Ik heb geen flauw idee; als ik eens lekker & uitgebreid kook, let ik niet op de cals. In het weekend mag ik uitgebreid eten van mezelf, mits ik me niet volprop.quote:Op zondag 14 september 2008 00:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag hopen dat CF's bapaobroodjes minder calorierijk zijn dan de bapao's die je in de winkel koopt. Heb ze gisteren gehad en mijn God zeg... rond de 250 calorieën per 100 gram (bapaobroodje is 120 gram).
Ja Tink, hoe zie jij er nou uit?quote:Op zondag 14 september 2008 00:30 schreef Tinkepink het volgende:Wat zijn jullie allemaal mooi! Volgens mij krijgen de obers de 11e een hartverzakking met de meet.
Mijn broertje? 19quote:Op zondag 14 september 2008 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Awww. Hoe oud is dat gassie eigenlijk?
Kun jij je nou voorstellen dat mijn vent Funny Face niet leuk vond? Met Fred Astaire, nota bene
Monsterlijkquote:Op zondag 14 september 2008 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja Tink, hoe zie jij er nou uit?
quote:
Ik zou bijna nare dingen zeggen over je verjaardagquote:Op zondag 14 september 2008 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil ook PM
Van CF heb ik ooit een pasfoto gezien hihi(En een leuke foto
)
Ik heb het nooit geprobeerd, hon. Wel heb ik, in mijn interessante-glutenvrij-voor-mensen-met-coeliakie-fase veel geprobeerd met gist en allerlei soorten glutenvrije bloem en weet je wat het is? De gluten maakt het zo fijn rekbaar. En dat heb je bij bapao's wel nodig.quote:Op zondag 14 september 2008 00:46 schreef SHE het volgende:
CF, mag dat ook met rijstmeel en zonder bloem/maizena?
Op coldfeet? Ben jij die blonde dame in de avondjurk met rode mond?quote:Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, als je op mijn naam googlet, vind je m al
Oh nee, als je op mijn echte naam zoekt, is dat. Conleche heeft eens iets naar me opgestuurd, dus die weet hoe ik heet. Maar troost je, het is een vreselijke foto - in het echt ben ik lang niet zo lelijkquote:Op zondag 14 september 2008 00:58 schreef Greys het volgende:
* Greys zit ook heftig te Googlen
Maar kan ook niets vinden
Je hebt in je eentje zes liter bier gedronken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was de bbq, 6 liter bier en... 2 hamburgers, 2 garnalenstokjes, 3 varkenssate's , 3 kipsates, 1 karbo, 2 spareribs en 2 slaslicks![]()
trusten, eerst sex, weer wat calorieen verbranden
Daar was ik al bang voor, naja het maken an sich moet me al voldoening geven als het goed isquote:Op zondag 14 september 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, hon. Wel heb ik, in mijn interessante-glutenvrij-voor-mensen-met-coeliakie-fase veel geprobeerd met gist en allerlei soorten glutenvrije bloem en weet je wat het is? De gluten maakt het zo fijn rekbaar. En dat heb je bij bapao's wel nodig.
O nee, dat heb ik niet!! Van origine ben ik een chaoot, maar door schade en schande wijsgeworden, plan ik mijn etentjes altijd zo, dat ik gezellig mee kan eten en doen. Waar ik wel voor moet oppassen dat ik niet teveel drink, want dan komt er van de laatste gangen niet meer zoveel terecht.quote:Op zondag 14 september 2008 11:11 schreef Isegrim het volgende:
Ja heb jij dat ook, dat koken op zich al zoveel voldoening geeft? Als ik kook voor bezoek, heb ik eigenlijk helemaal geen zin om er zelf bij te komen zitten eten, dan wil ik gewoon verder met het volgende gerecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |