Nee hoor,ik ben er wel blij mee. Begon me al een beetje zorgen te maken om de google-resultatenquote:Op zondag 14 september 2008 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Oh, had ik er 'Neuken in de keuken' van moeten maken?Ach, ik heb jullie al eens gezegd dat ik seks eerder zou opgeven dan koken en eten, dus tja...
quote:Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij mag ook nooit iemand helpen bij het koken. Alles zit in mijn hoofd en als ik uit moet leggen wat er moet gebeuren wordt het een chaos. Bij grote groepen moeten ze me helemaal met rust laten. EIgenlijk heb ik het al helemaal niet zo op groepen (vrouwen). Dan begin ik óf als een kip zonder kop te kakelen (zoals gisteravond dus) of ik klap helemaal dicht. De middenweg is moeilijk schijnbaar. De keuken is dan een fijne vluchtplaats; ik maak me nuttig en richt ook geen schade aan.
Wat dat betreft verheug ik me dus al op de meeting. Jullie zullen een gewéldige indruk van mij krijgen![]()
Gelukkig is de helft van jullie volgens mij net zo eh.... apart... als ik, dus waarschijnlijk val ik helemaal niet op.
Dat ene liedje in de sneeuw, met die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingtquote:Op zondag 14 september 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit nu trouwens "Hair" te kijken op het vooroorlogse film net. Het zal wel van voor mijn tijd zijn, want ik vind het niet echt briljant. Wat is er nou zo speciaal aan?
Je hebt gelijk hoor!! Ik gebruik nu nog 1 of 2x per jaar xtc en dat vind ik nog steeds leukquote:Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
Coke lijkt me echt helemaal niks.Ik vind mensen met coke op ook gewoon irritant. Dat opgefokte vooral. Doe mij maar stofjes waar je lief van wordt.
Ah, dat is net geweest. Echt?!quote:Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ene liedje in de sneeuw, me die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingt
Dan ben je van jezelf zeker erg hyper?quote:Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
Ik word juist heel stil en rustig van coke
Ik moet nog elke keer janken bij het laatste stukje van de laatste aflevering van Six Feet Under. Soms zelfs al als ik alleen het muziekje hoor wat erbij hoortquote:Op zondag 14 september 2008 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet het, ik ben een sissy
Dat was ook mijn vermoeden.quote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
Werkt coke misschien hetzelfde als ritalin? Mensen met ADHD worden er rustig van en normale mensen juist energieker?
quote:
Maar ze is helemaal niet blauw toch?quote:Op zondag 14 september 2008 12:21 schreef conleche het volgende:
SHE heeft vast de TT aangepast, zij heeft nu mod-rechten toch??!!
Dat zou vandaag allemaal duidelijk worden zei ze....quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ze is helemaal niet blauw toch?
Nee nog niet, mar ze postte gister ook al door slotjes heen!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ze is helemaal niet blauw toch?
quote:Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een moordend tempo houden jullie aan! Heb een half uur moeten bijlezen.
Coke heb ik nooit geprobeerd, pillen ook niet. Ik associeer die harddrugs teveel met junks, in de goot liggen enzo. Wel heb ik vorig jaar voor het eerst paddo's gedaan. Philosophers stones en een paar maanden later Mexicaantjes.
Ontzettend bijzondere en toffe gebeurtenis. We waren met vrienden in een huisje midden op de Veluwe. We zaten allemaal in dezelfde trip!
Ai, als je hier echt alleen leest voor het afvaltechnische nuttige zal je het zwaar hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Plukie86 het volgende:
Tjeesis, ben ik twee dagen offline, moet ik 4 topics ofzo bijlezen! Dat doe ik dus maar niet, heb geen zin om een halfuur te lezen om drie posts te vinden die afvaltechnisch nuttig zijn.
Deze dag wordt niet zo goed qua eten, we zijn gister op stap geweest en vriendje ligt nu alweer op de bank zijn kater weg te slapen. Zometeen maar even een afbakbrood in de oven gooien, dan krijg ik tenminstie iets fatsoenlijks binnen.
Dat is een door de media aangeprate associatie imo. MDMA is van een heel andere aard dan bijvoorbeeld heroïne. Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen in de goot belanden door MDMA.quote:Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een moordend tempo houden jullie aan! Heb een half uur moeten bijlezen.
Coke heb ik nooit geprobeerd, pillen ook niet. Ik associeer die harddrugs teveel met junks, in de goot liggen enzo.
Die worden straks ook verboden. Verandert je mening erover dan ineens?quote:Wel heb ik vorig jaar voor het eerst paddo's gedaan. Philosophers stones en een paar maanden later Mexicaantjes.
Ontzettend bijzondere en toffe gebeurtenis. We waren met vrienden in een huisje midden op de Veluwe. We zaten allemaal in dezelfde trip!
quote:
Vrijdag regen, gisteren grijs maar droog, vandaag zonquote:Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Hoe is het weer bij jullie trouwens? Het is wel fris, maar al sinds vrijdag oid schijnt de zon zowat de hele dag.
Coke en heroïne trekken mij om die reden ook absoluut niet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
@Isegrim: het is ook de sfeer die rond een drug hangt. De sfeer rond coke en heroine is hard, grimmig. Die rond jointjes en paddo's relaxed, spannend, interessant. Natuurlijk is dat onzin. Wiet heeft al heel wat levens verpest, en paddo's kunnen bad trips opleveren met alle afschuwelijke gevolgen van dien. Het gevoel dat ze je geen speelt ook mee. Ik trip liever dan dat ik totaal opgefokt ben. Al vind ik het gevoel van efedrine wel lekker, en dat is toch een soort herbal speed.
MDMA is de stof die in XTC-pillen zit inderdaad.quote:Maar je hebt wel gelijk, als je er verstandig mee omgaat, is er in feite helemaal niets aan de hand. Ik sluit dan ook niet uit dat ik ooit een pil zal nemen. Is XTC hetzelfde als MDMA?
Ik ben ook een control freak, maar met MDMA heb ik absoluut niet het gevoel van 'de controle kwijtraken'... Bij paddo's e.d. ben ik daar wel bang voor en daarom heb ik dat nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef SHE het volgende:
Ik HAAT trippen.
Ik kan echt niet tegen hallucineren. Daar ben ik echt teveel een controlfreak voor.
Dat vind ik ook zo ruk aan XTC, ik raak al in paniek als het inslaat. Ik moet er echt helemaal niets van weten.
en de mijnequote:
Nee, want dat past mij niet meer!quote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog mensen op zoek naar kleding in maat 42/44 bijna ongedragen? ik ga straks denk ik ff weer een topic maken in V&A....
Ja, jijquote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef vamperotica het volgende:
Tjemig... Heb het 1 nog niet bijgelezen of het andere topic is al vol!
Nee joh, het is steeds hetzelfde topic, maar dan met een andere titelquote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef vamperotica het volgende:
Tjemig... Heb het 1 nog niet bijgelezen of het andere topic is al vol!
*shakes hand* Ik heb ook nooit iets gedaan op dat vlak.quote:Op zondag 14 september 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Die TT
Over drugs: 15 jaar geleden een keertje geblowd en daarna nooit meer iets gedaan op dat vlak.
Provinciaaltje ja
Ise, 68.2, wauw!
Oei, hier gaat iemand over de knie!quote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jij
Hierkomen!
Die lijst die je gisteren gepost hebt, heb je dat allemaal zelf gegeten/gedronken? Of waren dat de totalen van de BBQ?
Bovendien de verkeerde volgens mij , want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier, de halve Nederlandse veestapel en de dunmaak seks....quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat iemand over de knie!
Het is maar goed dat jij zo ontzettend opmerkzaam bent hè!quote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien de verkeerde volgens mij want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier en de dunmaak seks....
Zie zie!! Ik was al terug aan het zoeken naar de fameuze lijst maar ik kon niks geks vinden van vamp.quote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien de verkeerde volgens mij , want het was Uniekhoorn met de 6 liter bier, de halve Nederlandse veestapel en de dunmaak seks....
Ik heb de knopjes wat gemist jaquote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef conleche het volgende:
SHE: ben je blij me je nieuwe speeltje
Die is nog niet klaar.quote:Op zondag 14 september 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Het was idd Uniekhoorn , god damnit.
Die moet ff hierkomen!!
Neuh, ik zou alle TT's van heel Fok! gaan veranderen denk ik....quote:Op zondag 14 september 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb de knopjes wat gemist ja![]()
Kinderachtig he?
quote:Op zondag 14 september 2008 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, ik zou alle TT's van heel Fok! gaan veranderen denk ik....
Da's Fries opportunisme. 2008 duurt nog maar enkele maanden!quote:Op zondag 14 september 2008 13:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Laat maar SHE, ik weet het maar dit was tevens mijn eerste en laatste bbq dit jaar, je weet nu waarom
En trouwens je moet toch ergens aan dood gaan...
Laters, ik ga F1 kijken
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 14 september 2008 15:23 schreef Sugar het volgende:
Merel, gaat het wel weer wat fijner, ondanks dat katten-nieuws van laatst?
Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?quote:Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
Kut Merel, van dat seksmaatje dan.
Ik kan er ook niet mee omgaan hoor, en eerlijk gezegd vind ik er ook geen flikker aan op die manier.
Gewoon wachten op je prince charming
Ik zou er dan van genieten. Goeie seks vind je niet op iedere straathoek.quote:Op zondag 14 september 2008 15:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan zo, maar tegelijkertijd wil ik niet stoppen. Ik kan toch niet degene waar ik gek op ben uit m'n leven bannen én daarmee de allerbeste seks die ik ooit heb gehad weggooien?
En ik ben al tijdenlang geen leuke prins tegengekomen
Deed ie dat maar, dan was het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef conleche het volgende:
Of hij moet je echt behandelen als stront, dan zou ik hem wegdoen...
Redacteur voor vakbladen. Ik hou 't even vaag voor wat precies, anders word ik veel te herkenbaar hier op Fok (voor zover ik dat niet al wasquote:Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef Sugar het volgende:
Redacteur, voor wat?
Ik zit ook in de communicatie, maar de kanalen om naar leuke banen te zoeken ken je vast allang. Ik heb nu erg leuk werk gelukkig (als medewerker publiciteit bij een filmhuis/theater), maar als ik jou zo 'lees' wil je liever de richting op van communicatiebeleid (plannen en concepten maken)? Of zit je juist wel te wachten op een baan in de creatieve hoek?
Nou maak je me juist aan het huilen!quote:Op zondag 14 september 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
MereltjeHoe kut je leven ook is, je woont in waarschijnlijk-de-leukste-stad-van-Nederland, en je hebt slankvriendinnetjes die allemaal reuze veel van je houden. Zo, dikke kus erop en niet meer huilen
Recept:quote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook een keer Flammkuchen.Lijkt me echt lekker.
Da was ik heul nie!!quote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jij
Hierkomen!
Die lijst die je gisteren gepost hebt, heb je dat allemaal zelf gegeten/gedronken? Of waren dat de totalen van de BBQ?
quote:Op zondag 14 september 2008 14:58 schreef conleche het volgende:
Dat zal wel compenseren voor de lunches op het strand die ik van plan ben te doen.
Ik was het wél, ik was het wél!!quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat iemand over de knie!
Jullie waren toch niet toevallig op het industrieterrein in Oss hequote:Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof dagje, zo maar de milkshake en het stukje appeltaart eraf lopen
Welke van de 423??quote:Op zondag 14 september 2008 17:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh, doe de bakker in Agde de groeten van me. Ik mis de bakker
.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof dagje, zo maar de milkshake en het stukje appeltaart eraf lopen
Hee, daar ben ik geboren! In V'daal dan hè, niet in de Mac naast de A12quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:Veenendaal, Mac aldaar naast de A12
vind de laatste foto echt heul stoereens kijken of ik daar een ava van kan maken
Dat wilde ik ook al postenquote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:Veenendaal, Mac aldaar naast de A12
vind de laatste foto echt heul stoereens kijken of ik daar een ava van kan maken
Volgens mij heet ie Ginestet. Hij zat vlakbij dat grote wijnhuis waar je wijn kan tanken in jerrycans. But then again; alles zit daar dichtbij geloof ikquote:Op zondag 14 september 2008 17:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh, doe de bakker in Agde de groeten van me. Ik mis de bakker
.
Volgens mij weet ik die, die zit aan een grote weg toch? Met bordeauxrood bord en gelige letters?quote:Op zondag 14 september 2008 17:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij heet ie Ginestet. Hij zat vlakbij dat grote wijnhuis waar je wijn kan tanken in jerrycans. But then again; alles zit daar dichtbij geloof ik.
Maar echt.. die croissants. Zelfs de volgende dag nog lekker, niet te geloven!
Ja, grote weg. Ertegenover zit een supermarktachtig iets. Die mensen zouden gearresteerd moeten worden wegens het maken van té lekkere broodjes!quote:Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik die, die zit aan een grote weg toch? Met bordeauxrood bord en gelige letters?
Ziet er inderdaad leuk uitquote:Op zondag 14 september 2008 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar een leuk shirtje aan!!
Ik weer met mijn goede bedoelingenquote:Op zondag 14 september 2008 16:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou maak je me juist aan het huilen!![]()
![]()
![]()
Daarom zei ik ook dat m'n bui onterecht was, ik moet niet zo zeuren. Vandaag ik zondagzwelgdag, morgen is 't weer over, geen zorgen om mij!
Nou eelijk gezegd heb je niet veel gemist....hopelijk is deze aflevering beterquote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef k_i_m het volgende:
Nu heb ik dus wel een probleem. Ik heb Gooische Vrouwen gemist vorige week omdat ik nog niet thuis was. Nu hebben die patjakkers het niet online gezet en de nieuwe aflevering komt vanavond.
Wat nu.
.
.
Ik heb in het gooi gewoond en vind het niks toevoegenquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Shake je nog, Kim? En hoever is het nog tot je streefgewicht?
En is Gooische Vrouwen leuker als je zelf in het Gooi woont?
Neejoh, daar was ik voor de vakantie al mee klaar. Eigenlijk wil ik 70 wegen, dus nog een paar kilo. Ik heb het op 65 gezet omdat ik dan lekker lang hier kan blijven zittenquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Shake je nog, Kim? En hoever is het nog tot je streefgewicht?
En is Gooische Vrouwen leuker als je zelf in het Gooi woont?
Pietverdriet zei dat het alleen lekker is uit een echte pizza-oven (= heel heet).quote:Op zondag 14 september 2008 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Recept:
pizzadeeg maken
pizzadeeg heeeeeel dun uitrollen
heeeeeeeel dunne deeglap beleggen met uienringen, spekjes en een mengel uit room en schmand/zure room
een minuut of 5 in een hete oven
uit de oven halen en eventueel met peper bestrooien
klaar
Pietverdriet zegt wel meer.quote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pietverdriet zei dat het alleen lekker is uit een echte pizza-oven (= heel heet).
Nee joh in het echt zijn ze nog ergerquote:Op zondag 14 september 2008 18:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het wel grappig om te herkennen waar ze dingen hebben opgenomen. En ik moet altijd verschrikkelijk lachen om Willemijn. Ze bestaan, echt waar.
Ik woon al zo goed als mijn hele leven in het Gooi, mijn zicht is vertroebeldquote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh in het echt zijn ze nog erger
Wat een schattig jurkjequote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
En als we dan toch met foto's bezig zijn: mijn favo (en enige) jurkje past weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is mijn favoriete jurk omdat 'ie mijn zwakke punten verdoezelt. Mijn bovenbenen zijn behoorlijk stevig. Mijn buik is ook nog niet helemaal zo plat als ik zou willen, maar de bovenbenen zitten me het meest in de weg.quote:Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, wat ben jij slank Isegrim! Op basis van je voorkeur voor vrouwelijke lichamen en je BMI had ik je molliger ingeschat. Zo slank als jij nu bent, zó wil ik worden. Mooie jurk ook. Verkopen?
Niet echt, maar er is nog maar een kleine vijf kilo af.quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat een schattig jurkjeen inderdaad slank, heb je ook nog een before foto?
5 kilo is toch een behoorlijk verschil als je geen overgewicht hebtquote:Op zondag 14 september 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet echt, maar er is nog maar een kleine vijf kilo af.
'Officieel' had ik wel een beetje overgewicht. Maar het verschil is inderdaad duidelijk te merken. Ik wil alleen terug naar mijn gewicht van twee jaar terug en dan moet er nog 8 kilo af.quote:Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
5 kilo is toch een behoorlijk verschil als je geen overgewicht hebt
Je bent goed op wegquote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Officieel' had ik wel een beetje overgewicht. Maar het verschil is inderdaad duidelijk te merken. Ik wil alleen terug naar mijn gewicht van twee jaar terug en dan moet er nog 8 kilo af.
Hou nou eens op met me aan het huilen maken stelletje trutten allemaal!!quote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef kwakveense het volgende:
even gauw een kusjekroel voor merel...
Thanks.quote:Op zondag 14 september 2008 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
@Ise:![]()
wow, wat een taille en vrouwelijke vormen (niet negatief
)
het valt hartstikke mee met Yashiquote:Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef Sugar het volgende:
En Yashaaa, ik vind je leuk, hoor! Je ziet ook dat de foto ongunstig genomen is, vind ik, dus volgens mij valt het best mee met je!
Waar kwam dat vandaan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag gegeten: Brinta, 6 mini Oreo's, 5 zure matjes, 3 harlekijndropjes, 2 kikkertjes, een frikandel speciaal en friet speciaal. Oh, en 2 donkerbruine boterhammen (Pain de Boulogne) met pindakaas..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |