Ja echt wel... de kamer is nu helemaal leeg, er staan alleen nog dingen die we voor de baby ook nodig hebben. Nu nog een kast schuren en schlderen, als het behang er is, kunnen 2 muurtjes gesausd worden en 2 muurtjes behangen. We hebben nu alle spulletjes voor de baby in de inbouwkast gezet, die is klaarquote:Op zondag 14 september 2008 13:42 schreef DevilsChase het volgende:
Fruppel leeeeeeeeeeeuk!!!!!! een meiske!
Diaan: Lekker he, in de babykamer aan de gang gaan! Wordt het een stuk "echter" van
@egobericht: Vandaag even gewogen, nog 1 kilo te gaan en ik ben weer op mn normale gewichtHOE snel gaat dat dan! Echt absurt!
Mijn Buikfoto:![]()
[ afbeelding ]!
Een meisje!!quote:Op zondag 14 september 2008 13:25 schreef Fruppel het volgende:
Hallo meiden!
Gisteren zijn de aanstaande opa's en oma's gezellig bij ons komen eten en nu zij op de hoogte zijn van het geslacht kan ik het hier natuurlijk niet meer sti houden.
Apetrots zijn wij, we krijgen een meisje!!!
Wow freecellquote:Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef freecell het volgende:
Dit was ik 2 dagen na de geboorte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil oooohooookkkk!!!quote:Op zondag 14 september 2008 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt wel... de kamer is nu helemaal leeg, er staan alleen nog dingen die we voor de baby ook nodig hebben. Nu nog een kast schuren en schlderen, als het behang er is, kunnen 2 muurtjes gesausd worden en 2 muurtjes behangen. We hebben nu alle spulletjes voor de baby in de inbouwkast gezet, die is klaar![]()
Het scheelt 2 KGquote:Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wow freecellAlsof je nooit zwanger bent geweest
Bijna 17 weken toch?quote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Raissa het volgende:
Volgens mij voelde ik zonet de baby![]()
![]()
Kan dat al zo vroeg??
Jep! Wat een raar gevoel zeg!! Heb nu de neiging om te zorgen dat de beeb doorgaat zodat ik het langer kan voelenquote:Op zondag 14 september 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijna 17 weken toch?
Zou al wel kunnen hoor!
Wat lief dat je het vraagtquote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef Raissa het volgende:
Hoe gaat het nu met jouw gezondheid Carmella?
Ik voelde de baby bij 15 weken en bij 16 weken schopte ze al aardig hard.. ligt er maar net aan of je placenta voor of achter ligtquote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Raissa het volgende:
Volgens mij voelde ik zonet de baby![]()
![]()
Kan dat al zo vroeg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |