abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61704989
Jose wauw! Wauw wauw! Heel erg mooi!!!
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61705016
ooow wat gaaaaf. Wij hebben 14 oktober een 4D echo, heb er helemaal zin in als ik dat zo zie.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61705295
Jose, wat een mooie echo's! Wij hebben 29 september ook een 3D en 4D pretecho, ik zit dan rond de 20 weken. Voor de 2e pretecho moeten we nog een afspraak maken, die wordt wel een stuk later hoor!

En: Gefeliciteerd met je verjaardag!!
pi_61705845
Dank jullie wel!

Het is echt de moeite waard...! Het is zoo leuk om het te hebben, voor zowel voor jezelf nu als voor de kleine later als hij of zij zelf groot is! We hebben er trouwens ook een DVD bij, waar het hele gebeuren opstaat.

Raissa: Ik ben heel benieuwd hoe jouw 3D/4D echo eruit ziet als je 20 weken bent.. en betaal je die ook zelf of is dat een standaard 20 weken echo waar je dan de mogelijkheid hebt tot het laten maken van een 3D/4D echo ofzo?

Estrys, veel plezier alvast (ook al duurt dat nog even). Een leuk iets om naar uit te kijken...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61706206
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel!

Het is echt de moeite waard...! Het is zoo leuk om het te hebben, voor zowel voor jezelf nu als voor de kleine later als hij of zij zelf groot is! We hebben er trouwens ook een DVD bij, waar het hele gebeuren opstaat.

Raissa: Ik ben heel benieuwd hoe jouw 3D/4D echo eruit ziet als je 20 weken bent.. en betaal je die ook zelf of is dat een standaard 20 weken echo waar je dan de mogelijkheid hebt tot het laten maken van een 3D/4D echo ofzo?

Estrys, veel plezier alvast (ook al duurt dat nog even). Een leuk iets om naar uit te kijken...!
Ik heb voor mijn verjaardag van mijn een pret-echo-pakket gekregen. Dan kun je 2 pretecho's laten maken in 2D, 3D en 4D, alles wordt op dvd en cd gezet inclusief geluid (dus ook hoe je reageert wanneer ze het geslacht vertellen) en we krijgen verschillende foto's mee. Ben echt heel erg benieuwd en kan haast niet wachten
  woensdag 17 september 2008 @ 16:55:24 #156
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61706234
Hallo, ik kom me hier ook melden

Ik heb vanmorgen positief getest
Ik weet nog niet wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, omdat ik nogal onregelmatige cyclussen heb gehad, maar het zal zo'n beetje eind mei zijn.

Voor degenen die me nog niet kennen uit "wachten op een tweede streepje"... ik ben zwanger geworden via een donor/vriend (wel via de natuurlijke weg)
No more games, no more drama...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 september 2008 @ 16:57:26 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61706281
wat een schitterende echo's jose!!!!
A_A wat leuk ook een knulletje
en welkom A-E!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61706315
Raissa, dat is wel een heel leuk cadeau om te krijgen! En ja, dat is wel weer het leuke zo rond de 20 weken dat ze dan het geslacht weten... erg leuk voor later idd om de 'live' reactie te horen! Veel plezier alvast!!

Kinderwens... daar ben je dan!! Leuk dat je erbij komt!! En nu lekker genieten van dat kleine, grote wondertje in wording!

Angel-Eyez, gefeliciteerd...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 17 september 2008 @ 16:59:00 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61706325
Wat mooi die echo's José!

En Angel_eyez welkom
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61706345
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hallo, ik kom me hier ook melden

Ik heb vanmorgen positief getest
Ik weet nog niet wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, omdat ik nogal onregelmatige cyclussen heb gehad, maar het zal zo'n beetje eind mei zijn.

Voor degenen die me nog niet kennen uit "wachten op een tweede streepje"... ik ben zwanger geworden via een donor/vriend (wel via de natuurlijke weg)
Welkom
Ik heb je een klein beetje gevolgd in het wachten op een tweede streepje-topic, maar wat ik niet weet is hoe lang ben je "bezig" geweest met zwanger worden? Ben niet nieuwsgierig hoor
  woensdag 17 september 2008 @ 17:06:56 #161
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61706518
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Welkom
Ik heb je een klein beetje gevolgd in het wachten op een tweede streepje-topic, maar wat ik niet weet is hoe lang ben je "bezig" geweest met zwanger worden? Ben niet nieuwsgierig hoor
ik ben in december 2007 gestopt met de pil, dit was cyclus 9
No more games, no more drama...
pi_61708759
Angel-Eyez; welkom en gefeliciteerd!!!!!

Jose; wat fijn dat je zo genoten hebt van je echo en wat gaaf die gaapfoto En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik kom net terug van de VK, m'n 2e afspraak, die vorige week uitgesteld was vanwege m'n ziekenhuisopname.
Eindelijk heb ik het hartje kunnen horen !
Werd ook wel tijd met 16 weken. M'n baarmoeder ligt gekanteld en heel laag, dus vandaar dat het even op zich liet wachten, maar nu heb ik het dan eindelijk gehoord, ben helemaal blij
pi_61709920
Hallo,

Vraagje;
Mijn vrouw is nu precies 2 dagen over tijd.
Optimistisch als we zijn hebben we 2 tests gehaald bij de Etos: Predictor & de huistest van Etos.
De eerste test ging een beetje halve bak. De urine ging over het hele apparaatje heen. Een paar minuten wachten, maar er gebeurde niets.
Een half uur later toch maar urine opgevangen en nogmaals geprobeerd met de test van ETOS.
Nu kregen we wel twee lichtblauwe streepje te zien (| | = zwanger).
Bestaat er een verschil tussen de "predictoren"? En hoe zeker is het dat de ETOS-test een juiste uitslag geeft?
Balen dat we een dag moeten wachten om nog zo'n test te gaan halen...

gr.
J0sti
pi_61710008
Een streep is een streep..
  woensdag 17 september 2008 @ 19:37:00 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61710277
Predictor is een rottest . Die heeft heel veel HCG (zwangerschapshormoon) nodig om postief te testen.

De keren dat ik op een Etostest twee streepjes had was ik zwanger .

Ik zou zeggen, Gefeliciteerd!!!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_61710431
Jose, mooie plaatjes. Mirte kroop ook steeds zo tegen de placenta aan alsof het een kussentje was. Leek ook soms haar koppie erin te begraven alsof ze de lekkerste houding aan het zoeken was .
En dat gapen, ahhhh .
Fake it till you make it...
pi_61710494
Jose, van harte met je verjaardag trouwens.

Josti, streepjes zijn streepjes... toch?!
Ik heb alleen ervaring met clearblue (de niet digitale).

AE, ben/word je een alleen staande moeder? (als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen...)
Fake it till you make it...
pi_61710555
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef jostib2nd het volgende:
Hallo,

Vraagje;
Mijn vrouw is nu precies 2 dagen over tijd.
Optimistisch als we zijn hebben we 2 tests gehaald bij de Etos: Predictor & de huistest van Etos.
De eerste test ging een beetje halve bak. De urine ging over het hele apparaatje heen. Een paar minuten wachten, maar er gebeurde niets.
Een half uur later toch maar urine opgevangen en nogmaals geprobeerd met de test van ETOS.
Nu kregen we wel twee lichtblauwe streepje te zien (| | = zwanger).
Bestaat er een verschil tussen de "predictoren"? En hoe zeker is het dat de ETOS-test een juiste uitslag geeft?
Balen dat we een dag moeten wachten om nog zo'n test te gaan halen...

gr.
J0sti
Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..
  woensdag 17 september 2008 @ 19:47:43 #169
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61710573
Een streep is een streep Josti, dat wordt in ieder geval altijd gezegd...

Ik kom ook weer terug van de vk, bloeddruk was nu netjes (125/80). Hartje weer gehoord, baby ligt in een stuit, maar dat is nog niet erg zei de vk... Ze zei als tip elke dag even 5 minuten op ellebogen en knieën de krant (ofzo) lezen dan wil de baby nog wel eens draaien met deze periode.
Het verbaasde me trouwens niets hoor, dat de baby in een stuit ligt, want elke keer als ik het voel schoppen is het beneden in mijn buik (of tegen mijn blaas)!

Straks voor de laatste keer (alweer) zwangerschapsgym, we gaan het over de kraamtijd hebben...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61710664
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..
Is dat zo'n digitale?
pi_61711072
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:

[..]

Is dat zo'n digitale?
jep
pi_61711085
Jostiband, ik heb twee keer met eentest van de etos getest. Het eerste resultaat zit nu in bad en de tweede wordtin januari geboren. Een streep is een streep. Bij de tweede was de streep wat licht maar toch echt wel een streep. Getest op de dag dat ik ongesteld moest worden trouwens.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61711189
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef Jelief het volgende:
Jostiband, ik heb twee keer met eentest van de etos getest. Het eerste resultaat zit nu in bad en de tweede wordtin januari geboren. Een streep is een streep. Bij de tweede was de streep wat licht maar toch echt wel een streep. Getest op de dag dat ik ongesteld moest worden trouwens.
Tja, het verbaasd me allemaal heel erg. Vooral ook omdat dit de eerste maand is dat we "proberen".
Het tweede streepje was wel lichter, maar duidelijk een streep.
Damn, ben ik ff nieuwsgierig naar morgen
  woensdag 17 september 2008 @ 20:07:30 #174
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61711284
Jose wat een mega gave echo plaatjes!!!
Wij gaan met 26weken een pretecho doen, mogen de aanstaande oma's gezellig mee!
pi_61711288
De eerste was bij ons een verrassing, de tweede was de eerste maand raak. Het kan dus wel.
Jevind het toch niet erg dat ik je alvast feliciteer?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')