Dat gaat niet altijd op hoor, ook lange vrouwen dragen 36.quote:Op zondag 14 september 2008 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar een langer iemand heeft toch sneller maat 40/42 nodig? terwijl ze toch echt slank zijn
Nee, hoor. Dat is het niet. Er zijn namelijk ook genoeg broeken en modellen waarbij ik absoluut niet in een maat 36 of 38 zou komen. Ik ben gewoon hoe ik ben en ik kleed me never nooit zo dat ik dikker lijk. Dat ben ik dan, in jouw ogen blijkbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ga ik nu iets zeggen wat misschien heel lullig klinkt,maar helemaal niet zo bedoeld is:
Volgens mij heb jij geen figuur- of kiloprobleem, maar een kledingstijlprobleem. Ik vermoed dat als jij je anders gaat kleden je er meteen 5 kilo lichter uit zult zien.
Yes, ik woon in Zweden, sinds een maandje. Alles is nieuw, en alles is lekker!quote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Merel het volgende:
AKnynke zit in Zweden? Tof!
Miss_S, tuurlijk voelt hij zich nooit rot om mij. Is ook nergens voor nodig. Hij heeft alle lusten, maar niet de lasten.
En de touwtjes in handen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Merel het volgende:
AKnynke zit in Zweden? Tof!
Miss_S, tuurlijk voelt hij zich nooit rot om mij. Is ook nergens voor nodig. Hij heeft alle lusten, maar niet de lasten.
whaha, geweldigquote:Op zondag 14 september 2008 20:16 schreef mspoez het volgende:
Nou dan val ik nog in mollig.
Merel, wat als je Mcsex een poosje niet ziet? Wat doet dat met jou? Balen hoor, zo'n situatie, dat is niet iets om blij van te worden. Maar, aan de andere kant, hij is wel eerlijk. Ook wat waard.
Moblo: [ afbeelding ]
Zoiets?
Sja das hormonaal zo bepaald, dat vrouwen verliefderig worden van goeie sex. Is iets om over te denken. Of vind je hem sexloos ook leuk? Als je hem zou hebben als man en er zou wat gebeuren dat je niet meer samen kan sexen, wil je hem dan nog?quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zo goed. Tuurlijk gaat het om seks hoor, dat kan ik niet ontkennen. En hé, daar gaat het mij ook omAlleen heb ik ook nog van die stomme gevoelens die meespelen, en hij heeft dat, uh, minder. Hij vindt me echt wel leuk en lief en voelt genegenheid (wat een jeukwoord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet nomen), maar hij is niet gek op me en ziet dit echt niet als een relatie waarin we elkaar dingen verplicht zijn ofzo.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef AKnynke het volgende:
mag ik hier ook meekletsen? Al een tijdje lurk ik hier, en het lijkt zo gezellig!. Plus, meekletsen kan me een goede reden geven om ook eens wat af te vallen!
Ik ben 1.88. Geen idee hoeveel ik weeg, zal rond de 80 kilo zijn. Heb geen weegschaal tot m'n beschikking. Broeken heb ik maatje 42, en daar wil ik eigenlijk weer terug naar een maat 40. Kleiner hoeft echt niet denk ik. En vooral m'n buikje wil ik kwijt. En ik vind buikspieroefeningen stom!
Heb je op de Uni een gym?quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
een normale sporttraining dan? Warming up, aantal oefeningen. Paar flink intensief, paar gefocust op techniek, en daarna wat duur-zaken?
Oke, met het risico je een complex aan te praten, want dat is natuurlijk niet de bedoeling: leg die foto van jou in dat strakke jurkje met dwarsstrepen en laarsjes eronder eens naast die foto van Isegrim.quote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is het niet. Er zijn namelijk ook genoeg broeken en modellen waarbij ik absoluut niet in een maat 36 of 38 zou komen. Ik ben gewoon hoe ik ben en ik kleed me never nooit zo dat ik dikker lijk. Dat ben ik dan, in jouw ogen blijkbaar.Maar dat weet ik zeker, daar ben ik veel te kritisch voor en daarvoor heb ik er ook te veel oog voor.
ik zit met m'n schouder, ik geloof niet dat die gewichten aankan. Maar ga toch proberen of ik volleyballen kan oppakken. Ik kan niet zonder die sport. Anders ga ik dat in gedachten houden!quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je op de Uni een gym?
Ga dan elke dag een half uurtje trainen met de machines en met lichte gewichten.
2 x per week flink wandelen of interval hardlopen en dat buikje moet echt snel weg zijn.
Nooit hardlopen en krachttraining tegelijk.
Heb je geen gym:
Pilates oefeningen in je kamer , elke dag half uurtje
2 x per week lopen.
In het weekend gewoon rusten.
Wat voor speciaal lekker eten hebben ze daar?quote:Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef AKnynke het volgende:
Yes, ik woon in Zweden, sinds een maandje. Alles is nieuw, en alles is lekker!
Ik denk het wel. Alleen komen we toch nooit in het stadium waarin ik dat kan testen. Dus ik moet zelf ook van dat idee af. En vergeten wat ik allemaal náást de seks ook zo leuk aan 'm vindt. Blurgh.quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef mspoez het volgende:
Sja das hormonaal zo bepaald, dat vrouwen verliefderig worden van goeie sex. Is iets om over te denken. Of vind je hem sexloos ook leuk? Als je hem zou hebben als man en er zou wat gebeuren dat je niet meer samen kan sexen, wil je hem dan nog?
SHE, waarom moet je volgens jou trainen met lichte gewichten en mag je nooit krachttraining en hardlopen tegelijk doen? Please enlighten me.quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je op de Uni een gym?
Ga dan elke dag een half uurtje trainen met de machines en met lichte gewichten.
2 x per week flink wandelen of interval hardlopen en dat buikje moet echt snel weg zijn.
Nooit hardlopen en krachttraining tegelijk.
Heb je geen gym:
Pilates oefeningen in je kamer , elke dag half uurtje
2 x per week lopen.
In het weekend gewoon rusten.
chocolade. Met zeezout, met stukjes cacao, met chili, met thijm en nog veeel meer.quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat voor speciaal lekker eten hebben ze daar?
[..]
Ik denk het wel. Alleen komen we toch nooit in het stadium waarin ik dat kan testen. Dus ik moet zelf ook van dat idee af. En vergeten wat ik allemaal náást de seks ook zo leuk aan 'm vindt. Blurgh.
Persoonlijk zou ik beginnen met conditie opbouwen. Hardlopen, of cardio in de sportschool. Als je een basisconditie hebt voel je je ook gewoon beter. Daarnaast zou ik 1 of 2x in de week krachttraiing doen, ga je wat strakker van in je vel zitten.quote:Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef vamperotica het volgende:
Oke.....
Sportplan voor Vampje....
Vampje is i n geen jaaaren meer naar de sportschool gegaan en ziet er uit als een uitgezakte moederkoe.... Teveel pens, te dikke bovenbenen en verspalte armen...
Geeft allen raad!!
(ow en een conditie van nul comma nul! )
Jij en Merel moeten dan toch wel heel erg goede sex hebben (niet met elkaar).....quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
O Merel, wat je schrijft komt me zó bekend voor. Ik ben ook zoveel meer met Haar bezig dan Zij met mij. Dit weekend had ze bijv een cursusweekend vh werk en ik heb haar dodagavond voor het laatst gesproken op MSN. Gisteravond een sms'je gestuurd, geen reactie gehad. Een uurtje geleden weer gesmst, ook geen reactie. Niets voor haar om niet te reageren, dus nu haal ik me weer van alles in het hoofd (heb ik iets verkeerds gezegd, is er iets gebeurd etc), terwijl ze vast gewoon nog niet thuis is en de accu van dr foon leeg is. Dat hóóp ik iig. Wat waarschijnlijker is: ze is ws al thuis en zit gewoon met d'r vent op de bank, want ja, zij heeft ook zonder mij al een druk en bevredigend leven![]()
. Ik ben maar een leuk extraatje...
Ach, ik moet gewoon zorgen dat ik werk krijg!
quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
O Merel, wat je schrijft komt me zó bekend voor. Ik ben ook zoveel meer met Haar bezig dan Zij met mij. Dit weekend had ze bijv een cursusweekend vh werk en ik heb haar dodagavond voor het laatst gesproken op MSN. Gisteravond een sms'je gestuurd, geen reactie gehad. Een uurtje geleden weer gesmst, ook geen reactie. Niets voor haar om niet te reageren, dus nu haal ik me weer van alles in het hoofd (heb ik iets verkeerds gezegd, is er iets gebeurd etc), terwijl ze vast gewoon nog niet thuis is en de accu van dr foon leeg is. Dat hóóp ik iig. Wat waarschijnlijker is: ze is ws al thuis en zit gewoon met d'r vent op de bank, want ja, zij heeft ook zonder mij al een druk en bevredigend leven![]()
. Ik ben maar een leuk extraatje...
Ach, ik moet gewoon zorgen dat ik werk krijg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |