quote:Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef freecell het volgende:
Dit was ik 2 dagen na de geboorte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 15 september 2008 13:46 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
wij zijn bijna hetzelfde:
1. de 37e week geboren
2.naar voren dragend
3. niet veel aangekomen
4. zo weer oude gewicht
te vet
Liza, gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 september 2008 18:11 schreef OooLizaooO het volgende:![]()
Ik ben net terug van het ziekenhuis en mijn prachtige zoon licht hier naast mij te slapen.
Hij heet Ben Maarten Lode, was bij de geboorte 54,5 cm en woog 4340 g.
De bevalling heeft 1,5 dag geduurd, het bevallingsverhaal is nou niet bepaald een sprookje, dat post ik wel even in het juiste topic ter zijner tijd.
Verder is het een heel erg rustig kereltje. Regelmatig eten, regelmatig slapen, hij heeft zo z'n alerte uurtjes en dan zit hij met die grote blauwe kijkers in het rond te staren. Ik ben helemaal verliefd.
De borstvoeding verloopt wel moeizamer dan ik verwacht had *auw*, maar ik probeer nog even vol te houden.
Het is gewoon helemaal geweldig zo'n kleintje, ongelofelijk wat het met je doet!
En natuurlijk een fotootje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 18:11 schreef OooLizaooO het volgende:![]()
Ik ben net terug van het ziekenhuis en mijn prachtige zoon licht hier naast mij te slapen.
Hij heet Ben Maarten Lode, was bij de geboorte 54,5 cm en woog 4340 g.
De bevalling heeft 1,5 dag geduurd, het bevallingsverhaal is nou niet bepaald een sprookje, dat post ik wel even in het juiste topic ter zijner tijd.
Verder is het een heel erg rustig kereltje. Regelmatig eten, regelmatig slapen, hij heeft zo z'n alerte uurtjes en dan zit hij met die grote blauwe kijkers in het rond te staren. Ik ben helemaal verliefd.
De borstvoeding verloopt wel moeizamer dan ik verwacht had *auw*, maar ik probeer nog even vol te houden.
Het is gewoon helemaal geweldig zo'n kleintje, ongelofelijk wat het met je doet!
En natuurlijk een fotootje:
[ afbeelding ]
Even een vraagje voor de dames hier die tot de 40/41e week zwanger zijn geweest.quote:
Ik heb dat gelezen dat dat zelfs wettelijk bepaald is. Ik moet zeggen dat ik deze "regeling" niet kende ik zit op een P&O-afdeling van een overheidsinstellingen er is bij mijn weten nog nooit gebruik van gemaakt. Niet door mij en niet door mijn collega's, ik heb er zelfs nooit vragen over gekregen. Ik heb me ook afgevraagd hoet dat nu zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:47 schreef Estrys het volgende:
oooo Liza, Wat een lieverd en wat lijkt januari ineens ver weghaha.
Net even mijn zwangerschapsverklaring ingeleverd, het is wel heel echt ineens![]()
Vraagje: volgens de CAO kan ik aanspraak maken op een uur extra pauze per dag, ik kom er alleen niet achter of die aan mijn reguliere middagpauze vast moet zitten of ik die ook aan het einde van de dag mag nemen, maar ja dan is het niet echt een pauze meerGezien het stressniveau van de afgelopen weken is het misschien toch wel wat om gebruik te maken van die extra pauze. Heeft iemand een idee hoe dat zit?
Hmmm.. Dat klinkt niet zo lekker zeg.. Heb hier (nog?) geen ervaring mee maar wil je wel even sterkte wensen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Reinhilde het volgende:
Jose! Ik ben ook erg benieuwd!
Ik word trouwens steeds minder mobiel.![]()
Naar de AH fietsen (900 meter), boodschappen doen, terug fietsen. Als ik de AH weer uit loop, richting fiets, beginnen de steken al. Soms zo erg dat ik echt moet stoppen en het weg moet puffen. Heel langzaam schuifel ik het winkelcentrum uit, richting fiets. Dan heel langzaam naar huis fietsen, naar binnen en dan moet ik echt bijkomen. Pijn in mn buik, altijd links onder, en pijn in mn rug en vreselijk moe.
Oh, dit is al een week of 2 zo...
Herkend iemand dit? Ik ga het iig bespreken met de verloskundige, maar om hier nou voor te gaan bellen...
Ligze!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:58 schreef Reinhilde het volgende:
Bedankt voor de reacties, sterkt me in m'n gevoel dat het erbij hoort, en dat er niet iets mis is met de baby. Ik ga het even aankaarten bij de verloskundige, de eerstvolgende afspraak, tenzij het erger wordt, dan ga ik bellen. Ik ben nu ook weer helemaal total-loss, ik ga even lekker liggen op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |