abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61704989
Jose wauw! Wauw wauw! Heel erg mooi!!!
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61705016
ooow wat gaaaaf. Wij hebben 14 oktober een 4D echo, heb er helemaal zin in als ik dat zo zie.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61705295
Jose, wat een mooie echo's! Wij hebben 29 september ook een 3D en 4D pretecho, ik zit dan rond de 20 weken. Voor de 2e pretecho moeten we nog een afspraak maken, die wordt wel een stuk later hoor!

En: Gefeliciteerd met je verjaardag!!
pi_61705845
Dank jullie wel!

Het is echt de moeite waard...! Het is zoo leuk om het te hebben, voor zowel voor jezelf nu als voor de kleine later als hij of zij zelf groot is! We hebben er trouwens ook een DVD bij, waar het hele gebeuren opstaat.

Raissa: Ik ben heel benieuwd hoe jouw 3D/4D echo eruit ziet als je 20 weken bent.. en betaal je die ook zelf of is dat een standaard 20 weken echo waar je dan de mogelijkheid hebt tot het laten maken van een 3D/4D echo ofzo?

Estrys, veel plezier alvast (ook al duurt dat nog even). Een leuk iets om naar uit te kijken...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61706206
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel!

Het is echt de moeite waard...! Het is zoo leuk om het te hebben, voor zowel voor jezelf nu als voor de kleine later als hij of zij zelf groot is! We hebben er trouwens ook een DVD bij, waar het hele gebeuren opstaat.

Raissa: Ik ben heel benieuwd hoe jouw 3D/4D echo eruit ziet als je 20 weken bent.. en betaal je die ook zelf of is dat een standaard 20 weken echo waar je dan de mogelijkheid hebt tot het laten maken van een 3D/4D echo ofzo?

Estrys, veel plezier alvast (ook al duurt dat nog even). Een leuk iets om naar uit te kijken...!
Ik heb voor mijn verjaardag van mijn een pret-echo-pakket gekregen. Dan kun je 2 pretecho's laten maken in 2D, 3D en 4D, alles wordt op dvd en cd gezet inclusief geluid (dus ook hoe je reageert wanneer ze het geslacht vertellen) en we krijgen verschillende foto's mee. Ben echt heel erg benieuwd en kan haast niet wachten
  woensdag 17 september 2008 @ 16:55:24 #156
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61706234
Hallo, ik kom me hier ook melden

Ik heb vanmorgen positief getest
Ik weet nog niet wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, omdat ik nogal onregelmatige cyclussen heb gehad, maar het zal zo'n beetje eind mei zijn.

Voor degenen die me nog niet kennen uit "wachten op een tweede streepje"... ik ben zwanger geworden via een donor/vriend (wel via de natuurlijke weg)
No more games, no more drama...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 september 2008 @ 16:57:26 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61706281
wat een schitterende echo's jose!!!!
A_A wat leuk ook een knulletje
en welkom A-E!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61706315
Raissa, dat is wel een heel leuk cadeau om te krijgen! En ja, dat is wel weer het leuke zo rond de 20 weken dat ze dan het geslacht weten... erg leuk voor later idd om de 'live' reactie te horen! Veel plezier alvast!!

Kinderwens... daar ben je dan!! Leuk dat je erbij komt!! En nu lekker genieten van dat kleine, grote wondertje in wording!

Angel-Eyez, gefeliciteerd...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 17 september 2008 @ 16:59:00 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61706325
Wat mooi die echo's José!

En Angel_eyez welkom
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61706345
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hallo, ik kom me hier ook melden

Ik heb vanmorgen positief getest
Ik weet nog niet wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, omdat ik nogal onregelmatige cyclussen heb gehad, maar het zal zo'n beetje eind mei zijn.

Voor degenen die me nog niet kennen uit "wachten op een tweede streepje"... ik ben zwanger geworden via een donor/vriend (wel via de natuurlijke weg)
Welkom
Ik heb je een klein beetje gevolgd in het wachten op een tweede streepje-topic, maar wat ik niet weet is hoe lang ben je "bezig" geweest met zwanger worden? Ben niet nieuwsgierig hoor
  woensdag 17 september 2008 @ 17:06:56 #161
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61706518
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Welkom
Ik heb je een klein beetje gevolgd in het wachten op een tweede streepje-topic, maar wat ik niet weet is hoe lang ben je "bezig" geweest met zwanger worden? Ben niet nieuwsgierig hoor
ik ben in december 2007 gestopt met de pil, dit was cyclus 9
pi_61708759
Angel-Eyez; welkom en gefeliciteerd!!!!!

Jose; wat fijn dat je zo genoten hebt van je echo en wat gaaf die gaapfoto En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik kom net terug van de VK, m'n 2e afspraak, die vorige week uitgesteld was vanwege m'n ziekenhuisopname.
Eindelijk heb ik het hartje kunnen horen !
Werd ook wel tijd met 16 weken. M'n baarmoeder ligt gekanteld en heel laag, dus vandaar dat het even op zich liet wachten, maar nu heb ik het dan eindelijk gehoord, ben helemaal blij
pi_61709920
Hallo,

Vraagje;
Mijn vrouw is nu precies 2 dagen over tijd.
Optimistisch als we zijn hebben we 2 tests gehaald bij de Etos: Predictor & de huistest van Etos.
De eerste test ging een beetje halve bak. De urine ging over het hele apparaatje heen. Een paar minuten wachten, maar er gebeurde niets.
Een half uur later toch maar urine opgevangen en nogmaals geprobeerd met de test van ETOS.
Nu kregen we wel twee lichtblauwe streepje te zien (| | = zwanger).
Bestaat er een verschil tussen de "predictoren"? En hoe zeker is het dat de ETOS-test een juiste uitslag geeft?
Balen dat we een dag moeten wachten om nog zo'n test te gaan halen...

gr.
J0sti
pi_61710008
Een streep is een streep..
  woensdag 17 september 2008 @ 19:37:00 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61710277
Predictor is een rottest . Die heeft heel veel HCG (zwangerschapshormoon) nodig om postief te testen.

De keren dat ik op een Etostest twee streepjes had was ik zwanger .

Ik zou zeggen, Gefeliciteerd!!!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_61710431
Jose, mooie plaatjes. Mirte kroop ook steeds zo tegen de placenta aan alsof het een kussentje was. Leek ook soms haar koppie erin te begraven alsof ze de lekkerste houding aan het zoeken was .
En dat gapen, ahhhh .
Fake it till you make it...
pi_61710494
Jose, van harte met je verjaardag trouwens.

Josti, streepjes zijn streepjes... toch?!
Ik heb alleen ervaring met clearblue (de niet digitale).

AE, ben/word je een alleen staande moeder? (als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen...)
Fake it till you make it...
pi_61710555
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef jostib2nd het volgende:
Hallo,

Vraagje;
Mijn vrouw is nu precies 2 dagen over tijd.
Optimistisch als we zijn hebben we 2 tests gehaald bij de Etos: Predictor & de huistest van Etos.
De eerste test ging een beetje halve bak. De urine ging over het hele apparaatje heen. Een paar minuten wachten, maar er gebeurde niets.
Een half uur later toch maar urine opgevangen en nogmaals geprobeerd met de test van ETOS.
Nu kregen we wel twee lichtblauwe streepje te zien (| | = zwanger).
Bestaat er een verschil tussen de "predictoren"? En hoe zeker is het dat de ETOS-test een juiste uitslag geeft?
Balen dat we een dag moeten wachten om nog zo'n test te gaan halen...

gr.
J0sti
Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..
  woensdag 17 september 2008 @ 19:47:43 #169
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61710573
Een streep is een streep Josti, dat wordt in ieder geval altijd gezegd...

Ik kom ook weer terug van de vk, bloeddruk was nu netjes (125/80). Hartje weer gehoord, baby ligt in een stuit, maar dat is nog niet erg zei de vk... Ze zei als tip elke dag even 5 minuten op ellebogen en knieën de krant (ofzo) lezen dan wil de baby nog wel eens draaien met deze periode.
Het verbaasde me trouwens niets hoor, dat de baby in een stuit ligt, want elke keer als ik het voel schoppen is het beneden in mijn buik (of tegen mijn blaas)!

Straks voor de laatste keer (alweer) zwangerschapsgym, we gaan het over de kraamtijd hebben...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61710664
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mocht je morgen opnieuw gaan testen, koop dan zo'n clearblue die aangeeft: zwanger/niet zwanger. Dan kan er ook geen twijfel bestaan over of het nou wel of geen streepje is..
Is dat zo'n digitale?
pi_61711072
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:

[..]

Is dat zo'n digitale?
jep
pi_61711085
Jostiband, ik heb twee keer met eentest van de etos getest. Het eerste resultaat zit nu in bad en de tweede wordtin januari geboren. Een streep is een streep. Bij de tweede was de streep wat licht maar toch echt wel een streep. Getest op de dag dat ik ongesteld moest worden trouwens.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61711189
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef Jelief het volgende:
Jostiband, ik heb twee keer met eentest van de etos getest. Het eerste resultaat zit nu in bad en de tweede wordtin januari geboren. Een streep is een streep. Bij de tweede was de streep wat licht maar toch echt wel een streep. Getest op de dag dat ik ongesteld moest worden trouwens.
Tja, het verbaasd me allemaal heel erg. Vooral ook omdat dit de eerste maand is dat we "proberen".
Het tweede streepje was wel lichter, maar duidelijk een streep.
Damn, ben ik ff nieuwsgierig naar morgen
  woensdag 17 september 2008 @ 20:07:30 #174
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61711284
Jose wat een mega gave echo plaatjes!!!
Wij gaan met 26weken een pretecho doen, mogen de aanstaande oma's gezellig mee!
pi_61711288
De eerste was bij ons een verrassing, de tweede was de eerste maand raak. Het kan dus wel.
Jevind het toch niet erg dat ik je alvast feliciteer?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61711490
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:07 schreef Jelief het volgende:
De eerste was bij ons een verrassing, de tweede was de eerste maand raak. Het kan dus wel.
Jevind het toch niet erg dat ik je alvast feliciteer?
Hier precies hetzelfde, het kan dus wel!
Maar ik moet zeggen dat ik persoonlijk 2 keer vals positieve testen heb gehad met de etos test, dus een licht (maar duidelijk zichtbaar) tweede streepje, en toch echt niet zwanger.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 september 2008 @ 20:26:19 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_61711914
Deze keer was het bij ons ook de 1e keer al raak! De vorige keer in ronde 3. Een vriendin van mij vertelde dat het bij hen beide keren in 1x raak was! Je hoort best vaak dat mensen er lang over doen om zwanger te worden, maar dat betekent niet dat het niet in 1x kan.
Alvast gefeliciteerd dus, als ik een beetje op de test van morgen vooruit mag lopen.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:49:34 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61712808
Ja Jose daar ben je dan met erg leuke foto's!! en van harte gefeliciteerd met je verjaardag

A-E van harte gefeliciteerd met je positieve test en welkom hier!!

Josti, een streep is een streep. Ik heb zelf altijd de gewone clearblue gebruikt, die vind ik erg betrouwbaar.. en de + blijft er lang opstaan...
Make love, not war ☮
pi_61714478
ik moet altijd een beetje lachen om de zekerheid die de CB 'zwanger/niet zwanger' zou geven. die is namelijk ook alleen maar gebaseerd op wel of niet een streep, maak 'm maar eens open na een positieve test: daaronder zit dan precies hetzelfde felbegeerde tweede streepje! het enige verschil is dus dat 't apparaat voor jou beslist of 't nou wel of geen streepje is.

maar jostib2nd, ik denk dat 't gewoon raak is zo te lezen! predictor heeft doorgaans inderdaad erg veel HCG nodig voor de test eens goed roze uitslaat. dus alvast een voorzichtig: proficiat!

nog geen jojo-nieuws?

josé, wat een mooi kindje heb je daar in je buik! leuk dat je het zo uitgebreid hebt kunnen bewonderen!
pi_61714617
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef bixister het volgende:
ik moet altijd een beetje lachen om de zekerheid die de CB 'zwanger/niet zwanger' zou geven. die is namelijk ook alleen maar gebaseerd op wel of niet een streep, maak 'm maar eens open na een positieve test: daaronder zit dan precies hetzelfde felbegeerde tweede streepje! het enige verschil is dus dat 't apparaat voor jou beslist of 't nou wel of geen streepje is.
Ik bedoelde niet dat hij "zekerder" is dan een andere test, ik bedoelde enkel dat je niet gaat zitten bakkeleien of het nou wel of geen streepje is.
pi_61715149
José, wat een mooie echo zeg! Vooral die gaapfoto vind ik heel aandoenlijk. Dat dat in je buik zit hè, echt ongelooflijk.

Angel-Eyez, gefeliciteerd met je zwangerschap! En Kinderwens ook, geniet ervan

Ik geniet nog steeds met volle teugen van mijn zwangerschap. Het kindje beweegt veel en ik voel het goed, ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt. Verder heb ik nergens last van, ik voel me juist steeds energieker worden; echt een verschil van dag en nacht met de eerste 14 weken. Mijn buik groeit goed en ik koop me een slag in de rondte, vandaag heb ik nog een mooi wiegdekentje gescoord bij de Hema. Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk dat er straks echt echt echt een baby'tje is, maar ik kijk er wel erg naar uit. Maar voorlopig ben ik nog even zwanger en dat vind ik ook fijn. Rozengeur en maneschijn hier dus!
  woensdag 17 september 2008 @ 22:44:53 #182
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61717595
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef Nijna het volgende:
Jose, van harte met je verjaardag trouwens.

Josti, streepjes zijn streepjes... toch?!
Ik heb alleen ervaring met clearblue (de niet digitale).

AE, ben/word je een alleen staande moeder? (als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen...)
ik word inderdaad een alleenstaande moeder ja

en dank voor de felicitaties
  woensdag 17 september 2008 @ 22:47:55 #183
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61717767
Mijn eerste post in OUD, maar volgens mij mag ik me hier ook melden. Inmiddels drie tests gedaan, drie keer een streep, dus mevr. Svyatagor is zwanger, denken we. Vier weken en vijf dagen. Beetje vroeg nog om het rond te gaan vertellen, maar goed.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_61718152
gefeliciteerd svyatagor! spannend he!
pi_61718227
Jose wat een mooie echo foto's en gefeliciteerd met je verjaardag

Angel Eyez welkom hier !!!

Ik heb vandaag lang met de vk gebeld, omdat ik vorige keer een ks heb gehad moet ik wederom in het ziekenhuis bevallen maar tja ik wil niet naar hetzelfde ziekenhuis toe, mijn man dacht me even onzeker te moeten maken en wilde wel weer daar naartoe want "ze weten daar precies hoe het gegaan is" ja dramatisch slecht en fout op fout gemaakt.
Ik zat dus met nogal wat vragen en om advies verlegen.
Maar ja de vk zei en dacht hetzelfde als mij, ik ga dus naar een andere gyn en ander ziekenhuis.
Ben namelijk zo bang dat ik anders bij dat ijskonijn moet bevallen, en het is me gelukkig de eerste keer gelukt om niet in haar dienst te bevallen maar ik zal het lot maar niet nogmaals tarten
Medicatie voor mijn CU werd geweigerd kreeg complicaties die werden weg gewuifd uiteindelijk kon alleen een prednison kuur me op de been krijgen.
Vrijdag even bellen met de vk-praktijk om een afspraak te plannen bij de vk en dan even met hun overleggen welk ziekenhuis ze me aanraden. (heb toendertijd voor dit ziekenhuis gekozen omdat dat het enige ziekenhuis was waar de vk mee naartoe ging, alle andere liggen buiten hun werkgebied)

Vrijdag komt MvM weet iemand nog welke vragen ze allemaal stellen, geen idee of ik nog mee mag doen na een ks?
Mama van Isa en Ties
pi_61719386
waarom zou je na een KS niet mee mogen doen? goed dat je naar een ander ziekenhuis gaat.
pi_61719928
Geen idee Bix? maar ik kreeg laatst op de eerste hulp al meteen vragen van : heb je het afgelopen jaar in het ziekenhuis gelegen enz. ivm bacteriën/infecties enz meer soort twijfel van mijn kant dus.

Tja het ziekenhuis verhaal, ben blij dat ik naar een ander kan, de vk gaat toch niet mee omdat ik onder begeleiding van een gyn moet bevallen, dus dat maakt de keuze een stuk eenvoudiger. Aan de andere kant jammer want ben wel op de vk gesteld, die heeft bij mijn thuiskomst uit het ziekenhuis goed gehandeld en meteen de huisarts laten komen, had haar graag bij me gehad in het ziekenhuis.
Maar ja je kan niet alles hebben en vorige keer deed ik het ook prima de artsen maakten er alleen een potje van.
Mama van Isa en Ties
pi_61723356
A_A, een jongetje, wat leuk!!!

Jose, die echo's zijn erg gaaf, misschien moet ik het toch ook maar gaan doen!

Angel_Eyez, welkom hier!
en jij ook welkom, svyatagor! en gefeliciteerd!

Marlieske, fijn dat je naar een ander kan! Dan wordt je er hopelijk minder aan herinnerd!

[ Bericht 7% gewijzigd door juttertje op 18-09-2008 08:26:36 ]
pi_61723422
Wij gaan zo naar de VK (babydokter zoals Sara het noemt ) Even lekker een check up. Morgen is de echo, ben nu wel echt heel zenuwachtig aan het worden.
Sara
Merel
Ukje
pi_61723436
Succes Fuente
pi_61723440
Jose, wat een mooie echo's
A-E, nogmaals gefeliciteerd!!!
Syvatagor, ook van harte!

Marlieske, good for you! Ik zou ook niet meer naar het zelfde ziekenhuis willen.

Ik heb nog maar 69 dagen te gaan, 9 weken 6 dagen, !
Jojogirl, hoe gaat het met jou?
  donderdag 18 september 2008 @ 09:04:41 #192
114177 Diaan73
pi_61724078
Syvatagor, van harte gefeliciteerd en welkom hier!!

2009 wordt een druk babyjaar volgens mij, leuk

Marlieske wat fijn dat je naar een ander ziekenhuis kunt en dat dat veel geruststelling geeft!

Spannend, Fuente, ik ga morgen voor je duimen
Make love, not war ☮
  donderdag 18 september 2008 @ 09:11:07 #193
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61724182
Wauw Jose wat een prachtige echo's

Na zo'n anderhalve dag wat rust (minder steken/krampen) kwam het gistermiddag in alle hevigheid weer terug. Toen gelukkig met tussenpozen maar vanochtend vanaf dat ik zo'n beetje wakker werd tot een tijd nadat ik Wilyan naar school had gebracht één grote lange kramp...
(je had me moeten zien lopen bij school. )

Huisarts maar weer gebeld net. Ik had zijn vrouw aan de lijn, verhaal uitgelegd, ze vroeg of ik ook vloeide (nope) ze vond het erg moeilijk (ja, ik ook) maar ik mag zo weer heen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 18 september 2008 @ 09:22:20 #194
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61724392
Noli, mijn zus had in het begin van haar zwangerschap ook vreselijke steken en krampen. Werd toen door de VK gegooid op bandenpijn. Het was na 3 maanden wel helemaal over, en uiteindelijk kreeg ze een gezonde zoon.
pi_61724533
Angel-eyez, gefeliciteerd!!
Ik heb nog een beetje van je verhaal in het andere topic meegekregen. Leuk dat het gelukt is!!
pi_61724671
Ik kom me heel voorzichtig hier melden..

uitgerekend eind mei...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:40:30 #197
192966 Peaceful
Altijd Lief !!!
pi_61724714
Gefeliciteerd..!!
pi_61724720
Gefeliciteerd Vicky!
een Amber brusje.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 18 september 2008 @ 09:41:21 #199
114177 Diaan73
pi_61724728
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:38 schreef Vicky het volgende:
Ik kom me heel voorzichtig hier melden..

[ afbeelding ]

uitgerekend eind mei...
Ook hier van harte gefeliciteerd en welkom!!!
Make love, not war ☮
  donderdag 18 september 2008 @ 09:41:54 #200
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61724739
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:30 schreef Koningin het volgende:
Angel-eyez, gefeliciteerd!!
Ik heb nog een beetje van je verhaal in het andere topic meegekregen. Leuk dat het gelukt is!!
ja jij was bij concert van Guus Meeuwis volgens mij al zwanger

Vicky wat goed meid!!! gefeliciteerd (ook hier maar even)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')