Hier heb ik ook moeten zeuren om een echo bij 35 weken omdat het kontje voor hoofd werd aangezien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:46 schreef Madelieve het volgende:
Ik was dus echt dolblij dat de verloskundigen 4 dagen voor de uitgerekende datum erachter kwamen dat Jasja dus wel in een stuit lag met haar hoofdje omhoog en zij al die maanden haar koppie voor haar kontje hebben aangezien en andersom (vind ik nog steeds ongelofelijk, 3 verschillenden die het allemaal niet goed gevoeld hebben terwijl het koppie echt wel heel duidelijk als een koppie voelde).
Ik heb een hekel aan jurken, panty's en rokjes.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Dakota het volgende:
Ik nog steeds niet en ik vertik het ook..ik draag jurkjes, panty's en rokjes met grotere shirtjes en hoop dat ik dat kan blijven volhouden.
de afgelopen week ben ik een stuk dikker geworden 4 kilo!..daarvoor zag je een kleine welving
Ja er is echt veel aan truiën en shirtjes die je perfect met een zwangere buik kunt dragenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:30 schreef marlieske het volgende:
Dames van Vero Moda hebben ze nu hele leuke lange truien (gebreid) die ook als positie mode kunnen met een legging eronder, misschien een tip. Ze rekken iig lekker mee.
Ik heb er laatst een gekocht en kom er nu achter dat ik er lang plezier van kan hebben.
Ja echt wel... de kamer is nu helemaal leeg, er staan alleen nog dingen die we voor de baby ook nodig hebben. Nu nog een kast schuren en schlderen, als het behang er is, kunnen 2 muurtjes gesausd worden en 2 muurtjes behangen. We hebben nu alle spulletjes voor de baby in de inbouwkast gezet, die is klaarquote:Op zondag 14 september 2008 13:42 schreef DevilsChase het volgende:
Fruppel leeeeeeeeeeeuk!!!!!! een meiske!
Diaan: Lekker he, in de babykamer aan de gang gaan! Wordt het een stuk "echter" van
@egobericht: Vandaag even gewogen, nog 1 kilo te gaan en ik ben weer op mn normale gewichtHOE snel gaat dat dan! Echt absurt!
Mijn Buikfoto:![]()
[ afbeelding ]!
Een meisje!!quote:Op zondag 14 september 2008 13:25 schreef Fruppel het volgende:
Hallo meiden!
Gisteren zijn de aanstaande opa's en oma's gezellig bij ons komen eten en nu zij op de hoogte zijn van het geslacht kan ik het hier natuurlijk niet meer sti houden.
Apetrots zijn wij, we krijgen een meisje!!!
Wow freecellquote:Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef freecell het volgende:
Dit was ik 2 dagen na de geboorte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil oooohooookkkk!!!quote:Op zondag 14 september 2008 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt wel... de kamer is nu helemaal leeg, er staan alleen nog dingen die we voor de baby ook nodig hebben. Nu nog een kast schuren en schlderen, als het behang er is, kunnen 2 muurtjes gesausd worden en 2 muurtjes behangen. We hebben nu alle spulletjes voor de baby in de inbouwkast gezet, die is klaar![]()
Het scheelt 2 KGquote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wow freecellAlsof je nooit zwanger bent geweest
Bijna 17 weken toch?quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Raissa het volgende:
Volgens mij voelde ik zonet de baby![]()
![]()
Kan dat al zo vroeg??
Jep! Wat een raar gevoel zeg!! Heb nu de neiging om te zorgen dat de beeb doorgaat zodat ik het langer kan voelenquote:Op zondag 14 september 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijna 17 weken toch?
Zou al wel kunnen hoor!
Wat lief dat je het vraagtquote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef Raissa het volgende:
Hoe gaat het nu met jouw gezondheid Carmella?
Ik voelde de baby bij 15 weken en bij 16 weken schopte ze al aardig hard.. ligt er maar net aan of je placenta voor of achter ligtquote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Raissa het volgende:
Volgens mij voelde ik zonet de baby![]()
![]()
Kan dat al zo vroeg??
quote:Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef freecell het volgende:
Dit was ik 2 dagen na de geboorte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 15 september 2008 13:46 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
wij zijn bijna hetzelfde:
1. de 37e week geboren
2.naar voren dragend
3. niet veel aangekomen
4. zo weer oude gewicht
te vet
Liza, gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 september 2008 18:11 schreef OooLizaooO het volgende:![]()
Ik ben net terug van het ziekenhuis en mijn prachtige zoon licht hier naast mij te slapen.
Hij heet Ben Maarten Lode, was bij de geboorte 54,5 cm en woog 4340 g.
De bevalling heeft 1,5 dag geduurd, het bevallingsverhaal is nou niet bepaald een sprookje, dat post ik wel even in het juiste topic ter zijner tijd.
Verder is het een heel erg rustig kereltje. Regelmatig eten, regelmatig slapen, hij heeft zo z'n alerte uurtjes en dan zit hij met die grote blauwe kijkers in het rond te staren. Ik ben helemaal verliefd.
De borstvoeding verloopt wel moeizamer dan ik verwacht had *auw*, maar ik probeer nog even vol te houden.
Het is gewoon helemaal geweldig zo'n kleintje, ongelofelijk wat het met je doet!
En natuurlijk een fotootje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 18:11 schreef OooLizaooO het volgende:![]()
Ik ben net terug van het ziekenhuis en mijn prachtige zoon licht hier naast mij te slapen.
Hij heet Ben Maarten Lode, was bij de geboorte 54,5 cm en woog 4340 g.
De bevalling heeft 1,5 dag geduurd, het bevallingsverhaal is nou niet bepaald een sprookje, dat post ik wel even in het juiste topic ter zijner tijd.
Verder is het een heel erg rustig kereltje. Regelmatig eten, regelmatig slapen, hij heeft zo z'n alerte uurtjes en dan zit hij met die grote blauwe kijkers in het rond te staren. Ik ben helemaal verliefd.
De borstvoeding verloopt wel moeizamer dan ik verwacht had *auw*, maar ik probeer nog even vol te houden.
Het is gewoon helemaal geweldig zo'n kleintje, ongelofelijk wat het met je doet!
En natuurlijk een fotootje:
[ afbeelding ]
Even een vraagje voor de dames hier die tot de 40/41e week zwanger zijn geweest.quote:
Ik heb dat gelezen dat dat zelfs wettelijk bepaald is. Ik moet zeggen dat ik deze "regeling" niet kende ik zit op een P&O-afdeling van een overheidsinstellingen er is bij mijn weten nog nooit gebruik van gemaakt. Niet door mij en niet door mijn collega's, ik heb er zelfs nooit vragen over gekregen. Ik heb me ook afgevraagd hoet dat nu zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:47 schreef Estrys het volgende:
oooo Liza, Wat een lieverd en wat lijkt januari ineens ver weghaha.
Net even mijn zwangerschapsverklaring ingeleverd, het is wel heel echt ineens![]()
Vraagje: volgens de CAO kan ik aanspraak maken op een uur extra pauze per dag, ik kom er alleen niet achter of die aan mijn reguliere middagpauze vast moet zitten of ik die ook aan het einde van de dag mag nemen, maar ja dan is het niet echt een pauze meerGezien het stressniveau van de afgelopen weken is het misschien toch wel wat om gebruik te maken van die extra pauze. Heeft iemand een idee hoe dat zit?
Hmmm.. Dat klinkt niet zo lekker zeg.. Heb hier (nog?) geen ervaring mee maar wil je wel even sterkte wensen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Reinhilde het volgende:
Jose! Ik ben ook erg benieuwd!
Ik word trouwens steeds minder mobiel.![]()
Naar de AH fietsen (900 meter), boodschappen doen, terug fietsen. Als ik de AH weer uit loop, richting fiets, beginnen de steken al. Soms zo erg dat ik echt moet stoppen en het weg moet puffen. Heel langzaam schuifel ik het winkelcentrum uit, richting fiets. Dan heel langzaam naar huis fietsen, naar binnen en dan moet ik echt bijkomen. Pijn in mn buik, altijd links onder, en pijn in mn rug en vreselijk moe.
Oh, dit is al een week of 2 zo...
Herkend iemand dit? Ik ga het iig bespreken met de verloskundige, maar om hier nou voor te gaan bellen...
Ligze!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:58 schreef Reinhilde het volgende:
Bedankt voor de reacties, sterkt me in m'n gevoel dat het erbij hoort, en dat er niet iets mis is met de baby. Ik ga het even aankaarten bij de verloskundige, de eerstvolgende afspraak, tenzij het erger wordt, dan ga ik bellen. Ik ben nu ook weer helemaal total-loss, ik ga even lekker liggen op de bank.
Ook hier: gefeliciteerd en welkom!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:23 schreef Kinderwens het volgende:
Hello, ik kom me hier ook meldenIk ben via 'Wanneer zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is" hier terecht gekomen.
Ik had gister een positieve test in handen hoera!![]()
Bij de 4e IUI-poging was het raakUitgerekend ben ik op 26 mei, als ik het goed berekend heb...
Ik ben niet zo heel vaak aanwezig, maar ga wel proberen om alles een beetje te volgen hoor
Had ik al gedaan.quote:
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef Madelieve het volgende:
Liza, gefeliciteerd met Ben, wat een lekker mannetje!
(Even iets heel anders: ik dacht te weten dat jij Vlaams was en in Amsterdam woonde. Toen ik op de OK lag was de anesthesist opgepiept omdat er in een andere OK een spoedkeizersnee was. Toen ik later op de verkoever lag hoorde ik op de kamer naast mij die dame met haar familie bellen. Ze was duidelijk Vlaams en het jongetje was met 34 weken geboren. Ik wist dat jij zo rond die tijd zat en heb nog gedacht: zou het Liza zijn. Na een check op het forum las ik dat jij toen nog gewoon lekker zwanger was en ik bleek me ook 2 weken vergist te hebben, jij was toen al 36 weken.)
Natuurlijk kan het voorkomen dat je het kindje wat minder voelt DJMO, Maar mocht t je toch niet lekker zitten, lekker met je verloskundige bellenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef DJMO het volgende:
stomme vraag misschien, maar is het normaal dat je je baby eens wat minder voelt?? ik heb vandaag een off-day gehad, maar het lijkt wel alsof de baby die ook had, ik heb hem bijna niet gevoeld vandaag
Helemaal mee eenschschsch..quote:Op woensdag 17 september 2008 09:19 schreef marit1978 het volgende:
DJMO, gelukkig maar !
liever blauw geschopt dan ongerust !
Ik kom even binnen vallen hoor, maar hoe is het met Jojo?quote:Op maandag 15 september 2008 13:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben net weer naar de verloskundige geweest. Maakte me vanochtend wat zorgen omdat ik niet zoveel voelde sinds gisterenochtend.
Toen ik daar was leek eerst m'n bloeddruk heel hoog (140 over 95), maar ik kwam ook echt vers van de fiets, dus toen maar eerst even hartje geluisterd. Dat was op zich goed en ukkie reageerde ook wel toen ze wat in m'n buik porde, maar voor de zekerheid wilde ze toch even een afspraak voor hartfilmpje in het ziekenhuis maken. Toen nog een keer bloeddruk opgenomen en die was nu netjes, 120 over 75, zoals gewoonlijk.
En nu zit ik dus te wachten tot ze belt wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan, want de poli was net dicht voor lunchpauze toen ik bij de verloskundige zat, dus ze kon nog even geen afspraak maken op dat moment
Wordt vervolgd dus....
A_A wat leuk, weer een jongetje erbij in ons lijstjequote:Op woensdag 17 september 2008 12:41 schreef Fuente het volgende:
Leuk A_A!
Nog steeds niemand iets van Jose gehoord?
Het is zelfs al een jongetjequote:
Heel herkenbaar Raissa, normaal ben ik de hele dag door zo erg misselijk, zelfs als ik s'nachts wakker word, gister geen last van gehad en gewoon goed kunnen eten zonder dat het me tegenstond.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef Raissa het volgende:
Ik ben de hele ochtend nog niet misselijk geweest (*klop het even af*) dus ik voel me wel redelijk vandaag! Wel erg moe nog van de heftige buikpijn die ik vannacht had maar ben allang blij even lekker te kunnen eten..
Wat fijn!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
21 weken echo gedaan en weten nu wat het wordt
Alles was toppie, alles zat erop en eraan, hartkamertjes, navelstreng, hersenen, niertjes enzo zagen er allemaal top uit
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:41 schreef Fuente het volgende:
Nog steeds niemand iets van Jose gehoord?
sorry...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[offtopic]kom jij je eens melden in Z&G.....we zijn allemaal erg nieuwsgierig[/offtopic]
Wauwquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef Jose81 het volgende:
[..]
sorry...ik wilde maandag al posten, maar toen kwam het er niet meer van (waren pas om 23.30 uur thuis en toen gelijk naar bed), gisteravond had ik de laptop in de aanslag, kregen we onverwacht visite... en nu moet ik het snel doen, want straks krijgen we weer visite (ben jarig vandaag!!
)
Máár: hier dan EINDELIJK de beloofde pretecho foto's! Het was echt zo super leuk! De tranen liepen over mijn wangen naar beneden toen ik ons kindje zo mooi zag bewegen in 4D... 'k was eerst niet zo'n voorstander van 4D (vond het een beetje engig), maar het is zooo gaaf!![]()
Komen de foto's!!
Lachen:
[ afbeelding ]
Net vóór het lachen:
[ afbeelding ]
Dubbelgevouwen met een been voorlangs:
[ afbeelding ]
En dan nu: horen, zien.... gaaaapen...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vooral dat gapen... de kleine heeft in dat halve uurtje wel een keer of 5 gegaapt. Wij noemen hem/haar daarom maar vast luiwammes
Ik heb voor mijn verjaardag van mijnquote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Het is echt de moeite waard...! Het is zoo leuk om het te hebben, voor zowel voor jezelf nu als voor de kleine later als hij of zij zelf groot is! We hebben er trouwens ook een DVD bij, waar het hele gebeuren opstaat.
Raissa: Ik ben heel benieuwd hoe jouw 3D/4D echo eruit ziet als je 20 weken bent.. en betaal je die ook zelf of is dat een standaard 20 weken echo waar je dan de mogelijkheid hebt tot het laten maken van een 3D/4D echo ofzo?
Estrys, veel plezier alvast (ook al duurt dat nog even). Een leuk iets om naar uit te kijken...!
Welkomquote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hallo, ik kom me hier ook melden
Ik heb vanmorgen positief getest
Ik weet nog niet wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, omdat ik nogal onregelmatige cyclussen heb gehad, maar het zal zo'n beetje eind mei zijn.
Voor degenen die me nog niet kennen uit "wachten op een tweede streepje"... ik ben zwanger geworden via een donor/vriend (wel via de natuurlijke weg)![]()
ik ben in december 2007 gestopt met de pil, dit was cyclus 9quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik heb je een klein beetje gevolgd in het wachten op een tweede streepje-topic, maar wat ik niet weet is hoe lang ben je "bezig" geweest met zwanger worden? Ben niet nieuwsgierig hoor
Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef jostib2nd het volgende:
Hallo,
Vraagje;
Mijn vrouw is nu precies 2 dagen over tijd.
Optimistisch als we zijn hebben we 2 tests gehaald bij de Etos: Predictor & de huistest van Etos.
De eerste test ging een beetje halve bak. De urine ging over het hele apparaatje heen. Een paar minuten wachten, maar er gebeurde niets.
Een half uur later toch maar urine opgevangen en nogmaals geprobeerd met de test van ETOS.
Nu kregen we wel twee lichtblauwe streepje te zien (| | = zwanger).
Bestaat er een verschil tussen de "predictoren"? En hoe zeker is het dat de ETOS-test een juiste uitslag geeft?
Balen dat we een dag moeten wachten om nog zo'n test te gaan halen...
gr.
J0sti
Is dat zo'n digitale?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..
Tja, het verbaasd me allemaal heel erg. Vooral ook omdat dit de eerste maand is dat we "proberen".quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef Jelief het volgende:
Jostiband, ik heb twee keer met eentest van de etos getest. Het eerste resultaat zit nu in bad en de tweede wordtin januari geboren. Een streep is een streep. Bij de tweede was de streep wat licht maar toch echt wel een streep. Getest op de dag dat ik ongesteld moest worden trouwens.
Hier precies hetzelfde, het kan dus wel!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:07 schreef Jelief het volgende:
De eerste was bij ons een verrassing, de tweede was de eerste maand raak. Het kan dus wel.
Jevind het toch niet erg dat ik je alvast feliciteer?
Ik bedoelde niet dat hij "zekerder" is dan een andere test, ik bedoelde enkel dat je niet gaat zitten bakkeleien of het nou wel of geen streepje is.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef bixister het volgende:
ik moet altijd een beetje lachen om de zekerheid die de CB 'zwanger/niet zwanger' zou geven. die is namelijk ook alleen maar gebaseerd op wel of niet een streep, maak 'm maar eens open na een positieve test: daaronder zit dan precies hetzelfde felbegeerde tweede streepje! het enige verschil is dus dat 't apparaat voor jou beslist of 't nou wel of geen streepje is.
ik word inderdaad een alleenstaande moeder jaquote:Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef Nijna het volgende:
Jose, van harte met je verjaardag trouwens.
Josti, streepjes zijn streepjes... toch?!
Ik heb alleen ervaring met clearblue (de niet digitale).
AE, ben/word je een alleen staande moeder? (als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen...)
Ook hier van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 09:38 schreef Vicky het volgende:
Ik kom me heel voorzichtig hier melden..
[ afbeelding ]
uitgerekend eind mei...
ja jij was bij concert van Guus Meeuwis volgens mij al zwangerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:30 schreef Koningin het volgende:
Angel-eyez, gefeliciteerd!!
Ik heb nog een beetje van je verhaal in het andere topic meegekregen. Leuk dat het gelukt is!!
De dag na het concert heb ik inderdaad positief getest!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja jij was bij concert van Guus Meeuwis volgens mij al zwanger
Kitschkitchenzooi?? Waar??quote:Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef owlet het volgende:
Wat heerlijk om je hier ook te zien, Vicky!
Gister is de grootste hap zooi uit de toekomstige babykamer gehaald, straks kan ik de lundiacommode opzetten en om dat te vieren heb ik net eindelijk een veels te grote bestelling kitschkitchenzooi besteld. Éindelijk kan ik aan de slag in het kamertje
Jojo, wat een verhaal. Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isis prachtige naamquote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):
"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):
"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
Jojo (en mannetje) gefeliciteerd met jullie dochter. Ik denk dat Isis niet in een liefdevoller nest geboren had kunnen worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Dat dus! Veel rust, kracht en beterschap gewenst voor de komende tijdquote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jojo (en mannetje) gefeliciteerd met jullie dochter. Ik denk dat Isis niet in een liefdevoller nest geboren had kunnen worden.
Dat denk ik ook. Van harte met de geboorte van jullie dochter Isis. Hopelijk mag ze snel in goede toestand bij jullie thuis komen wonen en slapen in het bedje dat voor haar neergezet is.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jojo (en mannetje) gefeliciteerd met jullie dochter. Ik denk dat Isis niet in een liefdevoller nest geboren had kunnen worden.
dat is wel lekker snel Vicky... spannend!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Vicky het volgende:
Daarstraks de gyn gebeld want ik moest terugkomen bij lange cyclus of zwangerschap.
Heb 14 oktober een echo.
ik weet niet hoe iedereen daarbij komt want ik testte met de Predictor 1 dag voor NOD positief en met de CB pas na 4 dagen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Leah het volgende:
Predictor is een rottest. Die heeft heel veel HCG (zwangerschapshormoon) nodig om postief te testen.
De keren dat ik op een Etostest twee streepjes had was ik zwanger.
Ik zou zeggen, Gefeliciteerd!!!
Ja, leuk dat je de oma's meeneemt!! Wij hadden mijn ouders meegenomen. Ze vonden het super leuk. Kreeg gister op mijn verjaardag nog een super lief kaartje van mijn moeder, gericht aan de kleine met een knuffeltje erbij '.... hoe je ook mag heten, wij zullen deze speciale avond niet vergeten'... Ik heb me toch moeten huilen toen ik dat las en ook 's avonds toen we naar bed gingen, begon ik weer...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:07 schreef Fruppel het volgende:
Jose wat een mega gave echo plaatjes!!!
Wij gaan met 26weken een pretecho doen, mogen de aanstaande oma's gezellig mee!
*flashbacks...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van Isis. Wat een schrik en emotionele achtbaan zal lhet voor jullie zijn. Ik hoop dat jullie haar snel mee naar huis mogen nemen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Ow via ziekenhuis? Dan is er wat meer aan de hand of niet? Want mij werd verteld dat je als gezonde vrouw niet in aanmerking kwam om het via een ziekenhuis te doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Nijna het volgende:
AE, als ik het goed begrijp heb je zelf een donor gezocht?
Vriendin van mij is bezig met het alleenstaand moeder worden via het ziekenhuis. Wat een traject zeg...
Mij ontroert dit verhaal ook een beetje, wat lief van je vader en moeder!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je de oma's meeneemt!! Wij hadden mijn ouders meegenomen. Ze vonden het super leuk. Kreeg gister op mijn verjaardag nog een super lief kaartje van mijn moeder, gericht aan de kleine met een knuffeltje erbij '.... hoe je ook mag heten, wij zullen deze speciale avond niet vergeten'... Ik heb me toch moeten huilen toen ik dat las en ook 's avonds toen we naar bed gingen, begon ik weer...![]()
Mijn vader is hartpatiënt... en het eerste wat mijn vader zei na de echo was 'het hart is ook goed, he?'... dat vond ik zooo bijzonder en lief dat hij dat zei, omdat zijn hart dus niet zo gezond is... ook toen had ik de tranen in mijn ogen staan (en nu weer)...
De oma's zullen het echt zeker weten leuk vinden...!! Veel plezier en geniet ervan!!![]()
hoe werken die oefeningen dan precies?? ik wil zelf wel naar fysio, maar ik krijg geen enkele behandeling vergoedquote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef cattie het volgende:
Jojo en familie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Isis!En veel sterkte!
![]()
Vicky ook gefeliciteerd!![]()
Een tip voor de dames met rugklachten: bij mijn fysio doe ik nu oefeningen op/met een grote bal (skippybal formaat) en dat helpt mij wel, de klachten zijn een stuk minder geworden.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:
Gisteren twijfelde we nog of we nu wel óf niet zwanger waren omdat een test negatief aangaf, de andere (etos) positief. Na vandaag nog twee tests uitgevoerd te hebben, kruidvat huismerk en clearblue, weten we het nu zeker: we zijn zwanger!!! hiep hoi25 mei is het zover
Geen medische reden hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ow via ziekenhuis? Dan is er wat meer aan de hand of niet? Want mij werd verteld dat je als gezonde vrouw niet in aanmerking kwam om het via een ziekenhuis te doen.
Daarbij zou dat trouwens natuurlijk ook extra geld kosten, die behandelingen zijn behoorlijk duur.
Ik ben blij dat ik zelf een donor gevonden heb... en dan ook nog in vriendenkring
Overigens dacht ik dat het heel lastig werd een donor te vinden, maar er zijn genoeg donors die het op discrete wijze willen doen, gewoon omdat ze graag iemand willen helpen.
Van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:
Gisteren twijfelde we nog of we nu wel óf niet zwanger waren omdat een test negatief aangaf, de andere (etos) positief. Na vandaag nog twee tests uitgevoerd te hebben, kruidvat huismerk en clearblue, weten we het nu zeker: we zijn zwanger!!! hiep hoi25 mei is het zover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |