abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 20:30:49 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61628735
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar een langer iemand heeft toch sneller maat 40/42 nodig? terwijl ze toch echt slank zijn
Dat gaat niet altijd op hoor, ook lange vrouwen dragen 36.
Een confectiemaat wordt in deze als richtlijn gebruikt om aan te duiden in welke toestand iemand verkeert , maar het is net als BMI geen feitelijk gegeven.

Ik draag wel 3 maten door elkaar, dus dan zou ik helemaal weird zijn.
Maar over het algemeen klopt de aanduiding wel hoor.
  zondag 14 september 2008 @ 20:31:46 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61628778
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan ga ik nu iets zeggen wat misschien heel lullig klinkt,maar helemaal niet zo bedoeld is:
Volgens mij heb jij geen figuur- of kiloprobleem, maar een kledingstijlprobleem. Ik vermoed dat als jij je anders gaat kleden je er meteen 5 kilo lichter uit zult zien.
Nee, hoor. Dat is het niet. Er zijn namelijk ook genoeg broeken en modellen waarbij ik absoluut niet in een maat 36 of 38 zou komen. Ik ben gewoon hoe ik ben en ik kleed me never nooit zo dat ik dikker lijk. Dat ben ik dan, in jouw ogen blijkbaar. Maar dat weet ik zeker, daar ben ik veel te kritisch voor en daarvoor heb ik er ook te veel oog voor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 14 september 2008 @ 20:32:04 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61628783
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Merel het volgende:
AKnynke zit in Zweden? Tof!

Miss_S, tuurlijk voelt hij zich nooit rot om mij. Is ook nergens voor nodig. Hij heeft alle lusten, maar niet de lasten.
Yes, ik woon in Zweden, sinds een maandje. Alles is nieuw, en alles is lekker!

sex-relaties zijn lastig. Op de een of andere manier komen er altijd gevoelens bij kijken.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 14 september 2008 @ 20:32:21 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61628791
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Merel het volgende:
AKnynke zit in Zweden? Tof!

Miss_S, tuurlijk voelt hij zich nooit rot om mij. Is ook nergens voor nodig. Hij heeft alle lusten, maar niet de lasten.
En de touwtjes in handen.
Vermoedelijk gaat hij je een stuk interessanter vinden als je laat blijken dat je hem helemaal niet nodig hebt. Maar of je dat moet willen Geniet maar gewoon van de geile sex en hou je ogen open voor een leuker exemplaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61628810
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:16 schreef mspoez het volgende:
Nou dan val ik nog in mollig.

Merel, wat als je Mcsex een poosje niet ziet? Wat doet dat met jou? Balen hoor, zo'n situatie, dat is niet iets om blij van te worden. Maar, aan de andere kant, hij is wel eerlijk. Ook wat waard.

Moblo: [ afbeelding ]
Zoiets?
whaha, geweldig
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 20:33:16 #231
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61628819
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet zo goed. Tuurlijk gaat het om seks hoor, dat kan ik niet ontkennen. En hé, daar gaat het mij ook om Alleen heb ik ook nog van die stomme gevoelens die meespelen, en hij heeft dat, uh, minder. Hij vindt me echt wel leuk en lief en voelt genegenheid (wat een jeukwoord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet nomen), maar hij is niet gek op me en ziet dit echt niet als een relatie waarin we elkaar dingen verplicht zijn ofzo.
Sja das hormonaal zo bepaald, dat vrouwen verliefderig worden van goeie sex. Is iets om over te denken. Of vind je hem sexloos ook leuk? Als je hem zou hebben als man en er zou wat gebeuren dat je niet meer samen kan sexen, wil je hem dan nog?
Prrrrr
pi_61628821
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef AKnynke het volgende:
mag ik hier ook meekletsen? Al een tijdje lurk ik hier, en het lijkt zo gezellig! . Plus, meekletsen kan me een goede reden geven om ook eens wat af te vallen!

Ik ben 1.88. Geen idee hoeveel ik weeg, zal rond de 80 kilo zijn. Heb geen weegschaal tot m'n beschikking. Broeken heb ik maatje 42, en daar wil ik eigenlijk weer terug naar een maat 40. Kleiner hoeft echt niet denk ik. En vooral m'n buikje wil ik kwijt. En ik vind buikspieroefeningen stom!
Nyn
Ja doei.
  zondag 14 september 2008 @ 20:33:34 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61628828
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

een normale sporttraining dan? Warming up, aantal oefeningen. Paar flink intensief, paar gefocust op techniek, en daarna wat duur-zaken?
Heb je op de Uni een gym?
Ga dan elke dag een half uurtje trainen met de machines en met lichte gewichten.
2 x per week flink wandelen of interval hardlopen en dat buikje moet echt snel weg zijn.
Nooit hardlopen en krachttraining tegelijk.

Heb je geen gym:
Pilates oefeningen in je kamer , elke dag half uurtje
2 x per week lopen.

In het weekend gewoon rusten.
  zondag 14 september 2008 @ 20:35:42 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61628889
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef Sugar het volgende:

[..]

Nee, hoor. Dat is het niet. Er zijn namelijk ook genoeg broeken en modellen waarbij ik absoluut niet in een maat 36 of 38 zou komen. Ik ben gewoon hoe ik ben en ik kleed me never nooit zo dat ik dikker lijk. Dat ben ik dan, in jouw ogen blijkbaar. Maar dat weet ik zeker, daar ben ik veel te kritisch voor en daarvoor heb ik er ook te veel oog voor.
Oke, met het risico je een complex aan te praten, want dat is natuurlijk niet de bedoeling: leg die foto van jou in dat strakke jurkje met dwarsstrepen en laarsjes eronder eens naast die foto van Isegrim.
In mijn ogen lijkt Isegrim slanker te zijn, maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd hoor
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 14 september 2008 @ 20:36:26 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61628916
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Ga dan elke dag een half uurtje trainen met de machines en met lichte gewichten.
2 x per week flink wandelen of interval hardlopen en dat buikje moet echt snel weg zijn.

Heb je geen gym:
2 x per week lopen.

ik zit met m'n schouder, ik geloof niet dat die gewichten aankan. Maar ga toch proberen of ik volleyballen kan oppakken. Ik kan niet zonder die sport. Anders ga ik dat in gedachten houden!
  zondag 14 september 2008 @ 20:37:52 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61628957
Dat zou best kunnen hoor. Dat was ook een foto waarvan ik dacht dat ik er zo ongeveer uitzag aan het begin van het meeposten. Dus voordat ik was zoals ik nu ben.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 14 september 2008 @ 20:40:08 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61629021
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nyn
  zondag 14 september 2008 @ 20:40:42 #238
331 Merel
Be here now.
pi_61629039
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef AKnynke het volgende:

Yes, ik woon in Zweden, sinds een maandje. Alles is nieuw, en alles is lekker!
Wat voor speciaal lekker eten hebben ze daar?
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef mspoez het volgende:

Sja das hormonaal zo bepaald, dat vrouwen verliefderig worden van goeie sex. Is iets om over te denken. Of vind je hem sexloos ook leuk? Als je hem zou hebben als man en er zou wat gebeuren dat je niet meer samen kan sexen, wil je hem dan nog?
Ik denk het wel. Alleen komen we toch nooit in het stadium waarin ik dat kan testen. Dus ik moet zelf ook van dat idee af. En vergeten wat ik allemaal náást de seks ook zo leuk aan 'm vindt. Blurgh.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61629397
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Heb je geen gym:
2 x per week lopen.

SHE, waarom moet je volgens jou trainen met lichte gewichten en mag je nooit krachttraining en hardlopen tegelijk doen? Please enlighten me.
  zondag 14 september 2008 @ 20:53:11 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61629430
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat voor speciaal lekker eten hebben ze daar?
[..]

Ik denk het wel. Alleen komen we toch nooit in het stadium waarin ik dat kan testen. Dus ik moet zelf ook van dat idee af. En vergeten wat ik allemaal náást de seks ook zo leuk aan 'm vindt. Blurgh.
chocolade. Met zeezout, met stukjes cacao, met chili, met thijm en nog veeel meer.

Chips met dille. broodjes, koekjes, cake. Een bekend zweeds begrip is Fikka, en dat betekend koffie en iets lekkers.
pi_61629576
Zweedse chips met dille is inderdaad heel lekker! Maar niet de goedkope, je moet een iets duurder merk hebben. Maar ik weet niet meer hoe dat heet...
  zondag 14 september 2008 @ 21:00:28 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61629689
Ik had nu Estrelle. Erg lekker!

En de Zweede zakken chips zijn heel erg groot, er zijn geen kleintjes te krijgen. Ik had het gekocht omdat er wat virenden kwamen, maar die aten het niet allemaal op. Toen moest ik het wel opeten, want anders werd het natuurlijk slof.
pi_61629829
merel...Vrouwke toch!
Lekker genieten van de sex en 'm zo nu en dan gewoon lekker laten staan.... Gaat ie je waarschijnlijk een stuk "aantrekkelijker"vinden....
Uhm... ik weet niet of ik dan en dan kan heur... Er is iemand die ik wel errug leuk begin te vinden enzo....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61629854
En nu moet ik eik weer gaan lezen., want ik ben de helft vergeten!
pi_61629885
Oke.....
Sportplan voor Vampje....

Vampje is i n geen jaaaren meer naar de sportschool gegaan en ziet er uit als een uitgezakte moederkoe.... Teveel pens, te dikke bovenbenen en verspalte armen...

Geeft allen raad!!

(ow en een conditie van nul comma nul! )
  zondag 14 september 2008 @ 21:13:45 #246
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61630104
@ merel: ik ga je niet adviseren, want ik wil heel andere dingen zeggen dan k zelf in jouw geval zou voelen... en ik weet nog hoe gefrustreerd ik werd van al t advies hier dat ik mijn Mr. aan de kant moest zetten, omdat ik wist dat t zo was, terwijl ik knettergek op m was en alleen maar doodsbang om m kwijt te raken...

en de leuke mannen zijn gewoon op . ze zijn bezet, of gay, of willen geen echte relatie (mijn beste vriendinnetje zit al 4 jaar in zo'n situatie als jij nu zit ongeveer...) of hebben bindingsangst of zijn gewoo klootzakken.

ik word wel non.
(en natuurlijk zijn ze er wel... maar ze komen pas als we ze niet zoeken ofzo...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 14 september 2008 @ 21:21:28 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61630352
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef vamperotica het volgende:
Oke.....
Sportplan voor Vampje....

Vampje is i n geen jaaaren meer naar de sportschool gegaan en ziet er uit als een uitgezakte moederkoe.... Teveel pens, te dikke bovenbenen en verspalte armen...

Geeft allen raad!!

(ow en een conditie van nul comma nul! )
Persoonlijk zou ik beginnen met conditie opbouwen. Hardlopen, of cardio in de sportschool. Als je een basisconditie hebt voel je je ook gewoon beter. Daarnaast zou ik 1 of 2x in de week krachttraiing doen, ga je wat strakker van in je vel zitten.

@ Kwakveense: de leuke mannen zijn niet op, hier niet in ieder geval. Ik word altijd zo verdomd onzeker van iemand leuk vinden. Zal ik naar hem toe gaan of niet, zal ik evne met hem skypen of niet, wat zal ik dan zeggen of niet, etc.
  zondag 14 september 2008 @ 21:22:52 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61630396
O Merel, wat je schrijft komt me zó bekend voor. Ik ben ook zoveel meer met Haar bezig dan Zij met mij. Dit weekend had ze bijv een cursusweekend vh werk en ik heb haar dodagavond voor het laatst gesproken op MSN. Gisteravond een sms'je gestuurd, geen reactie gehad. Een uurtje geleden weer gesmst, ook geen reactie. Niets voor haar om niet te reageren, dus nu haal ik me weer van alles in het hoofd (heb ik iets verkeerds gezegd, is er iets gebeurd etc), terwijl ze vast gewoon nog niet thuis is en de accu van dr foon leeg is. Dat hóóp ik iig. Wat waarschijnlijker is: ze is ws al thuis en zit gewoon met d'r vent op de bank, want ja, zij heeft ook zonder mij al een druk en bevredigend leven . Ik ben maar een leuk extraatje...
Ach, ik moet gewoon zorgen dat ik werk krijg!
Niet meer actief op Fok!
pi_61630504
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
O Merel, wat je schrijft komt me zó bekend voor. Ik ben ook zoveel meer met Haar bezig dan Zij met mij. Dit weekend had ze bijv een cursusweekend vh werk en ik heb haar dodagavond voor het laatst gesproken op MSN. Gisteravond een sms'je gestuurd, geen reactie gehad. Een uurtje geleden weer gesmst, ook geen reactie. Niets voor haar om niet te reageren, dus nu haal ik me weer van alles in het hoofd (heb ik iets verkeerds gezegd, is er iets gebeurd etc), terwijl ze vast gewoon nog niet thuis is en de accu van dr foon leeg is. Dat hóóp ik iig. Wat waarschijnlijker is: ze is ws al thuis en zit gewoon met d'r vent op de bank, want ja, zij heeft ook zonder mij al een druk en bevredigend leven . Ik ben maar een leuk extraatje...
Jij en Merel moeten dan toch wel heel erg goede sex hebben (niet met elkaar).....
pi_61630514
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten, dus echt raad kan ik niet geven. Ja, afstand nemen. Laat ze maar voelen wat ze missen

Hoe is het trouwens afgelopen met die woonruimte in Amersfoort?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')