Tskk ze zouden het moeten verbieden, van die turboterugplooifoto’s

Liza, een beetje laat maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Kom maar gauw z’n naam verklappen!
Marlieske,welkom!
Ik voelde Liande ook voor ’t eerst toen ik zo’n 17-18 weken was. Duurde een goede week eer ik zeker wist dat het echt de baby was en niet een of ander spiertrekje…
Morgen ongeveer 9 weken zwanger…maar zo voelt het niet, ben er absoluut niet mee bezig zoals de eerste keer, hoewel we het ondertussen al een plaatsje hebben gegeven en al bezig zijn met namen, opvang, bedje etc…
Ik had al een beetje schrik dat er iets mis zou kunnen lopen (in tegenstelling tot vorige keer, toen stond ik er geen moment bij stil) en sinds het nieuws van m’n zusje zit de schrik er bij mij ook in…
M’n zus was zwanger, uitgerekend voor 21 maart (een maand voor mij)… had een goede 8-wekenecho gekregen en afgelopen vrijdag had ze haar 12-wekenecho. Ze zag het meteen: er was niks veranderd… blijkbaar is het vruchtje kort na de vorige echo gestopt met groeien.
Ondertussen bleef ze wel moe en misselijk, ze voelt zich zo bedot door haar lichaam.

En ze vindt het een naar idee dat ze al een paar weken met ‘iets dood’ in zich loopt…Waarschijnlijk woensdag curretage.
Vind het echt zo vreselijk voor haar, ze keek er zo naar uit, had al een paar spulletjes in huis gehaald… stond mee te huilen aan de telefoon…