abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 21:25:57 #251
331 Merel
Be here now.
pi_61630521
Vamp, wil je bij een sportschool gaan sporten, of op eigen houtje iets gaan doen? Bij de sportschool kunnen ze je natuurlijk ook adviseren

Kwak, al die anderen in dit topic hebben leuke mannen! Maar dat waren de laatsten waarschijnlijk, nu zijn ze inderdaad op (En als een ander in mijn situatie zou zitten zou ik ook m'n oordeel en advies klaar hebben hoor, maar als je er middenin zit werkt 't inderdaad anders!)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61630608
Ik heb ook geen leuke man heb er opt moment ook even mijn buik van vol
  zondag 14 september 2008 @ 21:34:10 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61630840
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten, dus echt raad kan ik niet geven. Ja, afstand nemen. Laat ze maar voelen wat ze missen
Ja, dat wilde ik ook nog zeggen. Elke keer als ik me verwaarloosd voel door haar, dan denk ik: "Nu laat ik ook even een paar dagen niks van me horen ". Maar dat eindigt dan zo:

Ik bedenk me dat zij het misschien niet eens merkt als ik een paar dagen niet online ben en het enige wat me nog erger lijkt dan haar even een paar dagen te missen, is dat ik na een paar dagen op m'n handen gezeten te hebben moet constateren dat zij mijn afwezigheid helemaal niet opgemerkt heeft . Nu is de kans klein dat dat gebeurt, aangezien ze vaak snel genoeg in m'n mailbox hangt als ik even niet online ben, maar ik wil het risico ook liever niet lopen. Maar sowieso lukt het me ook helemaal niet eens om een paar dagen niks van me te laten horen. Na dodag een mailtje van haar te hebben gekregen dacht ik: "Ik ga pas zondagavond terug mailen! Sterk zijn!", maar uiteindelijk had ze diezelfde avond nog een reactie terug .

Wat echt vervelend is als ik een paar dagen niks van haar gehoord heb: ik heb dan last van enórme moodswings. Denk meteen dat ze ons contact wil verbreken etc en als ik dan weer iets gehoord heb, ben ik meteen weer helemaal happy... echt niet normaal hoeveel invloed ze heeft op mijn gemoedstoestand. En dat moet ik ook nog eens allemaal voor mezelf houden, want tegenover haar moet ik altijd het immer vrolijke, guitige meisje uithangen, want als ik teveel voor haar ga voelen beslist zij misschien voor mij dat het beter is om te stoppen. En dat wil ik niet. En het gekke is ook: ik ben helemaal niet verliefd op haar ofzo, maar ik zit wel de hele dag aan seks te denken .
quote:
Hoe is het trouwens afgelopen met die woonruimte in Amersfoort?
Daar ga ik morgen naartoe!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 21:36:12 #254
331 Merel
Be here now.
pi_61630904
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Miss_S het volgende:

Jij en Merel moeten dan toch wel heel erg goede sex hebben (niet met elkaar).....
Hoe bedoel je, dat dat er wel tegenop moet wegen om al die bijkomende ellende waard te zijn?

Antwoord 1: Ja zó goed is 't
Antwoord 2: Ik ben niet zo goed in het beëindigen van relaties die niet goed voor me zijn

Ach, zo heeft iedereen wel z'n issues.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 september 2008 @ 21:39:49 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61631020
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dat dat er wel tegenop moet wegen om al die bijkomende ellende waard te zijn?

Antwoord 2: Ik ben niet zo goed in het beëindigen van relaties die niet goed voor me zijn

.
Ik heb 5 jaar gewacht op iemand die aan mijn eisen voldeed en nu ik haar heb laat ik haar ook niet zo gemakkelijk meer lopen. Want als het leuk is, is het ook meteen héél leuk. En dan neem ik die issues maar op de koop toe. Ik denk dat ik dat in elke 'relatie' wel zou hebben. Ben zó onzeker!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 21:48:13 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61631291
als ik maar niet weer 25 jaar op mn twééde vriendje hoef te wachten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61631367
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat wilde ik ook nog zeggen. Elke keer als ik me verwaarloosd voel door haar, dan denk ik: "Nu laat ik ook even een paar dagen niks van me horen ". Maar dat eindigt dan zo:

Ik bedenk me dat zij het misschien niet eens merkt als ik een paar dagen niet online ben en het enige wat me nog erger lijkt dan haar even een paar dagen te missen, is dat ik na een paar dagen op m'n handen gezeten te hebben moet constateren dat zij mijn afwezigheid helemaal niet opgemerkt heeft . Nu is de kans klein dat dat gebeurt, aangezien ze vaak snel genoeg in m'n mailbox hangt als ik even niet online ben, maar ik wil het risico ook liever niet lopen. Maar sowieso lukt het me ook helemaal niet eens om een paar dagen niks van me te laten horen. Na dodag een mailtje van haar te hebben gekregen dacht ik: "Ik ga pas zondagavond terug mailen! Sterk zijn!", maar uiteindelijk had ze diezelfde avond nog een reactie terug .

Wat echt vervelend is als ik een paar dagen niks van haar gehoord heb: ik heb dan last van enórme moodswings. Denk meteen dat ze ons contact wil verbreken etc en als ik dan weer iets gehoord heb, ben ik meteen weer helemaal happy... echt niet normaal hoeveel invloed ze heeft op mijn gemoedstoestand. En dat moet ik ook nog eens allemaal voor mezelf houden, want tegenover haar moet ik altijd het immer vrolijke, guitige meisje uithangen, want als ik teveel voor haar ga voelen beslist zij misschien voor mij dat het beter is om te stoppen. En dat wil ik niet. En het gekke is ook: ik ben helemaal niet verliefd op haar ofzo, maar ik zit wel de hele dag aan seks te denken .
[..]

Daar ga ik morgen naartoe!
Hé bah

Voor de rest heb ik nooit dit soort situaties gehad, ben nooit iets begonnen met iemand die al een partner had. Eén keer was dat wel bijna gebeurd, maar toen heb ik gezegd dat ik pas wat met 'm zou doen als hij het uitmaakte. Wat hij uiteindelijk ook gedaan heeft.

Als ik een relatie met iemand aanga, dan moet ik de enige voor die persoon zijn. Klaar.

Succes met de woonruimte! Hoop dat het leuk is en dat je 't krijgt! Wat is 't voor iets?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 14 september 2008 @ 21:51:46 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61631407
Ik lees bovenstaande berichtjes altijd vol verbazing. Heb er nooit bij stil gestaan dat leuke meiden moeite kunnen hebben bij het krijgen van een (gezonde) relatie. Ik heb ook eikels getroffen vroeger, maar zoveel vaker leuke jongens leren kennen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61631755
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja precies, dat het die ellende waard is
Hou van jezelf
  zondag 14 september 2008 @ 22:01:18 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61631760
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hé bah

Voor de rest heb ik nooit dit soort situaties gehad, ben nooit iets begonnen met iemand die al een partner had. Eén keer was dat wel bijna gebeurd, maar toen heb ik gezegd dat ik pas wat met 'm zou doen als hij het uitmaakte. Wat hij uiteindelijk ook gedaan heeft.

Als ik een relatie met iemand aanga, dan moet ik de enige voor die persoon zijn. Klaar.
Nou, over dat laatste ben ik inmiddels heen gestapt. Ze is getrouwd en ik heb niet de illusie dat ze hem gaat verlaten voor mij, alleen al niet omdat ze twee kindjes hebben. Ik heb dan ook absoluut geen problemen met hem, als ik haar maar wat vaker mag zien! . Maar we wonen zo ver bij elkaar vandaan dat het echt een weekend moet en haar weekenden zitten zo snel vol. Ze zegt wel steeds dat ze zin in me heeft enzo en we fantaseren er aardig op los via mail , maar volgens mij is het net als in Merels geval: hoe langer het duurt voor ze me gezien heeft, hoe meer zin ze in me krijgt, terwijl ik nu, na twee weken, alweer zin heb in haar. Overigens doen we wel meer dan alleen seksen, hoor. We hebben de vorige keer een filmpje gekeken, zijn een keer uit eten geweest en naar het museum. Er ligt een bezoekje aan de sauna in het verschiet en als we wat verder zijn in de 'relatie' (ik weet niet zo goed hoe ik zoiets moet aanduiden), zie ik ook nog wel stedentrips in het verschiet liggen. Wat ik wel een vervelend idee vind: ze is getrouwd, maar ze is ook promiscu, althans wat haar relaties met vrouwen betreft. Dus ik ben ook nog niet eens de enige vrouw en dat is iets waar ik eigenlijk wel moeite mee heb. Ik weet niet of er nu, op dit moment, ook andere vrouwen zijn (lijkt me dat ik al voldoende tijd opslok ), maar ik word er liever niet mee geconfronteerd: een man zie ik niet als concurrentie, een andere vrouw wel, heel gek.
quote:
Succes met de woonruimte! Hoop dat het leuk is en dat je 't krijgt! Wat is 't voor iets?
Het is een appartement in een monumentaal pand in het centrum. Er zit een woongroep in het pand, waar ik deel van ga uitmaken. Daarnaast is er ook een theaterzaal in het pand en moet ik me bemoeien met de organisatie van culturele activiteiten. Het klinkt erg leuk en gezellig allemaal, al is het natuurlijk niet voor iedereen iets om in een woongroep te wonen . De groep eet één keer per week samen in de gezamenlijke eetruimte en verder heeft iedereen z'n eigen appartement (woonkamer, slaapkamer, keuken, douche, toilet, totaal 45m2), dus ik heb wel voldoende privacy .

Maar goed, ik ben benieuwd of er nog meer geïnteresseerden zijn en zo ja, hoeveel concurrentie ik dan heb, dus dat is nog even afwachten. Wel spannend iig . Ben heel benieuwd.
Niet meer actief op Fok!
pi_61631932
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is een appartement in een monumentaal pand in het centrum. Er zit een woongroep in het pand, waar ik deel van ga uitmaken. Daarnaast is er ook een theaterzaal in het pand en moet ik me bemoeien met de organisatie van culturele activiteiten. Het klinkt erg leuk en gezellig allemaal, al is het natuurlijk niet voor iedereen iets om in een woongroep te wonen . De groep eet één keer per week samen in de gezamenlijke eetruimte en verder heeft iedereen z'n eigen appartement (woonkamer, slaapkamer, keuken, douche, toilet, totaal 45m2), dus ik heb wel voldoende privacy .

Maar goed, ik ben benieuwd of er nog meer geïnteresseerden zijn en zo ja, hoeveel concurrentie ik dan heb, dus dat is nog even afwachten. Wel spannend iig . Ben heel benieuwd.
Ik zal voor je duimen! Klinkt leuk.

Ik hoop in aanmerking te komen voor een appartementje op Uilenstede (ongeveer 36-40m2) maar ik heb geen idee hoeveel wachttijd je daarvoor nodig hebt.
  zondag 14 september 2008 @ 22:06:13 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61631954
Ik heb een mailtje! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:06:22 #263
331 Merel
Be here now.
pi_61631959
Kwak, zo lang zal het heus niet duren hoor!

En Viking, dat appartementje klinkt gaaf! Ik denk niet dat ik in zo'n woongroep zou passen, maar als het je ligt zal het zeker gezellig zijn
  zondag 14 september 2008 @ 22:07:34 #264
331 Merel
Be here now.
pi_61631994
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik lees bovenstaande berichtjes altijd vol verbazing. Heb er nooit bij stil gestaan dat leuke meiden moeite kunnen hebben bij het krijgen van een (gezonde) relatie. Ik heb ook eikels getroffen vroeger, maar zoveel vaker leuke jongens leren kennen.
Vertel dan eens waar je die vindt!
pi_61632036
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een mailtje! .
bakvis

Ja doei.
pi_61632039
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een mailtje! .
have fun
pi_61632104
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Merel het volgende:

[..]

Vertel dan eens waar je die vindt!
In mijn geval via de studentenvereniging, echt, wat een inteelt daar (en ik doe er vrolijk aan mee )en de vorige via internet. Anderen via een reis, of gewoon op school of via via ofzo
pi_61632181
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In mijn geval via de studentenvereniging, echt, wat een inteelt daar (en ik doe er vrolijk aan mee )en de vorige via internet. Anderen via een reis, of gewoon op school of via via ofzo
Ik ook via het internet zo fout
pi_61632242
motorclub de gekste

anders had ik er nu vast geeneen gehad die óók motor rijdt

ken hem overigens niet écht via internet, maar de mensen waar we elkaar ontmoet hebben kennen we allebei wel via internet. Beetje viavia-indirect-zonder-internet-was-het-niet-gebeurd-achtig
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 22:15:39 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61632275
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het ook vreemd. Twee van mijn vriendinnen zijn absolute babes, ik zie mannen vol bewondering naar hen kijken en aan aandacht hebben ze geen gebrek. Ze worden mee uitgevraagd via e-mails op het werk, zomaar op straat, tijdens het uitgaan etc. etc. (overkomt mij nou echt nooit). En toch lukt het hen niet om een leuke vriend te krijgen en te houden. Sterker nog ze laten zich behandelen als shit (hem steeds bellen = eenrichtingsverkeer, helemaal niet meer gebeld worden, als reboundliefje gebruikt worden en vervolgens straal genegeerd worden etc. Laatst had een van hen nog ene breakup met een man. Hij was net vrij, tijdens zijn relatie deden ze het ook al dus nu had ze eindelijk hoop, maar meneer wilde vrij zijn. Ondertussen had-ie met paar andere meiden gescharreld maar...een paar weken later lag ze alweer met hem in de koffer! Zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt! Dat laat je toch niet toe?!
  zondag 14 september 2008 @ 22:17:24 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61632334
Heb me ook nog eens voor niks druk zitten te maken: er was idd een probleem met haar foon zoals ik gehoopt (maar niet verwacht) had . Willen jullie me de volgende keer als ik weer zit te stressen even een schop onder de kont geven? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 22:17:32 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61632339
ik had een leuk chat contact opgedaan via internet. blijkt ie in wenen te wonen
(niet dat ik m al "leuk" vond hoor. meer in de zin van: hej ze zijn er toch nog, de leuke jongens)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61632349
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreemd. Twee van mijn vriendinnen zijn absolute babes, ik zie mannen vol bewondering naar hen kijken en aan aandacht hebben ze geen gebrek. Ze worden mee uitgevraagd via e-mails op het werk, zomaar op straat, tijdens het uitgaan etc. etc. (overkomt mij nou echt nooit). En toch lukt het hen niet om een leuke vriend te krijgen en te houden. Sterker nog ze laten zich behandelen als shit (hem steeds bellen, helemaal niet meer gebeld worden, als reboundliefje gebruikt worden en vervolgens straal genegeerd worden etc. Laatst had een van hen nog ene breakup met een man. Hij was net vrij, tijdens zijn relatie deden ze het ook al dus nu had ze eindelijk hoop, maar meneer wilde vrij zijn. Ondertussen had-ie met paar andere meiden gescharreld maar...een paar weken later lag ze alweer met hem in de koffer! Zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt! Dat laat je toch niet toe?!
Dat begrijp ik ook echt niet
Zeker niet van die knappe meiden, ik ben dan nog geeneens knap maar durf toch wel eisen te stellen
pi_61632375
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef kwakveense het volgende:
ik had een leuk chat contact opgedaan via internet. blijkt ie in wenen te wonen
(niet dat ik m al "leuk" vond hoor. meer in de zin van: hej ze zijn er toch nog, de leuke jongens)
Wenen is dan net weer iets te ver weg
Ookal voor echte liefde......
pi_61632415
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:25 schreef Merel het volgende:
Vamp, wil je bij een sportschool gaan sporten, of op eigen houtje iets gaan doen? Bij de sportschool kunnen ze je natuurlijk ook adviseren

Kwak, al die anderen in dit topic hebben leuke mannen! Maar dat waren de laatsten waarschijnlijk, nu zijn ze inderdaad op (En als een ander in mijn situatie zou zitten zou ik ook m'n oordeel en advies klaar hebben hoor, maar als je er middenin zit werkt 't inderdaad anders!)
Alletwee.... Naar de sportschool voor pump, steps, combat enz... En op eigen houtje als plan B... Als de sportschool geen rekening houdt met míjn tijden, wat gek genoeg heul vaak gebeurt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')