abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 22:21:12 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632455
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ook via het internet zo fout
Ik heb nog nooit een crush níet via het internet leren kennen. Het is zelfs zo erg dat ik het nu niet eens in de gaten zou hebben als iemand met me zou flirten, laat staan dat ik zelf weet hoe ik zoiets irl moet doen.
Nee, flirten en alles wat daarbij hoort is iets wat zich online afspeelt. Offline ben ik daar totáál niet mee bezig .
Niet meer actief op Fok!
pi_61632522
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een crush níet via het internet leren kennen. Het is zelfs zo erg dat ik het nu niet eens in de gaten zou hebben als iemand met me zou flirten, laat staan dat ik zelf weet hoe ik zoiets irl moet doen.
Nee, flirten en alles wat daarbij hoort is iets wat zich online afspeelt. Offline ben ik daar totáál niet mee bezig .
Dat ken ik ook wel
In het echte leven ben ik ook te verlegen en kan me niet voorstellen dat iemand me leuk vind
  zondag 14 september 2008 @ 22:24:41 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61632558
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook echt niet
Zeker niet van die knappe meiden, ik ben dan nog geeneens knap maar durf toch wel eisen te stellen
Ik vind mezelf ook geen babe, maar ik vind mezelf absoluut de moeite waard, veel moeite zelfs!
Ik heb ook altijd met respect behandeld door mannen, ik verwacht niets anders. Nooit zal ik er een slaafs achterna lopen. Ik vind het altijd heel erg als ik vrouwen dat zie doen; je bent echt meer waard dan dat en je mag een man best moeite laten doen voor jou. Niet jezelf bij het eerste beste lieve woordjes helemaal laten gaan en je aan hem vastklampen.
pi_61632602
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook geen babe, maar ik vind mezelf absoluut de moeite waard, veel moeite zelfs!
Ik heb ook altijd met respect behandeld door mannen, ik verwacht niets anders. Nooit zal ik er een slaafs achterna lopen. Ik vind het altijd heel erg als ik vrouwen dat zie doen; je bent echt meer waard dan dat en je mag een man best moeite laten doen voor jou. Niet jezelf bij het eerste beste lieve woordjes helemaal laten gaan en je aan hem vastklampen.
Ja precies zo sta ik ook tegenover mannen/jongens
pi_61632635
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat ken ik ook wel
In het echte leven ben ik ook te verlegen en kan me niet voorstellen dat iemand me leuk vind
als ik je zie lopen test ik het wel even uit
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:27:29 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632657
quote:

[..]

Dat ken ik ook wel
Hm.
Bij mij speelt natuurlijk ook mijn slechthorendheid een grote rol. Als ik mensen eerst online leer kennen en ze weten dat ik best een leuk en interessant meisje ben, dan willen ze ook irl meestal wel wat meer moeite in me steken. In het echt loopt het al snel fout omdat iemand niet weet ik dat slechthorend ben, me in een drukke ruimte aanspreekt, zich een beetje overvallen voelt door mijn verzoek om even op een rustige plek te gaan praten etc etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_61632688
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm.
Bij mij speelt natuurlijk ook mijn slechthorendheid een grote rol. Als ik mensen eerst online leer kennen en ze weten dat ik best een leuk en interessant meisje ben, dan willen ze ook irl meestal wel wat meer moeite in me steken. In het echt loopt het al snel fout omdat iemand niet weet ik dat slechthorend ben, me in een drukke ruimte aanspreekt, zich een beetje overvallen voelt door mijn verzoek om even op een rustige plek te gaan praten etc etc.
ja, dan denken ze dat je ze meteen mee wilt slepen naar je donkere SM-kelder
Ja doei.
pi_61632718
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ook via het internet zo fout
Het was geen datingsite, maar een forum (nee, niet dit forum). 't Is alweer jaren geleden. We raakten aan de praat, toen via MSN uren gepraat, en toen was het: Hee, misschien moeten we eens wat afspreken. De 1e date was vriendschappelijk, later is er meer uit gegroeid.

Op datingsites kom ik niet, ik flirt liever irl. Zie ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61632726
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had het laatst andersom, online elkaar eik tot op het bot afkraken en irl flirten und klein bisschen kloten und so
Maar dat houden we nu toch maar weer bij het elkaar tot op t bot afkraken
pi_61632748
Ow mijn ex kende ik overigens ook via internet
pi_61632773
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm.
Ja kan ik me inderdaad voorstellen
Maar goed tegenwoordig is het ook neit echt raar als je je partner kent van het internet
pi_61632779
quote:

[..]

Dat ken ik ook wel
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat iedereen me geweldig vindt.
Nee, serieus, ik vind mezelf zeker wel aantrekkelijk, en ik denk ook dat andere mensen dat van mij kunnen vinden. Ik probeer altijd gewoon, nee heb je, ja kun je krijgen.
  zondag 14 september 2008 @ 22:31:04 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61632781
Online daten is echt niks voor mij. Ik weet nooit wat ik moet tikken/chatten, terwijl ik irl nooit ben uitgepraat
  zondag 14 september 2008 @ 22:31:08 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632783
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dan denken ze dat je ze meteen mee wilt slepen naar je donkere SM-kelder
Check mijn fotoboek dan. Zie ik eruit als een gevaarlijke SM-meesteres? Nee toch? Ik zie er toch heel onschuldig uit? Toch? Toch? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:31:10 #290
331 Merel
Be here now.
pi_61632786
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef Aventura het volgende:

Oh dat vind ik allemaal ook hoor. Ik handel er alleen niet naar Of ik kan er wel naar handelen, maar dat is dan meer omdat ik van mezelf vind dat dat moet, maar dan kost het me heel veel moeite. Het is niet iets dat ik van nature kan. Zo stom, ik ben blij met mezelf, vind mezelf heel wat waard, maar ergens zit er dan toch kortsluiting en werkt dat opeens heel anders als ik een man écht heel leuk vind. Dan mag ie me zo slecht behandelen als ie wil, dan pik ik alles En dat vind ik zó stom van mezelf!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61632802
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Check mijn fotoboek dan. Zie ik eruit als een gevaarlijke SM-meesteres? Nee toch? Ik zie er toch heel onschuldig uit? Toch? Toch? .
Jij ziet er lief uit. Niet als een SM meesteres.

Maar dat had ik je al eens gezegd
pi_61632816
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik je zie lopen test ik het wel even uit
Dont bother, kijk niet meer naar andere jongens of ze moeten heel lekker zijn
  zondag 14 september 2008 @ 22:34:13 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632886
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Aventura het volgende:
Online daten is echt niks voor mij. Ik weet nooit wat ik moet tikken/chatten, terwijl ik irl nooit ben uitgepraat
Hehe, dat is bij mij juist andersom.
Ik ben op MSN echt een adhd'ertje (krijg vaak het verzoek om niet zulke enorme lappen tekst te tikken ) en irl ben ik wat rustiger. Na een tijdje komt mijn offline identiteit dichter in de buurt van mijn online identiteit, maar in het begin kijken mensen wel eens op van het contrast .

Wat ook erg raar is: sommige mensen leer je online erg goed kennen (en soms ontstaat er zelfs online een vonk), maar als je elkaar dan voor het eerst irl ziet heb je tegelijkertijd ook weer met een volslagen vreemde te maken. Vreemde gewaarwording is dat.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:34:51 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632911
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij ziet er lief uit. Niet als een SM meesteres.

Maar dat had ik je al eens gezegd
.

Ik ben dan ook meer het onderdanige type .

We zitten bijna in deeltje 228 .
Niet meer actief op Fok!
pi_61632959
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, dat is bij mij juist andersom.
Ik ben op MSN echt een adhd'ertje (krijg vaak het verzoek om niet zulke enorme lappen tekst te tikken ) en irl ben ik wat rustiger. Na een tijdje komt mijn offline identiteit dichter in de buurt van mijn online identiteit, maar in het begin kijken mensen wel eens op van het contrast .

Wat ook erg raar is: sommige mensen leer je online erg goed kennen (en soms ontstaat er zelfs online een vonk), maar als je elkaar dan voor het eerst irl ziet heb je tegelijkertijd ook weer met een volslagen vreemde te maken. Vreemde gewaarwording is dat.
Komt dat niet doordat het via MSN vooral in het begin makkelijker communiceert voor jou?

(of is dit een vreemde gok?)
  zondag 14 september 2008 @ 22:37:21 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632978
Ik vind mezelf overigens ook echt de moeite waard (tis niet voor niets dat ik zulke hoge eisen stel, I'm worth it ), maar ik ben veel te bang dat ik door playing hard to get te spelen de weinige vrouwen die in mijn straatje passen ook nog eens weg jaag. Dus meestal ben ik de hunter en dat vind ik eigenlijk wel prima ook. Wdb ben ik misschien meer het mannetje in een v-v-relatie .
Niet meer actief op Fok!
pi_61632989
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik ben dan ook meer het onderdanige type .

We zitten bijna in deeltje 228 .
We kunnen gewoon met het hele topic naar het keldertje
  zondag 14 september 2008 @ 22:38:48 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633021
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Komt dat niet doordat het via MSN vooral in het begin makkelijker communiceert voor jou?

(of is dit een vreemde gok?)
Yep, dat is ook zo, maar het is ook gewoon meer dan dat, want ook als ik gewoon meteen goed met iemand kan communiceren irl is er toch een contrast. Maar mijn handicap zal sowieso een grote rol spelen, ja. Ik heb ook het idee dat ik bij vreemden / relatief onbekenden alleen op MSN of via dit topic bijv echt goed uit de verf kom. Omdat er nu totaal geen communicatieprobleem is .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:38:52 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61633026
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh dat vind ik allemaal ook hoor. Ik handel er alleen niet naar Of ik kan er wel naar handelen, maar dat is dan meer omdat ik van mezelf vind dat dat moet, maar dan kost het me heel veel moeite. Het is niet iets dat ik van nature kan. Zo stom, ik ben blij met mezelf, vind mezelf heel wat waard, maar ergens zit er dan toch kortsluiting en werkt dat opeens heel anders als ik een man écht heel leuk vind. Dan mag ie me zo slecht behandelen als ie wil, dan pik ik alles En dat vind ik zó stom van mezelf!
Ja, het onbegrijpelijke zit 'm er denk ik in dat de liefde/verliefdheid/aantrekkingskracht nu eenmaal niet iets redelijks is. Ik ben van nature een beetje gesloten en vooral heel nuchter dus ik kan me makkelijker beheersen. Ik word niet zo gauw hoteldebotel, maar voor een gevoelsmens is het denk ik anders.
Overigens zit ik een beetje te hoog op m'n paard want ik heb in het verleden ook weleens iets teveel gepikt...
Strijden om een man die het ook met een ander deed, iets te lang wachten op dat ene telefoontje, afspraken met vriendinnen afzeggen om dat 'hij' belde etc.
  zondag 14 september 2008 @ 22:39:12 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61633040
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

We kunnen gewoon met het hele topic naar het keldertje
SHE gezelschap houden!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties