abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61684366
Hello, ik kom me hier ook melden Ik ben via 'Wanneer zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is" hier terecht gekomen.

Ik had gister een positieve test in handen hoera!
Bij de 4e IUI-poging was het raak Uitgerekend ben ik op 26 mei, als ik het goed berekend heb...

Ik ben niet zo heel vaak aanwezig, maar ga wel proberen om alles een beetje te volgen hoor
pi_61684402
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:23 schreef Kinderwens het volgende:
Hello, ik kom me hier ook melden Ik ben via 'Wanneer zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is" hier terecht gekomen.

Ik had gister een positieve test in handen hoera!
Bij de 4e IUI-poging was het raak Uitgerekend ben ik op 26 mei, als ik het goed berekend heb...

Ik ben niet zo heel vaak aanwezig, maar ga wel proberen om alles een beetje te volgen hoor
Ook hier: gefeliciteerd en welkom!
Nog meer mensen in het lijstjeeee!!
  Jubileum moderator dinsdag 16 september 2008 @ 20:24:56 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61684410
Jaa daar ben je Ik zet je in het lijstje

edit= je stond eral enthousiaste Webkim heeft het al gedaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61684458
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
Ik zet je in het lijstje
Had ik al gedaan.

Nogmaals gefeliciteerd met je aankomende lentekind, Kinderwens!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:34:19 #105
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61684735
Reinhilde, het is heel herkenbaar hoor. Ik heb het ook als ik stukken moet lopen of soms ook bij het fietsen. Ik hobbel tegenwoordig ipv dat ik echt loop. Maar zo lang dat kan, wil ik het gewoon volhouden. 's Avonds ben ik ook erg moe

Kinderwens daar ben je dan welkom hier!!!
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator dinsdag 16 september 2008 @ 20:37:40 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61684843
Liza wat een prachtig jongetje heb je daar, prachtige foto ook!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61685081
Kinderwens Gefeliciteerd en welkom

Jose; ik ben benieuwd naar je echo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 september 2008 @ 20:44:07 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61685094
welkom kinderwens!!!

ook ik heb er last van hoor reinhilde, hoewel ik meer last van mijn rug heb, dan van mijn buik .. hopelijk word het niet erger .. ligze op de bank of bed, ik ga je voorbeeld volgen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61686783
Welkom Kinderwens
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:32:08 #110
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61686967
Kinderwens wat super!! Van harte!!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:35:18 #111
108648 cattie
lieve moeder
pi_61687056
Welkom Kinderwens! Heel erg gefeliciteerd!
pi_61687062
Kinderwens, fantastisch . Van harte!
Fake it till you make it...
pi_61688581
Kinderwens gefeliciteerd!
pi_61688926
Kinderwens, ook hier nogmaals gefeliciteerd!! Echt super!
pi_61690140
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef Madelieve het volgende:
Liza, gefeliciteerd met Ben , wat een lekker mannetje!
(Even iets heel anders: ik dacht te weten dat jij Vlaams was en in Amsterdam woonde. Toen ik op de OK lag was de anesthesist opgepiept omdat er in een andere OK een spoedkeizersnee was. Toen ik later op de verkoever lag hoorde ik op de kamer naast mij die dame met haar familie bellen. Ze was duidelijk Vlaams en het jongetje was met 34 weken geboren. Ik wist dat jij zo rond die tijd zat en heb nog gedacht: zou het Liza zijn . Na een check op het forum las ik dat jij toen nog gewoon lekker zwanger was en ik bleek me ook 2 weken vergist te hebben, jij was toen al 36 weken.)
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Madelieve, ik moet ondertussen mijn ondertiteltje aanpassen, want voor de geboorte zijn we teruggekeerd naar België en we hebben hier ondertussen een huisje gekocht, dus Amsterdam is nu verleden tijd...
pi_61691111
Kinderwens wat geweldig welkom hier
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 september 2008 @ 23:55:55 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61691809
stomme vraag misschien, maar is het normaal dat je je baby eens wat minder voelt?? ik heb vandaag een off-day gehad, maar het lijkt wel alsof de baby die ook had, ik heb hem bijna niet gevoeld vandaag
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_61692672
21 weken echo gedaan en weten nu wat het wordt
Alles was toppie, alles zat erop en eraan, hartkamertjes, navelstreng, hersenen, niertjes enzo zagen er allemaal top uit
pi_61694315
Fijn A_A!
Kinderwens gefeliciteerd!

Gisteravond vroeg mijn bed in gegaan, ik was echt gebroken. Mijn broertje heeft hier gelogeerd, die heb ik net gevoederd en naar de tram gestuurd, nu lig ik weer in bed, even half uurtje nieuws lezen en Fok, en dan weer 3 uurtjes tukken, heeeeeeeerlijk! Ik heb me voorgenomen het huis vandaag niet te verlaten, hoogstens voor een ommetje vanavond als mijn lief weer thuis is. Eens kijken hoe ik me dan voel vanavond.
pi_61694686
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef DJMO het volgende:
stomme vraag misschien, maar is het normaal dat je je baby eens wat minder voelt?? ik heb vandaag een off-day gehad, maar het lijkt wel alsof de baby die ook had, ik heb hem bijna niet gevoeld vandaag
Natuurlijk kan het voorkomen dat je het kindje wat minder voelt DJMO, Maar mocht t je toch niet lekker zitten, lekker met je verloskundige bellen
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_61694687
DJMO, verontrustend is dat he ?
het is wel heel normaal dat de bewegingen wisselen..maar dat is echt niet een verklaring waar je ongerustheid weg kunt nemen he ?
Dus; als je inmiddels ook nog het idee hebt dat het verontrustend is zou ik gewoon de vk even bellen!

*meld*
(ik weet nooit of het nou met d of met dt moet ..ik meld me .. marit meldt zich...)
pi_61694819
Kinderwens gefeliciteerd met de positieve test!!
pi_61694958
Fijn dat alles goed was, a_a!

Ga je met ons delen wat het wordt?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 september 2008 @ 09:08:47 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61695262
dank voor jullie reacties marit en MM .. ik heb te vroeg gegild vannacht ik heb een redelijk rustige nacht gehad, zonder al te veel hoestbuien, en mijn hemel, ik heb nog niet eens koffie op en ik word helemaal blauw geschopt.. net alsof JJ ook moe was van mijn hoesten ofzo

A_A nu heb je ons ook wel nieuwsgierig gemaakt wat het wordt hoor

reinhilde, gewoon lekker rustig aan doen

pi_61695483
DJMO, gelukkig maar !
liever blauw geschopt dan ongerust !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')