Oh vraag het PF, in het echt ben ik een enorme trutquote:Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou ik vind die meet nu juist eng, want ik vind jullie allemaal heel lief, en dan zul je zien dat jullie in het echt enorm stom zijn
[..]
Dat bedoel ik dus, daar word ik helemaal blij van (gek wat zo'n forum met een mens kan doen, een paar tekentjes op m'n beeldscherm..) maar misschien ben je in het echt wel een rotwijf!
Kan het wel andersom?quote:Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
stomme mensen kunnen niet leuk zijn op internet.
gezond eten en sporten moeten de trick doen, denk ik uiteindelijk! Maar dan moet ik wel gezond gaan eten. Vandaag een reep chocolade weggewerkt. Anderhalf, eigenlijk.quote:Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Om je buikje kwijt te raken kan je ook beter aan conditietraining doen dan aan buikspieroefeningen, Nynke
ZIe je wel dat ze slanker is dan ikquote:Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef Sugar het volgende:
Ik bedoelde volslank ook juist als minder 'dik' dan mollig. Met SHE's tabel had ik verwacht dat Isegrim in 40-42 (dus blijkbaar mollig) zou vallen. Maar dat zag ik dus verkeerd, want blijkbaar draag je juist maat 36 en 38.
Dat weet ik dus niet zo goed. Tuurlijk gaat het om seks hoor, dat kan ik niet ontkennen. En hé, daar gaat het mij ook omquote:Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef mspoez het volgende:
Maar Mereltje, wil ie JOU dan zien of is het dan om de sex? Ja, klinkt onaardig hoor, maar ik bedoel, het is wel een beetje gek wat ie doet dan, of niet?
Welkom en succesquote:Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef AKnynke het volgende:
mag ik hier ook meekletsen? Al een tijdje lurk ik hier, en het lijkt zo gezellig!. Plus, meekletsen kan me een goede reden geven om ook eens wat af te vallen!
Ik ben 1.88. Geen idee hoeveel ik weeg, zal rond de 80 kilo zijn. Heb geen weegschaal tot m'n beschikking. Broeken heb ik maatje 42, en daar wil ik eigenlijk weer terug naar een maat 40. Kleiner hoeft echt niet denk ik. En vooral m'n buikje wil ik kwijt. En ik vind buikspieroefeningen stom!
Like duhquote:
Daar gaat het bij jou om, maar voelt hij zich ook ooit zo klote als jij je nu voelt?quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zo goed. Tuurlijk gaat het om seks hoor, dat kan ik niet ontkennen. En hé, daar gaat het mij ook omAlleen heb ik ook nog van die stomme gevoelens die meespelen, en hij heeft dat, uh, minder. Hij vindt me echt wel leuk en lief en voelt genegenheid (wat een jeukwoord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet nomen), maar hij is niet gek om me en ziet dit echt niet als een relatie waarin we elkaar dingen verplicht zijn ofzo.
Maar jij hebt toch ook een flinke buste? Ise ook, maar maten van bovenkleding vind ik nooit zoveel zeggen daardoor.quote:Op zondag 14 september 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
ZIe je wel dat ze slanker is dan ikIk draag alleen broeken en rokken in maat 36-38. Bovenwijdte is toch echt maat 40-42 op het moment.
Mwoah, mits het een snelwandel, rustige looptraining, of intervaltraining is.quote:Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Om je buikje kwijt te raken kan je ook beter aan conditietraining doen dan aan buikspieroefeningen, Nynke
Dat is waarquote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Like duh. Sommige mensen hebben op papier wat minder goede communicatieve vaardigheden, en de 'lezers' hebben soms totaal geen idee in welke context ze iets moeten plaatsen. Ik kwam gister toch ook zielig over, terwijl ik hartstikke trots was? Dat is omdat je mijn smoel er niet bij kon zien en ik met mn toetsenbord soms wat onhandig ben.
Maar ik ga lekker film kijken en strijken! Fijne avond verder
@AKnynke: Gezellig
Jij ook al! Mijn dochter ook... Maar dan op 1e klas HAVO/VWO niveauquote:Op zondag 14 september 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
TVP
Vandaag een leerdagje maar ik heb even helemaal gehad met de Franse woordjes.
Dan ga ik nu iets zeggen wat misschien heel lullig klinkt,maar helemaal niet zo bedoeld is:quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef Sugar het volgende:
Dat zijn broeken, rokjes en bovenkleding 36 en S meestal, soms 38 en M.
een normale sporttraining dan? Warming up, aantal oefeningen. Paar flink intensief, paar gefocust op techniek, en daarna wat duur-zaken?quote:Op zondag 14 september 2008 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Mwoah, mits het een snelwandel, rustige looptraining, of intervaltraining is.
Met hardlopen of flink fietsen doe je alleen iets voor je hart, maar niets voor je vetjes,
Je klinkt erg ongelukkig Merelquote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Merel het volgende:
AKnynke zit in Zweden? Tof!
Miss_S, tuurlijk voelt hij zich nooit rot om mij. Is ook nergens voor nodig. Hij heeft alle lusten, maar niet de lasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |