Ik heb voor mijn verjaardag van mijnquote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Het is echt de moeite waard...! Het is zoo leuk om het te hebben, voor zowel voor jezelf nu als voor de kleine later als hij of zij zelf groot is! We hebben er trouwens ook een DVD bij, waar het hele gebeuren opstaat.
Raissa: Ik ben heel benieuwd hoe jouw 3D/4D echo eruit ziet als je 20 weken bent.. en betaal je die ook zelf of is dat een standaard 20 weken echo waar je dan de mogelijkheid hebt tot het laten maken van een 3D/4D echo ofzo?
Estrys, veel plezier alvast (ook al duurt dat nog even). Een leuk iets om naar uit te kijken...!
Welkomquote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hallo, ik kom me hier ook melden
Ik heb vanmorgen positief getest
Ik weet nog niet wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, omdat ik nogal onregelmatige cyclussen heb gehad, maar het zal zo'n beetje eind mei zijn.
Voor degenen die me nog niet kennen uit "wachten op een tweede streepje"... ik ben zwanger geworden via een donor/vriend (wel via de natuurlijke weg)![]()
ik ben in december 2007 gestopt met de pil, dit was cyclus 9quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik heb je een klein beetje gevolgd in het wachten op een tweede streepje-topic, maar wat ik niet weet is hoe lang ben je "bezig" geweest met zwanger worden? Ben niet nieuwsgierig hoor
Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef jostib2nd het volgende:
Hallo,
Vraagje;
Mijn vrouw is nu precies 2 dagen over tijd.
Optimistisch als we zijn hebben we 2 tests gehaald bij de Etos: Predictor & de huistest van Etos.
De eerste test ging een beetje halve bak. De urine ging over het hele apparaatje heen. Een paar minuten wachten, maar er gebeurde niets.
Een half uur later toch maar urine opgevangen en nogmaals geprobeerd met de test van ETOS.
Nu kregen we wel twee lichtblauwe streepje te zien (| | = zwanger).
Bestaat er een verschil tussen de "predictoren"? En hoe zeker is het dat de ETOS-test een juiste uitslag geeft?
Balen dat we een dag moeten wachten om nog zo'n test te gaan halen...
gr.
J0sti
Is dat zo'n digitale?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..
Tja, het verbaasd me allemaal heel erg. Vooral ook omdat dit de eerste maand is dat we "proberen".quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef Jelief het volgende:
Jostiband, ik heb twee keer met eentest van de etos getest. Het eerste resultaat zit nu in bad en de tweede wordtin januari geboren. Een streep is een streep. Bij de tweede was de streep wat licht maar toch echt wel een streep. Getest op de dag dat ik ongesteld moest worden trouwens.
Hier precies hetzelfde, het kan dus wel!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:07 schreef Jelief het volgende:
De eerste was bij ons een verrassing, de tweede was de eerste maand raak. Het kan dus wel.
Jevind het toch niet erg dat ik je alvast feliciteer?
Ik bedoelde niet dat hij "zekerder" is dan een andere test, ik bedoelde enkel dat je niet gaat zitten bakkeleien of het nou wel of geen streepje is.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef bixister het volgende:
ik moet altijd een beetje lachen om de zekerheid die de CB 'zwanger/niet zwanger' zou geven. die is namelijk ook alleen maar gebaseerd op wel of niet een streep, maak 'm maar eens open na een positieve test: daaronder zit dan precies hetzelfde felbegeerde tweede streepje! het enige verschil is dus dat 't apparaat voor jou beslist of 't nou wel of geen streepje is.
ik word inderdaad een alleenstaande moeder jaquote:Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef Nijna het volgende:
Jose, van harte met je verjaardag trouwens.
Josti, streepjes zijn streepjes... toch?!
Ik heb alleen ervaring met clearblue (de niet digitale).
AE, ben/word je een alleen staande moeder? (als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen...)
Ook hier van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 09:38 schreef Vicky het volgende:
Ik kom me heel voorzichtig hier melden..
[ afbeelding ]
uitgerekend eind mei...
ja jij was bij concert van Guus Meeuwis volgens mij al zwangerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:30 schreef Koningin het volgende:
Angel-eyez, gefeliciteerd!!
Ik heb nog een beetje van je verhaal in het andere topic meegekregen. Leuk dat het gelukt is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |