quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:46 schreef Madelieve het volgende:Ik was dus echt dolblij dat de verloskundigen 4 dagen voor de uitgerekende datum erachter kwamen dat Jasja dus wel in een stuit lag met haar hoofdje omhoog en zij al die maanden haar koppie voor haar kontje hebben aangezien en andersom (vind ik nog steeds ongelofelijk, 3 verschillenden die het allemaal niet goed gevoeld hebben terwijl het koppie echt wel heel duidelijk als een koppie voelde).
Hier heb ik ook moeten zeuren om een echo bij 35 weken omdat het kontje voor hoofd werd aangezien.
Maar omdat Isa steeds meer indaalde voelde ik wel erg veel rare schopjes in de schaamstreek en daar zouden volgens de vk de benen echt niet liggen

Nou lag Isa dus met de voeten naar beneden en met het hoofd omhoog, toen de persweeën doorzette en ik 1x niet wegzuchte maar perste stak er dus al 1 voetje in het geboortekanaal.... en toen was er paniek alom en werd er pas haast gemaakt
Terwijl het dus al 2 weken bekend was dat het een ks moest worden!
Ik zie niet op tegen weer bevallen ik weet nu wat het is, ben tot de 10cm gegaan en heb mogen ervaren wat weeën en persweeën zijn en vind het achteraf best jammer dat ik niet normaal kon bevallen.
Een stuitbevalling durfde ik dan weer niet aan, en de gyn wilde het ook niet omdat de voeten eerst kwamen. Maar ik weet dus dat ik het wel kan tot aan daar.... wat dan verder volgt hopelijk mag ik dat ervaren in mei 2009. Als de ontsluiting dan nog sneller gaat als toen dan moeten we haast maken ben ik bang, posten op Fok is er dan echt niet bij.
Marit wat goed dat je het deze keer zelf in de hand houd!
Over het geslacht... 2x gehoord dat mensen dachten een meisje te krijgen dus het eerste pakje was roze en er kwam dus echt een knul uit van ruim 8 pond

Was wel komisch ze hadden geen jongens namen bedacht.
Ach en poepen tijdens het persen.... maak ik me niet zo'n zorgen om heb zoveel darm roerende onderzoeken gehad waarbij je de internist + assistente in hun gezicht zit te bewinden dat dat er ook nog wel bij kan
Dames van Vero Moda hebben ze nu hele leuke lange truien (gebreid) die ook als positie mode kunnen met een legging eronder, misschien een tip. Ze rekken iig lekker mee.
Ik heb er laatst een gekocht en kom er nu achter dat ik er lang plezier van kan hebben.
Helaas heb ik ook een nieuwe spijkerbroek gekocht waarvan ik vermoed dat ik hem straks heeeeel erg lang niet meer aan kan