Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 14 september 2008 15:23 schreef Sugar het volgende:
Merel, gaat het wel weer wat fijner, ondanks dat katten-nieuws van laatst?
Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?quote:Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
Kut Merel, van dat seksmaatje dan.
Ik kan er ook niet mee omgaan hoor, en eerlijk gezegd vind ik er ook geen flikker aan op die manier.
Gewoon wachten op je prince charming
Ik zou er dan van genieten. Goeie seks vind je niet op iedere straathoek.quote:Op zondag 14 september 2008 15:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?
En ik ben al tijdenlang geen leuke prins tegengekomen
Deed ie dat maar, dan was het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef conleche het volgende:
Of hij moet je echt behandelen als stront, dan zou ik hem wegdoen...
Redacteur voor vakbladen. Ik hou 't even vaag voor wat precies, anders word ik veel te herkenbaar hier op Fok (voor zover ik dat niet al wasquote:Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef Sugar het volgende:
Redacteur, voor wat?
Ik zit ook in de communicatie, maar de kanalen om naar leuke banen te zoeken ken je vast allang. Ik heb nu erg leuk werk gelukkig (als medewerker publiciteit bij een filmhuis/theater), maar als ik jou zo 'lees' wil je liever de richting op van communicatiebeleid (plannen en concepten maken)? Of zit je juist wel te wachten op een baan in de creatieve hoek?
Nou maak je me juist aan het huilen!quote:Op zondag 14 september 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
MereltjeHoe kut je leven ook is, je woont in waarschijnlijk-de-leukste-stad-van-Nederland, en je hebt slankvriendinnetjes die allemaal reuze veel van je houden. Zo, dikke kus erop en niet meer huilen
Recept:quote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook een keer Flammkuchen.Lijkt me echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |