Da was ik heul nie!!quote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jij
Hierkomen!
Die lijst die je gisteren gepost hebt, heb je dat allemaal zelf gegeten/gedronken? Of waren dat de totalen van de BBQ?
quote:Op zondag 14 september 2008 14:58 schreef conleche het volgende:
Dat zal wel compenseren voor de lunches op het strand die ik van plan ben te doen.
Ik was het wél, ik was het wél!!quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat iemand over de knie!
Jullie waren toch niet toevallig op het industrieterrein in Oss hequote:Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof dagje, zo maar de milkshake en het stukje appeltaart eraf lopen
Welke van de 423??quote:Op zondag 14 september 2008 17:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh, doe de bakker in Agde de groeten van me. Ik mis de bakker
.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof dagje, zo maar de milkshake en het stukje appeltaart eraf lopen
Hee, daar ben ik geboren! In V'daal dan hè, niet in de Mac naast de A12quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:Veenendaal, Mac aldaar naast de A12
vind de laatste foto echt heul stoereens kijken of ik daar een ava van kan maken
Dat wilde ik ook al postenquote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:Veenendaal, Mac aldaar naast de A12
vind de laatste foto echt heul stoereens kijken of ik daar een ava van kan maken
Volgens mij heet ie Ginestet. Hij zat vlakbij dat grote wijnhuis waar je wijn kan tanken in jerrycans. But then again; alles zit daar dichtbij geloof ikquote:Op zondag 14 september 2008 17:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh, doe de bakker in Agde de groeten van me. Ik mis de bakker
.
Volgens mij weet ik die, die zit aan een grote weg toch? Met bordeauxrood bord en gelige letters?quote:Op zondag 14 september 2008 17:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij heet ie Ginestet. Hij zat vlakbij dat grote wijnhuis waar je wijn kan tanken in jerrycans. But then again; alles zit daar dichtbij geloof ik.
Maar echt.. die croissants. Zelfs de volgende dag nog lekker, niet te geloven!
Ja, grote weg. Ertegenover zit een supermarktachtig iets. Die mensen zouden gearresteerd moeten worden wegens het maken van té lekkere broodjes!quote:Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik die, die zit aan een grote weg toch? Met bordeauxrood bord en gelige letters?
Ziet er inderdaad leuk uitquote:Op zondag 14 september 2008 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar een leuk shirtje aan!!
Ik weer met mijn goede bedoelingenquote:Op zondag 14 september 2008 16:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou maak je me juist aan het huilen!![]()
![]()
![]()
Daarom zei ik ook dat m'n bui onterecht was, ik moet niet zo zeuren. Vandaag ik zondagzwelgdag, morgen is 't weer over, geen zorgen om mij!
Nou eelijk gezegd heb je niet veel gemist....hopelijk is deze aflevering beterquote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef k_i_m het volgende:
Nu heb ik dus wel een probleem. Ik heb Gooische Vrouwen gemist vorige week omdat ik nog niet thuis was. Nu hebben die patjakkers het niet online gezet en de nieuwe aflevering komt vanavond.
Wat nu.
.
.
Ik heb in het gooi gewoond en vind het niks toevoegenquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Shake je nog, Kim? En hoever is het nog tot je streefgewicht?
En is Gooische Vrouwen leuker als je zelf in het Gooi woont?
Neejoh, daar was ik voor de vakantie al mee klaar. Eigenlijk wil ik 70 wegen, dus nog een paar kilo. Ik heb het op 65 gezet omdat ik dan lekker lang hier kan blijven zittenquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Shake je nog, Kim? En hoever is het nog tot je streefgewicht?
En is Gooische Vrouwen leuker als je zelf in het Gooi woont?
Pietverdriet zei dat het alleen lekker is uit een echte pizza-oven (= heel heet).quote:Op zondag 14 september 2008 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Recept:
pizzadeeg maken
pizzadeeg heeeeeel dun uitrollen
heeeeeeeel dunne deeglap beleggen met uienringen, spekjes en een mengel uit room en schmand/zure room
een minuut of 5 in een hete oven
uit de oven halen en eventueel met peper bestrooien
klaar
Pietverdriet zegt wel meer.quote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pietverdriet zei dat het alleen lekker is uit een echte pizza-oven (= heel heet).
Nee joh in het echt zijn ze nog ergerquote:Op zondag 14 september 2008 18:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het wel grappig om te herkennen waar ze dingen hebben opgenomen. En ik moet altijd verschrikkelijk lachen om Willemijn. Ze bestaan, echt waar.
Ik woon al zo goed als mijn hele leven in het Gooi, mijn zicht is vertroebeldquote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh in het echt zijn ze nog erger
Wat een schattig jurkjequote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
En als we dan toch met foto's bezig zijn: mijn favo (en enige) jurkje past weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is mijn favoriete jurk omdat 'ie mijn zwakke punten verdoezelt. Mijn bovenbenen zijn behoorlijk stevig. Mijn buik is ook nog niet helemaal zo plat als ik zou willen, maar de bovenbenen zitten me het meest in de weg.quote:Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, wat ben jij slank Isegrim! Op basis van je voorkeur voor vrouwelijke lichamen en je BMI had ik je molliger ingeschat. Zo slank als jij nu bent, zó wil ik worden. Mooie jurk ook. Verkopen?
Niet echt, maar er is nog maar een kleine vijf kilo af.quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat een schattig jurkjeen inderdaad slank, heb je ook nog een before foto?
5 kilo is toch een behoorlijk verschil als je geen overgewicht hebtquote:Op zondag 14 september 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet echt, maar er is nog maar een kleine vijf kilo af.
'Officieel' had ik wel een beetje overgewicht. Maar het verschil is inderdaad duidelijk te merken. Ik wil alleen terug naar mijn gewicht van twee jaar terug en dan moet er nog 8 kilo af.quote:Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
5 kilo is toch een behoorlijk verschil als je geen overgewicht hebt
Je bent goed op wegquote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Officieel' had ik wel een beetje overgewicht. Maar het verschil is inderdaad duidelijk te merken. Ik wil alleen terug naar mijn gewicht van twee jaar terug en dan moet er nog 8 kilo af.
Hou nou eens op met me aan het huilen maken stelletje trutten allemaal!!quote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef kwakveense het volgende:
even gauw een kusjekroel voor merel...
Thanks.quote:Op zondag 14 september 2008 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
@Ise:![]()
wow, wat een taille en vrouwelijke vormen (niet negatief
)
het valt hartstikke mee met Yashiquote:Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef Sugar het volgende:
En Yashaaa, ik vind je leuk, hoor! Je ziet ook dat de foto ongunstig genomen is, vind ik, dus volgens mij valt het best mee met je!
Waar kwam dat vandaan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag gegeten: Brinta, 6 mini Oreo's, 5 zure matjes, 3 harlekijndropjes, 2 kikkertjes, een frikandel speciaal en friet speciaal. Oh, en 2 donkerbruine boterhammen (Pain de Boulogne) met pindakaas..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |