Same here, ik begreep er ook geen snars van.quote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Sugar het volgende:
Maar tinkepink, ik wil niet zeuren, maar hoe kun je nou met die maten die jij noemt, niet zo zijn als Isegrim?! dat snap ik niet. Met die maten had ik je dunner verwacht dan Isegrim, eerlijk gezegd.
Ik ook niet tot die dag en wil ze ook nooit meer zienquote:Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb werkelijk waar nog nooit een Oreo op, of van dichtbij gezien![]()
Ik vandaag voor het allereerst, schoonmama had ze liggen...quote:Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb werkelijk waar nog nooit een Oreo op, of van dichtbij gezien![]()
Ja jij,quote:Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag gegeten: Brinta, 6 mini Oreo's, 5 zure matjes, 3 harlekijndropjes, 2 kikkertjes, een frikandel speciaal en friet speciaal. Oh, en 2 donkerbruine boterhammen (Pain de Boulogne) met pindakaas..
.
Dat is zo stoer, mijn moeder zegt te vaak dat ze haar oude kleding voor mij had moeten bewarenquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Ise, wat enig dat je zo'n 'oud' jurkje hebt dat je zo geweldig staat!
Ik heb een paars jurkje dat mijn moeder vroeger heeft gedragen, en een getailleerd leren jasje dat mijn vader vroeger heeft gedragen. En beiden draag ik nog regelmatig!
Mijn vet zit op andere plaatsen. Ik heb slanke bovenbenen en heupen, een klein buikje (niet storend), grote borsten, stevige bovenarmen, stevige schouders, een stevige rugquote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Sugar het volgende:
Maar tinkepink, ik wil niet zeuren, maar hoe kun je nou met die maten die jij noemt, niet zo zijn als Isegrim?! dat snap ik niet. Met die maten had ik je dunner verwacht dan Isegrim, eerlijk gezegd.
Dies leuk!quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
En als we dan toch met foto's bezig zijn: mijn favo (en enige) jurkje past weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude kleding heeft iets magischquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Ise, wat enig dat je zo'n 'oud' jurkje hebt dat je zo geweldig staat!
Ik heb een paars jurkje dat mijn moeder vroeger heeft gedragen, en een getailleerd leren jasje dat mijn vader vroeger heeft gedragen. En beiden draag ik nog regelmatig!
Ik ga 'm zeker nooit wegdoen. Hij was trouwens eerst enkellang en ik heb 'm ingekort. Het is ook van die heerlijke stof, droogt in drie minuten.quote:Op zondag 14 september 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
@ Ise : Die jurk moet NOOOOOOIT wegdoen, pareltje! Ik wil er ook zo 1, met pofmouwtjes
Dit is al een jaar aan de gang, en ik ben in dat hele jaar nog geen vent tegengekomen die ik liever zou hebben. Dus ik sta inderdaad nu niet open voor anderen, dat is het probleem. Maarja, met deze 'McSex' (wat een naam!quote:Op zondag 14 september 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Mereltje, ik heb even bijgelezen, maar dat lijkt me inderdaad kut.
Dikke zoen
Het lijkt me ook zo lastig om te bepalen of je er mee door moet gaan inderdaad, met McSex. Want het gevaar is ook dat je misschien andere leuke mannen niet ziet staan zolang je hem nog zo in je hoofd en in je hart hebt... Dat je niet voor andere leuke kerels openstaat zeg maar. Of denk je dat dat nog wel meevalt?
En het lijkt me ook zo rot als je een leuke en lekkere avond hebt gehad, dat je de volgende dag(en) dan niet een lief smsje krijgt ofzo.
Dat klinkt als een goeie tip. Moet ik wel even wat moed bij elkaar sprokkelen en m'n "oh wat ben ik toch geweldig"-praatje paraat hebben. Maar dat ga ik zeker doen!quote:Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte Merel! Nog een banentipje van mijn kant: bel gewoon eens een aantal communicatieadviesbureau's op. Mijn ervaring is dat ze vaak zitten te springen om schrijftalent! En het feit dat je zelf het initiatief neemt maakt je nog interessanter. Echt.
Ik ben er nooit geweest omdat je eerst een verhaaltje naar de mods moest sturenquote:Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is dat die tent op sterven na dood is, anders had ik me er prima thuisgevoeld
je bent zelf een trutquote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Hou nou eens op met me aan het huilen maken stelletje trutten allemaal!!
Moet vanavond maar vroeg naar bed, de tranen zitten me zo hoog en ik heb de hele vorige week op m'n werk ook al om niks zitten huilen, die mensen denken nu waarschijnlijk ook dat ik een instabiel wrak ben.
Grotendeels wel.quote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Sugar het volgende:
Ik vind je er mooi uitzien, Isegrim, eigenlijk wel volslank zoals jij zelf het ideaalbeeld vindt, denk ik?
Ik heb ook wel eens iets anders aan.quote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kleed me vaak op de wijze zoals Isegrim op deze foto doet, en die kilo's smelten dus gewoon weg onder zo'n jurkje. Dus Isegrim, verder afvallen heeft geen zin. Je zult er 6 kg lichter precies zo uitzien
Klopt...behalve als je nauwsluitende broeken draagt.quote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
Je zult er 6 kg lichter precies zo uitzien
Wij houden in de sportschool dit tabel aan:quote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef kwakveense het volgende:
hmmm voor mij is volslank echt wel n stukje dikker dan ise...
Exact mijn probleem.quote:Op zondag 14 september 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn figuur lijkt erg op dat van Isegrim (heb wel kleinere borsten). In een jurk lijk ik echt slank, maar ik heb toch echt dikke bovenbenen en vette heupen, en een bijzettafelkont. Ben nu weer van 72 kilo naar 67 gegaan en mijn taille is dunner dan ooit, buik is plat, geen bh-vetjes meer maar....die benen blijven flink. Ik hoop dus dat die over nog eens 5 kilo ook meegeslonken zullen zijn.
Dan ben ik nu officieel slank.quote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij houden in de sportschool dit tabel aan:
36-38 slank
40-42 mollig
44-46 volslank
> dik
Dan gaan we niet uit van BMI's maar confectiematen.
Maar een langer iemand heeft toch sneller maat 40/42 nodig? terwijl ze toch echt slank zijnquote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
36-38 slank
40-42 mollig
44-46 volslank
> dik
Hmmm, daar heb ik ook nog wel wat op aan te merken... maat 36 ziet er bij 1.80m heel anders uit dan bij 1.60m. Bij maat 40 en een lengte van 1.80 of langer ben je vaak ook nog wel slank hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
36-38 slank
40-42 mollig
44-46 volslank
> dik
Nou ik vind die meet nu juist eng, want ik vind jullie allemaal heel lief, en dan zul je zien dat jullie in het echt enorm stom zijnquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef Chicolate het volgende:
Zo ben ik ook weer. Ongesteld worden in een bed anders dan die van jezelf is echt zwaar niet ok. Maandverband dat zijn werk niet doet ook niet. Bloedvlekken overal. Tot zover mijn belevenissen dit weekend. Over eten ga ik het niet eens hebben, dan klink ik weer zielig
.
Wat een leuke foto's allemaal! Echt geen tijd om overal commentaar op te geven. En wat een gezelligheid en liefheid, ik hoop zo dat ik kan regelen dat ik naar de meet kan komen
. Hoef ik ook geen foto's te PM'en, want eigenlijks heb ik nog steeds geen normale foto's van mijn hoofd.
Dat bedoel ik dus, daar word ik helemaal blij van (gek wat zo'n forum met een mens kan doen, een paar tekentjes op m'n beeldscherm..) maar misschien ben je in het echt wel een rotwijf!quote:
Dat heb ik ook, en zelfs kindermaatjes bij de H&Mquote:Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef Merel het volgende:
Ik heb kleding van maat 36 tot 44 en van S tot XL en ik pas het allemaal, gewoon omdat maatvoering niet overal hetzelfde is. Dus waar val ik dan onder volgens die sportschool?
Nee hoor, met genoeg alcohol op wordt het vanzelf leukquote:Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef Merel het volgende:
Nou ik vind die meet nu juist eng, want ik vind jullie allemaal heel lief, en dan zul je zien dat jullie in het echt enorm stom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |