abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61724767
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:41 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

ja jij was bij concert van Guus Meeuwis volgens mij al zwanger

De dag na het concert heb ik inderdaad positief getest!

Vicky, jij ook van harte gefeliciteerd!!!
pi_61724862
Alle nieuwe zwangeren: van harte!!
pi_61725105
Zo leuk dat je hier bent Vicky

Bij de VK lekker uitgebreid gechecked. Mijn bloeddruk was iets hoger (140/85) maar niet schrikbarend ofzo.
Mijn baarmoeder is weer erg hard gegroeid, een hand boven de navel nu.

Hartje gehoord, helemaal super! En nog even over morgen gehad. Vandaag wordt een lange dag ben ik bang, ik denk dat we gewoon verdergaan met de babykamer, hebben we iig iets te doen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 18 september 2008 @ 10:06:32 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61725192
Vicky welkom hier
Svangeria (of zoiets?) ook welkom hier hoor

Had ik nou al geschreven van mijn vk bezoek? Volgens mij wel he... zwangerschapsdementie

Laatste keer zwangerschapsgym was vooral gezellig kletsen, over de kraamtijd en ook nog over de kwaaltjes die we allemaal wel hadden...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61725214
Wat heerlijk om je hier ook te zien, Vicky!

Gister is de grootste hap zooi uit de toekomstige babykamer gehaald, straks kan ik de lundiacommode opzetten en om dat te vieren heb ik net eindelijk een veels te grote bestelling kitschkitchenzooi besteld. Éindelijk kan ik aan de slag in het kamertje
pi_61725402
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef owlet het volgende:
Wat heerlijk om je hier ook te zien, Vicky!

Gister is de grootste hap zooi uit de toekomstige babykamer gehaald, straks kan ik de lundiacommode opzetten en om dat te vieren heb ik net eindelijk een veels te grote bestelling kitschkitchenzooi besteld. Éindelijk kan ik aan de slag in het kamertje
Kitschkitchenzooi?? Waar??
pi_61725575
Vicky gefeliciteerd!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:47:51 #209
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61726105
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):

"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
pi_61726126
* Liejannuh geeft een hele dikke knuffel aan Jojo en Hoekie!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:51:45 #211
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61726205
VICKY!!! Wat goed!! Van harte en welkom hier
  donderdag 18 september 2008 @ 10:56:30 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61726293
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):

"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
Jojo, wat een verhaal. Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isis prachtige naam en verder wens ik jullie heel veel succes om emotioneel alles op een rijtje te krijgen. Een hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_61726334
Jojo, gefeliciteerd met jullie dochter Isis
Van mij ook veel sterkte om dit allemaal emotioneel verwerkt te krijgen.
Je klinkt wel erg gelukkig!
pi_61726590
Jojo, wat een verhaal. Wat een emoties. Ik wil jullie van harte feliciteren met jullie dochter (wat een schoonheid van een naam zeg!). Hopelijk zijn jullie snel met zijn viertjes thuis bij elkaar.
  donderdag 18 september 2008 @ 11:11:38 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_61726642
Jojo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 september 2008 @ 11:13:33 #216
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61726684
Jojo en Hoekie heel erg gefeliciteerd met Isis! Wat een geweldige naam
Sterkte met het verwerken van alle emoties
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61726685
Wat heftig zo allemaal Jojogirl. Lijkt me heel gewoon dat je even goed de tijd nodig hebt om alles nu voor jezelf op een rijtje te zetten. Wat een mooie naam heeft je dochter trouwens
  donderdag 18 september 2008 @ 11:15:29 #218
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61726734
Jojo gefeliciteerd met jullie dochter Isis!!

En ook ik wens jullie succes met alles wat er in de afgelopen dagen gebeurd is te verwerken
No more games, no more drama...
  donderdag 18 september 2008 @ 11:16:14 #219
192966 Peaceful
Altijd Lief !!!
pi_61726756
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Wat een prachtnaam!!
Neem lekker de tijd om alles op een rijtje te krijgen en heel belangrijk: geniet van haar.
Kindjes met het syndroom van Down zijn echt super lief en schetig
Hebben ze haar al goed onderzocht? Hoe zit het met haar hartje?
pi_61726825
Jojo, wat een hell zeg. Ik hoop dat Isis (idd prachtige naam!) er goed bovenop komt. Verder dikke knuffel en niet te vergeten gefeliciteerd met jullie dochtertje
  Jubileum moderator donderdag 18 september 2008 @ 11:21:36 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61726875
Jojo wat een prachtige naam heeft je dochter. Sterkte met het accepteren van alle emoties die nu op je af stormen, ik hoop dat Isis alles goed doorstaat en dat je snel je dochter mee naar huis kan nemen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61726937
Gefeliciteerd met jullie dochter Jojo! Isis

Veel sterkte met het herstellen en verwerken van alles. Hopelijk gaat het ook heel snel beter met Isis
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 11:26:50 #223
43556 miss_dynastie
pi_61726970
Lieve Jojo en Hoekie en Finn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje
Wat een prachtige naam heeft ze gekregen
Ik ga heel hard duimen voor jullie kleine meisje!
pi_61726973
Jojo!!

Gefeliciteerd uiteraard en neem lekker ale tijd die je nodig hebt om alles wat je de laatste dagen voor je kiezen kreeg een plekje te geven
Ja doei.
pi_61727045
Jojogirl, gefeliciteerd met de geboorte van Isis
Beterschap voor jou en je dochter en sterkte met alles.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')