan mollig. Met SHE's tabel had ik verwacht dat Isegrim in 40-42 (dus blijkbaar mollig) zou vallen. Maar dat zag ik dus verkeerd, want blijkbaar draag je juist maat 36 en 38.
  zondag 14 september 2008 @ 20:21:52 #205
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61628422
mag ik hier ook meekletsen? Al een tijdje lurk ik hier, en het lijkt zo gezellig! . Plus, meekletsen kan me een goede reden geven om ook eens wat af te vallen!

Ik ben 1.88. Geen idee hoeveel ik weeg, zal rond de 80 kilo zijn. Heb geen weegschaal tot m'n beschikking. Broeken heb ik maatje 42, en daar wil ik eigenlijk weer terug naar een maat 40. Kleiner hoeft echt niet denk ik. En vooral m'n buikje wil ik kwijt. En ik vind buikspieroefeningen stom!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61628429
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef Merel het volgende:

[..]

[..]

Dat bedoel ik dus, daar word ik helemaal blij van (gek wat zo'n forum met een mens kan doen, een paar tekentjes op m'n beeldscherm..) maar misschien ben je in het echt wel een rotwijf!
Oh vraag het PF, in het echt ben ik een enorme trut . Nee maar serieus, ik geloof niet dat ik in het echt zoveel vervelender ben dan hier. Wel heel erg verlegen of behoorlijk praatziek, maar dat zijn de zenuwen . En jij zal echt niet stom zijn, stomme mensen kunnen niet leuk zijn op internet .
pi_61628448
Om je buikje kwijt te raken kan je ook beter aan conditietraining doen dan aan buikspieroefeningen, Nynke
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_61628475
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

stomme mensen kunnen niet leuk zijn op internet .
Kan het wel andersom?
  zondag 14 september 2008 @ 20:23:47 #209
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61628483
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Om je buikje kwijt te raken kan je ook beter aan conditietraining doen dan aan buikspieroefeningen, Nynke
gezond eten en sporten moeten de trick doen, denk ik uiteindelijk! Maar dan moet ik wel gezond gaan eten. Vandaag een reep chocolade weggewerkt. Anderhalf, eigenlijk.
  zondag 14 september 2008 @ 20:23:50 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61628485
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef Sugar het volgende:
Ik bedoelde volslank ook juist als minder 'dik' dan mollig. Met SHE's tabel had ik verwacht dat Isegrim in 40-42 (dus blijkbaar mollig) zou vallen. Maar dat zag ik dus verkeerd, want blijkbaar draag je juist maat 36 en 38.
ZIe je wel dat ze slanker is dan ik Ik draag alleen broeken en rokken in maat 36-38. Bovenwijdte is toch echt maat 40-42 op het moment.

Waar val jij eigenlijk in Sugar? Ik schat in 38-40, klopt dat?
  zondag 14 september 2008 @ 20:24:23 #211
331 Merel
Be here now.
pi_61628503
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef mspoez het volgende:
Maar Mereltje, wil ie JOU dan zien of is het dan om de sex? Ja, klinkt onaardig hoor, maar ik bedoel, het is wel een beetje gek wat ie doet dan, of niet?
Dat weet ik dus niet zo goed. Tuurlijk gaat het om seks hoor, dat kan ik niet ontkennen. En hé, daar gaat het mij ook om Alleen heb ik ook nog van die stomme gevoelens die meespelen, en hij heeft dat, uh, minder. Hij vindt me echt wel leuk en lief en voelt genegenheid (wat een jeukwoord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet nomen), maar hij is niet gek op me en ziet dit echt niet als een relatie waarin we elkaar dingen verplicht zijn ofzo.
pi_61628522
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef AKnynke het volgende:
mag ik hier ook meekletsen? Al een tijdje lurk ik hier, en het lijkt zo gezellig! . Plus, meekletsen kan me een goede reden geven om ook eens wat af te vallen!

Ik ben 1.88. Geen idee hoeveel ik weeg, zal rond de 80 kilo zijn. Heb geen weegschaal tot m'n beschikking. Broeken heb ik maatje 42, en daar wil ik eigenlijk weer terug naar een maat 40. Kleiner hoeft echt niet denk ik. En vooral m'n buikje wil ik kwijt. En ik vind buikspieroefeningen stom!
Welkom en succes
  zondag 14 september 2008 @ 20:25:50 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61628556
Nee, 38 heb ik.
pi_61628570
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kan het wel andersom?
Like duh . Sommige mensen hebben op papier wat minder goede communicatieve vaardigheden, en de 'lezers' hebben soms totaal geen idee in welke context ze iets moeten plaatsen. Ik kwam gister toch ook zielig over, terwijl ik hartstikke trots was? Dat is omdat je mijn smoel er niet bij kon zien en ik met mn toetsenbord soms wat onhandig ben.

Maar ik ga lekker film kijken en strijken! Fijne avond verder

@AKnynke: Gezellig
pi_61628573
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet zo goed. Tuurlijk gaat het om seks hoor, dat kan ik niet ontkennen. En hé, daar gaat het mij ook om Alleen heb ik ook nog van die stomme gevoelens die meespelen, en hij heeft dat, uh, minder. Hij vindt me echt wel leuk en lief en voelt genegenheid (wat een jeukwoord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet nomen), maar hij is niet gek om me en ziet dit echt niet als een relatie waarin we elkaar dingen verplicht zijn ofzo.
Daar gaat het bij jou om, maar voelt hij zich ook ooit zo klote als jij je nu voelt?
Je moet natuurlijk wel lief voor jezelf zijn
En goede sex is belangrijk maar er lopen er vast meer rond die dat goed kunnen, toch?
  zondag 14 september 2008 @ 20:26:16 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61628576
Dat zijn broeken.
Jurkjes, rokjes en bovenkleding soms 36 (S), soms 38 (M).
  zondag 14 september 2008 @ 20:26:48 #217
331 Merel
Be here now.
pi_61628599
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:

ZIe je wel dat ze slanker is dan ik Ik draag alleen broeken en rokken in maat 36-38. Bovenwijdte is toch echt maat 40-42 op het moment.
Maar jij hebt toch ook een flinke buste? Ise ook, maar maten van bovenkleding vind ik nooit zoveel zeggen daardoor.
  zondag 14 september 2008 @ 20:27:12 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61628611
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, mits het een snelwandel, rustige looptraining, of intervaltraining is.
Met hardlopen of flink fietsen doe je alleen iets voor je hart, maar niets voor je vetjes,
pi_61628618
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Like duh . Sommige mensen hebben op papier wat minder goede communicatieve vaardigheden, en de 'lezers' hebben soms totaal geen idee in welke context ze iets moeten plaatsen. Ik kwam gister toch ook zielig over, terwijl ik hartstikke trots was? Dat is omdat je mijn smoel er niet bij kon zien en ik met mn toetsenbord soms wat onhandig ben.

Maar ik ga lekker film kijken en strijken! Fijne avond verder

@AKnynke: Gezellig
Dat is waar ookal had ik gisteren al zo'n gevoel dat je het anders bedoelde dan over kwam
En toch durf ik niet naar de meet om het tegendeel te bewijzen
pi_61628622
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
TVP

Vandaag een leerdagje maar ik heb even helemaal gehad met de Franse woordjes.
Jij ook al! Mijn dochter ook... Maar dan op 1e klas HAVO/VWO niveau
  zondag 14 september 2008 @ 20:28:33 #221
331 Merel
Be here now.
pi_61628656
AKnynke zit in Zweden? Tof!

Miss_S, tuurlijk voelt hij zich nooit rot om mij. Is ook nergens voor nodig. Hij heeft alle lusten, maar niet de lasten.
pi_61628668
Nynke Lekker sporten in Zweden, jij!
  zondag 14 september 2008 @ 20:29:07 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61628674
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef Sugar het volgende:
Dat zijn broeken, rokjes en bovenkleding 36 en S meestal, soms 38 en M.
Dan ga ik nu iets zeggen wat misschien heel lullig klinkt,maar helemaal niet zo bedoeld is:
Volgens mij heb jij geen figuur- of kiloprobleem, maar een kledingstijlprobleem. Ik vermoed dat als jij je anders gaat kleden je er meteen 5 kilo lichter uit zult zien.
  zondag 14 september 2008 @ 20:29:19 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61628685
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Mwoah, mits het een snelwandel, rustige looptraining, of intervaltraining is.
Met hardlopen of flink fietsen doe je alleen iets voor je hart, maar niets voor je vetjes,
een normale sporttraining dan? Warming up, aantal oefeningen. Paar flink intensief, paar gefocust op techniek, en daarna wat duur-zaken?
pi_61628701
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Merel het volgende:

Miss_S, tuurlijk voelt hij zich nooit rot om mij. Is ook nergens voor nodig. Hij heeft alle lusten, maar niet de lasten.
Je klinkt erg ongelukkig Merel
Succes ermee
  zondag 14 september 2008 @ 20:30:49 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61628735
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar een langer iemand heeft toch sneller maat 40/42 nodig? terwijl ze toch echt slank zijn
Dat gaat niet altijd op hoor, ook lange vrouwen dragen 36.
Een confectiemaat wordt in deze als richtlijn gebruikt om aan te duiden in welke toestand iemand verkeert , maar het is net als BMI geen feitelijk gegeven.

Ik draag wel 3 maten door elkaar, dus dan zou ik helemaal weird zijn.
Maar over het algemeen klopt de aanduiding wel hoor.
  zondag 14 september 2008 @ 20:31:46 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61628778
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan ga ik nu iets zeggen wat misschien heel lullig klinkt,maar helemaal niet zo bedoeld is:
Volgens mij heb jij geen figuur- of kiloprobleem, maar een kledingstijlprobleem. Ik vermoed dat als jij je anders gaat kleden je er meteen 5 kilo lichter uit zult zien.
Nee, hoor. Dat is het niet. Er zijn namelijk ook genoeg broeken en modellen waarbij ik absoluut niet in een maat 36 of 38 zou komen. Ik ben gewoon hoe ik ben en ik kleed me never nooit zo dat ik dikker lijk. Dat ben ik dan, in jouw ogen blijkbaar. Maar dat weet ik zeker, daar ben ik veel te kritisch voor en daarvoor heb ik er ook te veel oog voor.
  zondag 14 september 2008 @ 20:32:04 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61628783
quote:

Yes, ik woon in Zweden, sinds een maandje. Alles is nieuw, en alles is lekker!

sex-relaties zijn lastig. Op de een of andere manier komen er altijd gevoelens bij kijken.
  zondag 14 september 2008 @ 20:32:21 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61628791
quote:

En de touwtjes in handen.
Vermoedelijk gaat hij je een stuk interessanter vinden als je laat blijken dat je hem helemaal niet nodig hebt. Maar of je dat moet willen Geniet maar gewoon van de geile sex en hou je ogen open voor een leuker exemplaar.
pi_61628810
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:16 schreef mspoez het volgende:
Nou dan val ik nog in mollig.

Merel, wat als je Mcsex een poosje niet ziet? Wat doet dat met jou? Balen hoor, zo'n situatie, dat is niet iets om blij van te worden. Maar, aan de andere kant, hij is wel eerlijk. Ook wat waard.

Moblo: [ afbeelding ]
Zoiets?
whaha, geweldig
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 20:33:16 #231
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61628819
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet zo goed. Tuurlijk gaat het om seks hoor, dat kan ik niet ontkennen. En hé, daar gaat het mij ook om Alleen heb ik ook nog van die stomme gevoelens die meespelen, en hij heeft dat, uh, minder. Hij vindt me echt wel leuk en lief en voelt genegenheid (wat een jeukwoord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet nomen), maar hij is niet gek op me en ziet dit echt niet als een relatie waarin we elkaar dingen verplicht zijn ofzo.
Sja das hormonaal zo bepaald, dat vrouwen verliefderig worden van goeie sex. Is iets om over te denken. Of vind je hem sexloos ook leuk? Als je hem zou hebben als man en er zou wat gebeuren dat je niet meer samen kan sexen, wil je hem dan nog?
Prrrrr
pi_61628821
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef AKnynke het volgende:

Nyn
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 20:33:34 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61628828
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

een normale sporttraining dan? Warming up, aantal oefeningen. Paar flink intensief, paar gefocust op techniek, en daarna wat duur-zaken?
Heb je op de Uni een gym?
Ga dan elke dag een half uurtje trainen met de machines en met lichte gewichten.
2 x per week flink wandelen of interval hardlopen en dat buikje moet echt snel weg zijn.
Nooit hardlopen en krachttraining tegelijk.

Heb je geen gym:
Pilates oefeningen in je kamer , elke dag half uurtje
2 x per week lopen.

In het weekend gewoon rusten.
  zondag 14 september 2008 @ 20:35:42 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61628889
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef Sugar het volgende:

[..]

Nee, hoor. Dat is het niet. Er zijn namelijk ook genoeg broeken en modellen waarbij ik absoluut niet in een maat 36 of 38 zou komen. Ik ben gewoon hoe ik ben en ik kleed me never nooit zo dat ik dikker lijk. Dat ben ik dan, in jouw ogen blijkbaar. Maar dat weet ik zeker, daar ben ik veel te kritisch voor en daarvoor heb ik er ook te veel oog voor.
Oke, met het risico je een complex aan te praten, want dat is natuurlijk niet de bedoeling: leg die foto van jou in dat strakke jurkje met dwarsstrepen en laarsjes eronder eens naast die foto van Isegrim.
In mijn ogen lijkt Isegrim slanker te zijn, maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd hoor
  zondag 14 september 2008 @ 20:36:26 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61628916
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Ga dan elke dag een half uurtje trainen met de machines en met lichte gewichten.
2 x per week flink wandelen of interval hardlopen en dat buikje moet echt snel weg zijn.

Heb je geen gym:
2 x per week lopen.

ik zit met m'n schouder, ik geloof niet dat die gewichten aankan. Maar ga toch proberen of ik volleyballen kan oppakken. Ik kan niet zonder die sport. Anders ga ik dat in gedachten houden!
  zondag 14 september 2008 @ 20:37:52 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61628957
Dat zou best kunnen hoor. Dat was ook een foto waarvan ik dacht dat ik er zo ongeveer uitzag aan het begin van het meeposten. Dus voordat ik was zoals ik nu ben.
  zondag 14 september 2008 @ 20:40:08 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61629021
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nyn
  zondag 14 september 2008 @ 20:40:42 #238
331 Merel
Be here now.
pi_61629039
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef AKnynke het volgende:

Yes, ik woon in Zweden, sinds een maandje. Alles is nieuw, en alles is lekker!
Wat voor speciaal lekker eten hebben ze daar?
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef mspoez het volgende:

Sja das hormonaal zo bepaald, dat vrouwen verliefderig worden van goeie sex. Is iets om over te denken. Of vind je hem sexloos ook leuk? Als je hem zou hebben als man en er zou wat gebeuren dat je niet meer samen kan sexen, wil je hem dan nog?
Ik denk het wel. Alleen komen we toch nooit in het stadium waarin ik dat kan testen. Dus ik moet zelf ook van dat idee af. En vergeten wat ik allemaal náást de seks ook zo leuk aan 'm vindt. Blurgh.
pi_61629397
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Heb je geen gym:
2 x per week lopen.

SHE, waarom moet je volgens jou trainen met lichte gewichten en mag je nooit krachttraining en hardlopen tegelijk doen? Please enlighten me.
  zondag 14 september 2008 @ 20:53:11 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61629430
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat voor speciaal lekker eten hebben ze daar?
[..]

Ik denk het wel. Alleen komen we toch nooit in het stadium waarin ik dat kan testen. Dus ik moet zelf ook van dat idee af. En vergeten wat ik allemaal náást de seks ook zo leuk aan 'm vindt. Blurgh.
chocolade. Met zeezout, met stukjes cacao, met chili, met thijm en nog veeel meer.

Chips met dille. broodjes, koekjes, cake. Een bekend zweeds begrip is Fikka, en dat betekend koffie en iets lekkers.
pi_61629576
Zweedse chips met dille is inderdaad heel lekker! Maar niet de goedkope, je moet een iets duurder merk hebben. Maar ik weet niet meer hoe dat heet...
  zondag 14 september 2008 @ 21:00:28 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61629689
Ik had nu Estrelle. Erg lekker!

En de Zweede zakken chips zijn heel erg groot, er zijn geen kleintjes te krijgen. Ik had het gekocht omdat er wat virenden kwamen, maar die aten het niet allemaal op. Toen moest ik het wel opeten, want anders werd het natuurlijk slof.
pi_61629829
merel...Vrouwke toch!
Lekker genieten van de sex en 'm zo nu en dan gewoon lekker laten staan.... Gaat ie je waarschijnlijk een stuk "aantrekkelijker"vinden....
Uhm... ik weet niet of ik dan en dan kan heur... Er is iemand die ik wel errug leuk begin te vinden enzo....
pi_61629854
En nu moet ik eik weer gaan lezen., want ik ben de helft vergeten!
pi_61629885
Oke.....
Sportplan voor Vampje....

Vampje is i n geen jaaaren meer naar de sportschool gegaan en ziet er uit als een uitgezakte moederkoe.... Teveel pens, te dikke bovenbenen en verspalte armen...

Geeft allen raad!!

(ow en een conditie van nul comma nul! )
  zondag 14 september 2008 @ 21:13:45 #246
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61630104
@ merel: ik ga je niet adviseren, want ik wil heel andere dingen zeggen dan k zelf in jouw geval zou voelen... en ik weet nog hoe gefrustreerd ik werd van al t advies hier dat ik mijn Mr. aan de kant moest zetten, omdat ik wist dat t zo was, terwijl ik knettergek op m was en alleen maar doodsbang om m kwijt te raken...

en de leuke mannen zijn gewoon op . ze zijn bezet, of gay, of willen geen echte relatie (mijn beste vriendinnetje zit al 4 jaar in zo'n situatie als jij nu zit ongeveer...) of hebben bindingsangst of zijn gewoo klootzakken.

ik word wel non.
(en natuurlijk zijn ze er wel... maar ze komen pas als we ze niet zoeken ofzo...)
  zondag 14 september 2008 @ 21:21:28 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61630352
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef vamperotica het volgende:
Oke.....
Sportplan voor Vampje....

Vampje is i n geen jaaaren meer naar de sportschool gegaan en ziet er uit als een uitgezakte moederkoe.... Teveel pens, te dikke bovenbenen en verspalte armen...

Geeft allen raad!!

(ow en een conditie van nul comma nul! )
Persoonlijk zou ik beginnen met conditie opbouwen. Hardlopen, of cardio in de sportschool. Als je een basisconditie hebt voel je je ook gewoon beter. Daarnaast zou ik 1 of 2x in de week krachttraiing doen, ga je wat strakker van in je vel zitten.

@ Kwakveense: de leuke mannen zijn niet op, hier niet in ieder geval. Ik word altijd zo verdomd onzeker van iemand leuk vinden. Zal ik naar hem toe gaan of niet, zal ik evne met hem skypen of niet, wat zal ik dan zeggen of niet, etc.
  zondag 14 september 2008 @ 21:22:52 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61630396
O Merel, wat je schrijft komt me zó bekend voor. Ik ben ook zoveel meer met Haar bezig dan Zij met mij. Dit weekend had ze bijv een cursusweekend vh werk en ik heb haar dodagavond voor het laatst gesproken op MSN. Gisteravond een sms'je gestuurd, geen reactie gehad. Een uurtje geleden weer gesmst, ook geen reactie. Niets voor haar om niet te reageren, dus nu haal ik me weer van alles in het hoofd (heb ik iets verkeerds gezegd, is er iets gebeurd etc), terwijl ze vast gewoon nog niet thuis is en de accu van dr foon leeg is. Dat hóóp ik iig. Wat waarschijnlijker is: ze is ws al thuis en zit gewoon met d'r vent op de bank, want ja, zij heeft ook zonder mij al een druk en bevredigend leven . Ik ben maar een leuk extraatje...
Ach, ik moet gewoon zorgen dat ik werk krijg!
Niet meer actief op Fok!
pi_61630504
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
O Merel, wat je schrijft komt me zó bekend voor. Ik ben ook zoveel meer met Haar bezig dan Zij met mij. Dit weekend had ze bijv een cursusweekend vh werk en ik heb haar dodagavond voor het laatst gesproken op MSN. Gisteravond een sms'je gestuurd, geen reactie gehad. Een uurtje geleden weer gesmst, ook geen reactie. Niets voor haar om niet te reageren, dus nu haal ik me weer van alles in het hoofd (heb ik iets verkeerds gezegd, is er iets gebeurd etc), terwijl ze vast gewoon nog niet thuis is en de accu van dr foon leeg is. Dat hóóp ik iig. Wat waarschijnlijker is: ze is ws al thuis en zit gewoon met d'r vent op de bank, want ja, zij heeft ook zonder mij al een druk en bevredigend leven . Ik ben maar een leuk extraatje...
Jij en Merel moeten dan toch wel heel erg goede sex hebben (niet met elkaar).....
pi_61630514
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten, dus echt raad kan ik niet geven. Ja, afstand nemen. Laat ze maar voelen wat ze missen

Hoe is het trouwens afgelopen met die woonruimte in Amersfoort?
  zondag 14 september 2008 @ 21:25:57 #251
331 Merel
Be here now.
pi_61630521
Vamp, wil je bij een sportschool gaan sporten, of op eigen houtje iets gaan doen? Bij de sportschool kunnen ze je natuurlijk ook adviseren

Kwak, al die anderen in dit topic hebben leuke mannen! Maar dat waren de laatsten waarschijnlijk, nu zijn ze inderdaad op (En als een ander in mijn situatie zou zitten zou ik ook m'n oordeel en advies klaar hebben hoor, maar als je er middenin zit werkt 't inderdaad anders!)
pi_61630608
Ik heb ook geen leuke man heb er opt moment ook even mijn buik van vol
  zondag 14 september 2008 @ 21:34:10 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61630840
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten, dus echt raad kan ik niet geven. Ja, afstand nemen. Laat ze maar voelen wat ze missen
Ja, dat wilde ik ook nog zeggen. Elke keer als ik me verwaarloosd voel door haar, dan denk ik: "Nu laat ik ook even een paar dagen niks van me horen ". Maar dat eindigt dan zo:

Ik bedenk me dat zij het misschien niet eens merkt als ik een paar dagen niet online ben en het enige wat me nog erger lijkt dan haar even een paar dagen te missen, is dat ik na een paar dagen op m'n handen gezeten te hebben moet constateren dat zij mijn afwezigheid helemaal niet opgemerkt heeft . Nu is de kans klein dat dat gebeurt, aangezien ze vaak snel genoeg in m'n mailbox hangt als ik even niet online ben, maar ik wil het risico ook liever niet lopen. Maar sowieso lukt het me ook helemaal niet eens om een paar dagen niks van me te laten horen. Na dodag een mailtje van haar te hebben gekregen dacht ik: "Ik ga pas zondagavond terug mailen! Sterk zijn!", maar uiteindelijk had ze diezelfde avond nog een reactie terug .

Wat echt vervelend is als ik een paar dagen niks van haar gehoord heb: ik heb dan last van enórme moodswings. Denk meteen dat ze ons contact wil verbreken etc en als ik dan weer iets gehoord heb, ben ik meteen weer helemaal happy... echt niet normaal hoeveel invloed ze heeft op mijn gemoedstoestand. En dat moet ik ook nog eens allemaal voor mezelf houden, want tegenover haar moet ik altijd het immer vrolijke, guitige meisje uithangen, want als ik teveel voor haar ga voelen beslist zij misschien voor mij dat het beter is om te stoppen. En dat wil ik niet. En het gekke is ook: ik ben helemaal niet verliefd op haar ofzo, maar ik zit wel de hele dag aan seks te denken .
quote:
Hoe is het trouwens afgelopen met die woonruimte in Amersfoort?
Daar ga ik morgen naartoe!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 21:36:12 #254
331 Merel
Be here now.
pi_61630904
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Miss_S het volgende:

Jij en Merel moeten dan toch wel heel erg goede sex hebben (niet met elkaar).....
Hoe bedoel je, dat dat er wel tegenop moet wegen om al die bijkomende ellende waard te zijn?

Antwoord 1: Ja zó goed is 't
Antwoord 2: Ik ben niet zo goed in het beëindigen van relaties die niet goed voor me zijn

Ach, zo heeft iedereen wel z'n issues.
  zondag 14 september 2008 @ 21:39:49 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61631020
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dat dat er wel tegenop moet wegen om al die bijkomende ellende waard te zijn?

Antwoord 2: Ik ben niet zo goed in het beëindigen van relaties die niet goed voor me zijn

.
Ik heb 5 jaar gewacht op iemand die aan mijn eisen voldeed en nu ik haar heb laat ik haar ook niet zo gemakkelijk meer lopen. Want als het leuk is, is het ook meteen héél leuk. En dan neem ik die issues maar op de koop toe. Ik denk dat ik dat in elke 'relatie' wel zou hebben. Ben zó onzeker!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 21:48:13 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61631291
als ik maar niet weer 25 jaar op mn twééde vriendje hoef te wachten...
pi_61631367
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat wilde ik ook nog zeggen. Elke keer als ik me verwaarloosd voel door haar, dan denk ik: "Nu laat ik ook even een paar dagen niks van me horen ". Maar dat eindigt dan zo:

Ik bedenk me dat zij het misschien niet eens merkt als ik een paar dagen niet online ben en het enige wat me nog erger lijkt dan haar even een paar dagen te missen, is dat ik na een paar dagen op m'n handen gezeten te hebben moet constateren dat zij mijn afwezigheid helemaal niet opgemerkt heeft . Nu is de kans klein dat dat gebeurt, aangezien ze vaak snel genoeg in m'n mailbox hangt als ik even niet online ben, maar ik wil het risico ook liever niet lopen. Maar sowieso lukt het me ook helemaal niet eens om een paar dagen niks van me te laten horen. Na dodag een mailtje van haar te hebben gekregen dacht ik: "Ik ga pas zondagavond terug mailen! Sterk zijn!", maar uiteindelijk had ze diezelfde avond nog een reactie terug .

Wat echt vervelend is als ik een paar dagen niks van haar gehoord heb: ik heb dan last van enórme moodswings. Denk meteen dat ze ons contact wil verbreken etc en als ik dan weer iets gehoord heb, ben ik meteen weer helemaal happy... echt niet normaal hoeveel invloed ze heeft op mijn gemoedstoestand. En dat moet ik ook nog eens allemaal voor mezelf houden, want tegenover haar moet ik altijd het immer vrolijke, guitige meisje uithangen, want als ik teveel voor haar ga voelen beslist zij misschien voor mij dat het beter is om te stoppen. En dat wil ik niet. En het gekke is ook: ik ben helemaal niet verliefd op haar ofzo, maar ik zit wel de hele dag aan seks te denken .
[..]

Daar ga ik morgen naartoe!
Hé bah

Voor de rest heb ik nooit dit soort situaties gehad, ben nooit iets begonnen met iemand die al een partner had. Eén keer was dat wel bijna gebeurd, maar toen heb ik gezegd dat ik pas wat met 'm zou doen als hij het uitmaakte. Wat hij uiteindelijk ook gedaan heeft.

Als ik een relatie met iemand aanga, dan moet ik de enige voor die persoon zijn. Klaar.

Succes met de woonruimte! Hoop dat het leuk is en dat je 't krijgt! Wat is 't voor iets?
  zondag 14 september 2008 @ 21:51:46 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61631407
Ik lees bovenstaande berichtjes altijd vol verbazing. Heb er nooit bij stil gestaan dat leuke meiden moeite kunnen hebben bij het krijgen van een (gezonde) relatie. Ik heb ook eikels getroffen vroeger, maar zoveel vaker leuke jongens leren kennen.
pi_61631755
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja precies, dat het die ellende waard is
Hou van jezelf
  zondag 14 september 2008 @ 22:01:18 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61631760
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hé bah

Voor de rest heb ik nooit dit soort situaties gehad, ben nooit iets begonnen met iemand die al een partner had. Eén keer was dat wel bijna gebeurd, maar toen heb ik gezegd dat ik pas wat met 'm zou doen als hij het uitmaakte. Wat hij uiteindelijk ook gedaan heeft.

Als ik een relatie met iemand aanga, dan moet ik de enige voor die persoon zijn. Klaar.
Nou, over dat laatste ben ik inmiddels heen gestapt. Ze is getrouwd en ik heb niet de illusie dat ze hem gaat verlaten voor mij, alleen al niet omdat ze twee kindjes hebben. Ik heb dan ook absoluut geen problemen met hem, als ik haar maar wat vaker mag zien! . Maar we wonen zo ver bij elkaar vandaan dat het echt een weekend moet en haar weekenden zitten zo snel vol. Ze zegt wel steeds dat ze zin in me heeft enzo en we fantaseren er aardig op los via mail , maar volgens mij is het net als in Merels geval: hoe langer het duurt voor ze me gezien heeft, hoe meer zin ze in me krijgt, terwijl ik nu, na twee weken, alweer zin heb in haar. Overigens doen we wel meer dan alleen seksen, hoor. We hebben de vorige keer een filmpje gekeken, zijn een keer uit eten geweest en naar het museum. Er ligt een bezoekje aan de sauna in het verschiet en als we wat verder zijn in de 'relatie' (ik weet niet zo goed hoe ik zoiets moet aanduiden), zie ik ook nog wel stedentrips in het verschiet liggen. Wat ik wel een vervelend idee vind: ze is getrouwd, maar ze is ook promiscu, althans wat haar relaties met vrouwen betreft. Dus ik ben ook nog niet eens de enige vrouw en dat is iets waar ik eigenlijk wel moeite mee heb. Ik weet niet of er nu, op dit moment, ook andere vrouwen zijn (lijkt me dat ik al voldoende tijd opslok ), maar ik word er liever niet mee geconfronteerd: een man zie ik niet als concurrentie, een andere vrouw wel, heel gek.
quote:
Succes met de woonruimte! Hoop dat het leuk is en dat je 't krijgt! Wat is 't voor iets?
Het is een appartement in een monumentaal pand in het centrum. Er zit een woongroep in het pand, waar ik deel van ga uitmaken. Daarnaast is er ook een theaterzaal in het pand en moet ik me bemoeien met de organisatie van culturele activiteiten. Het klinkt erg leuk en gezellig allemaal, al is het natuurlijk niet voor iedereen iets om in een woongroep te wonen . De groep eet één keer per week samen in de gezamenlijke eetruimte en verder heeft iedereen z'n eigen appartement (woonkamer, slaapkamer, keuken, douche, toilet, totaal 45m2), dus ik heb wel voldoende privacy .

Maar goed, ik ben benieuwd of er nog meer geïnteresseerden zijn en zo ja, hoeveel concurrentie ik dan heb, dus dat is nog even afwachten. Wel spannend iig . Ben heel benieuwd.
Niet meer actief op Fok!
pi_61631932
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is een appartement in een monumentaal pand in het centrum. Er zit een woongroep in het pand, waar ik deel van ga uitmaken. Daarnaast is er ook een theaterzaal in het pand en moet ik me bemoeien met de organisatie van culturele activiteiten. Het klinkt erg leuk en gezellig allemaal, al is het natuurlijk niet voor iedereen iets om in een woongroep te wonen . De groep eet één keer per week samen in de gezamenlijke eetruimte en verder heeft iedereen z'n eigen appartement (woonkamer, slaapkamer, keuken, douche, toilet, totaal 45m2), dus ik heb wel voldoende privacy .

Maar goed, ik ben benieuwd of er nog meer geïnteresseerden zijn en zo ja, hoeveel concurrentie ik dan heb, dus dat is nog even afwachten. Wel spannend iig . Ben heel benieuwd.
Ik zal voor je duimen! Klinkt leuk.

Ik hoop in aanmerking te komen voor een appartementje op Uilenstede (ongeveer 36-40m2) maar ik heb geen idee hoeveel wachttijd je daarvoor nodig hebt.
  zondag 14 september 2008 @ 22:06:13 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61631954
Ik heb een mailtje! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:06:22 #263
331 Merel
Be here now.
pi_61631959
Kwak, zo lang zal het heus niet duren hoor!

En Viking, dat appartementje klinkt gaaf! Ik denk niet dat ik in zo'n woongroep zou passen, maar als het je ligt zal het zeker gezellig zijn
  zondag 14 september 2008 @ 22:07:34 #264
331 Merel
Be here now.
pi_61631994
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik lees bovenstaande berichtjes altijd vol verbazing. Heb er nooit bij stil gestaan dat leuke meiden moeite kunnen hebben bij het krijgen van een (gezonde) relatie. Ik heb ook eikels getroffen vroeger, maar zoveel vaker leuke jongens leren kennen.
Vertel dan eens waar je die vindt!
pi_61632036
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een mailtje! .
bakvis

Ja doei.
pi_61632039
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een mailtje! .
have fun
pi_61632104
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Merel het volgende:

[..]

Vertel dan eens waar je die vindt!
In mijn geval via de studentenvereniging, echt, wat een inteelt daar (en ik doe er vrolijk aan mee )en de vorige via internet. Anderen via een reis, of gewoon op school of via via ofzo
pi_61632181
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In mijn geval via de studentenvereniging, echt, wat een inteelt daar (en ik doe er vrolijk aan mee )en de vorige via internet. Anderen via een reis, of gewoon op school of via via ofzo
Ik ook via het internet zo fout
pi_61632242
motorclub de gekste

anders had ik er nu vast geeneen gehad die óók motor rijdt

ken hem overigens niet écht via internet, maar de mensen waar we elkaar ontmoet hebben kennen we allebei wel via internet. Beetje viavia-indirect-zonder-internet-was-het-niet-gebeurd-achtig
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:15:39 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61632275
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het ook vreemd. Twee van mijn vriendinnen zijn absolute babes, ik zie mannen vol bewondering naar hen kijken en aan aandacht hebben ze geen gebrek. Ze worden mee uitgevraagd via e-mails op het werk, zomaar op straat, tijdens het uitgaan etc. etc. (overkomt mij nou echt nooit). En toch lukt het hen niet om een leuke vriend te krijgen en te houden. Sterker nog ze laten zich behandelen als shit (hem steeds bellen = eenrichtingsverkeer, helemaal niet meer gebeld worden, als reboundliefje gebruikt worden en vervolgens straal genegeerd worden etc. Laatst had een van hen nog ene breakup met een man. Hij was net vrij, tijdens zijn relatie deden ze het ook al dus nu had ze eindelijk hoop, maar meneer wilde vrij zijn. Ondertussen had-ie met paar andere meiden gescharreld maar...een paar weken later lag ze alweer met hem in de koffer! Zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt! Dat laat je toch niet toe?!
  zondag 14 september 2008 @ 22:17:24 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632334
Heb me ook nog eens voor niks druk zitten te maken: er was idd een probleem met haar foon zoals ik gehoopt (maar niet verwacht) had . Willen jullie me de volgende keer als ik weer zit te stressen even een schop onder de kont geven? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:17:32 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61632339
ik had een leuk chat contact opgedaan via internet. blijkt ie in wenen te wonen
(niet dat ik m al "leuk" vond hoor. meer in de zin van: hej ze zijn er toch nog, de leuke jongens)
pi_61632349
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreemd. Twee van mijn vriendinnen zijn absolute babes, ik zie mannen vol bewondering naar hen kijken en aan aandacht hebben ze geen gebrek. Ze worden mee uitgevraagd via e-mails op het werk, zomaar op straat, tijdens het uitgaan etc. etc. (overkomt mij nou echt nooit). En toch lukt het hen niet om een leuke vriend te krijgen en te houden. Sterker nog ze laten zich behandelen als shit (hem steeds bellen, helemaal niet meer gebeld worden, als reboundliefje gebruikt worden en vervolgens straal genegeerd worden etc. Laatst had een van hen nog ene breakup met een man. Hij was net vrij, tijdens zijn relatie deden ze het ook al dus nu had ze eindelijk hoop, maar meneer wilde vrij zijn. Ondertussen had-ie met paar andere meiden gescharreld maar...een paar weken later lag ze alweer met hem in de koffer! Zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt! Dat laat je toch niet toe?!
Dat begrijp ik ook echt niet
Zeker niet van die knappe meiden, ik ben dan nog geeneens knap maar durf toch wel eisen te stellen
pi_61632375
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef kwakveense het volgende:
ik had een leuk chat contact opgedaan via internet. blijkt ie in wenen te wonen
(niet dat ik m al "leuk" vond hoor. meer in de zin van: hej ze zijn er toch nog, de leuke jongens)
Wenen is dan net weer iets te ver weg
Ookal voor echte liefde......
pi_61632415
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Merel het volgende:
Vamp, wil je bij een sportschool gaan sporten, of op eigen houtje iets gaan doen? Bij de sportschool kunnen ze je natuurlijk ook adviseren

Kwak, al die anderen in dit topic hebben leuke mannen! Maar dat waren de laatsten waarschijnlijk, nu zijn ze inderdaad op (En als een ander in mijn situatie zou zitten zou ik ook m'n oordeel en advies klaar hebben hoor, maar als je er middenin zit werkt 't inderdaad anders!)
Alletwee.... Naar de sportschool voor pump, steps, combat enz... En op eigen houtje als plan B... Als de sportschool geen rekening houdt met míjn tijden, wat gek genoeg heul vaak gebeurt.
  zondag 14 september 2008 @ 22:21:12 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632455
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een crush níet via het internet leren kennen. Het is zelfs zo erg dat ik het nu niet eens in de gaten zou hebben als iemand met me zou flirten, laat staan dat ik zelf weet hoe ik zoiets irl moet doen.
Nee, flirten en alles wat daarbij hoort is iets wat zich online afspeelt. Offline ben ik daar totáál niet mee bezig .
Niet meer actief op Fok!
pi_61632522
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een crush níet via het internet leren kennen. Het is zelfs zo erg dat ik het nu niet eens in de gaten zou hebben als iemand met me zou flirten, laat staan dat ik zelf weet hoe ik zoiets irl moet doen.
Nee, flirten en alles wat daarbij hoort is iets wat zich online afspeelt. Offline ben ik daar totáál niet mee bezig .
Dat ken ik ook wel
In het echte leven ben ik ook te verlegen en kan me niet voorstellen dat iemand me leuk vind
  zondag 14 september 2008 @ 22:24:41 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61632558
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook echt niet
Zeker niet van die knappe meiden, ik ben dan nog geeneens knap maar durf toch wel eisen te stellen
Ik vind mezelf ook geen babe, maar ik vind mezelf absoluut de moeite waard, veel moeite zelfs!
Ik heb ook altijd met respect behandeld door mannen, ik verwacht niets anders. Nooit zal ik er een slaafs achterna lopen. Ik vind het altijd heel erg als ik vrouwen dat zie doen; je bent echt meer waard dan dat en je mag een man best moeite laten doen voor jou. Niet jezelf bij het eerste beste lieve woordjes helemaal laten gaan en je aan hem vastklampen.
pi_61632602
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook geen babe, maar ik vind mezelf absoluut de moeite waard, veel moeite zelfs!
Ik heb ook altijd met respect behandeld door mannen, ik verwacht niets anders. Nooit zal ik er een slaafs achterna lopen. Ik vind het altijd heel erg als ik vrouwen dat zie doen; je bent echt meer waard dan dat en je mag een man best moeite laten doen voor jou. Niet jezelf bij het eerste beste lieve woordjes helemaal laten gaan en je aan hem vastklampen.
Ja precies zo sta ik ook tegenover mannen/jongens
pi_61632635
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat ken ik ook wel
In het echte leven ben ik ook te verlegen en kan me niet voorstellen dat iemand me leuk vind
als ik je zie lopen test ik het wel even uit
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:27:29 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632657
quote:

[..]

Dat ken ik ook wel
Hm.
Bij mij speelt natuurlijk ook mijn slechthorendheid een grote rol. Als ik mensen eerst online leer kennen en ze weten dat ik best een leuk en interessant meisje ben, dan willen ze ook irl meestal wel wat meer moeite in me steken. In het echt loopt het al snel fout omdat iemand niet weet ik dat slechthorend ben, me in een drukke ruimte aanspreekt, zich een beetje overvallen voelt door mijn verzoek om even op een rustige plek te gaan praten etc etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_61632688
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm.
Bij mij speelt natuurlijk ook mijn slechthorendheid een grote rol. Als ik mensen eerst online leer kennen en ze weten dat ik best een leuk en interessant meisje ben, dan willen ze ook irl meestal wel wat meer moeite in me steken. In het echt loopt het al snel fout omdat iemand niet weet ik dat slechthorend ben, me in een drukke ruimte aanspreekt, zich een beetje overvallen voelt door mijn verzoek om even op een rustige plek te gaan praten etc etc.
ja, dan denken ze dat je ze meteen mee wilt slepen naar je donkere SM-kelder
Ja doei.
pi_61632718
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het was geen datingsite, maar een forum (nee, niet dit forum). 't Is alweer jaren geleden. We raakten aan de praat, toen via MSN uren gepraat, en toen was het: Hee, misschien moeten we eens wat afspreken. De 1e date was vriendschappelijk, later is er meer uit gegroeid.

Op datingsites kom ik niet, ik flirt liever irl. Zie ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb
pi_61632726
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had het laatst andersom, online elkaar eik tot op het bot afkraken en irl flirten und klein bisschen kloten und so
Maar dat houden we nu toch maar weer bij het elkaar tot op t bot afkraken
pi_61632748
Ow mijn ex kende ik overigens ook via internet
pi_61632773
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm.
Ja kan ik me inderdaad voorstellen
Maar goed tegenwoordig is het ook neit echt raar als je je partner kent van het internet
pi_61632779
quote:

[..]

Dat ken ik ook wel
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat iedereen me geweldig vindt.
Nee, serieus, ik vind mezelf zeker wel aantrekkelijk, en ik denk ook dat andere mensen dat van mij kunnen vinden. Ik probeer altijd gewoon, nee heb je, ja kun je krijgen.
  zondag 14 september 2008 @ 22:31:04 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61632781
Online daten is echt niks voor mij. Ik weet nooit wat ik moet tikken/chatten, terwijl ik irl nooit ben uitgepraat
  zondag 14 september 2008 @ 22:31:08 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632783
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dan denken ze dat je ze meteen mee wilt slepen naar je donkere SM-kelder
Check mijn fotoboek dan. Zie ik eruit als een gevaarlijke SM-meesteres? Nee toch? Ik zie er toch heel onschuldig uit? Toch? Toch? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:31:10 #290
331 Merel
Be here now.
pi_61632786
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef Aventura het volgende:

Oh dat vind ik allemaal ook hoor. Ik handel er alleen niet naar Of ik kan er wel naar handelen, maar dat is dan meer omdat ik van mezelf vind dat dat moet, maar dan kost het me heel veel moeite. Het is niet iets dat ik van nature kan. Zo stom, ik ben blij met mezelf, vind mezelf heel wat waard, maar ergens zit er dan toch kortsluiting en werkt dat opeens heel anders als ik een man écht heel leuk vind. Dan mag ie me zo slecht behandelen als ie wil, dan pik ik alles En dat vind ik zó stom van mezelf!
pi_61632802
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Check mijn fotoboek dan. Zie ik eruit als een gevaarlijke SM-meesteres? Nee toch? Ik zie er toch heel onschuldig uit? Toch? Toch? .
Jij ziet er lief uit. Niet als een SM meesteres.

Maar dat had ik je al eens gezegd
pi_61632816
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik je zie lopen test ik het wel even uit
Dont bother, kijk niet meer naar andere jongens of ze moeten heel lekker zijn
  zondag 14 september 2008 @ 22:34:13 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632886
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Aventura het volgende:
Online daten is echt niks voor mij. Ik weet nooit wat ik moet tikken/chatten, terwijl ik irl nooit ben uitgepraat
Hehe, dat is bij mij juist andersom.
Ik ben op MSN echt een adhd'ertje (krijg vaak het verzoek om niet zulke enorme lappen tekst te tikken ) en irl ben ik wat rustiger. Na een tijdje komt mijn offline identiteit dichter in de buurt van mijn online identiteit, maar in het begin kijken mensen wel eens op van het contrast .

Wat ook erg raar is: sommige mensen leer je online erg goed kennen (en soms ontstaat er zelfs online een vonk), maar als je elkaar dan voor het eerst irl ziet heb je tegelijkertijd ook weer met een volslagen vreemde te maken. Vreemde gewaarwording is dat.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:34:51 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632911
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij ziet er lief uit. Niet als een SM meesteres.

Maar dat had ik je al eens gezegd
.

Ik ben dan ook meer het onderdanige type .

We zitten bijna in deeltje 228 .
Niet meer actief op Fok!
pi_61632959
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, dat is bij mij juist andersom.
Ik ben op MSN echt een adhd'ertje (krijg vaak het verzoek om niet zulke enorme lappen tekst te tikken ) en irl ben ik wat rustiger. Na een tijdje komt mijn offline identiteit dichter in de buurt van mijn online identiteit, maar in het begin kijken mensen wel eens op van het contrast .

Wat ook erg raar is: sommige mensen leer je online erg goed kennen (en soms ontstaat er zelfs online een vonk), maar als je elkaar dan voor het eerst irl ziet heb je tegelijkertijd ook weer met een volslagen vreemde te maken. Vreemde gewaarwording is dat.
Komt dat niet doordat het via MSN vooral in het begin makkelijker communiceert voor jou?

(of is dit een vreemde gok?)
  zondag 14 september 2008 @ 22:37:21 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632978
Ik vind mezelf overigens ook echt de moeite waard (tis niet voor niets dat ik zulke hoge eisen stel, I'm worth it ), maar ik ben veel te bang dat ik door playing hard to get te spelen de weinige vrouwen die in mijn straatje passen ook nog eens weg jaag. Dus meestal ben ik de hunter en dat vind ik eigenlijk wel prima ook. Wdb ben ik misschien meer het mannetje in een v-v-relatie .
Niet meer actief op Fok!
pi_61632989
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik ben dan ook meer het onderdanige type .

We zitten bijna in deeltje 228 .
We kunnen gewoon met het hele topic naar het keldertje
  zondag 14 september 2008 @ 22:38:48 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633021
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Komt dat niet doordat het via MSN vooral in het begin makkelijker communiceert voor jou?

(of is dit een vreemde gok?)
Yep, dat is ook zo, maar het is ook gewoon meer dan dat, want ook als ik gewoon meteen goed met iemand kan communiceren irl is er toch een contrast. Maar mijn handicap zal sowieso een grote rol spelen, ja. Ik heb ook het idee dat ik bij vreemden / relatief onbekenden alleen op MSN of via dit topic bijv echt goed uit de verf kom. Omdat er nu totaal geen communicatieprobleem is .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:38:52 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61633026
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh dat vind ik allemaal ook hoor. Ik handel er alleen niet naar Of ik kan er wel naar handelen, maar dat is dan meer omdat ik van mezelf vind dat dat moet, maar dan kost het me heel veel moeite. Het is niet iets dat ik van nature kan. Zo stom, ik ben blij met mezelf, vind mezelf heel wat waard, maar ergens zit er dan toch kortsluiting en werkt dat opeens heel anders als ik een man écht heel leuk vind. Dan mag ie me zo slecht behandelen als ie wil, dan pik ik alles En dat vind ik zó stom van mezelf!
Ja, het onbegrijpelijke zit 'm er denk ik in dat de liefde/verliefdheid/aantrekkingskracht nu eenmaal niet iets redelijks is. Ik ben van nature een beetje gesloten en vooral heel nuchter dus ik kan me makkelijker beheersen. Ik word niet zo gauw hoteldebotel, maar voor een gevoelsmens is het denk ik anders.
Overigens zit ik een beetje te hoog op m'n paard want ik heb in het verleden ook weleens iets teveel gepikt...
Strijden om een man die het ook met een ander deed, iets te lang wachten op dat ene telefoontje, afspraken met vriendinnen afzeggen om dat 'hij' belde etc.
  zondag 14 september 2008 @ 22:39:12 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633040
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

SHE gezelschap houden!
Niet meer actief op Fok!
pi_61633049
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gangbang!!!

SHE, waar ben je??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')