Ja, jijquote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef vamperotica het volgende:
Tjemig... Heb het 1 nog niet bijgelezen of het andere topic is al vol!
Nee joh, het is steeds hetzelfde topic, maar dan met een andere titelquote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef vamperotica het volgende:
Tjemig... Heb het 1 nog niet bijgelezen of het andere topic is al vol!
*shakes hand* Ik heb ook nooit iets gedaan op dat vlak.quote:Op zondag 14 september 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Die TT
Over drugs: 15 jaar geleden een keertje geblowd en daarna nooit meer iets gedaan op dat vlak.
Provinciaaltje ja
Ise, 68.2, wauw!
Oei, hier gaat iemand over de knie!quote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jij
Hierkomen!
Die lijst die je gisteren gepost hebt, heb je dat allemaal zelf gegeten/gedronken? Of waren dat de totalen van de BBQ?
Bovendien de verkeerde volgens mij , want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier, de halve Nederlandse veestapel en de dunmaak seks....quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat iemand over de knie!
Het is maar goed dat jij zo ontzettend opmerkzaam bent hè!quote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien de verkeerde volgens mij want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier en de dunmaak seks....
Zie zie!! Ik was al terug aan het zoeken naar de fameuze lijst maar ik kon niks geks vinden van vamp.quote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien de verkeerde volgens mij , want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier, de halve Nederlandse veestapel en de dunmaak seks....
Ik heb de knopjes wat gemist jaquote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef conleche het volgende:
SHE: ben je blij me je nieuwe speeltje
Die is nog niet klaar.quote:Op zondag 14 september 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Het was idd Uniekhoorn , god damnit.
Die moet ff hierkomen!!
Neuh, ik zou alle TT's van heel Fok! gaan veranderen denk ik....quote:Op zondag 14 september 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb de knopjes wat gemist ja![]()
Kinderachtig he?
quote:Op zondag 14 september 2008 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, ik zou alle TT's van heel Fok! gaan veranderen denk ik....
Da's Fries opportunisme. 2008 duurt nog maar enkele maanden!quote:Op zondag 14 september 2008 13:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Laat maar SHE, ik weet het maar dit was tevens mijn eerste en laatste bbq dit jaar, je weet nu waarom
En trouwens je moet toch ergens aan dood gaan...
Laters, ik ga F1 kijken
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 14 september 2008 15:23 schreef Sugar het volgende:
Merel, gaat het wel weer wat fijner, ondanks dat katten-nieuws van laatst?
Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?quote:Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
Kut Merel, van dat seksmaatje dan.
Ik kan er ook niet mee omgaan hoor, en eerlijk gezegd vind ik er ook geen flikker aan op die manier.
Gewoon wachten op je prince charming
Ik zou er dan van genieten. Goeie seks vind je niet op iedere straathoek.quote:Op zondag 14 september 2008 15:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?
En ik ben al tijdenlang geen leuke prins tegengekomen
Deed ie dat maar, dan was het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef conleche het volgende:
Of hij moet je echt behandelen als stront, dan zou ik hem wegdoen...
Redacteur voor vakbladen. Ik hou 't even vaag voor wat precies, anders word ik veel te herkenbaar hier op Fok (voor zover ik dat niet al wasquote:Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef Sugar het volgende:
Redacteur, voor wat?
Ik zit ook in de communicatie, maar de kanalen om naar leuke banen te zoeken ken je vast allang. Ik heb nu erg leuk werk gelukkig (als medewerker publiciteit bij een filmhuis/theater), maar als ik jou zo 'lees' wil je liever de richting op van communicatiebeleid (plannen en concepten maken)? Of zit je juist wel te wachten op een baan in de creatieve hoek?
Nou maak je me juist aan het huilen!quote:Op zondag 14 september 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
MereltjeHoe kut je leven ook is, je woont in waarschijnlijk-de-leukste-stad-van-Nederland, en je hebt slankvriendinnetjes die allemaal reuze veel van je houden. Zo, dikke kus erop en niet meer huilen
Recept:quote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook een keer Flammkuchen.Lijkt me echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |