Ook hier: gefeliciteerd en welkom!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:23 schreef Kinderwens het volgende:
Hello, ik kom me hier ook meldenIk ben via 'Wanneer zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is" hier terecht gekomen.
Ik had gister een positieve test in handen hoera!![]()
Bij de 4e IUI-poging was het raakUitgerekend ben ik op 26 mei, als ik het goed berekend heb...
Ik ben niet zo heel vaak aanwezig, maar ga wel proberen om alles een beetje te volgen hoor
Had ik al gedaan.quote:
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef Madelieve het volgende:
Liza, gefeliciteerd met Ben, wat een lekker mannetje!
(Even iets heel anders: ik dacht te weten dat jij Vlaams was en in Amsterdam woonde. Toen ik op de OK lag was de anesthesist opgepiept omdat er in een andere OK een spoedkeizersnee was. Toen ik later op de verkoever lag hoorde ik op de kamer naast mij die dame met haar familie bellen. Ze was duidelijk Vlaams en het jongetje was met 34 weken geboren. Ik wist dat jij zo rond die tijd zat en heb nog gedacht: zou het Liza zijn. Na een check op het forum las ik dat jij toen nog gewoon lekker zwanger was en ik bleek me ook 2 weken vergist te hebben, jij was toen al 36 weken.)
Natuurlijk kan het voorkomen dat je het kindje wat minder voelt DJMO, Maar mocht t je toch niet lekker zitten, lekker met je verloskundige bellenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef DJMO het volgende:
stomme vraag misschien, maar is het normaal dat je je baby eens wat minder voelt?? ik heb vandaag een off-day gehad, maar het lijkt wel alsof de baby die ook had, ik heb hem bijna niet gevoeld vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |