Same here, ik begreep er ook geen snars van.quote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Sugar het volgende:
Maar tinkepink, ik wil niet zeuren, maar hoe kun je nou met die maten die jij noemt, niet zo zijn als Isegrim?! dat snap ik niet. Met die maten had ik je dunner verwacht dan Isegrim, eerlijk gezegd.
Ik ook niet tot die dag en wil ze ook nooit meer zienquote:Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb werkelijk waar nog nooit een Oreo op, of van dichtbij gezien![]()
Ik vandaag voor het allereerst, schoonmama had ze liggen...quote:Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb werkelijk waar nog nooit een Oreo op, of van dichtbij gezien![]()
Ja jij,quote:Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag gegeten: Brinta, 6 mini Oreo's, 5 zure matjes, 3 harlekijndropjes, 2 kikkertjes, een frikandel speciaal en friet speciaal. Oh, en 2 donkerbruine boterhammen (Pain de Boulogne) met pindakaas..
.
Dat is zo stoer, mijn moeder zegt te vaak dat ze haar oude kleding voor mij had moeten bewarenquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Ise, wat enig dat je zo'n 'oud' jurkje hebt dat je zo geweldig staat!
Ik heb een paars jurkje dat mijn moeder vroeger heeft gedragen, en een getailleerd leren jasje dat mijn vader vroeger heeft gedragen. En beiden draag ik nog regelmatig!
Mijn vet zit op andere plaatsen. Ik heb slanke bovenbenen en heupen, een klein buikje (niet storend), grote borsten, stevige bovenarmen, stevige schouders, een stevige rugquote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Sugar het volgende:
Maar tinkepink, ik wil niet zeuren, maar hoe kun je nou met die maten die jij noemt, niet zo zijn als Isegrim?! dat snap ik niet. Met die maten had ik je dunner verwacht dan Isegrim, eerlijk gezegd.
Dies leuk!quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
En als we dan toch met foto's bezig zijn: mijn favo (en enige) jurkje past weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude kleding heeft iets magischquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Ise, wat enig dat je zo'n 'oud' jurkje hebt dat je zo geweldig staat!
Ik heb een paars jurkje dat mijn moeder vroeger heeft gedragen, en een getailleerd leren jasje dat mijn vader vroeger heeft gedragen. En beiden draag ik nog regelmatig!
Ik ga 'm zeker nooit wegdoen. Hij was trouwens eerst enkellang en ik heb 'm ingekort. Het is ook van die heerlijke stof, droogt in drie minuten.quote:Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
@ Ise : Die jurk moet NOOOOOOIT wegdoen, pareltje! Ik wil er ook zo 1, met pofmouwtjes
Dit is al een jaar aan de gang, en ik ben in dat hele jaar nog geen vent tegengekomen die ik liever zou hebben. Dus ik sta inderdaad nu niet open voor anderen, dat is het probleem. Maarja, met deze 'McSex' (wat een naam!quote:Op zondag 14 september 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Mereltje, ik heb even bijgelezen, maar dat lijkt me inderdaad kut.
Dikke zoen
Het lijkt me ook zo lastig om te bepalen of je er mee door moet gaan inderdaad, met McSex. Want het gevaar is ook dat je misschien andere leuke mannen niet ziet staan zolang je hem nog zo in je hoofd en in je hart hebt... Dat je niet voor andere leuke kerels openstaat zeg maar. Of denk je dat dat nog wel meevalt?
En het lijkt me ook zo rot als je een leuke en lekkere avond hebt gehad, dat je de volgende dag(en) dan niet een lief smsje krijgt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |