Nee hoor,ik ben er wel blij mee. Begon me al een beetje zorgen te maken om de google-resultatenquote:Op zondag 14 september 2008 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Oh, had ik er 'Neuken in de keuken' van moeten maken?Ach, ik heb jullie al eens gezegd dat ik seks eerder zou opgeven dan koken en eten, dus tja...
quote:Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij mag ook nooit iemand helpen bij het koken. Alles zit in mijn hoofd en als ik uit moet leggen wat er moet gebeuren wordt het een chaos. Bij grote groepen moeten ze me helemaal met rust laten. EIgenlijk heb ik het al helemaal niet zo op groepen (vrouwen). Dan begin ik óf als een kip zonder kop te kakelen (zoals gisteravond dus) of ik klap helemaal dicht. De middenweg is moeilijk schijnbaar. De keuken is dan een fijne vluchtplaats; ik maak me nuttig en richt ook geen schade aan.
Wat dat betreft verheug ik me dus al op de meeting. Jullie zullen een gewéldige indruk van mij krijgen![]()
Gelukkig is de helft van jullie volgens mij net zo eh.... apart... als ik, dus waarschijnlijk val ik helemaal niet op.
Dat ene liedje in de sneeuw, met die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingtquote:Op zondag 14 september 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit nu trouwens "Hair" te kijken op het vooroorlogse film net. Het zal wel van voor mijn tijd zijn, want ik vind het niet echt briljant. Wat is er nou zo speciaal aan?
Je hebt gelijk hoor!! Ik gebruik nu nog 1 of 2x per jaar xtc en dat vind ik nog steeds leukquote:Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
Coke lijkt me echt helemaal niks.Ik vind mensen met coke op ook gewoon irritant. Dat opgefokte vooral. Doe mij maar stofjes waar je lief van wordt.
Ah, dat is net geweest. Echt?!quote:Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ene liedje in de sneeuw, me die zwarte vrouw van Lafayette met dat kindje. Ik moet altijd huilen als ze dat zingt
Dan ben je van jezelf zeker erg hyper?quote:Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
Ik word juist heel stil en rustig van coke
Ik moet nog elke keer janken bij het laatste stukje van de laatste aflevering van Six Feet Under. Soms zelfs al als ik alleen het muziekje hoor wat erbij hoortquote:Op zondag 14 september 2008 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet het, ik ben een sissy
Dat was ook mijn vermoeden.quote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
Werkt coke misschien hetzelfde als ritalin? Mensen met ADHD worden er rustig van en normale mensen juist energieker?
quote:
Maar ze is helemaal niet blauw toch?quote:Op zondag 14 september 2008 12:21 schreef conleche het volgende:
SHE heeft vast de TT aangepast, zij heeft nu mod-rechten toch??!!
Dat zou vandaag allemaal duidelijk worden zei ze....quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ze is helemaal niet blauw toch?
Nee nog niet, mar ze postte gister ook al door slotjes heen!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ze is helemaal niet blauw toch?
quote:Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een moordend tempo houden jullie aan! Heb een half uur moeten bijlezen.
Coke heb ik nooit geprobeerd, pillen ook niet. Ik associeer die harddrugs teveel met junks, in de goot liggen enzo. Wel heb ik vorig jaar voor het eerst paddo's gedaan. Philosophers stones en een paar maanden later Mexicaantjes.
Ontzettend bijzondere en toffe gebeurtenis. We waren met vrienden in een huisje midden op de Veluwe. We zaten allemaal in dezelfde trip!
Ai, als je hier echt alleen leest voor het afvaltechnische nuttige zal je het zwaar hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Plukie86 het volgende:
Tjeesis, ben ik twee dagen offline, moet ik 4 topics ofzo bijlezen! Dat doe ik dus maar niet, heb geen zin om een halfuur te lezen om drie posts te vinden die afvaltechnisch nuttig zijn.
Deze dag wordt niet zo goed qua eten, we zijn gister op stap geweest en vriendje ligt nu alweer op de bank zijn kater weg te slapen. Zometeen maar even een afbakbrood in de oven gooien, dan krijg ik tenminstie iets fatsoenlijks binnen.
Dat is een door de media aangeprate associatie imo. MDMA is van een heel andere aard dan bijvoorbeeld heroïne. Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen in de goot belanden door MDMA.quote:Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een moordend tempo houden jullie aan! Heb een half uur moeten bijlezen.
Coke heb ik nooit geprobeerd, pillen ook niet. Ik associeer die harddrugs teveel met junks, in de goot liggen enzo.
Die worden straks ook verboden. Verandert je mening erover dan ineens?quote:Wel heb ik vorig jaar voor het eerst paddo's gedaan. Philosophers stones en een paar maanden later Mexicaantjes.
Ontzettend bijzondere en toffe gebeurtenis. We waren met vrienden in een huisje midden op de Veluwe. We zaten allemaal in dezelfde trip!
quote:
Vrijdag regen, gisteren grijs maar droog, vandaag zonquote:Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Hoe is het weer bij jullie trouwens? Het is wel fris, maar al sinds vrijdag oid schijnt de zon zowat de hele dag.
Coke en heroïne trekken mij om die reden ook absoluut niet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
@Isegrim: het is ook de sfeer die rond een drug hangt. De sfeer rond coke en heroine is hard, grimmig. Die rond jointjes en paddo's relaxed, spannend, interessant. Natuurlijk is dat onzin. Wiet heeft al heel wat levens verpest, en paddo's kunnen bad trips opleveren met alle afschuwelijke gevolgen van dien. Het gevoel dat ze je geen speelt ook mee. Ik trip liever dan dat ik totaal opgefokt ben. Al vind ik het gevoel van efedrine wel lekker, en dat is toch een soort herbal speed.
MDMA is de stof die in XTC-pillen zit inderdaad.quote:Maar je hebt wel gelijk, als je er verstandig mee omgaat, is er in feite helemaal niets aan de hand. Ik sluit dan ook niet uit dat ik ooit een pil zal nemen. Is XTC hetzelfde als MDMA?
Ik ben ook een control freak, maar met MDMA heb ik absoluut niet het gevoel van 'de controle kwijtraken'... Bij paddo's e.d. ben ik daar wel bang voor en daarom heb ik dat nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef SHE het volgende:
Ik HAAT trippen.
Ik kan echt niet tegen hallucineren. Daar ben ik echt teveel een controlfreak voor.
Dat vind ik ook zo ruk aan XTC, ik raak al in paniek als het inslaat. Ik moet er echt helemaal niets van weten.
en de mijnequote:
Nee, want dat past mij niet meer!quote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog mensen op zoek naar kleding in maat 42/44 bijna ongedragen? ik ga straks denk ik ff weer een topic maken in V&A....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |