Helemaal mee eenschschsch..quote:Op woensdag 17 september 2008 09:19 schreef marit1978 het volgende:
DJMO, gelukkig maar !
liever blauw geschopt dan ongerust !
Ik kom even binnen vallen hoor, maar hoe is het met Jojo?quote:Op maandag 15 september 2008 13:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben net weer naar de verloskundige geweest. Maakte me vanochtend wat zorgen omdat ik niet zoveel voelde sinds gisterenochtend.
Toen ik daar was leek eerst m'n bloeddruk heel hoog (140 over 95), maar ik kwam ook echt vers van de fiets, dus toen maar eerst even hartje geluisterd. Dat was op zich goed en ukkie reageerde ook wel toen ze wat in m'n buik porde, maar voor de zekerheid wilde ze toch even een afspraak voor hartfilmpje in het ziekenhuis maken. Toen nog een keer bloeddruk opgenomen en die was nu netjes, 120 over 75, zoals gewoonlijk.
En nu zit ik dus te wachten tot ze belt wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan, want de poli was net dicht voor lunchpauze toen ik bij de verloskundige zat, dus ze kon nog even geen afspraak maken op dat moment
Wordt vervolgd dus....
A_A wat leuk, weer een jongetje erbij in ons lijstjequote:Op woensdag 17 september 2008 12:41 schreef Fuente het volgende:
Leuk A_A!
Nog steeds niemand iets van Jose gehoord?
Het is zelfs al een jongetjequote:
Heel herkenbaar Raissa, normaal ben ik de hele dag door zo erg misselijk, zelfs als ik s'nachts wakker word, gister geen last van gehad en gewoon goed kunnen eten zonder dat het me tegenstond.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef Raissa het volgende:
Ik ben de hele ochtend nog niet misselijk geweest (*klop het even af*) dus ik voel me wel redelijk vandaag! Wel erg moe nog van de heftige buikpijn die ik vannacht had maar ben allang blij even lekker te kunnen eten..
Wat fijn!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
21 weken echo gedaan en weten nu wat het wordt
Alles was toppie, alles zat erop en eraan, hartkamertjes, navelstreng, hersenen, niertjes enzo zagen er allemaal top uit
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:41 schreef Fuente het volgende:
Nog steeds niemand iets van Jose gehoord?
sorry...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[offtopic]kom jij je eens melden in Z&G.....we zijn allemaal erg nieuwsgierig[/offtopic]
Wauwquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef Jose81 het volgende:
[..]
sorry...ik wilde maandag al posten, maar toen kwam het er niet meer van (waren pas om 23.30 uur thuis en toen gelijk naar bed), gisteravond had ik de laptop in de aanslag, kregen we onverwacht visite... en nu moet ik het snel doen, want straks krijgen we weer visite (ben jarig vandaag!!
)
Máár: hier dan EINDELIJK de beloofde pretecho foto's! Het was echt zo super leuk! De tranen liepen over mijn wangen naar beneden toen ik ons kindje zo mooi zag bewegen in 4D... 'k was eerst niet zo'n voorstander van 4D (vond het een beetje engig), maar het is zooo gaaf!![]()
Komen de foto's!!
Lachen:
[ afbeelding ]
Net vóór het lachen:
[ afbeelding ]
Dubbelgevouwen met een been voorlangs:
[ afbeelding ]
En dan nu: horen, zien.... gaaaapen...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vooral dat gapen... de kleine heeft in dat halve uurtje wel een keer of 5 gegaapt. Wij noemen hem/haar daarom maar vast luiwammes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |